Nimmer. Ik mag geen mod worden!quote:
Befehl ist Befehl!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
Welke etter heeft text-only gesloopt![]()
![]()
En zeker niet zo'n lelijke wijven met nep-tietenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
@Klonk, ik zit op mijn werk, zulk soort plaatjes mogen niet dan
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:56 schreef Pheno het volgende:
Echt, ik wil niet weten hoe de code van Fok er uit ziet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
@Klonk, ik zit op mijn werk, zulk soort plaatjes mogen niet dan
Daar gaat hij echt niet rijk van worden, maar fok is wat teveel gegroeid en het gaat hem geld kosten wilt hij meer servers hebben om eens sneller te kunnen werken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:06 schreef Ladylike het volgende:
wat is het doel van het abbo? danny die rijk wil worden?
nja fora genoeg in deze internet-wereld
Loop zequote:
Hoi, post jij eens wat tieten zoals alleen annie dat kan. Dan zeuren ze niet meer.quote:
Tja, servers kosten geld...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat hij echt niet rijk van worden, maar fok is wat teveel gegroeid en het gaat hem geld kosten wilt hij meer servers hebben om eens sneller te kunnen werken.
Ik moest net schaterlachen. ben ik nu nerd?quote:
Guess what? Dat HEEFT ie al eerder bedachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tja, servers kosten geld...
Had ie eigenlijk al eerder kunnen bedenken
Maar goed
quote:2006
En toen was het 2006, een nieuw, vers jaar. Wat gaan we doen? Een hoop! In 2006 gaan we eraan werken om de plannen die we voor 2004 en 2005 hadden, ten uitvoer te brengen.
<KNIP een stuk tekst over andere zaken>
Iets anders nieuws dit jaar: abonnementen. Ook iets waar eigenlijk al best lang om gevraagd wordt: 'wanneer kunnen we nou eens betalen voor FOK!, om FOK! te steunen en bijvoorbeeld de site zonder banners te mogen bekijken?'. Nou, dit jaar nog dus. We zullen een systeem ontwerpen waarbij je je eigen abonnement kunt kiezen, en zo niet alleen een leukere site krijgt, maar ook FOK! steunt.
He jij ook al hier.quote:
Ja. Jort ook al. En OA. Waarom?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:21 schreef Pheno het volgende:
Ik moest net schaterlachen.
Omdat zelfs een beginner niet zo'n fout maakt. In welke taal dan ook.quote:
Onbegrijpelijke humor?quote:
Als ik dat hier zou doen dan zou ik er per direct uitvliegen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat zelfs een beginner niet zo'n fout maakt. In welke taal dan ook.
Ik ook. Met nog een flinke schadepost aan mijn broek erbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Als ik dat hier zou doen dan zou ik er per direct uitvliegen.
Ik?quote:
same herequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga geen abo nemen hoor. Voor die extraatjes die je krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |