Mijn fobo is niet eens geactiveerd en dat zal ik ook nimmer doen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:13 schreef Klonk het volgende:
ik zie nog wel, hoogstens uit sympathie maar de functies die je krijgt met een abo heb ik niet zoveel aan (een fobo met 2000 plaatjes, zoveel foto´s heb ik niet eens...)
Oja, dat moet ik vanmiddag ook nog doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
ik ga een tof klusje doen, de wc schoonmaken
Ha dat heb ik om half 9 al gedaan gelukkigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
ik ga een tof klusje doen, de wc schoonmaken
Dat heeft OAdin vanochtend al gedaan. Heeft ze meteen de badkamer en keuken meegenomen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, dat moet ik vanmiddag ook nog doen.
Kijk dat is lekkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heeft OAdin vanochtend al gedaan. Heeft ze meteen de badkamer en keuken meegenomen!
juist , heerlijk asociaal -_- en wat moeten wij daar van vinden?quote:Wat momenteel nog niet mogelijk is omdat de software hier niet voor is ingericht, maar wat er wel moet gaan komen:
>> apart forum voor abonnementhouders
>> tagje voor abonnementhouders
>> eenvoudige inzage in je eigen notes (waarschijnlijk)
Zorg dan dat er snellere servers komenquote:
Ik denk dat je weinig te vinden hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
juist , heerlijk asociaal -_- en wat moeten wij daar van vinden?
Daar hoef je niks van te vinden, daar moet je gewoon voor betalen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pech voor je, straks is het je profielpagina. Dus dan is het wel opengemaakt door Danny.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn fobo is niet eens geactiveerd en dat zal ik ook nimmer doen!
Die ga ik ook doen vandaag. En een rondje stoffen. Daarna niets meerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:17 schreef OA het volgende:
Dat heeft OAdin vanochtend al gedaan. Heeft ze meteen de badkamer en keuken meegenomen!
Hoezo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind het asociaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig te vinden hebt.
3/4 van KSC heeft toegang tot kpdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat is toch hetzelfde als dat je nu geen toegang hebt tot het keldertje of kpd, of dat je geen tag hebt omdat je niet doneert aan de asielactie...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
3/4 van KSC heeft toegang tot kpd
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
Ik niet.
Haha ik doe met je meequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ga wel in FB F5'en zogauw er abo's zijn. heerijk, users die betalen en dus ervanuitgaan dat alles goed werkt
Dat heb ik dus gevraagd aan hem. Het is zo dat het fobo idd het profiel vervangt op den duur, maar je kunt het gewoon zo laten als het nu is. Je kunt je fobo dus gewoon inactief laten. Feitelijk verandert er dus niet veel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pech voor je, straks is het je profielpagina. Dus dan is het wel opengemaakt door Danny.
Maar je hebt een fotoboek, dat heeft iedereen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gevraagd aan hem. Het is zo dat het fobo idd het profiel vervangt op den duur, maar je kunt het gewoon zo laten als het nu is. Je kunt je fobo dus gewoon inactief laten. Feitelijk verandert er dus niet veel.
Ik vind er helemaal niets van, ze gaan maar lekker hun gangquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Elkaar opgeilen dat ze betalen voor hetzelfde?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind er helemaal niets van, ze gaan maar lekker hun gang
En daarbij, wat willen ze op het extra board dat er nu nog niet is
Dat ze er veel lol mee mogen hebben met zijn 3enquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elkaar opgeilen dat ze betalen voor hetzelfde?
Mja, maar dat heb ik nu ook, het is alleen niet actief.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar je hebt een fotoboek, dat heeft iedereen.
Ik heb er wel 1, met foto's door mijzelf genomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, maar dat heb ik nu ook, het is alleen niet actief.
Whehehehe, humorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:26 schreef Fha het volgende:
Lol.. ik heb de hele nacht op msn gehangen met een vriend en had zn webcam aangezet om weet ik veel wat te laten zien..
Nu kan ik al 4 uur lang genieten van hem slapend op zn toetsenbordMan wat gaat die jongen een last van zn nek en rug hebben als hij wakker word
Que?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:26 schreef Pheno het volgende:
He!
De humorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:28 schreef Pheno het volgende:
Is iedereen nu 'werken'?
Nah ik niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook maar even stofzuigen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
Ik niet.
Ghè! Dat is wel lachen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:26 schreef Fha het volgende:
Lol.. ik heb de hele nacht op msn gehangen met een vriend en had zn webcam aangezet om weet ik veel wat te laten zien..
Nu kan ik al 4 uur lang genieten van hem slapend op zn toetsenbordMan wat gaat die jongen een last van zn nek en rug hebben als hij wakker word
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:29 schreef Pheno het volgende:
Dat klopt.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:10 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat ik danny teleur ga stellen en geen abo neem...
Mja wat ik nog het mooist vond was dat zijn moeder rond half 10 binnen kwam, die boog over hem, schudde dr hoofd zo van "pff.. gaan we weer" en die is vervolgens begonnen met schoonmaken om hem heenquote:
Smeer ze!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:30 schreef OA het volgende:
Zo, ben nu wel even afk... brood smeren enzo!
Moedersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja wat ik nog het mooist vond was dat zijn moeder rond half 10 binnen kwam, die boog over hem, schudde dr hoofd zo van "pff.. gaan we weer" en die is vervolgens begonnen met schoonmaken om hem heenwehehe
Eet smakelijkquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja wat ik nog het mooist vond was dat zijn moeder rond half 10 binnen kwam, die boog over hem, schudde dr hoofd zo van "pff.. gaan we weer" en die is vervolgens begonnen met schoonmaken om hem heenwehehe
Ah, misschien wordt het wel allemaal gratis voor de crew. Misschien. Eventueel....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom niet?Is het definitieve Feature Pack al bekend dan?
En ik maar denken dat ik geen leven heb...quote:
Zodat er snel een komt met een niet zo schuldgevoeloproepende TTquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
Ineens zitten jullie weer in de sneltrein.
Levenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:34 schreef Fha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik geen leven heb...
Waar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
Marcquote:
We zijn in Nederland ja, daar zijn geen snelle treinenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
Hoe schijten jullie? Staand?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff de poepsporen van de muur af zien te krijgen
^^quote:
Dat je moeder verbaasd is als je zo ligt te slapenquote:
ALlemaal gecapt natuurlijk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef Fha het volgende:
[..]
treinquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
Nee.. dat dan weer nietquote:
quote:
Dat is eeuwige zonde.quote:
^^quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
^^
En de zon breekt nog door ook
Mja ik weet hetquote:
en die precies anderhalve dag duurt, zondagmiddag onweerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:41 schreef es70 het volgende:
[..]
^^.
Gekkigheid, straks is de zomer al over voor we aan de zaterdag beginnen.
Zou de regen vanmiddag dan al komen ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:41 schreef es70 het volgende:
[..]
^^.
Gekkigheid, straks is de zomer al over voor we aan de zaterdag beginnen.
Viezurd!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef Ladylike het volgende:
zo.. nu even kwartiertje voor mezelf
Vinger ze!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef Ladylike het volgende:
zo.. nu even kwartiertje voor mezelf
je zou het niet verklappenquote:
ik doe niet aan klaarkomenquote:
komt door het slaapgebrek.. echt..quote:
Dan heb ik toch een chronisch tekort aan slaapquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:49 schreef Fha het volgende:
[..]
komt door het slaapgebrek.. echt..
@LL: oopssorry beeb
Noo!! vanavond pas. Anders word mijn ritme echt nooit meer normaal.quote:
Nou en? Dan kan je toch nog wel vingeren?quote:
tijd voor de cameraquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan heb ik toch een chronisch tekort aan slaap
Het is je al vergevenmeedoen?
Even nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan heb ik toch een chronisch tekort aan slaap
Het is je al vergevenmeedoen?
nee want dan wil ik weer wel klaarkomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Dan kan je toch nog wel vingeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Sterkte met de katquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Even nietik moet me zo weer aankleden en met de kat gaan sjouwen..
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee want dan wil ik weer wel klaarkomen
ik doe niet aan sex.. baheerst meedoen en dan niet aan klaarkomen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klaarkomen zal je
Redacted
Purrrrrrquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sterkte met de kat
Kopje van de mjine
waar is de wc? , trap af naar benee het kleintje is fonteintje en de grote is de plee!quote:
Ja die van mij ook ja.. pfffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |