X slaps Y around a bit with a large troutquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:21 schreef veldmuis het volgende:
SM-relatie via MSN? Hoe werkt dat?
Dawn was het toch inmiddels?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:25 schreef g0dz0r het volgende:
Vragen of je hem voortaan met Lindsay moet aanspreken?
Emoticons, smilies..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:21 schreef veldmuis het volgende:
SM-relatie via MSN? Hoe werkt dat?
En of je voortaan een voorbinddildo moet gebruiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:25 schreef g0dz0r het volgende:
Vragen of je hem voortaan met Lindsay moet aanspreken?
Je moet je fobo aanpassenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:20 schreef Ifigineia het volgende:
[...]we wonen in Maastricht[...]
Nou ja stiekem wonen we in Meerssen, maar dat ligt praktisch aan maastricht vast, plus de meeste mensen hier weten maastricht wel te liggen en meerssen niet. Vandaar.quote:
Meerssen is praktisch een buitenwijk van Maastricht...quote:
Ik weet best waar Meerssen ligt (praktisch aan Maastricht).quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:30 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
Nou ja stiekem wonen we in Meerssen, maar dat ligt praktisch aan maastricht vast, plus de meeste mensen hier weten maastricht wel te liggen en meerssen niet. Vandaar.
Ja, omdat ik meestal eerder dan hem naar bed ga, en als ik dan moet plassen ofzo moet ik langs zijn bureau en dan klikte hij altijd met een rood hoofd heel snel dingen weg. Maar ik ben natuurlijk niet achterlijk en kijk even naar de taakbalk. Als daar dan twintig msn schermen openstaan vraag je je natuurlijk wel af of meneer niet aan het vreemdgaan is. En terecht, zo blijkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:33 schreef Conflict het volgende:
Maar je leest dus stiekem zijn MSN / SMS
Agossie, hij schaamt zich voor zijn voorliefde voor SM met mannen. Dat kan je hem moeilijk kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:35 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
Ja, omdat ik meestal eerder dan hem naar bed ga, en als ik dan moet plassen ofzo moet ik langs zijn bureau en dan klikte hij altijd met een rood hoofd heel snel dingen weg. Maar ik ben natuurlijk niet achterlijk en kijk even naar de taakbalk. Als daar dan twintig msn schermen openstaan vraag je je natuurlijk wel af of meneer niet aan het vreemdgaan is. En terecht, zo blijkt.
Netjes is het niet, maar vreemdgaan??? Het komt toch neer op fantaseren?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:35 schreef Ifigineia het volgende:
Als daar dan twintig msn schermen openstaan vraag je je natuurlijk wel af of meneer niet aan het vreemdgaan is. En terecht, zo blijkt.
Het is op zijn minst een gesprekje waard denk ik zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Netjes is het niet, maar vreemdgaan??? Het komt toch neer op fantaseren?
Hij doet zich voor als vrouw, ik denk dat dit storender is dan het beetje SM.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
Vriend, als in ik-heb-sex-met? In dat geval (als je jezelf er in kunt vinden uiteraard): standaard-sex ineens omgooien naar (soft) SM.
Als dat niets voor je is, dan moet je je de waarde van de relatie nog eens even afvragen. Blijkbaar heeft hij hele andere behoeftes dan jij.
of gewoon ff een stukje wandelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:35 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
Ja, omdat ik meestal eerder dan hem naar bed ga, en als ik dan moet plassen ofzo
Of, als je het beu bent, gewoon opeens van "psst, schat" en dan 3 vleeshaken in 'm hakken. Misschien vindt hij het nog leuk ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
Vriend, als in ik-heb-sex-met? In dat geval (als je jezelf er in kunt vinden uiteraard): standaard-sex ineens omgooien naar (soft) SM.
Als dat niets voor je is, dan moet je je de waarde van de relatie nog eens even afvragen. Blijkbaar heeft hij hele andere behoeftes dan jij.
ehh... voor soft sm hoef ik mijn seksleven niet om te gooien, maar blijkbaar komt hij bij mij niet aan zn trekken (no pun intended).quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
Of hij durft zijn wensen niet kenbaar te maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:40 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
ehh... voor soft sm hoef ik mijn seksleven niet om te gooien, maar blijkbaar komt hij bij mij niet aan zn trekken (no pun intended).
Dat hij liever een vrouw is in een onderdanige rol naar mannen toe ? Nee. Das wel zielig voor hem dat hij dat niet aan zijn vriendin toe wil geven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:41 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Of hij durft zijn wensen niet kenbaar te maken.
Vreemdgaan is iets anders dan een onderdanig meisje die van SM houdt spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:35 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
Ja, omdat ik meestal eerder dan hem naar bed ga, en als ik dan moet plassen ofzo moet ik langs zijn bureau en dan klikte hij altijd met een rood hoofd heel snel dingen weg. Maar ik ben natuurlijk niet achterlijk en kijk even naar de taakbalk. Als daar dan twintig msn schermen openstaan vraag je je natuurlijk wel af of meneer niet aan het vreemdgaan is. En terecht, zo blijkt.
Het blijft gokken maar misschien is hij voor haar wel het stoere vriendje die eigenlijk dolgraag af en toe gedomineerd wil worden en doet hij zich voor als vrouw omdat je dan makkelijker kerels scoort?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:42 schreef GI het volgende:
[..]
Dat hij liever een vrouw is in een onderdanige rol naar mannen toe ? Nee. Das wel zielig voor hem dat hij dat niet aan zijn vriendin toe wil geven.
Ik denk dat deze pop:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:47 schreef Ulreazj het volgende:
Hij speelt gewoon euhm ja, wat moet je er van zeggen.
De laatste keer dat ik keek was het nog gewoon een mannetjequote:
Nee, ik ben niet achterlijk.quote:
dan had je met Foxy meegekund naar de boerderijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:02 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk als ik dit had geflikt bij m'n vriendin dat m'n foto allang op internet had gestaan.
De eerste man uit je vriend zijn msn heeft zich gemeldt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Emoticons, smilies..
[ afbeelding ]
niet alleen op internetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:03 schreef Ifigineia het volgende:
punt is dat zo'n foto zo ongeveer voor eeuwig op het internet te vinden blijft en dat wil ik niet.
Niet als je hem even naar mij mailt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:03 schreef Ifigineia het volgende:
punt is dat zo'n foto zo ongeveer voor eeuwig op het internet te vinden blijft en dat wil ik niet.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:04 schreef Faithy het volgende:
[..]
dan had je met Foxy meegekund naar de boerderij
Slim, want het kan alleen maar tegen je gebruikt wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:03 schreef Ifigineia het volgende:
bijna poëtisch hoe je dat omschrijft...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:05 schreef GI het volgende:
[..]
We zijn rioolkruipers die graag wat leedvermaak hebben terwijl jij een verwerkingsproces ingaat.
... Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:06 schreef Bengeltje het volgende:
Hij speelt graag een rollenspel.![]()
Trek zelf eens hele mannelijke kleren aan, neem die voorbind dildo.
Geef hem een sexy jurkje, met wat borstopvulling. En ga ervoor.
Normaal gesproken is hij gewoon een lieve kerel, niet stoer ofzo. We zijn de laatste tijd wel een beetje afstandelijker geworden maar niet op zo'n manier dat het echt storend is. Probleem is: als ik zin heb wil hij niet en als hij zin heeft wil ik niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:05 schreef GI het volgende:
[..]
Slim, want het kan alleen maar tegen je gebruikt worden. Maar wat meer info is wel leuk voor onslezers. Het maakt het voor jou niet makkelijker aangezien jij het meemaakt maar wij willen graag meer info. Over zijn gedrag, zijn instelling tegenover jou ? Is hij het stoere mannetje normaal gesproken ? enz. enz.
We zijn rioolkruipers die graag wat leedvermaak hebben terwijl jij een verwerkingsproces ingaat.
En mogen we daar bij zijn?quote:
Het enige dat je echt kan doen is met hem praten. Ik kan me zo voorstellen dat jouw neiging tot gemeenschap niet groter wordt nu je dit beeld van hem voor je hebt. Misschien is het alleen maar het avontuur en wil hij meer gedomineerd worden en is de vrouwelijke kant inderdaad alleen een makkelijke weg die kant op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
Normaal gesproken is hij gewoon een lieve kerel, niet stoer ofzo. We zijn de laatste tijd wel een beetje afstandelijker geworden maar niet op zo'n manier dat het echt storend is. Probleem is: als ik zin heb wil hij niet en als hij zin heeft wil ik niet.![]()
Ik weet nog niet echt wat ik hiervan moet vinden. Het heeft een erg hoog 'what-the-fuck-gehalte' om het zo maar te zeggen. Ik moet er eigenlijk een beetje mee lachen terwijl ik me tegelijkertijd kut voel omdat hij dat doet.
Met die voorbinddildo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:09 schreef Misstique het volgende:
Ga je hem ermee confronteren?
Dat ben ik met je eens. Ik kan me dat geheel niet voorstellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
Wie weet, komt hij er nu pas achter dat hij homo gevoelens heeft en dat valt dan natuurlijk ook moeilijk.
Daarom nog onder een meiden naam. En jou niets gezegd. Het zou toch kunnen dat hij bi is.
Praten is de enige optie. Rekening houdend met hem dat hij het niet meteen zal toegeven.
Als hij het al toegeeft.![]()
Kan me niet voorstellen dat een man voor de lol zich als meid voordoet.
Niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
Kan me niet voorstellen dat een man voor de lol zich als meid voordoet.
Dat is een iets andere insteek dan geheim van je vriendin relaties zoeken met mensen over MSN. Of het nou alleen online is of niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet?
Wij deden dat vroeger toen we jong waren al joh! Van die sexlijnen bellen en ons dan als vrouwen voordoen. Afspreken met zo'n knakker en je dan de touwtering lachen als ie aan de overkant van de straat stond bij de bushalte.
Als vrienden onderling, is anders dan tijdens een relatie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet?
Wij deden dat vroeger toen we jong waren al joh! Van die sexlijnen bellen en ons dan als vrouwen voordoen. Afspreken met zo'n knakker en je dan de touwtering lachen als ie aan de overkant van de straat stond bij de bushalte.
Ik kan er ook niets aan doen dat jij zo'n saai leven had Knut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:23 schreef GI het volgende:
[..]
Maakt jouw hobby van vroeger nog steeds niet het meest normale in de wereld maar dat is een heel ander topic.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:23 schreef GI het volgende:
[..]
Dat is een iets andere insteek dan geheim van je vriendin relaties zoeken met mensen over MSN. Of het nou alleen online is of niet.
Maakt jouw hobby van vroeger nog steeds niet het meest normale in de wereld maar dat is een heel ander topic.
Ja dat snap ik ook wel, kom niet uit een ei.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als vrienden onderling, is anders dan tijdens een relatie.
Welles, eicel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, kom niet uit een ei.
bijvoorbeeld ja. praten is lijkt me de eerste stap.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:29 schreef Sjeen het volgende:
Een gesprek aangaan waarin je opheldering vraagt, behoort niet tot de opties?
Je bent niet bekend met het begrip "cybersex"?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:23 schreef Kluts het volgende:
Een SM relatie via msn, ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ik.
* Brighteyes herkent het een beetje...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Ifigineia het volgende:
Ik weet nog niet echt wat ik hiervan moet vinden. Het heeft een erg hoog 'what-the-fuck-gehalte' om het zo maar te zeggen. Ik moet er eigenlijk een beetje mee lachen terwijl ik me tegelijkertijd kut voel omdat hij dat doet.
Twintig vensters? Vreemdgaan met twintig mensen tegelijk? Ik zou me meer zorgen maken als het er maar één was hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:35 schreef Ifigineia het volgende:
Als daar dan twintig msn schermen openstaan vraag je je natuurlijk wel af of meneer niet aan het vreemdgaan is. En terecht, zo blijkt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:34 schreef GI het volgende:
Kan je niet wat logs hier plaatsen ? Zodat we ons beter in kunnen leven ?
Is dat heztzelfde als droogzwemmenneuken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het begrip "cybersex"?
Cybersodamie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:23 schreef Kluts het volgende:
Een SM relatie via msn, ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ik.
Of je lul in het gaatje van je DVD speler stoppen en dan de ander, op afstand, het laatje open en dicht laten doen!quote:
hihihihiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Of je lul in het gaatje van je DVD speler stoppen en dan de ander, op afstand, het laatje open en dicht laten doen!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:20 schreef Ifigineia het volgende:
Oke, wat doe je als je vriend:
- zich uitgeeft als een meisje genaamd Lindsay
- zegt dat hij/zij uit Utrecht komt (we wonen in Maastricht)
- zegt dat hij/zij 18 is ipv 26
- een sm-relatie onderhoudt met verschillende mannen via msn?
want ik weet het dus echt niet...
het is geen sms-relatie, maar een sm-relatie via msnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Whahaa dat baantje heb ik ook ooit gedaan. Moest je aantekeningen maken per klant zodat je elk moment van de dag weer kon zien met wie je hebt zitten sms'en. Ook zodat je collega's het zonder meer op kunnen pikken.
Wel een beetje zielig, smerig en het verdiende bar slecht als je niet minimaal 250 sms'jes per dag verstuurd krijgt.
Een maat van me heeft dat ook gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Whahaa dat baantje heb ik ook ooit gedaan. Moest je aantekeningen maken per klant zodat je elk moment van de dag weer kon zien met wie je hebt zitten sms'en. Ook zodat je collega's het zonder meer op kunnen pikken.
Wel een beetje zielig, smerig en het verdiende bar slecht als je niet minimaal 250 sms'jes per dag verstuurd krijgt.
Zeg UIO, misschien moet je het topic even lezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Is Lindsay / Dawn een man?
Dat had ik al begrepen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:53 schreef GI het volgende:
Zeg UIO, misschien moet je het topic even lezen
Lindsay en Dawn zijn beiden een alias van de vriend van de TS.
Dan snap ik je vraag niet.quote:
jij hebt die logs gelezen, wat moet ik me daarbij voorstellen dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:44 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
het is geen sms-relatie, maar een sm-relatie via msn
Partypooper.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Logs zijn verboden te plaatsen hier op FOK!.
Maar de inhoud van de logs toch niet? Ik bedoel, als TS het in romanvorm giet en het hier post is er niks aan de hand toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:12 schreef UIO_AMS het volgende:
idd!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* Brighteyes herkent het een beetje...
Ik vind het zelfs geloof ik wel een beetje zielig voor je vriend.Je zal met zoiets zitten zeg. Waar moet je dat in hemelsnaam kwijt...
Maar voor jou is het ook ronduit k*t. Het lijkt me dat je ineens met hele andere ogen naar hem kijkt en het lijkt me vrij moeilijk om dat weer te herstellen.
euhm, daar vraag ik toch ook niet om?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:12 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:28 schreef Ifigineia het volgende:
Ik zou bijna mezelf gaan afzeiken in dit topic, maar het staat niet in KLB
Ik denk dat `Eh schat, ik heb (per ongeluk) je mail gelezen` genoeg is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:34 schreef Ifigineia het volgende:
Ik ga denk ik proberen om te praten erover maar ik weet nog niet goed hoe ik in godsnaam zo'n gesprek moet beginnen. Ik bedoel, zie je het al voor je: "Zeg schat, ik was laatst in de mailbox van je alias emailadres aan het lezen, moet je me soms iets vertellen?"
ik denk dat je dat 'per ongeluk' wel prima weg kunt latenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:43 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik denk dat `Eh schat, ik heb (per ongeluk) je mail gelezen` genoeg is.
Arme UIO... dat moet toch even een desillusie zijn voor je...quote:
Ja man, TS zal wel heel hard moeten schamen dadelijk als haar vriend opeens een porsche als kado voor haar heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:47 schreef hersenchirurg het volgende:
Kan het niet gewoon zijn dat die kerel die lui uit z'n MSN lijst een vette poets wil bakken (zat camfilmpjes van die strekking te zien op youtube) of gewoonweg wil chanteren o.i.d?
dumpeeeeeeeeeeeeeeeeh.....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:20 schreef Ifigineia het volgende:
Tot ik een foto heb gezien van Lindsay / Dawn, laat ik me hier nog even niet over uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:49 schreef Sjeen het volgende:
Arme UIO... dat moet toch even een desillusie zijn voor je...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:42 schreef GI het volgende:
Ow, wel een leuke 'to-do' voordat je hem spreekt. Verander de msn naam van Lindsay in zijn echte naam. en als subtitel "Mijn vrouw heeft mijn MSN achterhaald. Sorry."
Ik probeerde TS alleen maar gerust te stellen door te suggereren dat haar vriend misschien toch wel enigzins normaal is. Maar wat een zot heequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja man, TS zal wel heel hard moeten schamen dadelijk als haar vriend opeens een porsche als kado voor haar heeft.
Wil je iets met ons delen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:57 schreef mjan het volgende:
Wel weer eens een andere ontdekking dan een kuur Roaccutane in de vuilnisbak vinden.
Gewoon eerlijk zijn dat je dat bent tegengekomen en graag wilt weten hoe het zit, probeer vooral niet te ontploffen, niet boos te worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:34 schreef Ifigineia het volgende:
Even voor de duidelijkheid: logs zijn er niet, ik heb wel mailtjes van verschillende mannen gelezen. Hij heeft wel foto's van een ander meisje doorgestuurd die dan die Lindsay/Dawn moet voorstellen. En nee, ook die ga ik hier niet posten.
Ik ga denk ik proberen om te praten erover maar ik weet nog niet goed hoe ik in godsnaam zo'n gesprek moet beginnen. Ik bedoel, zie je het al voor je: "Zeg schat, ik was laatst in de mailbox van je alias emailadres aan het lezen, moet je me soms iets vertellen?"
Ik hoop tegen beter weten in dat het niet jouw Lindsay/Dawn is...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tot ik een foto heb gezien van Lindsay / Dawn, laat ik me hier nog even niet over uit.
eh...nee dank je. metquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:13 schreef speknek het volgende:
Holy crap somebody archive this shit.
Wat vind je van voorbinddildo's, TS?
Maar om even kort samen te vatten: ga je hem er op aanspreken of niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
eh...nee dank je. meten
heb ik overigens geen probleem
Sterkte.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:27 schreef Ifigineia het volgende:
ja, als hij vanavond thuis komt (das pas na 22.00 waarschijnlijk, dus morgen pas update)
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:29 schreef nicomart het volgende:
alleen het gesprek beginnen met: "zeg, ken jij toevallig ene Lindsay of Dawn?" lijkt me voldoende.
Inderdaad... Ik denk dat je het beste (hoe moeilijk dat ook is) kunt proberen om een open gesprek met hem te voeren.. Hij zal zich in deze situatie nl enorm snel aangevallen voelen waarna het hele gebeuren een monoloog van ontkenning gaat worden..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Ifigineia het volgende:
Ik denk overigens dat het antwoord op die vraag "nee, hoezo?" zou zijn.
Dan had ie eerlijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
Arme jongen, die krijgt een hartverzakking
Maar hoe zie je dat gesprek over de telefoon dan voor je?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:45 schreef conleche het volgende:
Kan je 'm niet bellen? Ik zou allang aan de telefoon hebben gehangen!!
Ja dat weet ik niet precies, maar ik zou niet kunnen afwachten. Ik zou waarschijnlijk ook niet zo heel rustig zijn denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:52 schreef mjan het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat gesprek over de telefoon dan voor je?
Ik heb echt ontzettendveel bewondering voor de persoon die dit normaal ter sprake kan brengen.
Ik zou zo zeggen. Speel deze informatie door aan z'n studenten. Die zorgen er wel voor dattie der mee kapt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef Ifigineia het volgende:
Hij is op dit moment bezig met introductieweek op school (als leraar), dus nee, hij is even niet bereikbaar.
Inderdaad. Dat zou mij niet lukken denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:52 schreef mjan het volgende:
Ik heb echt ontzettendveel bewondering voor de persoon die dit normaal ter sprake kan brengen.
Wel frappant dat vaak leraren zijn met "aparte" hobbies.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:08 schreef Ifigineia het volgende:
Ja, zeg, de vraag was niet 'hoe maak ik het leven van mijn vriend kapot'. Wel blijven opletten he
Dan hoop ik dat hij geen foto van een leerling heeft genomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:49 schreef Ifigineia het volgende:
Hij is op dit moment bezig met introductieweek op school (als leraar), dus nee, hij is even niet bereikbaar.
Ik ga er even vanuit dat dit geen grapje is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
eh...nee dank je. meten
heb ik overigens geen probleem
Tuurlijk wel! Leren aan de leerlingen dat we ons open moeten stellen voor mensen met andere ideeen en meningen. Ook op het gebied van sexualiteitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:11 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wel frappant dat vaak leraren zijn met "aparte" hobbies.Hij is verder wel een goed voorbeeld voor zijn leerlingen?
Dat vind ik een taak voor de ouders en niet de leraar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:17 schreef botterfly het volgende:
Tuurlijk wel! Leren aan de leerlingen dat we ons open moeten stellen voor mensen met andere ideeen en meningen. Ook op het gebied van sexualiteit
Ja, wij doen aan (lichte) sm. Ik dacht eigenlijk altijd dat ík degene was die verder wilde. Nou blijkt het waarschijnlijk andersom te zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat dit geen grapje is.
Mag ik hieruit opmaken dat jullie aan SM doen? Wellicht heeft je vriend behoefte om een flinke stap verder te gaan, dan is het aan jou om te bepalen waar je grenzen liggen.
Lijkt me moeilijk hoor, sterkte vanavond.
Ik heb idd eerst een kwartier me doodgelachen, voordat ik besefte dat het eigenlijk best kut is dat-ie dat doet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:28 schreef vipergts het volgende:
Zoiets moet je gewoon leuk brengen. Zorg dat je zit te msnen als hij thuis komt en dan zeggen dat het het account van dawn hebt en dat ze een sm slet is. of gewoon afspreken met al die mannen en niks zeggen. kijken wat er gebeurt.
Maar heb je niet gelachen toen je de mails las. succes met het brengen van dit bizarre verhaal.
Ja, jij moet nu beslissen of je verder wil met een 18-jarig meisje uit Utrecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:24 schreef Ifigineia het volgende:
Ja, wij doen aan (lichte) sm. Ik dacht eigenlijk altijd dat ík degene was die verder wilde. Nou blijkt het waarschijnlijk andersom te zijn.
yep, hoeveel meisjes denk je dat er in meerssen wonen die op 13-10-1987 geboren zijn?quote:
Weet ik veel, ik ken ook nog een ander meisje in Maastricht dat op dezelfde datum geboren is, maar dat wist je natuurlijk al.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:57 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
yep, hoeveel meisjes denk je dat er in meerssen wonen die op 13-10-1987 geboren zijn?
nee, geef maar geen advies...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken ook nog een ander meisje in Maastricht dat op dezelfde datum geboren is, maar dat wist je natuurlijk al.
Maar goh, wat een grappig verhaal. Ik zal geendavies geven haha
edit: ja gvd, ik zag in link in ONZ dat dit zo'n hilarisch kansloos topic was, dus daarom dacht ik, ik check het ff uit
Ik kan je niet vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:57 schreef Ifigineia het volgende:
yep, hoeveel meisjes denk je dat er in meerssen wonen die op 13-10-1987 geboren zijn?
welk topic dan? ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken ook nog een ander meisje in Maastricht dat op dezelfde datum geboren is, maar dat wist je natuurlijk al.
edit: ja gvd, ik zag in link in ONZ dat dit zo'n hilarisch kansloos topic was, dus daarom dacht ik, ik check het ff uit
Oproerkraaier, je beseft toch wel dat jij nu de sleutel van de doos van pandora in handen hebt hé?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
lieve yvonne!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:11 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
welk topic dan? ik kan het niet vinden
En wat moet ze voor dit topic dan doen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:47 schreef JEFFreal het volgende:
geef hem een linkje na dit topic
Voor dit topic was ze nog op zoek naar een stageplaats.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat moet ze voor dit topic dan doen?
Nog altijdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:39 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Voor dit topic was ze nog op zoek naar een stageplaats.
Ja ik ook, en ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte om hem hier zo rond te zien lopen.... Dus ik zou er maar gauw eens over beginnen bij hem; je wilt tenslotte ook niet dat zijn leerlingen er straks via Fok! achter komen en hij flinke problemen krijgt (tenslotte weten we al dat hij uit Meerssen komt, welke leeftijd hij ongeveer moet hebben en dat hij leraar is; nog even en we weten alles...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:30 schreef speknek het volgende:
Ik woon in Utrecht, moet ik het zeggen als ik een man op gelakte naaldhakken zie lopen?
Ja maar dan kan je wel zeggen: "Oh er kwam een man voor een van die 2 meiden aan de deur, maar die waren hier natuurlijk. Toen heb ik me uit elkaar laten trekken door die man. Geen probleem toch?"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Ifigineia het volgende:
Ik denk overigens dat het antwoord op die vraag "nee, hoezo?" zou zijn.
Op zich hoef je waarschijnlijk nou juist absoluut niet te vrezen dat hij vreemdgaat. Als hij zich voordoet als vrouw en verschijnt bij een van z'n contacten als man, krijgt ie in het positiefste geval een paar stevige klappen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:51 schreef Ifigineia het volgende:
@trigalti ik heb geen idee of hij daadwerkelijk fysiek vreemdgaat. Ik ben ook niet van plan om m 24 uur per dag te volgen.
quote:
Dat en een TS die zich niet meer meldt in haar eigen topic.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:51 schreef Liquidootje het volgende:
Krijgen we nu 75 posts met tvp's?
weet je het niet of wil je het niet weten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:20 schreef Ifigineia het volgende:
Sorry, je hebt mijn PI gemist.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat vind ik een taak voor de ouders en niet de leraar.![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat leraren zich wel vaker in nogal chantabele posities manouvreren terwijl ze weten dat zoiets ooit uitkomt. Ik snap dat niet. TS heeft haar vriend ook al "betrapt" dus hij weet dat "het gesprek" een keer gaat komen. Waarom dan niet, ook gezien vanuit zijn functie, het verstandige doen en de stoute schoenen aantrekken om het bespreekbaar te maken?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:11 schreef Qunix het volgende:
Inmiddels na 238239 reacties al wat meer te weten gekomen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:33 schreef hersenchirurg het volgende:
ff een link naar een heul oud maar misschien toepasselijk topic
De Grote Nimmie Prank
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:54 schreef botterfly het volgende:
[..]
Sorry, je hebt mijn PI gemist.
Maastricht? Meerssen zul je bedoelenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:00 schreef Sitethief het volgende:
Morgen in de Telegraaf, FAMILIEDRAMA IN MAASTRICHT, VROUW SLACHT MAN AF MET EEN MES
ik wou net zeggen, 't is toch allemaal heul normaal. Deze dingen komen dágelijks voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:55 schreef rieski het volgende:
Je doet net of het allemaal zo raar is![]()
Ik wed dat haar kerel ook aan LARP doetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:49 schreef Jojogirl het volgende:
Ik gok dat d'r vent nog steeds op kamp is en dat er dus weinig te melden valt.
Dat's met IRC, niet MSNquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
X slaps Y around a bit with a large trout
indeedquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:12 schreef conleche het volgende:
Ik vind het een stom topic. Eerst iedereen nieuwsgierig maken en dan wegblijven. Uncool.
dit is mijn subforum nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, doe er wat aan dan.. Ben ik er ook weer vanaf uit MyAT.
Alleen maar lompe kickjes hier..
nog een paar van die mini kickjes en het topic zit vol, dus nog ff volhoudenquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, doe er wat aan dan.. Ben ik er ook weer vanaf uit MyAT.
Alleen maar lompe kickjes hier..
20 een paar..quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:45 schreef Re het volgende:
[..]
nog een paar van die mini kickjes en het topic zit vol, dus nog ff volhouden
niemandquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vraag me af welke idioot deel 2 gaat openen
Mini-wattes??quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:45 schreef Re het volgende:
[..]
nog een paar van die mini kickjes en het topic zit vol, dus nog ff volhouden
Voor ¤ 4,50 kan ik je het antwoord geven.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef ursel het volgende:
Maar krijgen we nu ook een note voor deze loze kickjes??
Kan je mijn notes ook inzien??quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:54 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Voor ¤ 4,50 kan ik je het antwoord geven.
Heb je een sabbatical?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:26 schreef MrFl0ppY het volgende:
Bijna dit topic gemist!
* MrFl0ppY pakt popcorn en gaat er eens rustig voor ziiten
uhmm ja je hebt ook van die mensen die topics van 2-3 jaar oud kicken dus noem ik dit maar een mini kick...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |