En wat moet ze voor dit topic dan doen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:47 schreef JEFFreal het volgende:
geef hem een linkje na dit topic
Voor dit topic was ze nog op zoek naar een stageplaats.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat moet ze voor dit topic dan doen?
Nog altijdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:39 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Voor dit topic was ze nog op zoek naar een stageplaats.
Ja ik ook, en ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte om hem hier zo rond te zien lopen.... Dus ik zou er maar gauw eens over beginnen bij hem; je wilt tenslotte ook niet dat zijn leerlingen er straks via Fok! achter komen en hij flinke problemen krijgt (tenslotte weten we al dat hij uit Meerssen komt, welke leeftijd hij ongeveer moet hebben en dat hij leraar is; nog even en we weten alles...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:30 schreef speknek het volgende:
Ik woon in Utrecht, moet ik het zeggen als ik een man op gelakte naaldhakken zie lopen?
Ja maar dan kan je wel zeggen: "Oh er kwam een man voor een van die 2 meiden aan de deur, maar die waren hier natuurlijk. Toen heb ik me uit elkaar laten trekken door die man. Geen probleem toch?"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Ifigineia het volgende:
Ik denk overigens dat het antwoord op die vraag "nee, hoezo?" zou zijn.
Op zich hoef je waarschijnlijk nou juist absoluut niet te vrezen dat hij vreemdgaat. Als hij zich voordoet als vrouw en verschijnt bij een van z'n contacten als man, krijgt ie in het positiefste geval een paar stevige klappen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:51 schreef Ifigineia het volgende:
@trigalti ik heb geen idee of hij daadwerkelijk fysiek vreemdgaat. Ik ben ook niet van plan om m 24 uur per dag te volgen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |