Dat hij liever een vrouw is in een onderdanige rol naar mannen toe ? Nee. Das wel zielig voor hem dat hij dat niet aan zijn vriendin toe wil geven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:41 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Of hij durft zijn wensen niet kenbaar te maken.
Vreemdgaan is iets anders dan een onderdanig meisje die van SM houdt spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:35 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
Ja, omdat ik meestal eerder dan hem naar bed ga, en als ik dan moet plassen ofzo moet ik langs zijn bureau en dan klikte hij altijd met een rood hoofd heel snel dingen weg. Maar ik ben natuurlijk niet achterlijk en kijk even naar de taakbalk. Als daar dan twintig msn schermen openstaan vraag je je natuurlijk wel af of meneer niet aan het vreemdgaan is. En terecht, zo blijkt.
Het blijft gokken maar misschien is hij voor haar wel het stoere vriendje die eigenlijk dolgraag af en toe gedomineerd wil worden en doet hij zich voor als vrouw omdat je dan makkelijker kerels scoort?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:42 schreef GI het volgende:
[..]
Dat hij liever een vrouw is in een onderdanige rol naar mannen toe ? Nee. Das wel zielig voor hem dat hij dat niet aan zijn vriendin toe wil geven.
Ik denk dat deze pop:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:47 schreef Ulreazj het volgende:
Hij speelt gewoon euhm ja, wat moet je er van zeggen.
De laatste keer dat ik keek was het nog gewoon een mannetjequote:
Nee, ik ben niet achterlijk.quote:
dan had je met Foxy meegekund naar de boerderijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:02 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk als ik dit had geflikt bij m'n vriendin dat m'n foto allang op internet had gestaan.
De eerste man uit je vriend zijn msn heeft zich gemeldt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Emoticons, smilies..
[ afbeelding ]
niet alleen op internetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:03 schreef Ifigineia het volgende:
punt is dat zo'n foto zo ongeveer voor eeuwig op het internet te vinden blijft en dat wil ik niet.
Niet als je hem even naar mij mailt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:03 schreef Ifigineia het volgende:
punt is dat zo'n foto zo ongeveer voor eeuwig op het internet te vinden blijft en dat wil ik niet.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:04 schreef Faithy het volgende:
[..]
dan had je met Foxy meegekund naar de boerderij
Slim, want het kan alleen maar tegen je gebruikt wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:03 schreef Ifigineia het volgende:
bijna poëtisch hoe je dat omschrijft...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:05 schreef GI het volgende:
[..]
We zijn rioolkruipers die graag wat leedvermaak hebben terwijl jij een verwerkingsproces ingaat.
... Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:06 schreef Bengeltje het volgende:
Hij speelt graag een rollenspel.![]()
Trek zelf eens hele mannelijke kleren aan, neem die voorbind dildo.
Geef hem een sexy jurkje, met wat borstopvulling. En ga ervoor.
Normaal gesproken is hij gewoon een lieve kerel, niet stoer ofzo. We zijn de laatste tijd wel een beetje afstandelijker geworden maar niet op zo'n manier dat het echt storend is. Probleem is: als ik zin heb wil hij niet en als hij zin heeft wil ik niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:05 schreef GI het volgende:
[..]
Slim, want het kan alleen maar tegen je gebruikt worden. Maar wat meer info is wel leuk voor onslezers. Het maakt het voor jou niet makkelijker aangezien jij het meemaakt maar wij willen graag meer info. Over zijn gedrag, zijn instelling tegenover jou ? Is hij het stoere mannetje normaal gesproken ? enz. enz.
We zijn rioolkruipers die graag wat leedvermaak hebben terwijl jij een verwerkingsproces ingaat.
En mogen we daar bij zijn?quote:
Het enige dat je echt kan doen is met hem praten. Ik kan me zo voorstellen dat jouw neiging tot gemeenschap niet groter wordt nu je dit beeld van hem voor je hebt. Misschien is het alleen maar het avontuur en wil hij meer gedomineerd worden en is de vrouwelijke kant inderdaad alleen een makkelijke weg die kant op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
Normaal gesproken is hij gewoon een lieve kerel, niet stoer ofzo. We zijn de laatste tijd wel een beetje afstandelijker geworden maar niet op zo'n manier dat het echt storend is. Probleem is: als ik zin heb wil hij niet en als hij zin heeft wil ik niet.![]()
Ik weet nog niet echt wat ik hiervan moet vinden. Het heeft een erg hoog 'what-the-fuck-gehalte' om het zo maar te zeggen. Ik moet er eigenlijk een beetje mee lachen terwijl ik me tegelijkertijd kut voel omdat hij dat doet.
Met die voorbinddildo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:09 schreef Misstique het volgende:
Ga je hem ermee confronteren?
Dat ben ik met je eens. Ik kan me dat geheel niet voorstellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
Wie weet, komt hij er nu pas achter dat hij homo gevoelens heeft en dat valt dan natuurlijk ook moeilijk.
Daarom nog onder een meiden naam. En jou niets gezegd. Het zou toch kunnen dat hij bi is.
Praten is de enige optie. Rekening houdend met hem dat hij het niet meteen zal toegeven.
Als hij het al toegeeft.![]()
Kan me niet voorstellen dat een man voor de lol zich als meid voordoet.
Niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
Kan me niet voorstellen dat een man voor de lol zich als meid voordoet.
Dat is een iets andere insteek dan geheim van je vriendin relaties zoeken met mensen over MSN. Of het nou alleen online is of niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet?
Wij deden dat vroeger toen we jong waren al joh! Van die sexlijnen bellen en ons dan als vrouwen voordoen. Afspreken met zo'n knakker en je dan de touwtering lachen als ie aan de overkant van de straat stond bij de bushalte.
Als vrienden onderling, is anders dan tijdens een relatie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet?
Wij deden dat vroeger toen we jong waren al joh! Van die sexlijnen bellen en ons dan als vrouwen voordoen. Afspreken met zo'n knakker en je dan de touwtering lachen als ie aan de overkant van de straat stond bij de bushalte.
Ik kan er ook niets aan doen dat jij zo'n saai leven had Knut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:23 schreef GI het volgende:
[..]
Maakt jouw hobby van vroeger nog steeds niet het meest normale in de wereld maar dat is een heel ander topic.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:23 schreef GI het volgende:
[..]
Dat is een iets andere insteek dan geheim van je vriendin relaties zoeken met mensen over MSN. Of het nou alleen online is of niet.
Maakt jouw hobby van vroeger nog steeds niet het meest normale in de wereld maar dat is een heel ander topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |