Dat hij liever een vrouw is in een onderdanige rol naar mannen toe ? Nee. Das wel zielig voor hem dat hij dat niet aan zijn vriendin toe wil geven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:41 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Of hij durft zijn wensen niet kenbaar te maken.
Vreemdgaan is iets anders dan een onderdanig meisje die van SM houdt spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:35 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
Ja, omdat ik meestal eerder dan hem naar bed ga, en als ik dan moet plassen ofzo moet ik langs zijn bureau en dan klikte hij altijd met een rood hoofd heel snel dingen weg. Maar ik ben natuurlijk niet achterlijk en kijk even naar de taakbalk. Als daar dan twintig msn schermen openstaan vraag je je natuurlijk wel af of meneer niet aan het vreemdgaan is. En terecht, zo blijkt.
Het blijft gokken maar misschien is hij voor haar wel het stoere vriendje die eigenlijk dolgraag af en toe gedomineerd wil worden en doet hij zich voor als vrouw omdat je dan makkelijker kerels scoort?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:42 schreef GI het volgende:
[..]
Dat hij liever een vrouw is in een onderdanige rol naar mannen toe ? Nee. Das wel zielig voor hem dat hij dat niet aan zijn vriendin toe wil geven.
Ik denk dat deze pop:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:47 schreef Ulreazj het volgende:
Hij speelt gewoon euhm ja, wat moet je er van zeggen.
De laatste keer dat ik keek was het nog gewoon een mannetjequote:
Nee, ik ben niet achterlijk.quote:
dan had je met Foxy meegekund naar de boerderijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:02 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk als ik dit had geflikt bij m'n vriendin dat m'n foto allang op internet had gestaan.
De eerste man uit je vriend zijn msn heeft zich gemeldt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Emoticons, smilies..
[ afbeelding ]
niet alleen op internetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:03 schreef Ifigineia het volgende:
punt is dat zo'n foto zo ongeveer voor eeuwig op het internet te vinden blijft en dat wil ik niet.
Niet als je hem even naar mij mailt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:03 schreef Ifigineia het volgende:
punt is dat zo'n foto zo ongeveer voor eeuwig op het internet te vinden blijft en dat wil ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |