Dat had ik al begrepen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:53 schreef GI het volgende:
Zeg UIO, misschien moet je het topic even lezen
Lindsay en Dawn zijn beiden een alias van de vriend van de TS.
Dan snap ik je vraag niet.quote:
jij hebt die logs gelezen, wat moet ik me daarbij voorstellen dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:44 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
het is geen sms-relatie, maar een sm-relatie via msn
Partypooper.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Logs zijn verboden te plaatsen hier op FOK!.
Maar de inhoud van de logs toch niet? Ik bedoel, als TS het in romanvorm giet en het hier post is er niks aan de hand toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:12 schreef UIO_AMS het volgende:
idd!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* Brighteyes herkent het een beetje...
Ik vind het zelfs geloof ik wel een beetje zielig voor je vriend.Je zal met zoiets zitten zeg. Waar moet je dat in hemelsnaam kwijt...
Maar voor jou is het ook ronduit k*t. Het lijkt me dat je ineens met hele andere ogen naar hem kijkt en het lijkt me vrij moeilijk om dat weer te herstellen.
euhm, daar vraag ik toch ook niet om?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:12 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:28 schreef Ifigineia het volgende:
Ik zou bijna mezelf gaan afzeiken in dit topic, maar het staat niet in KLB
Ik denk dat `Eh schat, ik heb (per ongeluk) je mail gelezen` genoeg is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:34 schreef Ifigineia het volgende:
Ik ga denk ik proberen om te praten erover maar ik weet nog niet goed hoe ik in godsnaam zo'n gesprek moet beginnen. Ik bedoel, zie je het al voor je: "Zeg schat, ik was laatst in de mailbox van je alias emailadres aan het lezen, moet je me soms iets vertellen?"
ik denk dat je dat 'per ongeluk' wel prima weg kunt latenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:43 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik denk dat `Eh schat, ik heb (per ongeluk) je mail gelezen` genoeg is.
Arme UIO... dat moet toch even een desillusie zijn voor je...quote:
Ja man, TS zal wel heel hard moeten schamen dadelijk als haar vriend opeens een porsche als kado voor haar heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:47 schreef hersenchirurg het volgende:
Kan het niet gewoon zijn dat die kerel die lui uit z'n MSN lijst een vette poets wil bakken (zat camfilmpjes van die strekking te zien op youtube) of gewoonweg wil chanteren o.i.d?
dumpeeeeeeeeeeeeeeeeh.....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:20 schreef Ifigineia het volgende:
Oke, wat doe je als je vriend:
- zich uitgeeft als een meisje genaamd Lindsay
- zegt dat hij/zij uit Utrecht komt (we wonen in Maastricht)
- zegt dat hij/zij 18 is ipv 26
- een sm-relatie onderhoudt met verschillende mannen via msn?
want ik weet het dus echt niet...
Tot ik een foto heb gezien van Lindsay / Dawn, laat ik me hier nog even niet over uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:49 schreef Sjeen het volgende:
Arme UIO... dat moet toch even een desillusie zijn voor je...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:42 schreef GI het volgende:
Ow, wel een leuke 'to-do' voordat je hem spreekt. Verander de msn naam van Lindsay in zijn echte naam. en als subtitel "Mijn vrouw heeft mijn MSN achterhaald. Sorry."
Ik probeerde TS alleen maar gerust te stellen door te suggereren dat haar vriend misschien toch wel enigzins normaal is. Maar wat een zot heequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja man, TS zal wel heel hard moeten schamen dadelijk als haar vriend opeens een porsche als kado voor haar heeft.
Wil je iets met ons delen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:57 schreef mjan het volgende:
Wel weer eens een andere ontdekking dan een kuur Roaccutane in de vuilnisbak vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |