Tuurlijk wel! Leren aan de leerlingen dat we ons open moeten stellen voor mensen met andere ideeen en meningen. Ook op het gebied van sexualiteitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:11 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wel frappant dat vaak leraren zijn met "aparte" hobbies.Hij is verder wel een goed voorbeeld voor zijn leerlingen?
Dat vind ik een taak voor de ouders en niet de leraar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:17 schreef botterfly het volgende:
Tuurlijk wel! Leren aan de leerlingen dat we ons open moeten stellen voor mensen met andere ideeen en meningen. Ook op het gebied van sexualiteit
Ja, wij doen aan (lichte) sm. Ik dacht eigenlijk altijd dat ík degene was die verder wilde. Nou blijkt het waarschijnlijk andersom te zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat dit geen grapje is.
Mag ik hieruit opmaken dat jullie aan SM doen? Wellicht heeft je vriend behoefte om een flinke stap verder te gaan, dan is het aan jou om te bepalen waar je grenzen liggen.
Lijkt me moeilijk hoor, sterkte vanavond.
Ik heb idd eerst een kwartier me doodgelachen, voordat ik besefte dat het eigenlijk best kut is dat-ie dat doet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:28 schreef vipergts het volgende:
Zoiets moet je gewoon leuk brengen. Zorg dat je zit te msnen als hij thuis komt en dan zeggen dat het het account van dawn hebt en dat ze een sm slet is. of gewoon afspreken met al die mannen en niks zeggen. kijken wat er gebeurt.
Maar heb je niet gelachen toen je de mails las. succes met het brengen van dit bizarre verhaal.
Ja, jij moet nu beslissen of je verder wil met een 18-jarig meisje uit Utrecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:24 schreef Ifigineia het volgende:
Ja, wij doen aan (lichte) sm. Ik dacht eigenlijk altijd dat ík degene was die verder wilde. Nou blijkt het waarschijnlijk andersom te zijn.
yep, hoeveel meisjes denk je dat er in meerssen wonen die op 13-10-1987 geboren zijn?quote:
Weet ik veel, ik ken ook nog een ander meisje in Maastricht dat op dezelfde datum geboren is, maar dat wist je natuurlijk al.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:57 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
yep, hoeveel meisjes denk je dat er in meerssen wonen die op 13-10-1987 geboren zijn?
nee, geef maar geen advies...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken ook nog een ander meisje in Maastricht dat op dezelfde datum geboren is, maar dat wist je natuurlijk al.
Maar goh, wat een grappig verhaal. Ik zal geendavies geven haha
edit: ja gvd, ik zag in link in ONZ dat dit zo'n hilarisch kansloos topic was, dus daarom dacht ik, ik check het ff uit
Ik kan je niet vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:57 schreef Ifigineia het volgende:
yep, hoeveel meisjes denk je dat er in meerssen wonen die op 13-10-1987 geboren zijn?
welk topic dan? ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken ook nog een ander meisje in Maastricht dat op dezelfde datum geboren is, maar dat wist je natuurlijk al.
edit: ja gvd, ik zag in link in ONZ dat dit zo'n hilarisch kansloos topic was, dus daarom dacht ik, ik check het ff uit
Oproerkraaier, je beseft toch wel dat jij nu de sleutel van de doos van pandora in handen hebt hé?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
lieve yvonne!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:11 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
welk topic dan? ik kan het niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |