Ja dat snap ik ook wel, kom niet uit een ei.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als vrienden onderling, is anders dan tijdens een relatie.
Welles, eicel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, kom niet uit een ei.
bijvoorbeeld ja. praten is lijkt me de eerste stap.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:29 schreef Sjeen het volgende:
Een gesprek aangaan waarin je opheldering vraagt, behoort niet tot de opties?
Je bent niet bekend met het begrip "cybersex"?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:23 schreef Kluts het volgende:
Een SM relatie via msn, ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ik.
* Brighteyes herkent het een beetje...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Ifigineia het volgende:
Ik weet nog niet echt wat ik hiervan moet vinden. Het heeft een erg hoog 'what-the-fuck-gehalte' om het zo maar te zeggen. Ik moet er eigenlijk een beetje mee lachen terwijl ik me tegelijkertijd kut voel omdat hij dat doet.
Twintig vensters? Vreemdgaan met twintig mensen tegelijk? Ik zou me meer zorgen maken als het er maar één was hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:35 schreef Ifigineia het volgende:
Als daar dan twintig msn schermen openstaan vraag je je natuurlijk wel af of meneer niet aan het vreemdgaan is. En terecht, zo blijkt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:34 schreef GI het volgende:
Kan je niet wat logs hier plaatsen ? Zodat we ons beter in kunnen leven ?
Is dat heztzelfde als droogzwemmenneuken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het begrip "cybersex"?
Cybersodamie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:23 schreef Kluts het volgende:
Een SM relatie via msn, ik snap het nog steeds niet helemaal geloof ik.
Of je lul in het gaatje van je DVD speler stoppen en dan de ander, op afstand, het laatje open en dicht laten doen!quote:
hihihihiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Of je lul in het gaatje van je DVD speler stoppen en dan de ander, op afstand, het laatje open en dicht laten doen!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:20 schreef Ifigineia het volgende:
Oke, wat doe je als je vriend:
- zich uitgeeft als een meisje genaamd Lindsay
- zegt dat hij/zij uit Utrecht komt (we wonen in Maastricht)
- zegt dat hij/zij 18 is ipv 26
- een sm-relatie onderhoudt met verschillende mannen via msn?
want ik weet het dus echt niet...
het is geen sms-relatie, maar een sm-relatie via msnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Whahaa dat baantje heb ik ook ooit gedaan. Moest je aantekeningen maken per klant zodat je elk moment van de dag weer kon zien met wie je hebt zitten sms'en. Ook zodat je collega's het zonder meer op kunnen pikken.
Wel een beetje zielig, smerig en het verdiende bar slecht als je niet minimaal 250 sms'jes per dag verstuurd krijgt.
Een maat van me heeft dat ook gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Whahaa dat baantje heb ik ook ooit gedaan. Moest je aantekeningen maken per klant zodat je elk moment van de dag weer kon zien met wie je hebt zitten sms'en. Ook zodat je collega's het zonder meer op kunnen pikken.
Wel een beetje zielig, smerig en het verdiende bar slecht als je niet minimaal 250 sms'jes per dag verstuurd krijgt.
Zeg UIO, misschien moet je het topic even lezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Is Lindsay / Dawn een man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |