X slaps Y around a bit with a large troutquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:21 schreef veldmuis het volgende:
SM-relatie via MSN? Hoe werkt dat?
Dawn was het toch inmiddels?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:25 schreef g0dz0r het volgende:
Vragen of je hem voortaan met Lindsay moet aanspreken?
Emoticons, smilies..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:21 schreef veldmuis het volgende:
SM-relatie via MSN? Hoe werkt dat?
En of je voortaan een voorbinddildo moet gebruiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:25 schreef g0dz0r het volgende:
Vragen of je hem voortaan met Lindsay moet aanspreken?
Je moet je fobo aanpassenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:20 schreef Ifigineia het volgende:
[...]we wonen in Maastricht[...]
Nou ja stiekem wonen we in Meerssen, maar dat ligt praktisch aan maastricht vast, plus de meeste mensen hier weten maastricht wel te liggen en meerssen niet. Vandaar.quote:
Meerssen is praktisch een buitenwijk van Maastricht...quote:
Ik weet best waar Meerssen ligt (praktisch aan Maastricht).quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:30 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
Nou ja stiekem wonen we in Meerssen, maar dat ligt praktisch aan maastricht vast, plus de meeste mensen hier weten maastricht wel te liggen en meerssen niet. Vandaar.
Ja, omdat ik meestal eerder dan hem naar bed ga, en als ik dan moet plassen ofzo moet ik langs zijn bureau en dan klikte hij altijd met een rood hoofd heel snel dingen weg. Maar ik ben natuurlijk niet achterlijk en kijk even naar de taakbalk. Als daar dan twintig msn schermen openstaan vraag je je natuurlijk wel af of meneer niet aan het vreemdgaan is. En terecht, zo blijkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:33 schreef Conflict het volgende:
Maar je leest dus stiekem zijn MSN / SMS
Agossie, hij schaamt zich voor zijn voorliefde voor SM met mannen. Dat kan je hem moeilijk kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:35 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
Ja, omdat ik meestal eerder dan hem naar bed ga, en als ik dan moet plassen ofzo moet ik langs zijn bureau en dan klikte hij altijd met een rood hoofd heel snel dingen weg. Maar ik ben natuurlijk niet achterlijk en kijk even naar de taakbalk. Als daar dan twintig msn schermen openstaan vraag je je natuurlijk wel af of meneer niet aan het vreemdgaan is. En terecht, zo blijkt.
Netjes is het niet, maar vreemdgaan??? Het komt toch neer op fantaseren?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:35 schreef Ifigineia het volgende:
Als daar dan twintig msn schermen openstaan vraag je je natuurlijk wel af of meneer niet aan het vreemdgaan is. En terecht, zo blijkt.
Het is op zijn minst een gesprekje waard denk ik zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Netjes is het niet, maar vreemdgaan??? Het komt toch neer op fantaseren?
Hij doet zich voor als vrouw, ik denk dat dit storender is dan het beetje SM.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
Vriend, als in ik-heb-sex-met? In dat geval (als je jezelf er in kunt vinden uiteraard): standaard-sex ineens omgooien naar (soft) SM.
Als dat niets voor je is, dan moet je je de waarde van de relatie nog eens even afvragen. Blijkbaar heeft hij hele andere behoeftes dan jij.
of gewoon ff een stukje wandelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:35 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
Ja, omdat ik meestal eerder dan hem naar bed ga, en als ik dan moet plassen ofzo
Of, als je het beu bent, gewoon opeens van "psst, schat" en dan 3 vleeshaken in 'm hakken. Misschien vindt hij het nog leuk ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
Vriend, als in ik-heb-sex-met? In dat geval (als je jezelf er in kunt vinden uiteraard): standaard-sex ineens omgooien naar (soft) SM.
Als dat niets voor je is, dan moet je je de waarde van de relatie nog eens even afvragen. Blijkbaar heeft hij hele andere behoeftes dan jij.
ehh... voor soft sm hoef ik mijn seksleven niet om te gooien, maar blijkbaar komt hij bij mij niet aan zn trekken (no pun intended).quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
Of hij durft zijn wensen niet kenbaar te maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:40 schreef Ifigineia het volgende:
[..]
ehh... voor soft sm hoef ik mijn seksleven niet om te gooien, maar blijkbaar komt hij bij mij niet aan zn trekken (no pun intended).
Dat hij liever een vrouw is in een onderdanige rol naar mannen toe ? Nee. Das wel zielig voor hem dat hij dat niet aan zijn vriendin toe wil geven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:41 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Of hij durft zijn wensen niet kenbaar te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |