Ik wed dat haar kerel ook aan LARP doetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:49 schreef Jojogirl het volgende:
Ik gok dat d'r vent nog steeds op kamp is en dat er dus weinig te melden valt.
Dat's met IRC, niet MSNquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
X slaps Y around a bit with a large trout
indeedquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:12 schreef conleche het volgende:
Ik vind het een stom topic. Eerst iedereen nieuwsgierig maken en dan wegblijven. Uncool.
dit is mijn subforum nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, doe er wat aan dan.. Ben ik er ook weer vanaf uit MyAT.
Alleen maar lompe kickjes hier..
nog een paar van die mini kickjes en het topic zit vol, dus nog ff volhoudenquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, doe er wat aan dan.. Ben ik er ook weer vanaf uit MyAT.
Alleen maar lompe kickjes hier..
20 een paar..quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:45 schreef Re het volgende:
[..]
nog een paar van die mini kickjes en het topic zit vol, dus nog ff volhouden
niemandquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vraag me af welke idioot deel 2 gaat openen
Mini-wattes??quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:45 schreef Re het volgende:
[..]
nog een paar van die mini kickjes en het topic zit vol, dus nog ff volhouden
Voor ¤ 4,50 kan ik je het antwoord geven.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef ursel het volgende:
Maar krijgen we nu ook een note voor deze loze kickjes??
Kan je mijn notes ook inzien??quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:54 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Voor ¤ 4,50 kan ik je het antwoord geven.
Heb je een sabbatical?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:26 schreef MrFl0ppY het volgende:
Bijna dit topic gemist!
* MrFl0ppY pakt popcorn en gaat er eens rustig voor ziiten
uhmm ja je hebt ook van die mensen die topics van 2-3 jaar oud kicken dus noem ik dit maar een mini kick...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |