dida ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:28 schreef PeZu het volgende:
ladi?
drolbaarsquote:
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan wordt ik geband![]()
Maar Lianne staat in de OP, Cynthia vind je terug in #390, Fascination wil je niet zien, en die anderen hebben fobo.
stuur ze dan per pm , dat mag welquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
stuur ze dan per pm , dat mag wel
quote:
quote:
Gaas?quote:
Samurai edit.quote:
Nog nooit in de KLB SC gezien.quote:
gisterennacht was ze er topic 391quote:
Pics?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
gisterennacht was ze er topic 391
omdat die d'r tieten nog niet gepost heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom staat jojoortje er nie bij
en ze is geen vaste KLB SC bezoeker.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
omdat die d'r tieten nog niet gepost heeft.
quote:
Oud nieuws.quote:
Zoals Cynthia.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
en ze is geen vaste KLB SC bezoeker.
Dus.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat je PSV-supporter was?
BKTJUHHHHHHHquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:39 schreef BobbyB het volgende:
He, er staat nog geen Hayden in dit topic.
[ afbeelding ]
Ja, moet eerst f5en voordat ie het doet na het openen van een topquequote:Op zondag 24 augustus 2008 13:51 schreef gers het volgende:
heeft fok bij jouw ook aids?
Wat mot je?quote:
Als je voor AC Milan bent ja.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Even cancer is more entertaining.
meer haydenquote:
Mijn FOK! ook niet, ik denk dat alleen nep-bazen daar last van hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn FOK! heeft geen aids op het moment.
Volgend topic weer. Ben een beetje door de Hayden plaatjes heen.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn FOK! ook niet, ik denk dat alleen nep-bazen daar last van hebben.
Sommige dingen hoeven we echt niet te weten hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:56 schreef afcajos het volgende:
Ik ga even douchen mannen, ik zit hier nog met mijn dikke zwans te spelen!
Ze zei vanochtend in bed tegen me dat ze het niet zo tof vindt dat je jouw naam in haar foto's soept.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgend topic weer. Ben een beetje door de Hayden plaatjes heen.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige dingen hoeven we echt niet te weten hoor.
Het is toch wel erg met je gesteld als je nu ook al denkt dat opblaaspoppen in cheerleader outfit tegen je gaan praten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ze zei vanochtend in bed tegen me dat ze het niet zo tof vindt dat je jouw naam in haar foto's soept.
Hayden als Realdoll, jeweettogquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is toch wel erg met je gesteld als je nu ook al denkt dat opblaaspoppen in cheerleader outfit tegen je gaan praten. [ afbeelding ]
Ik ook, als de nieuwe vriend van je moederquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:10 schreef Paaskonijn het volgende:
IK MOET DADELIJK NAAR EEN FAMILIE BBQ!!
die is veelste oudquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ook, als de nieuwe vriend van je moeder
hoaxquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:13 schreef De_Ananas het volgende:
Zat net in de pauze op FOK, komt er een collega langslopen.
''Ey dat is FOK.nl, Klaagbaak is mijn favorite forum!''
Ik : ''Dan zal je mij vast ook wel kennen, De_Ananas''
''Hhaha De_Ananas, ik had het kunnen weten''
Zeg, ben jij niet die milfhunter?quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik heb er een neusje voorquote:
Gezwellig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:14 schreef De_Ananas het volgende:
Hij lurkt alleen maar al wel best lang, hij had het over Joe Berry
Onur Torko.quote:
Vannacht het nummer van een 26 jarige gescoordquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:13 schreef gers het volgende:
[..]
die is veelste oudmaximaal 17 jeweets
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:13 schreef De_Ananas het volgende:
Zat net in de pauze op FOK, komt er een collega langslopen.
''Ey dat is FOK.nl, Klaagbaak is mijn favorite forum!''
Ik : ''Dan zal je mij vast ook wel kennen, De_Ananas''
''Hhaha De_Ananas, ik had het kunnen weten''
Toen lurkte ik ook alquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:14 schreef De_Ananas het volgende:
Hij lurkt alleen maar al wel best lang, hij had het over Joe Berry
26 dat zijn milfenquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vannacht het nummer van een 26 jarige gescoord![]()
Mijn principes wat doen ze!!
Was dat maar altijd zo geweestquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Toen lurkte ik ook alDat was de tijd dat je niet op fok kon registreren met een hotmail-adres
Cynthia is helegaar geen breezersletje!quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:28 schreef Sackboy het volgende:
Repost zodat iedereen kan stemmen:
Poll: Lekkerste breezersletje die in de KLB-SC is langsgekomen?Breathtaking Cynthia Dynd Fascination Maisnon Lianne
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Toen lurkte ik ook alDat was de tijd dat je niet op fok kon registreren met een hotmail-adres
[KLB Bagger Sc # 392] Where ein KLB-meet forbereidt würdt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:26 schreef De_Ananas het volgende:
EY GERS GEKKIE!!!!
Joskeeeeee vertel eens dat verhaal van die milf
Voel je niks van.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:29 schreef gers het volgende:
Een bijkomend minpunt: ze heeft een kind van 2 jaar oud, en is al gescheiden van haar man
quote:
Ik heb even gelezen, tering wat was ze nat zeg wat gaat dat snel met die topicsquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:57 schreef afcajos het volgende:
Ik ben er weer!
Iemand anders nog wilde avonturen beleefd?
Anders vertel ik zo nog wel wat mooie belevingsverhalen
minderjarige sletjes aanwezig ?quote:
Potentieel topic waardig verhaal.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:04 schreef afcajos het volgende:
Nou goed, we stonden op de taxi te wachten en er stond nog een groepje van 6,7 man te wachten. Dus ik zo vragen waar ze heen moesten waarop het antwoord was: WEZEP JE WEET ZELLUF!
Dus ik vraag zo: DAAR WONEN TOCH ALLEMAAL JODEN!!?? En toen begonnen ze wat ajaxliederen te schreeuwen, en gingen wij maar mee doen. Heel fijn, om 5 uur snachts de buurt wakker schreeuwen![]()
Toen kwam de taxi nog en zei ik: ALS JE UIT WEZEP KOMT, BEN JE VOOR FC KANKERWEZEP! KANKERLUL!! en namen we afscheid van die blije groep wezepnaren.
En toen was ik om iets van kwart over 5 thuis? En een vriend van me heeft lekker gekotst![]()
Verder vrij weinig beleefd vanacht
Nah, dan moet ik er nog een klacht bij verzinnen om dit verhaal te postenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Potentieel topic waardig verhaal.
Klaag over je vriend die gekotst heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik er nog een klacht bij verzinnen om dit verhaal te postenHier in SC staat ie goed.
uberstyloquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben trouwens al m'n doekoes aan het tellen.
Ik stemde trouwens op fascinationquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:28 schreef Sackboy het volgende:
Repost zodat iedereen kan stemmen:
Poll: Lekkerste breezersletje die in de KLB-SC is langsgekomen?Breathtaking Cynthia Dynd Fascination Maisnon Lianne
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
GTAquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:12 schreef reetveter het volgende:
Ik word geownd door russen in liberty stad
Ik ook. Maakt vast niet uit als ik niet weet wie dat is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik stemde trouwens op fascination! Gewoon omdat het kan
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik stemde trouwens op fascination! Gewoon omdat het kan
Als je echt uit bent geweest heb je niks meer te tellen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben trouwens al m'n doekoes aan het tellen.
Ik ben ook niet uit geweest. Party in de achtertuin. Als je een grote tuin hebt moet je die gebruiken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je echt uit bent geweest heb je niks meer te tellen.
FOK! prijzen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:16 schreef Sackboy het volgende:
Maar het is duidelijk dat Breathtaking de poll gewonnen heeft, dus als prijs mag ze haar tieten posten.
True.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben ook niet uit geweest. Party in de achtertuin. Als je een grote tuin hebt moet je die gebruiken. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:16 schreef Sackboy het volgende:
Maar het is duidelijk dat Breathtaking de poll gewonnen heeft, dus als prijs mag ze haar tieten posten.
ikkuhquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:21 schreef reetveter het volgende:
Ik heb zoeen karateka in de ballen geschopt met gtaWie wil me aanraken
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:22 schreef jordeeeh het volgende:
Maar van wie is deze nou dan:
[ afbeelding ]
reetveterquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:22 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ga er vooral serieus op inquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:22 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet mariah carey?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:33 schreef Nikmans het volgende:
Mijn favoriet is toch echt gluckskafer, als dit haar is (er staan 2 pics in haar fobo en die lijken niet echt op elkaar behalve dat ze beide blond zijn)
[ afbeelding ]
En hoe vaak is die in de KLB SC geweest?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:33 schreef Nikmans het volgende:
Mijn favoriet is toch echt gluckskafer, als dit haar is (er staan 2 pics in haar fobo en die lijken niet echt op elkaar behalve dat ze beide blond zijn)
[ afbeelding ]
Weet ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En hoe vaak is die in de KLB SC geweest?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik dacht dat die user een man was...quote:
failquote:
Is het toch ook?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat die user een man was...
Wie is dat?quote:
nog gelukt met je IKEA spulquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat die user een man was...
Haha, k had verkeerde link onder m'n ctrl+vquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
fail
Kanker, pwn ik mezelf. Ik wilde jouw mislukte quote, quoten![]()
Serieus, haal weg.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wie is dat?
Mooie samurai edit by the way
Opgeslagenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wie is dat?
-Weggehaald op verzoek van Jordeeeh-
Maar wie is het?quote:
Hij staat nog in je quote.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Serieus, haal weg.
Anders ga ik NSB'en en een mod erbij halen.
FAOZFAOFPFAPquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wie is dat?
-Weggehaald op verzoek van Jordeeeh-
Ja, het liefst wil ik nooit meer naar de ikea, maar dat zal slechts een droom zijn..quote:
Ohjaquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij staat nog in je quote.![]()
Wie is die meid?[ afbeelding ]
je hoeft niet te gaan hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het liefst wil ik nooit meer naar de ikea, maar dat zal slechts een droom zijn..
WTFquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:49 schreef reetveter het volgende:
Joey zegt:
wie is dit
Joey zegt:
jordy . zegt:
niemand
jordy . zegt:
iig niet iemand die ik ken
jordy . zegt:
opkankeren
jordy . zegt:
jij gaat ban van juup krijgen
Joey zegt:
WAAROM
jordy . zegt:
dat heb je gisteren zeker gemist in de SC?
jordy . zegt:
even TR en tot ziens dan maar
Joey zegt:
je kende haar niet zei je
Ik had gisteravond feest. Wat heb ik gemist?!quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:49 schreef reetveter het volgende:
Joey zegt:
wie is dit
Joey zegt:
link
jordy . zegt:
niemand
jordy . zegt:
iig niet iemand die ik ken
jordy . zegt:
opkankeren
jordy . zegt:
jij gaat ban van juup krijgen
Joey zegt:
WAAROM
jordy . zegt:
dat heb je gisteren zeker gemist in de SC?
jordy . zegt:
even TR en tot ziens dan maar
Joey zegt:
je kende haar niet zei je
Heel watquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had gisteravond feest. Wat heb ik gemist?!
Ja, maar dan worden er allemaal mensen boos op mijquote:
hoezoquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan worden er allemaal mensen boos op mij![]()
Overigens ben ik nog opzoek naar een bijbaantje.
Mijn voorkeur gaat uit naar Hiker
Gelukkig staat ie ook niet in de quotes...quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:52 schreef Sackboy het volgende:
Leuk geweest nu mensen, hij heeft gevraagd hem weg te halen.
Wel mooi dametje heur
Als jiij je kankerbek eens dicht houdt en optyft uit dit topic?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:54 schreef Nikmans het volgende:
Als iemand me vertelt wie dat is dan post ik tetten
Niet mijn schuld.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gelukkig staat ie ook niet in de quotes...
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als jiij je kankerbek eens dicht houdt en optyft uit dit topic?
Valt geen samenvatting voor te maken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat me te lang duren. Doe is een samenvatting.
[KLB Bagger SC#389] Man The Harpoons!quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:56 schreef reetveter het volgende:
Welk topic moet ik ervoor doorlezen?
Waar zou ik mezelf voor moeten schamen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Schaam je je ergens voor ofzo?
Sorry dat ik de voorgaande 92 SC delen niet helemaal heb gelezen.![]()
![]()
bepaalde foto van een bepaalde user werd vaak gepost vond juup enzo niet leukquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat me te lang duren. Doe is een samenvatting.
Weet ik veel ik vind je nogal aggressiefquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waar zou ik mezelf voor moeten schamen?
En ik vind jou nogal een kankeruser.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Weet ik veel ik vind je nogal aggressief
jordy . zegt:quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ik vind jou nogal een kankeruser.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
jordy . zegt:
ja ik ken je verkrachte kanker tante ook niet
Hahahaquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ik vind jou nogal een kankeruser.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:07 schreef Juup© het volgende:
Vanaf NU stoppen met het posten/misbruiken etc. van de foto's van Fascination .
Dit is ongewenst.
Stoppen daarmee dus!!! En JA, dat geldt voor iedereen!.
Die chick die net gepost werd? Of die met d'r haar van links naar rechts die in de keuken zit?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:57 schreef gers het volgende:
[..]
bepaalde foto van een bepaalde user werd vaak gepost vond juup enzo niet leuk
Nou lampen en banken vallen wel mee, maar kasten denk ik niet...quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:54 schreef gers het volgende:
[..]
hoezo![]()
ikea is opzich wel leukmaar altijd een drama om het in elkaar te zetten
Sodemieter zelf op. Slowchat newbie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hahaha
Sodemieter even een eind op ofzo idioot, zit je op de speed ofzo
Ik heb het trouwens gevonden:
[..]
Keuken ja.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die chick die net gepost werd? Of die met d'r haar van links naar rechts die in de keuken zit?
Er worden zoveel chicks gepost hierquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die chick die net gepost werd? Of die met d'r haar van links naar rechts die in de keuken zit?
Die chick die jordeeeh 'niet kent'.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er worden zoveel chicks gepost hier
Reetkever volgens mijquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:04 schreef reetveter het volgende:
Maar van wie is deze nou?
[ afbeelding ]
Weet ik niet. Zal ik um maar uit de OP verwijderen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:04 schreef reetveter het volgende:
Maar van wie is deze nou?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die chick waar jordeeeh verliefd op is
die zijn inderdaad erg leuk om in elkaar te zettenquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou lampen en banken vallen wel mee, maar kasten denk ik niet...
Ik heb em uitgeprint, er op klaar gekomen en er een foto van gemaaktquote:
Hij staat nog gewoon in een twee van je quotes, lamzakquote:
Kom maar op.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb em uitgeprint, er op klaar gekomen en er een foto van gemaakt![]()
pm maar voor pic
stuur mij ff pm , ik heb de pic nietquote:
Iets met schroefjes die kwijt zijn enzo... ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:06 schreef gers het volgende:
[..]
die zijn inderdaad erg leuk om in elkaar te zetten
onder anderequote:Op zondag 24 augustus 2008 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met schroefjes die kwijt zijn enzo... ?
WHY WAITquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:09 schreef reetveter het volgende:
MANHUNGRY
het is hetzelde meisje hoor alleen 1 foto is van de zijkant genomen en de andere van de voorkantquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:33 schreef Nikmans het volgende:
[ afbeelding ]
In dat geval: Gluckskaferquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is hetzelde meisje hoor alleen 1 foto is van de zijkant genomen en de andere van de voorkant
DINGDONG: PIZZA!quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:09 schreef reetveter het volgende:
MANHUNGRY
Ik niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:11 schreef RickoKun het volgende:
WIE VOEGT MIJ TOE RVB_DE_MASTER@HOTMAIL !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
IK NIETD!!D!!:D!D!Dquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:11 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:11 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
![]()
Haha, gij zeit gepwneerd!1!1!!uno!!!1quote:
?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:14 schreef reetveter het volgende:
MEEST GEHAAT IN DE SC OMDAT ZE NIET KUNNE VAN DITTE DITTE
AAAAAAAAAAAH MN OGENquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:13 schreef afcajos het volgende:
terug gepmt!
Waarom wist ik dat jij sperma van Jos wilde zien?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom wist ik nu dat het zoiets ging worden
pm me ook eensquote:
JEWEETZELLUF BEN EEN BAAS IN DE SC WAAR IK STA? NUMMER 1 LAAT DIE MANNETJES MAAR ZITTE ZITTEquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:14 schreef reetveter het volgende:
MEEST GEHAAT IN DE SC OMDAT ZE NIET KUNNE VAN DITTE DITTE
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat jij sperma van Jos wilde zien?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:16 schreef reetveter het volgende:
Moet je kijken welke stumperd er op jazz zijn verjaardag kwam en dan met MIJN fles gaat staan
pic komt zo
Honderd euro anders plaats ik die hyves die je net hebt wegge-edit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:16 schreef reetveter het volgende:
Moet je kijken welke stumperd er op jazz zijn verjaardag kwam en dan met MIJN fles gaat staan
pic komt zo
Wie is kelvint?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:16 schreef reetveter het volgende:
pic komt zo
Hij lijkt op die pauper van de zwarte cross, van mooie schoenen neuken!quote:
Gelukkig. Kelly is een paupernaam.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gelukkig. Kelly is een paupernaam.
Zo heet m'n zusje, waar BK het over had.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gelukkig. Kelly is een paupernaam.
goed topicquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:21 schreef postmortum het volgende:
volgende topic : waar we jordeehs liefie gaan achterhalen
pics van je zusjequote:Op zondag 24 augustus 2008 16:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zo heet m'n zusje, waar BK het over had.
maak jij hem ff dadelijkquote:
Oh. Naaktpics?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
porno mag niet gepost wordenquote:
Heb ikquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:18 schreef RickoKun het volgende:
WAAROM ADDEN JULLIE MIJ NIET DAN!!!!!!!!!11111111
is geen porno maar een biologische afbeeldingquote:
Pics van je verkrachte tante?quote:
Dan had deze reeks allang op slot gegaanquote:
OOOOOOOOHhhhhh die ene geile sma! Ik denk dat die wel een goedruikende vagina heeft !!!!1111!!!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |