quote:
Ik heb even gelezen, tering wat was ze nat zeg wat gaat dat snel met die topicsquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:57 schreef afcajos het volgende:
Ik ben er weer!
Iemand anders nog wilde avonturen beleefd?
Anders vertel ik zo nog wel wat mooie belevingsverhalen
minderjarige sletjes aanwezig ?quote:
Potentieel topic waardig verhaal.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:04 schreef afcajos het volgende:
Nou goed, we stonden op de taxi te wachten en er stond nog een groepje van 6,7 man te wachten. Dus ik zo vragen waar ze heen moesten waarop het antwoord was: WEZEP JE WEET ZELLUF!
Dus ik vraag zo: DAAR WONEN TOCH ALLEMAAL JODEN!!?? En toen begonnen ze wat ajaxliederen te schreeuwen, en gingen wij maar mee doen. Heel fijn, om 5 uur snachts de buurt wakker schreeuwen![]()
Toen kwam de taxi nog en zei ik: ALS JE UIT WEZEP KOMT, BEN JE VOOR FC KANKERWEZEP! KANKERLUL!! en namen we afscheid van die blije groep wezepnaren.
En toen was ik om iets van kwart over 5 thuis? En een vriend van me heeft lekker gekotst![]()
Verder vrij weinig beleefd vanacht
Nah, dan moet ik er nog een klacht bij verzinnen om dit verhaal te postenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Potentieel topic waardig verhaal.
Klaag over je vriend die gekotst heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik er nog een klacht bij verzinnen om dit verhaal te postenHier in SC staat ie goed.
uberstyloquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben trouwens al m'n doekoes aan het tellen.
Ik stemde trouwens op fascinationquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:28 schreef Sackboy het volgende:
Repost zodat iedereen kan stemmen:
Poll: Lekkerste breezersletje die in de KLB-SC is langsgekomen?Breathtaking Cynthia Dynd Fascination Maisnon Lianne
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
GTAquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:12 schreef reetveter het volgende:
Ik word geownd door russen in liberty stad
Ik ook. Maakt vast niet uit als ik niet weet wie dat is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik stemde trouwens op fascination! Gewoon omdat het kan
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik stemde trouwens op fascination! Gewoon omdat het kan
Als je echt uit bent geweest heb je niks meer te tellen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben trouwens al m'n doekoes aan het tellen.
Ik ben ook niet uit geweest. Party in de achtertuin. Als je een grote tuin hebt moet je die gebruiken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je echt uit bent geweest heb je niks meer te tellen.
FOK! prijzen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:16 schreef Sackboy het volgende:
Maar het is duidelijk dat Breathtaking de poll gewonnen heeft, dus als prijs mag ze haar tieten posten.
True.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben ook niet uit geweest. Party in de achtertuin. Als je een grote tuin hebt moet je die gebruiken. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:16 schreef Sackboy het volgende:
Maar het is duidelijk dat Breathtaking de poll gewonnen heeft, dus als prijs mag ze haar tieten posten.
ikkuhquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:21 schreef reetveter het volgende:
Ik heb zoeen karateka in de ballen geschopt met gtaWie wil me aanraken
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:22 schreef jordeeeh het volgende:
Maar van wie is deze nou dan:
[ afbeelding ]
reetveterquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:22 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ga er vooral serieus op inquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:22 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet mariah carey?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:33 schreef Nikmans het volgende:
Mijn favoriet is toch echt gluckskafer, als dit haar is (er staan 2 pics in haar fobo en die lijken niet echt op elkaar behalve dat ze beide blond zijn)
[ afbeelding ]
En hoe vaak is die in de KLB SC geweest?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:33 schreef Nikmans het volgende:
Mijn favoriet is toch echt gluckskafer, als dit haar is (er staan 2 pics in haar fobo en die lijken niet echt op elkaar behalve dat ze beide blond zijn)
[ afbeelding ]
Weet ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En hoe vaak is die in de KLB SC geweest?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |