Waar komt die vandaan vraag ik me af.quote:
Msn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waar komt die vandaan vraag ik me af.
ojaquote:
dus, kut ONZ'er dat je bentquote:
sterfquote:
Aandoenlijk. Zo lelijk tekent dat kind.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Aandoenlijk. Zo lelijk tekent dat kind.
Gecondoleerd.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:26 schreef jordeeeh het volgende:
Paaskonijn zegt (23:25):
jordy . zegt (23:25):
ja nou
jordy . zegt (23:25):
ja
whahahahahahahhahahahahah diekreeg een dikke panna van
Paaskonijn zegt (23:25):![]()
En wie ben jij om zomaar in dit topic te schelden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:26 schreef Nikmans het volgende:
STERVENDE HOEREN
KANKER
KACHLHSAGFSA;LH
Met wat?quote:
CHOLERA TYFUS AIDS!!quote:
quote:
Nee, ik was serieus.quote:
Whiskey drinken?quote:
Zonder te kwijlen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet heel hard lachen om dat plaatje
okquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Een vraag die de mensheid al eeuwen bezighoudt
Ik zat al aan het bier.quote:
Eindelijk weer eens een goed programmaquote:
Weet ik veelquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:31 schreef jordeeeh het volgende:
Biogarde, wanneer kan ik het KLB team komen versterken?
Maaar nu ben jij erquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:31 schreef Triptamine het volgende:
Hoi gasten. Ik zie dat er sinds ik effe weg was weer wat slimme discussies zijn geweest
Nee
Ze laten geen nieuwe users toe, ze doen aan kliekjesvorming.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:31 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ben geen nieuwe userquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ze laten geen nieuwe users toe, ze doen aan kliekjesvorming.
Heb ik al op.quote:
Vandaar dat Boswachter mod is idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ze laten geen nieuwe users toe, ze doen aan kliekjesvorming.
/ Fail.quote:
En ik?quote:
Neequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maaar nu ben jij er![]()
Dus laten we slimme dicussies houden...
Maar in werkelijkheid ben je 67?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:33 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb dinsdag een date om koffie te gaan drinken met een vrouw van 68Ze had een contactadvertentie in de supermarkt gehangen en ik heb gebeld en gezegd dat ik 66 ben
quote:
.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:31 schreef jordeeeh het volgende:
HAHAHHAHA, JE LEVEN MOET NU COMPLEET ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:33 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb dinsdag een date om koffie te gaan drinken met een vrouw van 68Ze had een contactadvertentie in de supermarkt gehangen en ik heb gebeld en gezegd dat ik 66 ben
Ik moest even heel hard lachen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:33 schreef BigKahuna het volgende:
Pik ergens een zwerver op, geef hem een fles wodka en film het geheel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:33 schreef BigKahuna het volgende:
De teleurstelling.quote:
JA IK KAN NU TEVREDEN OVERLIJDEN!!!!111111quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
HAHAHHAHA, JE LEVEN MOET NU COMPLEET ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
Wat een kankerstrip.quote:
Trutquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest even heel hard lachen...
Sorryquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
HAHAHHAHA, JE LEVEN MOET NU COMPLEET ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
Is al gegereldquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pik ergens een zwerver op, geef hem een fles wodka en film het geheel.
Eigenlijk is dat wel een apart topic waardquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:36 schreef Schatgraver het volgende:
Ik heb nog 10 gram wiet hier maar ik kan niet draaien
quote:
zet je het op Joetsjoep?quote:
Jij word dus echt nooit een goede DJ.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:36 schreef Schatgraver het volgende:
Ik heb nog 10 gram wiet hier maar ik kan niet draaien
gosh.quote:
Hoezo "kan" je niet draaien. Heb je maar 1 arm ofzo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:36 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel een apart topic waard
Weet ik niet, ligt er aan wat er gebeurtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
zet je het op Joetsjoep?
Alsjeblieft
Vraag BobbyB.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij word dus echt nooit een goede DJ.
Helmond...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
SorryNoem een onderwerp, misschien komt er iets leuks uit voort
Lol, dat is de openingszin van m'n topicquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij word dus echt nooit een goede DJ.
BobbyB ben je DJ?quote:
K wil wel andere foto's postenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie post er even foto's van Lauren Conrad?
Een deel "quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:37 schreef BobbyB het volgende:
He, er staat nog geen Hayden in dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik post plaatjes, ik draai ze niet.quote:
Schattig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:38 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Lol, dat is de openingszin van m'n topic
Allang.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:40 schreef Schatgraver het volgende:
Zijn de pics van Breattaking's tieten nou al gepost?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie post er even foto's van Lauren Conrad?
Ja, ik ga dadelijk eerst naar de warande ff iets regelen en dan naar de stad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een deel "" en een deel "?" wegens adoptie enzo. Is daar nog iets leuks te doen ooit?
Wat een onderwerp trouwens.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, ik ga dadelijk eerst naar de warande ff iets regelen en dan naar de stad.
Dan sms Cynthia mij als ze er is![]()
kIEST HIJ OOK NOG DIE FOTO UITquote:
Pics van Cynthia's tits?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, ik ga dadelijk eerst naar de warande ff iets regelen en dan naar de stad.
Dan sms Cynthia mij als ze er is![]()
lekker wijf blijkbaarquote:
Hebben ze wat over Duffy te zeggenquote:
/care?quote:
Het neukertje van Paaskonijn, als ik het goed heb.quote:
Welkom terugquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hebben ze wat over Duffy te zeggenNee, dat ziet er lekker uit.
Dunno.quote:
Waarquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het neukertje fapmateriaal van Paaskonijn, als ik het goed heb.
Duffy is ook niet lekker, maar fokking sexy, of smoking hot zoals de engelsen zeggen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij bent echt blind ofniet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zijn alweer verwijderd, door Juup.quote:
PK, post die titpics eensquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zijn alweer verwijderd, door Juup.
JAquote:
He, ik ga effe een joint draaienquote:
Nou, ik zie dan liever die Heidi Montag dan Lauren Conrad, ik vind daar dus echt niks aan.quote:
Woon je daar ofzo?quote:
Wát?quote:
Nee ik woon nog een weekje in fucking Woudenberg..quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
He, ik ga effe een joint draaien![]()
(hehehe)
maar je was toch al stonedquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
(hehehe)
En dat ligt waar? En verhuis je?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ik woon nog een weekje in fucking Woudenberg..![]()
Ik zag Helmond voorbij flitsen hier in het topic....
Je zegt het verkeerdquote:
Gosh, maar ik had niet anders van je verwacht, Duffy knap vindenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik zie dan liever die Heidi Montag dan Lauren Conrad, ik vind daar dus echt niks aan.Borderline volblafhoer.
woudenwie ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ik woon nog een weekje in fucking Woudenberg..![]()
Ik zag Helmond voorbij flitsen hier in het topic....
Sterf.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd
"Ej coño, Duffy is viiiiiieeeesssss!"
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dat ligt waar? En verhuis je?
Helmond is wel beter als Oss, maar ja, das niet moeilijk.
4 words:quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:48 schreef behangplakker het volgende:
Toch heerlijk als je thuis bezopen kan worden
Jij zou gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:48 schreef behangplakker het volgende:
Toch heerlijk als je thuis bezopen kan worden
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
4 words:
Final Day of Vacation
Quoted for quoting.quote:
Stuur er 1 op naar mij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
(hehehe)
25 km ten opzichte van Utrecht, 10 km van Amersfoort.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dat ligt waar? En verhuis je?
Helmond is wel beter als Oss, maar ja, das niet moeilijk.
Dat is morgen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
4 words:
Final Day of Vacation
Waarom?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:49 schreef gers het volgende:
en Oss is keitof
Laurenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
Heidi!!!!!!!!!!!!!!!!! FAIL²
Lauren![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik kom daar nooit
Vanaf maandag ben ik weer het bruggertjequote:
K heb familie vlak bij Oss wonen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:49 schreef gers het volgende:
en Oss is keitof
tetten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste tetten voor iemand van 14.
Ok, jij moet echt uit de OP gehaald worden.quote:
Veenendaal...quote:
DIE IS ECHT GENIAAL!1quote:
Oslo....quote:
Nou, logisch gezien ben ik morgen een uur of 4 wakker(vannacht niet meegeteld.) Ik ben nu van plan laat te slapen, wat filmpjes te kijken enzo. Dus dan slaap ik wel tot 4 uur vanmiddag. Wakker worden, eten(AvondOntbijt) en dan relax douchen en beetje op de bank hangen.quote:
Berg.quote:
eeeuhm niet te moeilijke vragen stellen hequote:
Hey Juup, word er nog wat gedaan aan doodverwensingen?quote:
Dat gedrocht van een Lauren mooi vinden is anders helemaal het toppuntquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gosh, maar ik had niet anders van je verwacht, Duffy knap vinden![]()
Bunschoten- Spakenburg...quote:
ahaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou, logisch gezien ben ik morgen een uur of 4 wakker(vannacht niet meegeteld.) Ik ben nu van plan laat te slapen, wat filmpjes te kijken enzo. Dus dan slaap ik wel tot 4 uur vanmiddag. Wakker worden, eten(AvondOntbijt) en dan relax douchen en beetje op de bank hangen.
Zondagen zonder competitie
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Juup, word er nog wat gedaan aan doodverwensingen?
[..]
Dat gedrocht van een Lauren mooi vinden is anders helemaal het toppuntZe ziet er uit als iemand van een jaar of 30
_!
Ik wilde een lijst met pluspunten van Oss maken, maar kon er geen noemen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
eeeuhm niet te moeilijke vragen stellen he![]()
mooie club iig
Ligt toch ergens bij Belgie?quote:
Onichiwaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bunschoten- Spakenburg...
Sorry je haalt Duffy en Lauren door elkaar..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat gedrocht van een Lauren mooi vinden is anders helemaal het toppuntZe ziet er uit als iemand van een jaar of 30
_!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wilde een lijst met pluspunten van Oss maken, maar kon er geen noemen.
maarja mijn hometownquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wilde een lijst met pluspunten van Oss maken, maar kon er geen noemen.
Dat ligt waar ongeveer?quote:
Inderdaad, ik ben echt blij als de competitie weer begint. Dan heb je gewoon vanaf dinsdag/woensdag al een wedstrijd om naar uit te kijken. Dan kom ik voor 12 uur sowieso mijn bed uit, hoe laat ik de dag ervoor ook naar bed ga...quote:
Biggekerkenquote:
Eindhoven schat, eindhoven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ligt toch ergens bij Belgie?
Negerlandquote:
Ik heb het gevoel in Satans Aarsgat te wonen.quote:
Duffy is een jonge godin, Lauren kan zo de heks spelen in een Disney filmquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sorry je haalt Duffy en Lauren door elkaar..
lauren![]()
Jezelf quoten isquote:
schattig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben echt blij als de competitie weer begint. Dan heb je gewoon vanaf dinsdag/woensdag al een wedstrijd om naar uit te kijken. Dan kom ik voor 12 uur sowieso mijn bed uit, hoe laat ik de dag ervoor ook naar bed ga...
zo erg is oss toch nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel in Satans Aarsgat te wonen.
AMY WINEHOUSEquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
Thema volgende topic:
[ afbeelding ]
jawelquote:
quote:
Nu ik een Supp. Club card heb moet ik soms vroeg opstaan. Vorige jaren was het 12.30 spelen? 12.20 op, voor de tv rollen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben echt blij als de competitie weer begint. Dan heb je gewoon vanaf dinsdag/woensdag al een wedstrijd om naar uit te kijken. Dan kom ik voor 12 uur sowieso mijn bed uit, hoe laat ik de dag ervoor ook naar bed ga...
Dat dacht ik al, faler.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duffy is een jonge godin, Lauren kan zo de heks spelen in een Disney film
Sorry, heb gewoon ff zin om te rellen
Ethiopiequote:
omdatquote:
jij?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
Ik dacht net wie is die debiel met die hamster/cavia als icon!
Zo praat je niet tegen 4ebebebbebebe ja?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben het...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
Dat zeg ik?quote:
Jij woont er, gosh, moet ik meer zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:57 schreef jordeeeh het volgende:
Godver het gaat me een beetje te rap
okquote:
De meet is daar toch?quote:
Neemt niet weg dat ik Lauren wel degelijk niet mooi, of knap vind. Lelijk is ze ook niet, maar het is niet veel bijzonders. Cynthia is veel mooier, bijvoorbeeld.quote:
wat?quote:
Je lult.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik Lauren wel degelijk niet mooi, of knap vind. Lelijk is ze ook niet, maar het is niet veel bijzonders. Cynthia is veel mooier, bijvoorbeeld.
HERTMITGEWEIquote:
Wonen er in Ethopie negers?quote:
Pics van Cynthia?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik Lauren wel degelijk niet mooi, of knap vind. Lelijk is ze ook niet, maar het is niet veel bijzonders. Cynthia is veel mooier, bijvoorbeeld.
hehequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
neequote:
Is er serieus een meet dan?quote:
denk hetquote:
Dat dat niet Amy Winehouse is.quote:
Wat hij zegt!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef Sackboy het volgende:
Al die sletjes die hier voorbij komen lijken lelijk omdat ze geen van allen kunnen tippen aan Hayden![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja vandaar ook die '', jij bent toch keitof
?
QFT, op Cynthia na.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef Sackboy het volgende:
Al die sletjes die hier voorbij komen lijken lelijk omdat ze geen van allen kunnen tippen aan Hayden![]()
![]()
ik post ze niet, jij misschienquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als ie die post krijgt ie een ban
Die andere met die zwarte lange haren bij de pcd is veul lekkerderquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
Thema volgende topic:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben naar deVelvet Lounge
later.
No shit.quote:
We blijven allemaal bij gers slapenquote:
Doe ik serieus als je de foto's niet postquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben naar deVelvet Lounge
later.
gezelligquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We blijven allemaal bij gers slapen
Hoe controleer je t dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe ik serieus als je de foto's niet post
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We blijven allemaal bij gers slapen
gaafquote:
Ze zijn allemaal lekker, behalve die rooie met al die botoxquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die andere met die zwarte lange haren bij de pcd is veul lekkerder
Ik lees het topic na.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe controleer je t dan?
Al heb ik t daar wel voor over
Tyf nou maar op, kankerlul.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Kusjes PK.
nohhhquote:
Ga Googlen, zo moeilijk is het niet te vindenquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
De Efteling is ook een heel leuk park maar was net iets te duur.
Eten en drinken is daar duurder dan in slagharen(en het is in slagharen al niet te betalen:P)
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ik ben geen 9 ik ben van 1990.
doeiii en veel plezier met cquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Kusjes PK.
Wie is Etienne?quote:
quote:
Dat topic is het voorbeeld van fok humor vind ikquote:
Ik ga ze ook niet postenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als ie die post krijgt ie een ban
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga ze ook niet postenal zou ik geen ban krijgen.
Pm a friendly negroquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga ze ook niet postenal zou ik geen ban krijgen.
Okquote:
Zoektips?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga Googlen, zo moeilijk is het niet te vinden
quote:
Mooi, jij bent er dus ook bij?quote:
quote:
quote:
wel een keer reageren in je fobo JAquote:
Time will tell.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, jij bent er dus ook bij?
Resultaten 1 - 10 van circa 52.400.000 voor cynthia (0,04 seconden)quote:
Ja jullie allemaal met je SCquote:
sorryquote:
Even kijkenquote:
Nopequote:Op zondag 24 augustus 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand die vanavond nog uit gaat?
Oss is saai op zaterdag stappen is geen succesquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Haha al die lamzakken hieroquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |