Jezelf quoten isquote:
schattig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben echt blij als de competitie weer begint. Dan heb je gewoon vanaf dinsdag/woensdag al een wedstrijd om naar uit te kijken. Dan kom ik voor 12 uur sowieso mijn bed uit, hoe laat ik de dag ervoor ook naar bed ga...
zo erg is oss toch nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel in Satans Aarsgat te wonen.
AMY WINEHOUSEquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
Thema volgende topic:
[ afbeelding ]
jawelquote:
quote:
Nu ik een Supp. Club card heb moet ik soms vroeg opstaan. Vorige jaren was het 12.30 spelen? 12.20 op, voor de tv rollen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben echt blij als de competitie weer begint. Dan heb je gewoon vanaf dinsdag/woensdag al een wedstrijd om naar uit te kijken. Dan kom ik voor 12 uur sowieso mijn bed uit, hoe laat ik de dag ervoor ook naar bed ga...
Dat dacht ik al, faler.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duffy is een jonge godin, Lauren kan zo de heks spelen in een Disney film
Sorry, heb gewoon ff zin om te rellen
Ethiopiequote:
omdatquote:
jij?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
Ik dacht net wie is die debiel met die hamster/cavia als icon!
Zo praat je niet tegen 4ebebebbebebe ja?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben het...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
Dat zeg ik?quote:
Jij woont er, gosh, moet ik meer zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:57 schreef jordeeeh het volgende:
Godver het gaat me een beetje te rap
okquote:
De meet is daar toch?quote:
Neemt niet weg dat ik Lauren wel degelijk niet mooi, of knap vind. Lelijk is ze ook niet, maar het is niet veel bijzonders. Cynthia is veel mooier, bijvoorbeeld.quote:
wat?quote:
Je lult.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik Lauren wel degelijk niet mooi, of knap vind. Lelijk is ze ook niet, maar het is niet veel bijzonders. Cynthia is veel mooier, bijvoorbeeld.
HERTMITGEWEIquote:
Wonen er in Ethopie negers?quote:
Pics van Cynthia?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik Lauren wel degelijk niet mooi, of knap vind. Lelijk is ze ook niet, maar het is niet veel bijzonders. Cynthia is veel mooier, bijvoorbeeld.
hehequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
neequote:
Is er serieus een meet dan?quote:
denk hetquote:
Dat dat niet Amy Winehouse is.quote:
Wat hij zegt!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef Sackboy het volgende:
Al die sletjes die hier voorbij komen lijken lelijk omdat ze geen van allen kunnen tippen aan Hayden![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja vandaar ook die '', jij bent toch keitof
?
QFT, op Cynthia na.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef Sackboy het volgende:
Al die sletjes die hier voorbij komen lijken lelijk omdat ze geen van allen kunnen tippen aan Hayden![]()
![]()
ik post ze niet, jij misschienquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als ie die post krijgt ie een ban
Die andere met die zwarte lange haren bij de pcd is veul lekkerderquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
Thema volgende topic:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben naar deVelvet Lounge
later.
No shit.quote:
We blijven allemaal bij gers slapenquote:
Doe ik serieus als je de foto's niet postquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben naar deVelvet Lounge
later.
gezelligquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We blijven allemaal bij gers slapen
Hoe controleer je t dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe ik serieus als je de foto's niet post
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We blijven allemaal bij gers slapen
gaafquote:
Ze zijn allemaal lekker, behalve die rooie met al die botoxquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die andere met die zwarte lange haren bij de pcd is veul lekkerder
Ik lees het topic na.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoe controleer je t dan?
Al heb ik t daar wel voor over
Tyf nou maar op, kankerlul.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Kusjes PK.
nohhhquote:
Ga Googlen, zo moeilijk is het niet te vindenquote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
De Efteling is ook een heel leuk park maar was net iets te duur.
Eten en drinken is daar duurder dan in slagharen(en het is in slagharen al niet te betalen:P)
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ik ben geen 9 ik ben van 1990.
doeiii en veel plezier met cquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Kusjes PK.
Wie is Etienne?quote:
quote:
Dat topic is het voorbeeld van fok humor vind ikquote:
Ik ga ze ook niet postenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als ie die post krijgt ie een ban
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga ze ook niet postenal zou ik geen ban krijgen.
Pm a friendly negroquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga ze ook niet postenal zou ik geen ban krijgen.
Okquote:
Zoektips?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga Googlen, zo moeilijk is het niet te vinden
quote:
Mooi, jij bent er dus ook bij?quote:
quote:
quote:
wel een keer reageren in je fobo JAquote:
Time will tell.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, jij bent er dus ook bij?
Resultaten 1 - 10 van circa 52.400.000 voor cynthia (0,04 seconden)quote:
Ja jullie allemaal met je SCquote:
sorryquote:
Even kijkenquote:
Nopequote:Op zondag 24 augustus 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand die vanavond nog uit gaat?
Oss is saai op zaterdag stappen is geen succesquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Haha al die lamzakken hieroquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |