Neemt niet weg dat ik Lauren wel degelijk niet mooi, of knap vind. Lelijk is ze ook niet, maar het is niet veel bijzonders. Cynthia is veel mooier, bijvoorbeeld.quote:
wat?quote:
Je lult.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik Lauren wel degelijk niet mooi, of knap vind. Lelijk is ze ook niet, maar het is niet veel bijzonders. Cynthia is veel mooier, bijvoorbeeld.
HERTMITGEWEIquote:
Wonen er in Ethopie negers?quote:
Pics van Cynthia?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik Lauren wel degelijk niet mooi, of knap vind. Lelijk is ze ook niet, maar het is niet veel bijzonders. Cynthia is veel mooier, bijvoorbeeld.
hehequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
neequote:
Is er serieus een meet dan?quote:
denk hetquote:
Dat dat niet Amy Winehouse is.quote:
Wat hij zegt!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef Sackboy het volgende:
Al die sletjes die hier voorbij komen lijken lelijk omdat ze geen van allen kunnen tippen aan Hayden![]()
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja vandaar ook die '', jij bent toch keitof
?
QFT, op Cynthia na.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef Sackboy het volgende:
Al die sletjes die hier voorbij komen lijken lelijk omdat ze geen van allen kunnen tippen aan Hayden![]()
![]()
ik post ze niet, jij misschienquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als ie die post krijgt ie een ban
Die andere met die zwarte lange haren bij de pcd is veul lekkerderquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
Thema volgende topic:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben naar deVelvet Lounge
later.
No shit.quote:
We blijven allemaal bij gers slapenquote:
Doe ik serieus als je de foto's niet postquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben naar deVelvet Lounge
later.
| Forum Opties | |