Aha, vandaar. Ik was even bij de tent en toen hoorde ik een groepje kids knetterstoned een UFO bewonderen. Ik dacht dat ze het over een ster hadden, maar dit verklaart een hoopquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LOL zij kan idd beter vragen wie de N van haar toetsenbord heeft gejat![]()
Trouwens, zie iemand er tussen die zich afvroeg wat de overvliegende lichtjes waren. Dat was wel vet, want dat waren 4 van die oosterse lantaarns die je in de fik moet steken en dan stijgen ze op. Die kwamen van camping 5 af, we hebben ze zaterdag nacht zien opstijgen. Iemand hier dat nog gezien toevallig?? Iemand die er een ufo-waarneming van gemaakt heeft?? Zou me niet verbazen
Ik moest een half uur wachten, toen ben ik maar weggegaanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik snapte daar ook geen fuck van, maar de houtovenpizza daarnaast wat door die onverstaanbare limbo's gerund werd, was okee.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef vogelkooi het volgende:
maansverduistering
Dat kan ik me voorstellen, de eerste keren kon ik ook niet echt bedenken wat het zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sinds die dingen in NL een 'hit' zijn worden er veel meer UFO-meldingen gedaan schijnt
Zou op het randje zeker ook van 6 kunnen zijn geweest hoor.. Wij stonden op 5, ongeveer halverwege de douches van 5 en die van 6, niet al te ver van het pad daar tussen. We hebben ze echt omhoog zien komen, maar dat was iid wel nog een stukje verder op en dicht tegen de bosjes het verste van de douches af zeg maar.. Dus was wel lastig in te schatten ja. Anyway, ik kon ze een heel eind volgen tot ze verdwenen. Gok dat dat ergens boven de ingang van het festivalterrein was..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:11 schreef Arinna het volgende:
Van camping 5 uit gezien leken ze overigens vanaf 6 te komen, of helemaal achteraan 5, die lichtjes. Van die opstijglampionnen idd.
Ik zag ze ook opstijgen idd, je omschrijving klopt wel met mijn waarnemingen, vanachter de bomen kwamen ze omhoog! Mooi om te zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou op het randje zeker ook van 6 kunnen zijn geweest hoor.. Wij stonden op 5, ongeveer halverwege de douches van 5 en die van 6, niet al te ver van het pad daar tussen. We hebben ze echt omhoog zien komen, maar dat was iid wel nog een stukje verder op en dicht tegen de bosjes het verste van de douches af zeg maar.. Dus was wel lastig in te schatten ja. Anyway, ik kon ze een heel eind volgen tot ze verdwenen. Gok dat dat ergens boven de ingang van het festivalterrein was..
Ik vond zijn solo gedeelte goed maar niet echt passen in het gehele optreden. Wel erg lekker Bravo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:22 schreef Iorek het volgende:
Het optreden van Jamie Lidell vond ik heel vreemd. Met band was het geniaal, solo was het saai en eigenlijk ronduit slecht.
En nog belangrijker: Welke kleur wordt het bandje?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:08 schreef peaceman het volgende:
Zijn er al namen bekend voor LL 2009?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop