Link naar de dansmatten: Stepmaniaquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef Syrena het volgende:
Discipline voor de sportschool heb ik zeker weten niet, en die kost 37 euro per week onbeperkt.... dus een dansmattie van 40 euro, hopelijk te koop bij Bol zodat ik met bonnen kan betalen, lijkt me beter. En makkelijker te verpatsen op MP, mocht het niks zijn.
Of doorverkopen aan Phlupy
Of samen kopen, dan issie 29.95 op een andere sitequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:36 schreef phluphy het volgende:Hoe snel denk je erop uitgekeken te zijn Syreen?
Strak plan, net zo strak als ons lijf straks.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Of samen kopen, dan issie 29.95 op een andere site
Echt wel! In een bikini van 1.69 van de Action!quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef phluphy het volgende:
[..]
Strak plan, net zo strak als ons lijf straks.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:38 schreef Syrena het volgende:
Oja, mijn laatste nieuwe verslaving vind ik ook echt wel wat voor Spuuglokje: CakeMania! Taarten bakken
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Over taarten bakken, ik had laatst een monchoutaart gemaakt en de bodem had heerlijk kunnen zijn (bastognekoeken), maar ik vond het al idioot dat ik een heel (!) pakje roomboter nodig had voor 1 verkruimeld pak bastognekoeken. Boter gesmolten in een pannetje, kruimels erbij, en toen dreef er nog allemaal boter op, zoveel was het.
Dus ik heb er nog zoveel mogelijk boter afgeschept/uitgeperst en dat als bodem gedaan. In de koelkast ermee tot 't monchoumengsel klaar was. 4 pakjes monchou losroeren en daar 200 gram basterdsuiker doorroeren. In andere kom halve liter slagroom niet helemaal stijf kloppen en erdoor mengen. Dat spul op die bodem verdelen, in een paar uur stijf laten worden en dan 2 blikjes vlaaivulling erop. Wel een grote taartvorm nemen, ik had 28 cm doorsnee (beter was 26 cm trouwens). Resultaat: een heel lekkere taart maar die bodem oehhhhfff véél te machtig.
En dat zeg ik niet gauw.
Dus als ik 'm nog een keer maak doe ik er maximaal 100 gram boter in ipv die 250.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Over taarten bakken, ik had laatst een monchoutaart gemaakt en de bodem had heerlijk kunnen zijn (bastognekoeken), maar ik vond het al idioot dat ik een heel (!) pakje roomboter nodig had voor 1 verkruimeld pak bastognekoeken. Boter gesmolten in een pannetje, kruimels erbij, en toen dreef er nog allemaal boter op, zoveel was het.
Dus ik heb er nog zoveel mogelijk boter afgeschept/uitgeperst en dat als bodem gedaan. In de koelkast ermee tot 't monchoumengsel klaar was. 4 pakjes monchou losroeren en daar 200 gram basterdsuiker doorroeren. In andere kom halve liter slagroom niet helemaal stijf kloppen en erdoor mengen. Dat spul op die bodem verdelen, in een paar uur stijf laten worden en dan 2 blikjes vlaaivulling erop. Wel een grote taartvorm nemen, ik had 28 cm doorsnee (beter was 26 cm trouwens). Resultaat: een heel lekkere taart maar die bodem oehhhhfff véél te machtig.
En dat zeg ik niet gauw.
Dus als ik 'm nog een keer maak doe ik er maximaal 100 gram boter in ipv die 250.
Pepijn was ook bijn Pappa!quote:Memmel schreef het volgende:
Pepijn! Wat een stoere vent ben jij, dan!
Ik dacht dat je thuis bij papa was, terwijl je mama naar Lowlands was. Zeker veel bekijks?![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh taarten en cakejes bakken ik doe mee! Ben me helemaal suf aan het lezen op cakecentral.com. Maak me gek
Als ik alletwee m`n pootjes weer kan gebruiken ga ik me toch een partij aan de bak
Ik dacht al!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:10 schreef t_igger het volgende:
[..]
Pepijn was ook bijn Pappa!![]()
Maar Pepijn & Pappa zijn een dagje langs geweest bij mamma op Lowlands!![]()
Errug veel bekijks met kind in de draagdoek, van aaah wat zieluggg tot wow wat cool!![]()
We zijn niet blijven slapen, maar weer naar huis gegaan hoor!
Wat gaaf.quote:
Nou, hier wel maar van de week kwam er een jongen bezorgen die echt kwaad op me wasquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:33 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil ook albert.nl, maar die bezorgt hier nog niet
Gaat jouw dachsje op het grit dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:
schlecker doet ook aan bezorgenMisschien is dat een optie PM? Daar kun je nl ook zware zakken grit en schoonmaakmiddelen vandaan halen
Tuulk niet. Die wil alleen in de tuin (of binnen als het regent @!#~!!@@#quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:26 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Gaat jouw dachsje op het grit dan?
Ik vind het ideaal. Het kost even wat tijd om je boodschappenlijst te maken maar Als je de site eenmaal door hebt dan gaat dat ook sneller. We bestellen tussen de 4 en 6 keer per jaar.Meestal als er een leuke bezorgkostenkorting isquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:32 schreef Belana het volgende:
is dat nou handig dat bestellen via Albert? ik denk er ook wel eens over en heb ook wel eens gekeken, maar het lijkt me nogal veel werk om alles te bestellen en bovendien vond ik die site traag? of went het?
Ik heb er ook over gedacht om eens een brief te sturen. Het minste of geringste en Sesamstraat wordt geschrapt. Heel irritant. Bij de tour de france, als er tennis op tv is, nu met de spelen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:08 schreef ik80 het volgende:
Waarom zetten ze in de gids, in de krant en op internet dat sesamstraat wel komt, om het vervolgens niet uit te zenden?
Eerst al mt de tour de france, en nu ook weer. Ik ben bijna in staat om een klachtbrief te sturen.
Het zit altijd precies op zon lekkere tijd (Koken) mmm het is bijna voorbij toch?
Je kan dat ook even hier melden: Vraag en aanbod kinderspullen deel 22quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dag ouders, ik heb toestemming van yvonne om hier even te melden dat ik een stel kinderboeken in de aanbieding heb.Onder andere boeken van Thea Beckman, Carry Slee en Jacques Vriens voor kleine prijsjes. Kijk eventjes hier: [TK] Kinderboeken
Nu lekker doorkeuvelen over de kinders
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan dat ook even hier melden: Vraag en aanbod kinderspullen deel 22
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:23 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hey jessie, da's volgens mij lang terug zeg! Hoe gaat het met je?
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:52 schreef dutchie het volgende:
Welke verhalen? Ik heb ze alweer geblocked uit mijn hoofd.
Het neemt alweer iets af gelukkig. Het zijn nu echt plaatselijke buien als het ware. Maar dan wel compleet met overstromingen en aardverschuivingen.
Hurricane Cas.
deed de dierenarts dat dan gewoon? in laten slapen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:08 schreef moussy het volgende:
Jessie![]()
Ik heb laatst ook een pieskat (en later poep...) in moeten laten slapen, hij was 14 en waarschijnlijk incontinent, maar alles wees op een tumor in zn kop, heel sneu, maar ik ben niet gediend van gezeik en geschijt. Ik heb wel nog een feliway stekker geprobeerd, werkte niet... logisch ook achteraf
Na onderzoek was het haar advies, het enige wat ik nog kon doen was homeopatische korreltjes tegen het incontinent zijn (werkte bij de kat van mn moeder) maar toen later bleek dat er een tumor op zijn kin en in zijn bek zat en zijn pupillen het niet meer deden was het klaar...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef Belana het volgende:
[..]
deed de dierenarts dat dan gewoon? in laten slapen?
Het is er hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:32 schreef Belana het volgende:
ja, met tumoren houdt het natuurlijk op idd. Toevallig heb ik net aan mijn homeopaat gevraagd of ze niet iets heeft voor mijn poes. Ze is verder namelijk harstikke gezond, je ziet niet eens dat ze 14 is.
Even PMen dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan het knuffel dubbel topic niet vinden, maar ik kan me vaag iets herrinneren dat slaapmeisje naar een aapje van de AH opzoek was. Die is nu namelijk weer bij de AHXL in de aanbieding.
ja dat eerst maar eens doen. ze is alleen nog eens heel nagstig ook, dus voordat je die in zo'n kenneltje hebtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Het is er hooren bij ons gewoon via de DA te krijgen. Maar ik zou voor de zekerheid wel even laten kijken en voelen door een DA.
Zielig he.. Ik deed eppie altijd vangen, handdoek er om heen en dan als worst achterste voren in het mandje, anders kwam ik vol krassen bij de DA.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:17 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat eerst maar eens doen. ze is alleen nog eens heel nagstig ook, dus voordat je die in zo'n kenneltje hebtmaar het moet maar wel evn, want dit is geen doen zo
Dat is het ook geworden: http://www.keeltoys.com/adoptables/index.htmlquote:
Ik wacht al sinds 4 maart 2008...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:02 schreef Noli. het volgende:
En hoelang heb je er dan wel niet opgewacht?!?!?!![]()
Ik maak altijd couscoussalade voor bij de bbq enzo (en eet het dan de volgende dag(en) als lunch.)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nu nog couscousrecepten aan het zoeken, heb ik nog nooit gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Reinhilde op 20-08-2008 20:50:07 ]
Kruidvat heeft Vlekkentovenaar voor grasvlekken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:44 schreef lady-wrb het volgende:
help!
luca ging vanmiddag bij een vriendje spelen en ik dacht dat ze met dat pokkenweer van vandaag toch niet buiten zouden spelen, dus hij had een lichte spijkerbroek aan.
zijn ze toch naar buiten gestuurd en ik kreeg een nogal modderig kind en dito broek in huis.
kind is ondertussen weer gedouched en schoon, iets wat ik van de dure broek helaas niet kan zeggen. ik krijg de modder- en grasvlekken met geen mogelijkheid weg.
ik heb al ingeweekt in de soda en geboend met ossengal, maar de vlekken houden moedig stand.
wie heeft voor mij de gouden tip?
quote:
ik heb nu achtereenvolgens: weken in soda, boenen met ossengal, boenen met dasty en boenen met vanish achter de rug (ik heb er gewoon mijn vingers kapot geboend en dan doet dat vanish gemeen pijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:25 schreef Leah het volgende:
Vandaar dat ik geen dure broeken meer koop. Freek heeft er 1, voor als we naar Oma gaan
.
Ik heb zo'n vlekkenspray van biotex, opspuiten en even in laten werken, en dan in de was. Gaat goed!
Ow, en Syrena? Als je plakken aubergine eerst met zout bestrooit, en dan in een vergiet legt (half uurtje) dan heb je daarna geen problemen meer met het opzuigen van de olie.
Dit waren de HHtips voor nu.
Dat zoontje van Margreet, huilend over de schouder van zijn vader...... Oh bah....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:49 schreef snoopy het volgende:
Afschuwelijk hè LadyS? Ik kijk ook maar pffffff hee
Ja, bij mij ook idd. Pfff.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:54 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dat zoontje van Margreet, huilend over de schouder van zijn vader...... Oh bah....Nu ik dit tiep voel ik de tranen weer prikken.....
En ik vraag me dan weer af waarom ik blijf kijken.....
Ik was dus niet de enige.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:54 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dat zoontje van Margreet, huilend over de schouder van zijn vader...... Oh bah....Nu ik dit tiep voel ik de tranen weer prikken.....
En ik vraag me dan weer af waarom ik blijf kijken.....
quote:De waarheid over eten
(The truth about food) Engelse (GB) serie reportages. Over voeding wordt veel onzin verteld. De makers van deze serie nemen de proef op de som. Een panel van 500 personen wordt onderworpen aan allerlei onconventionele experimenten. Per aflevering komt in rap tempo telkens een ander aspect van voeding en gezondheid aan bod. De waarheid over eten laat het shockerende effect zien van voeding op de werking van ons lichaam. Hoe blijf je slank en gezond? Wat moet je je kinderen voorzetten? Hoe zorg je dat je minder snel oud wordt? Afl.: Hoe voed je je kinderen? Welke invloed heeft de voeding op lichaam en geest van opgroeiende kinderen? En in hoeverre bepaalt kindervoeding het eetgedrag op latere leeftijd? Met o.a. een onderzoek naar de relatie tussen suiker en hyperactief gedrag. Bestaat die wel echt?
die stonden toch al in de kastquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:45 schreef snoopy het volgende:
Waarschijnlijk is een nieuwe broek goedkoper dan al die wondermiddeltjes
Kennen wij elkaar?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Lois het volgende:
Als ik mijn schoonfamilie vreemde hapjes voorschotel krijg ik steevast de opmerking "wat is er mis met plakjes worst en de blokjes kaas?"
die man liep de boel al in de gaten te houden en ik heb aangeboden om de kippen (tijdelijk) op te vangen. ik ga straks wel kijken hoe het ermee staat. nu kan even niet want luca komt zo uit school en die is zijn sleutel vergeten, dus ik moet wel thuis zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
lady-wrb, wat let je er zelf op in te grijpen?
Oh!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois, ik heb nog een loopse teckel die elke paar seconden een geluid van een 'squeeky toy' maakt in de aanbieding/ruil
ho ho, niet terugkrabbelen nu hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb even wat dansmatfimpjes bekeken... en ik denk dat ik er heel slecht in ben. Ik heb dus die oogafwijking en volgens mij werkt die door op mijn motoriek. Als iemand voordanst en ik moet dat na doen, dan gaat dat dus foutIk zie mezelf al schelden op die *&^%$$##@#@#@@@ pijlen.
Het is natuurlijk wél heel goed om dat wat te gaan oefenenen in Noorwegen is het een echte sport. Dus.
leuk Bar, inrichten enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:03 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben ideeen aan het zoeken voor mijn slaapkamer leuk en helemaal mij te maken
er zit wel al iets in mijn hoofd maar heb verder nog geen concrete ideeen, wat ik vooral heel belangrijk nu vind is dat die kamer rust moet uitstralen, heb nu wel aan mijn hoofdeind van mijn bed de want net onder de helft behangen met het zelfde behang als 1 wand in mijn woonkamer.... dus wit grijs en zwart gestreept.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
leuk Bar, inrichten enzo
Heb je al een idee wat je wilt, of nog helemaal niet?
En wat heb je op de vloer?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:33 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
er zit wel al iets in mijn hoofd maar heb verder nog geen concrete ideeen, wat ik vooral heel belangrijk nu vind is dat die kamer rust moet uitstralen, heb nu wel aan mijn hoofdeind van mijn bed de want net onder de helft behangen met het zelfde behang als 1 wand in mijn woonkamer.... dus wit grijs en zwart gestreept.
Oequote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois, ik heb nog een loopse teckel die elke paar seconden een geluid van een 'squeeky toy' maakt in de aanbieding/ruil
dames hebben gewonnenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:58 schreef chacama het volgende:
*gaat olympische spelen opzetten*
Bar, wil je het behang veranderen of meer in de toebehoren zoeken. Dus beddengoed ed. ?
Aan het behang kom ik niet, puur omdat deze huizen in 2010 allemaal gesloopt gaan worden en ik dus waarschijnlijk de laatst zittende ben in deze woning.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:58 schreef chacama het volgende:
*gaat olympische spelen opzetten*
Bar, wil je het behang veranderen of meer in de toebehoren zoeken. Dus beddengoed ed. ?
ja zo zonde van Taeke of hoe je het schrijftquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef Vicky het volgende:
oehhh wat is het allemaal spannend zeg... 9-8 voor de waterpolodames met nog een paar seconden en de hockeyheren gaan strafballen nemen...
idd.. dan maar voor bronsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:07 schreef chacama het volgende:Goud voor de DAMES weer
Mannen helaas voor brons... opladen en voor gaan!!
Heheh, ik heb ook dansmatten besteldquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb even wat dansmatfimpjes bekeken... en ik denk dat ik er heel slecht in ben. Ik heb dus die oogafwijking en volgens mij werkt die door op mijn motoriek. Als iemand voordanst en ik moet dat na doen, dan gaat dat dus foutIk zie mezelf al schelden op die *&^%$$##@#@#@@@ pijlen.
Het is natuurlijk wél heel goed om dat wat te gaan oefenenen in Noorwegen is het een echte sport. Dus.
Binnenkort heb ik er twee, kunnen we een keer samen dansmattenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:18 schreef Vicky het volgende:
ik ben toch wel benieuwd naar die dansmatjes...
*zoeken gaat*
Was het nou wel of niet goedkoper als je er 2 bestelde?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:40 schreef Syrena het volgende:
Ik wil 'm bij Futuremax bestellen, die is volgens mij het goedkoopst. Ik wil die van 39.95 en dan 6 euro verzenden, maar zit nog te dubben, toch best duur![]()
En ik wil ook nog steeds een Asus EEEgelukkig ben ik bijna jarig (oktober, bijna toch?!). Een witte 901 gaat het worden. En dan een roze sticker op de bovenkant
Wat een raar loopje (dansje?) neemt jouw geest weer ... hoe kóm je erop.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:31 schreef snoopy het volgende:
Ik ziet het voor me: een synchroon-dansmatten-meeting
Dan scheelde het een tientje per matquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Was het nou wel of niet goedkoper als je er 2 bestelde?
Ik doe mee hoor!
Hoe kom je eraf zul je bedoelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:48 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat een raar loopje (dansje?) neemt jouw geest weer ... hoe kóm je erop.![]()
Gek wief, met je rijke fantasie.![]()
Ik eet restjes, lasagna van gisterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga over een uurtje weg.
Heb de lunch doorge'werkt'en eigen me dus dat extra half uurtje toe.
Kan ik eens gaan bedenken wat we zullen eten vanavond.
Wiet weg. Maar ik kom nog regelmatig in Beek, jeweets.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dan scheelde het een tientje per matMaar waar woon jij ergens in het Duitsche?
Dat had ik al bedachtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wiet weg. Maar ik kom nog regelmatig in Beek, jeweets.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat had ik al bedachtDe boyfriend fietst er drie keer daags doorheen, op weg naar zijn werk
![]()
Deez? http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=619&MaxId=e86b8dee82e5f05eea25cb056e405a4e
http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=813quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat had ik al bedachtDe boyfriend fietst er drie keer daags doorheen, op weg naar zijn werk
![]()
Deez? http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=619&MaxId=e86b8dee82e5f05eea25cb056e405a4e
ehm, 6,99 bij http://www.newdigitalworld.nl/product_info.php?cPath=85&products_id=270 ikwillumookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:40 schreef Syrena het volgende:
Ik wil 'm bij Futuremax bestellen, die is volgens mij het goedkoopst. Ik wil die van 39.95 en dan 6 euro verzenden, maar zit nog te dubben, toch best duur![]()
En ik wil ook nog steeds een Asus EEEgelukkig ben ik bijna jarig (oktober, bijna toch?!). Een witte 901 gaat het worden. En dan een roze sticker op de bovenkant
Ja maar daar zit geen foam inquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef moussy het volgende:
[..]
ehm, 6,99 bij http://www.newdigitalworld.nl/product_info.php?cPath=85&products_id=270 ikwillumook
voor 6,99 wil ik eerst wel 2 bestellen en kijken of het leuk isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja maar daar zit geen foam inEn ik heb brakke knietjes, dus foam is wel een must
Hee, da's geen foam mat hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef moussy het volgende:
[..]
ehm, 6,99 bij http://www.newdigitalworld.nl/product_info.php?cPath=85&products_id=270 ikwillumook
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:38 schreef Macka66 het volgende:
Ach, over twee maanden vraag ik me waarschijnlijk af wat me bezield heeft. En over vier jaar trekt Lucie de matten achter uit een kast. Gelukkig heb ik er dan twee.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:34 schreef Saffier het volgende:
Ik heb ook wel oren naar zo'n mat denk ik, maar eerst heb ik cake met chocoladestukjes en appels om alvast die afgedanste calorietjes terug te krijgenIk zit inmiddels tegen ondergewicht aan te hikken, dus ik wil even niemand horen over lijnen graag
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Best leuke kleertjes daar bij SissyBoy.
Dat is idd niet fijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:44 schreef Saffier het volgende:
Ik mag geen suiker en daardoor snoep ik dus helemaaaaaal niet. Ja, soms wat chippies, maar daar houdt 't ook wel bij op, die cake... die eet ik dus ook niet zelf hemaar Tobias vind het zo leuk om 'taart' te maken, dus doen we dat. Stress is wel een grote afvaller bij mij zeg maar
Vorig jaar bloed laten prikken,maar daar kwam niets uit.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:04 schreef _Bar_ het volgende:
hehehe die dansmatten, klinkt wel leuk ,maar ben bang dat ik daar gewoon de tijd niet meer voor heb....
Heb net een heel fijne mail gekregen met daarna passend telefoon gesprek, en het word tijd dat ik op het gemakje elders in het land achter werk ga zoeken... en dan maar weer verhuizen met de tijd... Hebben geen haast dus dat zit wel goed.
Zo ging het bij mij ook. In april aangekaart bij de HA, in mei op intake, in januari beginnen met therapiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef Ynske het volgende:ik heb post gekregen van Altrecht
de meest welwillende organisatie in heel Utrecht
Aangezien ze me snel wilde helpen hebben ze een psychologische test afspraak gemaakt op 28 augustus a.s.
let op het woordje snel!!!
in maart is deze test aangevraagd, en in mei heb ik dit afgemeld en besloten om te stoppen bij altrecht en op zoek te gaan naar een psycholoog die me wel snel wilde helpen
Nee ik moet niet weg integendeel ze vinden het heel erg jammer dat ik daar niet blijf.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:07 schreef Ynske het volgende:
[..]wil dat zeggen dat je weg moet op de plek waar je nu werkt?
maar dat ging toch juist zo goed?
hier heeft t tot aanvraag van die test ook lang geduurdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij ook. In april aangekaart bij de HA, in mei op intake, in januari beginnen met therapie![]()
Maar ik ben een ontwijker, dus mij kwam dat goed uitKreeg toen eind december ineens een brief dat ik er begin januari moest zijn, toen durfde ik niet meer om 't af te zeggen
Wauw wat snel en leuk en vooral spannend!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:11 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nee ik moet niet weg integendeel ze vinden het heel erg jammer dat ik daar niet blijf.
Met mijn werk serieus is niets mis buiten het feit dat het een zeer onregelmatige baan is.
In de maand oktober sta ik ook gewoon helemaal alleen, met het team, ivm vakantie van de eigenaren.
Kijk daar erg naar uit, maar vind het ook een enorme uitdaging weer.
Nee ik ga weg omdat ik zeeland ga verlaten met de tijd, en mij elders in het land ga vestigen,dat zou eigenlijk zoiezo al doorgegaan zijn, maar door toestanden is dat verlegd, maar door middel van goede en lange gesprekken en elkaar ondertussen weer eens gezien te hebben, besloten dat ik gewoon die kant op kom wonen en van daaruit opnieuw aan ons gaan werken. (mijn nieuwe liefde en ik dan he)
Wat leuk zo origineel en zo anders Moussyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Wauw wat snel en leuk en vooral spannend!
Buurtjes gingen trouwen vandaag, zó leuk, zo vreselijk niet standaard. Ze had een fuchsia roze jurkincl prinsessenkroontje, de maaltijd was patat met frikandellen en kroketten en als bedankje kregen we een zakje (zo'n mini-tasje) met snoep
Ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Wat leuk zo origineel en zo anders Moussykan ik wel warderen.
Dat vermoeden had ik alquote:Ha houd ook in dat ik dichter bij jou kom te wonen overgens.... alkmaar en omgeving
Wie zegt dat, was ze niet vegetarisch, denk je niet dat een kind het zó nog niet ziet? Het zijn kinderen hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hart van Nederland met een item over een paar opgegeten kippen (vos). Komt er een bezoeker in beeld: 'ik zag dat kindjes bloemetjes en tekeningen hadden neergelegd voor de arme kippetjes.'
Ja, och wat lief. Maar 's avonds wel lekker kip gaan eten. Want dát is niet zielig, hoor.
Vriend had het ook over bergen enzo, moet gewoon eens op het gemakje kijken, en misschien als september nog doorgaat mijn 2 extra vrije dagen dan ben ik toch in Alkmaar als het doorgaat dan toch, maar dan eens kijken in de omgevingquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:18 schreef moussy het volgende:
Of even buiten Alkmaar gaan wonen, HHwaard is wel te doen
Bergen is duur, dan zit je al in een zomerhuisje van een particulier waar je een hoop voor moet betalen. Net zoals Koedijk en Heiloo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:24 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Vriend had het ook over bergen enzo, moet gewoon eens op het gemakje kijken, en misschien als september nog doorgaat mijn 2 extra vrije dagen dan ben ik toch in Alkmaar als het doorgaat dan toch, maar dan eens kijken in de omgeving
Kom je er vandaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:43 schreef texelonia het volgende:
Je kan veel overAmsterdam
zeggen, maar het is er niet goedkoop en er zijn geen korte wachttijden
Ik sta nog steeds ingeschreven en als het aan mij ligt ga ik ooit terug
Geboren en getogenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kom je er vandaan?
Kopen kan sneller, maar het is wel inderdaad duurder. En particuliere huur is ook best wat in te vinden, maar ook wel weer duurder. En via Woningnet moet je inderdaad heel lang ingeschreven staan om kans te maken, helaas.
Vond ik ook hoor, toen ik nog in Brabant woonde. Wonen in Amsterdam klonk zo stads, groots, buiten bereik en nu woon ik er al ruim 2 jaar en ik vind het er heerlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:17 schreef Syrena het volgende:
Ik vind dat echt zo exotisch (ik weet geen beter woord) klinken he. Wonen in Utrecht en Amsterdam.
Als je in Sittard, Limburg woont dus
daarom ben ik vanuit limburg naar utrecht gegaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:17 schreef Syrena het volgende:
Ik vind dat echt zo exotisch (ik weet geen beter woord) klinken he. Wonen in Utrecht en Amsterdam.
Als je in Sittard, Limburg woont dus
Schaap is in Amsterdam geboren en later met zijn ouders naar Hoorn verhuisd en daar opgegroeid. Toen hij oud genoeg was en genoeg verdiende om iets te kopen, is hij heel snel weer terug gegaan. Hij wil ook neit meer weg, we zijn beide echt verknocht aan Amsterdam. Juist het drukke is een van de dingen die we zo heerlijk vindenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:43 schreef Belana het volgende:
Ik kom ook origineel uit Amsterdam, maar ik zou er nooit meer willen wonenVeuls te druk
Ik woon heerlijk in een enclave van amsterdam, Hoorn
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:52 schreef Belana het volgende:
Bar, ken je deze site al? wachtitijden 0 tot 1 jaar
bij mij scheelde het altijd dat het gewoon toegestaan was om dingen voor jezelf te doen, mits je bij het begin en eind van programma's maar je werk goed deedquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:59 schreef PM-girl het volgende:
Dat jullie dat allemaal durven op het werkIk heb eigenlijk nooit niets te doen, gelukkig, want ik voel me al schuldig als ik heel even op nu.nl kijk ofzo. Toen ik voorheen nog met de kinderen werkte, lag die grens anders. Dan was een dvd van shrek kijken gewoon werk
Maar een rotschop krijgen ook
Cocktailsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:02 schreef _Bar_ het volgende:
Hehehe ik heb daar allemaal geen tijd voor
Scheelt ook dat ik de hele avond/nacht/middag met mensen bezig ben, vermaken, voorzien van een lekkere maaltijd, en zorgen dat ze een onvergetelijke avond hebben, en kijken of ik een leuke omzet kan scoren.
Momenteel ben ik bezig met het samen stellen van een leuke coicktail kaart,
Als het dan echt zo gezegd wordt, zou ik me inderdaad niet schuldig voelen erover! (al zou ik dat als werkgever nooit zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mij scheelde het altijd dat het gewoon toegestaan was om dingen voor jezelf te doen, mits je bij het begin en eind van programma's maar je werk goed deed
quote:In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
nouja je moest op je werkplek blijven, alert zijn, maar lezen puzzelen internetten kon gewoonquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:14 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als het dan echt zo gezegd wordt, zou ik me inderdaad niet schuldig voelen erover! (al zou ik dat als werkgever nooit zeggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |