Dat is het ook geworden: http://www.keeltoys.com/adoptables/index.htmlquote:
Ik wacht al sinds 4 maart 2008...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:02 schreef Noli. het volgende:
En hoelang heb je er dan wel niet opgewacht?!?!?!![]()
Ik maak altijd couscoussalade voor bij de bbq enzo (en eet het dan de volgende dag(en) als lunch.)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nu nog couscousrecepten aan het zoeken, heb ik nog nooit gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Reinhilde op 20-08-2008 20:50:07 ]
Kruidvat heeft Vlekkentovenaar voor grasvlekken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:44 schreef lady-wrb het volgende:
help!
luca ging vanmiddag bij een vriendje spelen en ik dacht dat ze met dat pokkenweer van vandaag toch niet buiten zouden spelen, dus hij had een lichte spijkerbroek aan.
zijn ze toch naar buiten gestuurd en ik kreeg een nogal modderig kind en dito broek in huis.
kind is ondertussen weer gedouched en schoon, iets wat ik van de dure broek helaas niet kan zeggen. ik krijg de modder- en grasvlekken met geen mogelijkheid weg.
ik heb al ingeweekt in de soda en geboend met ossengal, maar de vlekken houden moedig stand.
wie heeft voor mij de gouden tip?
quote:
ik heb nu achtereenvolgens: weken in soda, boenen met ossengal, boenen met dasty en boenen met vanish achter de rug (ik heb er gewoon mijn vingers kapot geboend en dan doet dat vanish gemeen pijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:25 schreef Leah het volgende:
Vandaar dat ik geen dure broeken meer koop. Freek heeft er 1, voor als we naar Oma gaan
.
Ik heb zo'n vlekkenspray van biotex, opspuiten en even in laten werken, en dan in de was. Gaat goed!
Ow, en Syrena? Als je plakken aubergine eerst met zout bestrooit, en dan in een vergiet legt (half uurtje) dan heb je daarna geen problemen meer met het opzuigen van de olie.
Dit waren de HHtips voor nu.
Dat zoontje van Margreet, huilend over de schouder van zijn vader...... Oh bah....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:49 schreef snoopy het volgende:
Afschuwelijk hč LadyS? Ik kijk ook maar pffffff hee
Ja, bij mij ook idd. Pfff.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:54 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dat zoontje van Margreet, huilend over de schouder van zijn vader...... Oh bah....Nu ik dit tiep voel ik de tranen weer prikken.....
En ik vraag me dan weer af waarom ik blijf kijken.....
Ik was dus niet de enige.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:54 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dat zoontje van Margreet, huilend over de schouder van zijn vader...... Oh bah....Nu ik dit tiep voel ik de tranen weer prikken.....
En ik vraag me dan weer af waarom ik blijf kijken.....
quote:De waarheid over eten
(The truth about food) Engelse (GB) serie reportages. Over voeding wordt veel onzin verteld. De makers van deze serie nemen de proef op de som. Een panel van 500 personen wordt onderworpen aan allerlei onconventionele experimenten. Per aflevering komt in rap tempo telkens een ander aspect van voeding en gezondheid aan bod. De waarheid over eten laat het shockerende effect zien van voeding op de werking van ons lichaam. Hoe blijf je slank en gezond? Wat moet je je kinderen voorzetten? Hoe zorg je dat je minder snel oud wordt? Afl.: Hoe voed je je kinderen? Welke invloed heeft de voeding op lichaam en geest van opgroeiende kinderen? En in hoeverre bepaalt kindervoeding het eetgedrag op latere leeftijd? Met o.a. een onderzoek naar de relatie tussen suiker en hyperactief gedrag. Bestaat die wel echt?
die stonden toch al in de kastquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:45 schreef snoopy het volgende:
Waarschijnlijk is een nieuwe broek goedkoper dan al die wondermiddeltjes
Kennen wij elkaar?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Lois het volgende:
Als ik mijn schoonfamilie vreemde hapjes voorschotel krijg ik steevast de opmerking "wat is er mis met plakjes worst en de blokjes kaas?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |