abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:45:04 #81
24188 Belana
kloon van belana
pi_60958727
ja en ik snap het niet, wombat is bij mij geboren, er is nooit echt iets gebeurt ofzo, maar altijd bang geweest. en ze wordt getreiterd ook door die 2 anderen
stormy waters...
sailin'
pi_60972719
Hier zijn jullie
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:21:26 #83
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60976285
Even een update van de KPN, voor wie mijn leed dat een invoerkabel heet een paar topics terug heeft gevolgd: op 17 september kunnen ze waarschijnlijk een kabel bij mij de meterkast inbrengen...niet normaal toch? Wat een stelletje klojos zijn het daar zeg...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:22:40 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60976309
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:37 schreef _Bar_ het volgende:
een hele dikke knuffel Dutchie
Dat is het ook geworden: http://www.keeltoys.com/adoptables/index.html
Het konijntje met die grote droopy ogen.
Cas is helemaal verliefd.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:02:35 #85
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60978895
Memmel! Dán pas?
Zeker eerst afwachten of ze het überhaubt wel komen doen? En hoelang heb je er dan wel niet opgewacht?!?!?!

Is een mailtje naar Kassa niks?

Wat een leuke site Dutch, en wat een mooie knuffels.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:17:06 #86
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60979256
Ja lief hč Noli?
Was een aanbieding in de speelgoedzaak, die ogen smeekten me gewoon.

Memmel, and the story continues...

Is dit brutaal?
Ik huur een kantoor/showroom in een bedrijfsverzamelgebouw. In het contract staat dat de huurder zelf verantwoordelijk is voor het schoonhouden van de gezamelijke ruimtes in overleg met de overige huurders. Mij is verteld dat er gezocht werd naar een schoonmaakbedrijf. Nu is er dus kennelijk een schoonmaakbedrijf, want ik kreeg ineens een factuur voor mijn kiezen. En er is niet eens overleg geweest! Niet met mij in ieder geval. Daar staat ook nog eens een percentage op, waarvan ik niet weet waar die op gebaseerd is. Lekker hoor. Dat ga ik toch echt niet betalen.
Heb schoonmaak al gebeld en zij zeiden dat er een overleg was geweest met de huurders. Daar was ik dus mooi niet bij. Ik ben nergens mee accoord gegaan.
Dus ik heb gezegd dat de schoonmaak het maar op moest nemen met hun contactpersoon bij 1 van de medehuurders. Dan bespreek ik het met haar wel verder. Het is wel goed zeg, ik ben gekke henkie niet.
pi_60979646
Gaat lekker dus Duchtie......
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:40:00 #88
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60979787
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:02 schreef Noli. het volgende:
En hoelang heb je er dan wel niet opgewacht?!?!?!
Ik wacht al sinds 4 maart 2008...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60979841
Jeumig dat is ook niet normaal Memmel
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 14:45:58 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_60981616
Nou ja Dutch, je hebt groot gelijk hoor!

Gaat er eigenlijk nog iemand naar de sail? Ik ga straks even met de kinderen boten kijken vanaf de dijk... als het er niet 1 mensenmassa is
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:59:45 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60982062
Groot gelijk hoor Dutch, ik zou dat ook niet zomaar betalen. Eerst maar een briefje met behoorlijke uitleg van iemand erbij.

Het gaat weer beter hier. Gisterenavond een keertje flink over mijn nek gegaan en toen ging het een stuk beter. Vannacht om de 2 uur wakker geweest, maar dat kan nog een staartje jet lag zijn natuurlijk.
Vanmorgen Sasha lekker naar het kdv en ik een ochtendje in mijn bed doorgebracht. Heerlijk!
En nu heb ik het huis al aan kant, gestofzuigd, opgeruimd, keuken gedaan en zelfs het eten van vanavond is al klaar. Kan Sasha mooi van hetzelfde spul mee eten zonder dat ik me hoef te haasten.

* Brighteyes voelt zich echt een braaf huisvrouwtje nu...
pi_60982179
Goedzo BE.
Ik ben nog steeds van het om vier uur 's middags bedenken wat we vanavond nou weer eens zullen eten...
Hardloper.
IG @webkim
pi_60982241
Fijn dat je je beter voelt BE!

Ik vind de site van AH echt een uitkomst wat dat betreft, daar zoek ik altijd recepten zodat ik de rest van de week niks hoef te bedenken. Meestal kijk ik dan bij de laatste Allerhande of de laatste receptenkaarten.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60982360
Nou, wat koken betreft verval ik toch steeds in diezelfde dingen die ik toch al regelmatig maak. Heb 's avonds echt geen zin meer in gedoe met recepten enzo.
Ik heb zo'n bewondering voor die mensen in Wie is de Chef of dat nieuwe bijna-hetzelfde op Net5: Smaakmakers. Van die redelijk goede amateurkoks. Om nog maar te zwijgen over het huis van die mevroi die afgelopen maandag kookte in datzelfde Smaakmakers. * Webkim gaat bijna achterover van bewondering en wil ook een eigen welness ipv een ordinaire badkamer.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:11:24 #95
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_60982405
Vanavond eten wij nasi, iets voor jou Webkim?
BE gelukkig knap je weer op nu. Heb je nog even vrij voor je weer aan de slag moet?
Memmel heb je ze niet gevraagd of ze wel zeker weten of de meterkast er dan al wel staat?
Bar leuk je weer te zien meid !!
Dutch, groot gelijk, niets betalen eerst overleggen en weten hoe en waarvoor enzo, op je strepen staan hoor!

ik ben net gebeld of ik op sollicitatiegesprek wil komen heeft voor 90% met mijn vak te maken Ik vind het zo spannend!!! en morgen krijgen ze mijn ontslagbrief
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:17:12 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60982555
Wat goed Saffier! You go girl!

Ik vind eten ook wel lastig hoor. Hou wel van lekker eten, maar het moet me ook niet te veel tijd kosten. Zeker niet op de dagen dat ik werk.

Vandaag was makkelijk hoor Webkim, normaal weet ik het ook pas aan het eind van de dag, maar na bijna 2 weken restaurant-eten had ik echt zo superveel zin in gewoon simpel bloemkool met aardappels en een tartaartje. En dan kan Sasha dus idd ook gewoon makkelijk mee doen zonder gekke kruiden oid erbij.
Vandaar dat ik het al zo vroeg wist. Morgen sta ik wrsch ook weer hoor.
pi_60982569
* _Bar_ heeft koppijn al een aantal dagen, en die wilt maar niet zakken, of stoppen..... om niet goed van te worden

nu zeggen vrienden van mij wel dat het wel eens te maken kan hebben met de stress van de afgelopen periode en dat ik nu weer rust heb en dus daarom die hoofdpijn heb....

Straks paar uurtjes werken en morgen alweer een dagje vrij

Saffier spannend zeg!!!
pi_60982607
Ooooh spannend Saffier!! Ik duim alvast

Ik moet nu ook koken Verse groenten en zulks voor mijn kerel. Zelf redde ik het wel op een kom erwtensoep en twee kaassoufle's, maar die tijden zijn voorbij
Plusplunt vind ik dat je met twee mensen je spullen tenminste allemaal opeet, ik heb voorheen toch veel weg moeten gooien

Minpunt is dat ik steeds moet bedenken wat we dan moeten eten. Ik ben geen alleseter, en de lover lust zo mogelijk nog minder. Vandaag in elk geval vegetarische lasagna, veel snij- en voorbereidwerk, maar echt superlekker. Donderdag eet hij bij zijn pa en moe, dus dan magnetron ik iets, vrijdag hebben we een etentje en voor zaterdag gaan we samen gado gado maken, mijn Indo-ontmaagding . En zondag....euh...peultjes en worteltjes die ik nog moet halen.

(Recept lasagna: http://www.pinkbullets.nl(...)vegetarische_lasagna )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60982659
ik hoef in preciepe altijd maar 2 dagen te koken in de week en dan is het vaak normale aardappelen groenten en vlees, puur omdat ik anders in de zaak al genoeg lekkere dingen eet
pi_60982664
Afgelopen zondag zelf pizza gemaakt, pak deegmix van Koopmans, op de ovenplaat, zelf tomatensaus gemaakt en toen allemaal verse veggies erop. Ook veel werk, maar lekkerrrr. En naderhand natuurlijk je gehemelte openliggen door het deeg
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60982711
Ik twijfel nog tussen shoarma halen of een pizza bellen. 't Is echt erg deze week, we eten 3 x makkelijk geloof ik. Gisteren wat Chinees van Anna d'r verjaardag weggewerkt, vandaag moet YPPY werken, Anna eet bij opa en oma en vrijdag is Anna bij d'r andere oma (logeren) omdat YPPY weg is.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:24:55 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60982728
Dat vond ik ook zo lastig in het begin Syrena, toen we net samenwoonden. Ik maakte dan zelf bijvoorbeeld een grote pan spaghettisaus en at dat dan 2x achter elkaar, maar toen we samenwoonden vond ik dat ik echt moest koken enzo.

Die vegetarische lasagna ga ik opslaan!
pi_60982732
Mijn aardappels schoten altijd wortel omdat ik die zak niet snel genoeg leegkreeg in m'n upje, maar dat gaat nu beter. Ik kan alleen geen aardappels koken en met jus serveren omdat we OF vegetarische vleesjes eten OF van die gepaneerde dingen die nauwelijks de naam vlees mogen hebben.

We houden allebei niet zo van vlees namelijk. Wel kip en bief en gehakt en dat was het dan wel. Ik vind braadworstjes ofzo wel lekker, maar daar hoef ik niet mee aan te komen Idem voor slavinken, blinke vinken etc. Varkenhaasje vind ik dan weer niet lekker, koteletten vinden allebei niks... erg he
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:25:34 #104
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_60982745
Ik jompel nog even hoor

Klinkt lekker allemaal Jarno, ik zou voor de shoarma gaan
Ylana
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:25:39 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60982749
Oeh, Shoarma is goed Jarno!

Syrena, sinds SonjaB maak ik altijd jus van een poedertje. Mager en toch wel lekker om zo eens erbij te doen voor de smaak.

Dat buikgriepje is trouwens wel ideaal geweest om de schade van de afgelopen 2 weken gelijk weg te werken. Ik weeg nu 4 kilo lichter dan zondagmiddag vers uit het vliegtuig!
Nu weeg ik dan altijd zwaarder, vocht vast houden enzo, maar dit is toch wel lekker hoor. Nu maar gelijk de kiesjes weer op elkaar en braaf doen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 augustus 2008 @ 15:28:48 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60982879
ik ben van de weeshuizen
als ik maandag kook, kan ik daar dinsdag en woensdag ook nog van eten
vooral bij mexicaanse wraps, macaronie, zelfgemaakte pizza, lasagna enz
aardappels ben ik niet heel verzot op, vooral het schillen en koken niet

vandaag voor mij soep met afgebakte broodjes die gevuld zijn met augurk, tomaat en kaas
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60982973
Ik vrees dat jus uit een potje het niet gaat worden voor mijn moeilijke eter Ik kan het eens lenen van mijn moeder. Maar het is dus wel redelijk slank begrijp ik? (goed argument )

Ik stond laatst ook op het punt om pizza te laten bezorgen, toen ik onze keuzes had ingevoerd bleek het 17 euro te gaan kosten. De kniepert in mij vond dat echt te gortig, dus heb ik zelf gekookt. Ik ben zo rond de 25 euro kwijt aan wekelijkse boodschappen, vandaar mijn shock.
pi_60982975
ik moet alleen afleren m nu niet meer voor 2 mensen te koken.... gisteren maakte ik pasta waar ik nog zeker een hele week van kan eten
pi_60983039
Ik neig ook naar de shoarma.

En ik ben ook van de enorme porties, als ik iets lastig vind is het wel om voor 2 man te koken...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_60983106
Oja, vorige week ook vis in alufolie gemaakt Was ook erg lekker. Alleen moet ik nu een hele fles witte wijn leegzuipen, er moesten 4 eetlepels witte wijn in

Bedenk me net dat ik die wijn gewoon in ijsblokjesvormpjes ga invriezen! Als ik het dan nog eens maak doe ik die blokjes gewoon ontdooien.

Ik ben nu nog couscousrecepten aan het zoeken, heb ik nog nooit gemaakt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 augustus 2008 @ 15:37:40 #111
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60983173
wat ook lekker is is om risotto rijst te maken en dan een champignonnensausje erbij, heel snel klaar, vullend en lekker
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60983211
Oja, nu weet ik weer wat zoveel werk is aan die lasagna, het bakken van de aubergine!
Ik doe het nu in een grillpan zonder olie. Eerst deed ik met olie in een koekepan, maar die plakken zuigen alle olie op en dat wordt alles zo vreselijk vet. Dan zat ik een uurtje na het eten op de plee met flinke buikkrampen.

Dus nu zonder olie, smaakt precies hetzelfde alleen het bakken is evenveel werk.
pi_60983401
Saffier, wat goed! Ik duim voor je
pi_60984399
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nu nog couscousrecepten aan het zoeken, heb ik nog nooit gemaakt.
Ik maak altijd couscoussalade voor bij de bbq enzo (en eet het dan de volgende dag(en) als lunch.)
Een half pak couscous laten wellen en een scheutje olijfolie en een eetlepel shoarmakruiden (of meer, naar smaak) erdoor. Dan een geitenkaasje in stukjes erdoor en kleingesneden rucola en (semi)zongedroogde tomaatjes. Op smaak brengen met zout en peper.
Jong en (heel) oud smult er elke bbq weer van...
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:22:49 #115
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_60984584
Dank jullie wel

Een OS-nieuwtje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ylana
pi_60985257
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Reinhilde op 20-08-2008 20:50:07 ]
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 20:44:36 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60991468
help!
luca ging vanmiddag bij een vriendje spelen en ik dacht dat ze met dat pokkenweer van vandaag toch niet buiten zouden spelen, dus hij had een lichte spijkerbroek aan.
zijn ze toch naar buiten gestuurd en ik kreeg een nogal modderig kind en dito broek in huis.
kind is ondertussen weer gedouched en schoon, iets wat ik van de dure broek helaas niet kan zeggen . ik krijg de modder- en grasvlekken met geen mogelijkheid weg.
ik heb al ingeweekt in de soda en geboend met ossengal, maar de vlekken houden moedig stand.

wie heeft voor mij de gouden tip?
pi_60991587
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:44 schreef lady-wrb het volgende:
help!
luca ging vanmiddag bij een vriendje spelen en ik dacht dat ze met dat pokkenweer van vandaag toch niet buiten zouden spelen, dus hij had een lichte spijkerbroek aan.
zijn ze toch naar buiten gestuurd en ik kreeg een nogal modderig kind en dito broek in huis.
kind is ondertussen weer gedouched en schoon, iets wat ik van de dure broek helaas niet kan zeggen . ik krijg de modder- en grasvlekken met geen mogelijkheid weg.
ik heb al ingeweekt in de soda en geboend met ossengal, maar de vlekken houden moedig stand.

wie heeft voor mij de gouden tip?
Kruidvat heeft Vlekkentovenaar voor grasvlekken.
Zelf krijg ik de meeste idiote vlekken uit textiel door er voor het wassen Dasty van de Wibra(ontvetter in een soort glassexfles) op te sprayen.

En qua huismiddeltjes zegt Google o.a..:
Behandel verse grasvlekken zo snel mogelijk. Gebruik vooral geen water. Breng verdunde ammonia of citroensap op de vlek aan en was de stof daarna zo warm mogelijk als volgens de wasvoorschriften is toegestaan. 

Oude grasvlekken weekt u eerst in zure melk en spoelt u daarna uit met verse melk.
Er zijn vier mogelijkheden om grasvlekken te verwijderen uit kledij. 1. Wassen met water waarin een flinke scheut ammoniak. 2. Deppen met alcohol. 3. Wassen met heet water waarin een scheut spiritus en een scheut ammoniak. 4. Nat maken en er suiker opdoen. Na een uur de suiker erafhalen en het kledingstuk gewoon wassen.
Wil je grasvlekken verwijderen uit de kleren dan hoef je enkel de vuile delen te bevochtigen en er tandpasta opsmeren. Was vervolgens de kleren normaal. De vlek is zo verwijderd!
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:49:38 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60991612
Nachtje weken in de Vanish? Daarna doe ik het dan echt in de was met de rest en smeer de vlekken dan nog eens in met Vanish. Werkt hier altijd.
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 20:58:09 #120
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60991887
ik baal dr ook zo vreselijk van dat ik m gewoon niet één van zijn oude broeken aangedaan heb.
maar ja, aan de andere kant, luca heeft een week een oude broek aan gehad bij de huttenbouw.
dat was ook op gras en twee dagen lang in de bagger en op de één of andere onverklaarbare wijze was die broek na een week dus gewoon nog bijna schoon

zal wel net zoiets zijn als dat het altijd gaat regenen als je geen plu bij je hebt en de zon begint te schijnen als je net 10 minuten geheel in regenpak door de regen fietst.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:25:52 #121
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60992654
Vandaar dat ik geen dure broeken meer koop . Freek heeft er 1, voor als we naar Oma gaan .

Ik heb zo'n vlekkenspray van biotex, opspuiten en even in laten werken, en dan in de was. Gaat goed!

Ow, en Syrena? Als je plakken aubergine eerst met zout bestrooit, en dan in een vergiet legt (half uurtje) dan heb je daarna geen problemen meer met het opzuigen van de olie.

Dit waren de HHtips voor nu .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_60992763
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:25 schreef Leah het volgende:

Misschien moet ik voor hier maar zo'n overall kopen voor het buitenspelen Ze zijn hier om het blok de bestrating aan het aanleggen maar deze week is het 1 enorme zand- en modderbak hier
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 21:41:41 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60993169
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:25 schreef Leah het volgende:
Vandaar dat ik geen dure broeken meer koop . Freek heeft er 1, voor als we naar Oma gaan .

Ik heb zo'n vlekkenspray van biotex, opspuiten en even in laten werken, en dan in de was. Gaat goed!

Ow, en Syrena? Als je plakken aubergine eerst met zout bestrooit, en dan in een vergiet legt (half uurtje) dan heb je daarna geen problemen meer met het opzuigen van de olie.

ik heb nu achtereenvolgens: weken in soda, boenen met ossengal, boenen met dasty en boenen met vanish achter de rug (ik heb er gewoon mijn vingers kapot geboend en dan doet dat vanish gemeen pijn ) en nu staatie nog te weken in water met vanish. meer kan ik er niet meer aan doen , vind dat ik mijn best wel gedaan heb.
pi_60993291
Waarschijnlijk is een nieuwe broek goedkoper dan al die wondermiddeltjes
pi_60993346
Ik zit nu "Over mijn lijk" te kijken, maar dat is geen programma voor mij De tranen lopen over mijn wangen
pi_60993400
Afschuwelijk hč LadyS? Ik kijk ook maar pffffff hee
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:51:05 #127
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60993442
Deze moet ik gewoon even met jullie delen:

Uit SHO.
pi_60993520
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:49 schreef snoopy het volgende:
Afschuwelijk hč LadyS? Ik kijk ook maar pffffff hee
Dat zoontje van Margreet, huilend over de schouder van zijn vader...... Oh bah.... Nu ik dit tiep voel ik de tranen weer prikken.....
En ik vraag me dan weer af waarom ik blijf kijken.....
pi_60993537
Webkim, deed jij niet ook dat SHE-dieet?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:55:57 #130
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:02:28 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60993767
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:54 schreef LadyS het volgende:

[..]

Dat zoontje van Margreet, huilend over de schouder van zijn vader...... Oh bah.... Nu ik dit tiep voel ik de tranen weer prikken.....
Ja, bij mij ook idd. Pfff.
Een prachtig programma, maar mijn hemel wat heftig...
pi_60994003
Oh ik zat dat ook te kijken, en janken inderdaad!
Saartje
pi_60994095
Ik was blij dat het afgelopen was.... Dit soort programma's maken altijd zo een indruk bij me. Ik ga er altijd van liggen malen in bed "wat als....."
pi_60994203
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:54 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik was dus niet de enige.
pi_60994226
Wij hebben hier ook meteen weer een heel scenario afgedraaid 'wat als?' we hebben maar besloten om voorlopig niet dood te gaan pfft..

En typen met een hand en 1 duim is kut trouwens, ik typ steeds de letters van een woord in de verkeerde volgorede
Saartje
pi_60994476
We begrijpen het zo ook wel Maneki
pi_60994529
tis wel goed voor m`n eigen geduld zo..doe er 3x zo lang over om te typen nu
Saartje
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:34:23 #138
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60994640
Oh, ik ben dus niet de enige met tranen. Die man met dat jongetje op zijn arm en dan die auto die wegrijdt. Pfffff.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60995092
Nu op NL3:
quote:
De waarheid over eten
(The truth about food) Engelse (GB) serie reportages. Over voeding wordt veel onzin verteld. De makers van deze serie nemen de proef op de som. Een panel van 500 personen wordt onderworpen aan allerlei onconventionele experimenten. Per aflevering komt in rap tempo telkens een ander aspect van voeding en gezondheid aan bod. De waarheid over eten laat het shockerende effect zien van voeding op de werking van ons lichaam. Hoe blijf je slank en gezond? Wat moet je je kinderen voorzetten? Hoe zorg je dat je minder snel oud wordt? Afl.: Hoe voed je je kinderen? Welke invloed heeft de voeding op lichaam en geest van opgroeiende kinderen? En in hoeverre bepaalt kindervoeding het eetgedrag op latere leeftijd? Met o.a. een onderzoek naar de relatie tussen suiker en hyperactief gedrag. Bestaat die wel echt?
pi_60996204
Lief moest het van mij afzetten toen Patrick afscheid ging nemen van Margreet Ik vind het ook zo'n kloteziekte, bah

Leah> Tnx voor de tip ga het de volgende keer proberen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 augustus 2008 @ 23:33:57 #141
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60996358
k ben weer gaan hockeyen vanaaf, en niet gevallen
echt gewoon heel heerlijk

Over Over mijn Lijk, daar heb ik zelfs bij zitten vechten tegen mijn tranen op t werk toen ik die moest controlleren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60999119
dat soort programma's mijd ik tegenwoordig behoorlijk.
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 07:37:19 #143
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61000464
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:45 schreef snoopy het volgende:
Waarschijnlijk is een nieuwe broek goedkoper dan al die wondermiddeltjes
die stonden toch al in de kast

en tadaaaaaaa ! al die moeite heeft wel geholpen
zoals het er nu uitziet is de broek weer (nagenoeg) schoon.

bedankt allemaal voor het meedenken
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:14:49 #144
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61001458
Goeiemorgen!
Oeh, zulke programma's vind ik altijd zo heftig. Ik ga het inderdaad ook op onszelf betrekken. Brr.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 21 augustus 2008 @ 10:12:32 #145
95752 crew  Chell
Kluns
pi_61002531
Pfew, ik hield het ook niet droog bij Over mijn Lijk. Dat beeld van Sven op de begrafenis van zijn moeder op de arm van zijn vader. Vreselijk!

Vind het wel heel goed gebracht allemaal. Patrick deed het zo goed! Ben erg benieuwd wat Yvon Jaspers er van maakt. Ik vind haar wel leuk, maar of ze geschikt is voor dit programma....

Je krijgt idd wel van die 'wat als' gedachten van dit soort series. Nou heb ik zelf geen kinderen, dus is het wel weer iets anders, maar ik heb toch wel dingen vastgelegd over wat ik wil qua uitvaart enzo. En mijn ouders heb ik een paar jaar geleden gevraagd of ze zoveel mogelijk vast willen leggen voor me, ook omdat ze een eigen zaak hebben en er dus best veel afgehandeld moet worden. Ik ben enig kind en ik moet dus alles alleen regelen, dus vind het wel een geruststellende gedachte dat heel veel gewoon op papier staat.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:38:42 #146
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61003145
Help....zondag komt er 30 man op bezoek. Voor mijn verjaardag en voor de housewarming. Om 14 uur zijn ze er. Wie heeft er tips voor makkelijke hapjes die niet te veel tijd kosten om te maken, zodat ik ook nog wat aan mijn eigen verjaardag heb??
pi_61003251
grote pan soep, stokbroodjes erbij en wat salades ofzo...
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:46:17 #148
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61003339
of een cateraar. Geen rotzooi voor- en achteraf
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:51:05 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61003473
Even bij een poelier langs en 2 kilo kipkluifjes bestellen. Zorgen dat ze al gaar gebakken geleverd worden, hoef je ze alleen nog maar even op te warmen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2008 @ 10:51:55 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61003497
muffins bakken ipv van taart en/of vlaai
en voor de grijp op tafel zetten

koude schotel maken, stokbroodje erbij en ook op tafel zetten
wegwerpbordjes/vorken/messen/lepels erbij en een grote afvalemmer
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:52:39 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61003514
Paar Quiches maken. Grote bak knoflooksaus maken, turks brood erbij.
pi_61003790
Of quiches kopen bij AH

Ik haal voor verjaardagen meestal een berg van die lekkere hapjes bij zo'n mediterrane kar op de markt
Allerlei fetasmeersels met smaakjes, olijven, gevulde pepertjes, auberginesmeersels, tsatziki en bergen turks brood. En verder zoutjes (bij de HEMA hebben ze ook lekkere dingen) en (gemengde noten). En oh ja, fruit vind ik ook altijd wel lekker erbij: meloen en druiven ofzo.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:13:56 #153
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61003986
Thanks voor de tips. Moet ineens weer denken aan een opmerking van mijn enigszins wereldvreemde tante. Die had ik een keer een setje van Oil & Vinegar gegeven voor haar verjaardag. Croma-adept als ze is, was ze een dag aan de race geweest toen ze voor het eerst in haar leven iets in de olijfolie had gebakken.
"Ik vind het toch maar raar spul hoor..." Dus Turks brood is weer een andere drempel die ze dan over moet
pi_61004071
die tante is er toch maar 1 van de 30? Doe je er een 'gewoon' stokbroodje bij of toastjes
pi_61004080
Precies zo doen we het hier ook

Vooraf zelf quiche bakken en invriezen. Zelf pesto maken (in een schaal doen en dan kleine bolletjes mozzarella op een prikkertje doen met een stukje zongedroogde tomaat erop en lekker in de pesto dippen ) en andere smeersels van de Turkse winkel inslaan. Turks brood erbij. Nootjes, olijven en klaar!

O ja en voor de kindjes een bak met van die jip-en-janneke fruitsnoepdoosjes of spekkies
pi_61004098
Mijn culinaire uitspattingen worden ook nooit zo gewaardeerd.
  Jubileum moderator donderdag 21 augustus 2008 @ 11:21:14 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61004149
Als ik mijn schoonfamilie vreemde hapjes voorschotel krijg ik steevast de opmerking "wat is er mis met plakjes worst en de blokjes kaas?"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61004159
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Lois het volgende:
Als ik mijn schoonfamilie vreemde hapjes voorschotel krijg ik steevast de opmerking "wat is er mis met plakjes worst en de blokjes kaas?"
Kennen wij elkaar? .
  Jubileum moderator donderdag 21 augustus 2008 @ 11:22:05 #159
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61004173
Zijn we familie?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61004219
!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')