Dat zoontje van Margreet, huilend over de schouder van zijn vader...... Oh bah....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:49 schreef snoopy het volgende:
Afschuwelijk hè LadyS? Ik kijk ook maar pffffff hee
Ja, bij mij ook idd. Pfff.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:54 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dat zoontje van Margreet, huilend over de schouder van zijn vader...... Oh bah....Nu ik dit tiep voel ik de tranen weer prikken.....
En ik vraag me dan weer af waarom ik blijf kijken.....
Ik was dus niet de enige.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:54 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dat zoontje van Margreet, huilend over de schouder van zijn vader...... Oh bah....Nu ik dit tiep voel ik de tranen weer prikken.....
En ik vraag me dan weer af waarom ik blijf kijken.....
quote:De waarheid over eten
(The truth about food) Engelse (GB) serie reportages. Over voeding wordt veel onzin verteld. De makers van deze serie nemen de proef op de som. Een panel van 500 personen wordt onderworpen aan allerlei onconventionele experimenten. Per aflevering komt in rap tempo telkens een ander aspect van voeding en gezondheid aan bod. De waarheid over eten laat het shockerende effect zien van voeding op de werking van ons lichaam. Hoe blijf je slank en gezond? Wat moet je je kinderen voorzetten? Hoe zorg je dat je minder snel oud wordt? Afl.: Hoe voed je je kinderen? Welke invloed heeft de voeding op lichaam en geest van opgroeiende kinderen? En in hoeverre bepaalt kindervoeding het eetgedrag op latere leeftijd? Met o.a. een onderzoek naar de relatie tussen suiker en hyperactief gedrag. Bestaat die wel echt?
die stonden toch al in de kastquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:45 schreef snoopy het volgende:
Waarschijnlijk is een nieuwe broek goedkoper dan al die wondermiddeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |