Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan dat ook even hier melden: Vraag en aanbod kinderspullen deel 22
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:23 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hey jessie, da's volgens mij lang terug zeg! Hoe gaat het met je?
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:52 schreef dutchie het volgende:
Welke verhalen? Ik heb ze alweer geblocked uit mijn hoofd.
Het neemt alweer iets af gelukkig. Het zijn nu echt plaatselijke buien als het ware. Maar dan wel compleet met overstromingen en aardverschuivingen.
Hurricane Cas.
deed de dierenarts dat dan gewoon? in laten slapen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:08 schreef moussy het volgende:
Jessie![]()
Ik heb laatst ook een pieskat (en later poep...) in moeten laten slapen, hij was 14 en waarschijnlijk incontinent, maar alles wees op een tumor in zn kop, heel sneu, maar ik ben niet gediend van gezeik en geschijt. Ik heb wel nog een feliway stekker geprobeerd, werkte niet... logisch ook achteraf
Na onderzoek was het haar advies, het enige wat ik nog kon doen was homeopatische korreltjes tegen het incontinent zijn (werkte bij de kat van mn moeder) maar toen later bleek dat er een tumor op zijn kin en in zijn bek zat en zijn pupillen het niet meer deden was het klaar...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef Belana het volgende:
[..]
deed de dierenarts dat dan gewoon? in laten slapen?
Het is er hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:32 schreef Belana het volgende:
ja, met tumoren houdt het natuurlijk op idd. Toevallig heb ik net aan mijn homeopaat gevraagd of ze niet iets heeft voor mijn poes. Ze is verder namelijk harstikke gezond, je ziet niet eens dat ze 14 is.
Even PMen dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan het knuffel dubbel topic niet vinden, maar ik kan me vaag iets herrinneren dat slaapmeisje naar een aapje van de AH opzoek was. Die is nu namelijk weer bij de AHXL in de aanbieding.
ja dat eerst maar eens doen. ze is alleen nog eens heel nagstig ook, dus voordat je die in zo'n kenneltje hebtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Het is er hooren bij ons gewoon via de DA te krijgen. Maar ik zou voor de zekerheid wel even laten kijken en voelen door een DA.
Zielig he.. Ik deed eppie altijd vangen, handdoek er om heen en dan als worst achterste voren in het mandje, anders kwam ik vol krassen bij de DA.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:17 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat eerst maar eens doen. ze is alleen nog eens heel nagstig ook, dus voordat je die in zo'n kenneltje hebtmaar het moet maar wel evn, want dit is geen doen zo
Dat is het ook geworden: http://www.keeltoys.com/adoptables/index.htmlquote:
Ik wacht al sinds 4 maart 2008...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:02 schreef Noli. het volgende:
En hoelang heb je er dan wel niet opgewacht?!?!?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |