abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60925781
Vorige deel: [OUD SC] Het sportspeeltuinbankje

Mijn laatste post:
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef Syrena het volgende:
Discipline voor de sportschool heb ik zeker weten niet, en die kost 37 euro per week onbeperkt.... dus een dansmattie van 40 euro, hopelijk te koop bij Bol zodat ik met bonnen kan betalen, lijkt me beter. En makkelijker te verpatsen op MP, mocht het niks zijn.

Of doorverkopen aan Phlupy
Link naar de dansmatten: Stepmania
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 15:35:21 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60925811
ja sportschool, dat ga ik maar weer opzeggen, dat word echt totaal niets
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:36:58 #3
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60925862
Hoe snel denk je erop uitgekeken te zijn Syreen?
... ♥ ik mis je ♥
pi_60925912
Er ligt een sportschool bij ons in de straat, lief is lid en gaat tamelijk trouw. Maar ik ben bijna 32 en ik ken mezelf dus wel redelijk goed Daar moeten ze toch eens pilletjes voor uitvinden, moeiteloos en fluitend naar de sportschool. Als hobby *bweh*

Oja, mijn laatste nieuwe verslaving vind ik ook echt wel wat voor Spuuglokje: CakeMania! Taarten bakken
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60925970
zo ik ben weer terug van Lowlands
Alleen wat jammer van die regen van gisteravond en vanochtend. Verder was het erg geslaagd!!

ff 2 fotootjes van Pepijn op Lowlands

pi_60925987
Sportschool, goed idee! Maar waar zit 'ie ook alweer?
* prinseszondererwt rommelt in een la op zoek naar het adres...
pi_60926015
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:36 schreef phluphy het volgende:
Hoe snel denk je erop uitgekeken te zijn Syreen?
Of samen kopen, dan issie 29.95 op een andere site
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 15:43:49 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60926035
ze zijn idd niet zo heel goedkoop als ik op die futuremax site kijk
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:44:29 #9
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60926047
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef Syrena het volgende:

[..]

Of samen kopen, dan issie 29.95 op een andere site
Strak plan, net zo strak als ons lijf straks.
... ♥ ik mis je ♥
pi_60926135
Welke doekenmeet??? Die in zandvoort?? Wanneer was die ook alweer? Of is daar nog geen def datum voor?

Ik moet even kijken....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_60926170
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef phluphy het volgende:

[..]

Strak plan, net zo strak als ons lijf straks.
Echt wel! In een bikini van 1.69 van de Action!
http://img.photobucket.com/albums/v610/syrena/DSC00187.jpg

Toch maar even een linkje van gemaakt Beetje huge.
Ik sta wel heel erg mijn adem in te houden enzo trouwens.
pi_60926266
Mooi dat ik hier geen bikinifoto van mezelf plaats... (Iets met walvis en zee...)
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:55:04 #13
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60926321
1.69!!! Da's niks! En hij is leuk.
jammer dat ik er never-nooit-niet inpas

Ik heb al Wii Fit maar zo'n dansmat lijkt me ook wel leuk.
Net ook weer 40 minuten met Wii Fit bezig geweest en ik zweet me dan toch de pestpokke..
En elke keer als ik weer wat anders vrij ge"speeld" heb dan heb ik weer ergens anders spierpijn.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:00:39 #14
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60926459
Pepijn! Wat een stoere vent ben jij, dan! Ik dacht dat je thuis bij papa was, terwijl je mama naar Lowlands was.
Zeker veel bekijks?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60926515
Noli> Ik heb er twee gekocht, als test. Thuis meteen geprobeerd en toen die foto gemaakt. Ik heb er wel alleen mee in de tuin gelegen, ik was bang dat de naden zouden loslaten ofzo als ik ging zwemmen

Ja Wii Fit leek me dus ook heel leuk, zeker nadat ik de Wii heb getest bij m'n neefje, maar dat moet via de TV en daar hebben we geen plaats. En hij is toch wel duur
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:13:52 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60926816
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:38 schreef Syrena het volgende:
Oja, mijn laatste nieuwe verslaving vind ik ook echt wel wat voor Spuuglokje: CakeMania! Taarten bakken

Die dansmat lijkt trouwens wel wat op een ding wat in een McDonalds lag (weet niet meer welke, een tussen Zwolle en Eindhoven in, met een nieuw interieur). M'n kinderen hebben zich daar flink op uitgesloofd!
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:22:06 #17
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60927063
Over taarten bakken, ik had laatst een monchoutaart gemaakt en de bodem had heerlijk kunnen zijn (bastognekoeken ), maar ik vond het al idioot dat ik een heel (!) pakje roomboter nodig had voor 1 verkruimeld pak bastognekoeken. Boter gesmolten in een pannetje, kruimels erbij, en toen dreef er nog allemaal boter op, zoveel was het. Dus ik heb er nog zoveel mogelijk boter afgeschept/uitgeperst en dat als bodem gedaan. In de koelkast ermee tot 't monchoumengsel klaar was. 4 pakjes monchou losroeren en daar 200 gram basterdsuiker doorroeren. In andere kom halve liter slagroom niet helemaal stijf kloppen en erdoor mengen. Dat spul op die bodem verdelen, in een paar uur stijf laten worden en dan 2 blikjes vlaaivulling erop. Wel een grote taartvorm nemen, ik had 28 cm doorsnee (beter was 26 cm trouwens). Resultaat: een heel lekkere taart maar die bodem oehhhhfff véél te machtig. En dat zeg ik niet gauw. Dus als ik 'm nog een keer maak doe ik er maximaal 100 gram boter in ipv die 250.
pi_60927180
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Over taarten bakken, ik had laatst een monchoutaart gemaakt en de bodem had heerlijk kunnen zijn (bastognekoeken ), maar ik vond het al idioot dat ik een heel (!) pakje roomboter nodig had voor 1 verkruimeld pak bastognekoeken. Boter gesmolten in een pannetje, kruimels erbij, en toen dreef er nog allemaal boter op, zoveel was het. Dus ik heb er nog zoveel mogelijk boter afgeschept/uitgeperst en dat als bodem gedaan. In de koelkast ermee tot 't monchoumengsel klaar was. 4 pakjes monchou losroeren en daar 200 gram basterdsuiker doorroeren. In andere kom halve liter slagroom niet helemaal stijf kloppen en erdoor mengen. Dat spul op die bodem verdelen, in een paar uur stijf laten worden en dan 2 blikjes vlaaivulling erop. Wel een grote taartvorm nemen, ik had 28 cm doorsnee (beter was 26 cm trouwens). Resultaat: een heel lekkere taart maar die bodem oehhhhfff véél te machtig. En dat zeg ik niet gauw. Dus als ik 'm nog een keer maak doe ik er maximaal 100 gram boter in ipv die 250.
Ik heb net een recept voor kwarktaart gebookmarked. Ik vind die kruimelbodems nog lekkerder dan de vulling

Maar ik mag voorlopig niet bakken, ik kreeg gisteravond al de smeekbede om aub geen chips, koekjes, of chocolade meer mee te nemen van de winkel. Voorlopig dan
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:38:18 #19
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60927489
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:22 schreef Spuuglokje het volgende:

Dus 100 gram boter en hoe zit dat met de koekjes? [EDIT] ik zie het al 1 heel pak dus?
* Noli. driftig recept aan het over schrijven is *
Maxi, Midi & Mini
pi_60928979
P_iglet, wat een leuke foto's van pepijn. Sliep hij bij jou in een tent? Of had je ergens in de buurt een hotelletje?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 17:40:59 #21
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60929060
oeh die taart klinkt wel heel jummie

heb mezelf Guitar Hero cadeau gedaan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60929091
Oh taarten en cakejes bakken ik doe mee! Ben me helemaal suf aan het lezen op cakecentral.com. Maak me gek
Als ik alletwee m`n pootjes weer kan gebruiken ga ik me toch een partij aan de bak
Saartje
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:10:49 #23
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_60929589
quote:
Memmel schreef het volgende:
Pepijn! Wat een stoere vent ben jij, dan!
Ik dacht dat je thuis bij papa was, terwijl je mama naar Lowlands was. Zeker veel bekijks?
Pepijn was ook bijn Pappa!
Maar Pepijn & Pappa zijn een dagje langs geweest bij mamma op Lowlands!
Errug veel bekijks met kind in de draagdoek, van aaah wat zieluggg tot wow wat cool!
We zijn niet blijven slapen, maar weer naar huis gegaan hoor!

[ Bericht 6% gewijzigd door t_igger op 18-08-2008 18:18:11 ]
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  † In Memoriam † maandag 18 augustus 2008 @ 18:15:33 #24
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60929681
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh taarten en cakejes bakken ik doe mee! Ben me helemaal suf aan het lezen op cakecentral.com. Maak me gek
Als ik alletwee m`n pootjes weer kan gebruiken ga ik me toch een partij aan de bak

(komt van Bakerella)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_60929932
taarten/koekjes/cakejes bakken
Mijn favoriete hobby! Ik heb denk ik zo'n 10 kookboeken die alleen maar daar over gaan
pi_60931910
Bakken is altijd leuk!
pi_60932087
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:10 schreef t_igger het volgende:

[..]

Pepijn was ook bijn Pappa!
Maar Pepijn & Pappa zijn een dagje langs geweest bij mamma op Lowlands!
Errug veel bekijks met kind in de draagdoek, van aaah wat zieluggg tot wow wat cool!
We zijn niet blijven slapen, maar weer naar huis gegaan hoor!
Ik dacht al! Wel heel leuk, hoor. En nog steeds stoer.
pi_60932233
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:40 schreef p_iglet het volgende:

Pepijn op Lowlands
Wat gaaf. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Jubileum moderator maandag 18 augustus 2008 @ 19:56:12 #29
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60932359
Ik vind die foto van Pepijn in dat gras echt helemaal fantastisch
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60932639
Anna wil ook naar lowlands.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60932788
hihi, pepijn daar op afstandje in zijn uppie in het gras
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:33:49 #32
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60935345
Ik wil ook albert.nl, maar die bezorgt hier nog niet
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60935866
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:33 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil ook albert.nl, maar die bezorgt hier nog niet
Nou, hier wel maar van de week kwam er een jongen bezorgen die echt kwaad op me was Of ik mijn telefoon niet gehoord had, hij kon het adres helemaal niet vinden
Tsss, en ik maar zwaar geïrriteerd beneden in de keuken zitten terwijl de telefoon 2 etages hoger maar bleef gaan en de kinderen dus niet in slaap vielen
HIj liet de helft van de boodschappen ook nog buiten staan en beende pissig weg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:16:45 #34
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60936486
schlecker doet ook aan bezorgen Misschien is dat een optie PM? Daar kun je nl ook zware zakken grit en schoonmaakmiddelen vandaan halen
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † maandag 18 augustus 2008 @ 22:21:50 #35
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60936654
leuk een dansmattenbankje
ik ben helemaal bezeten van dansmatten sinds ik zo'n apparaat tegenkwam in china (dat is ook alweer een jaar of 8 geleden) en ik vol verbazing van die springende chinese tienermeisjes aan het werk zag.
ik er een paar jaar geleden twee gekocht voor de playstation en ik ben nog driftig op zoek naar aanvullende spellen (ik heb er nu twee, dat is leuk, maar niet genoeg )

ik heb trouwens destijds al een topic geopend over ddr (dance dance revolution, zo heet dat dansmattengedoe ook wel )

(staat ook al sinds jaar en dag onder mijn laarzenicoontje)
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:26:17 #36
94046 PM-girl
pi_60936785
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:
schlecker doet ook aan bezorgen Misschien is dat een optie PM? Daar kun je nl ook zware zakken grit en schoonmaakmiddelen vandaan halen
Gaat jouw dachsje op het grit dan?
*
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:32:39 #37
24188 Belana
kloon van belana
pi_60936986
is dat nou handig dat bestellen via Albert? ik denk er ook wel eens over en heb ook wel eens gekeken, maar het lijkt me nogal veel werk om alles te bestellen en bovendien vond ik die site traag? of went het?
stormy waters...
sailin'
pi_60937485
Ik vind het wel erg handig voor de zware dingen en/of voorraad eens in de 1 a 2 maanden. En veel dingen heb ik nu standaard in een lijst staan, die hoef ik dan alleen maar aan te klikken. Maar misschien is het nu niet meer zo nodig met een auto bij de hand
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:09:22 #39
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60938156
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:26 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Gaat jouw dachsje op het grit dan?
Tuulk niet. Die wil alleen in de tuin (of binnen als het regent @!#~!!@@# )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60943845
Nog 4 uurtjes werken en dan naar A'dam! Tussenstop op Schiphol (Starbucks) en dan door naar A'dam Zuid. Lekker eten en kletsen en gezelligheid met mijn mama, zusje & tante!

Weet i/emand hoe ook alweer dat hele leuke bakkertje/lunchroom-dinges in Oud-Zuid heet, Beethovenstraat of er vlakbij? Volgens mij had iemand het er laatst over op een bankje. We gaan daar een paar x per jaar lunchen, maar ben de naam kwijt
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:08:57 #41
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_60943902
Waarom zetten ze in de gids, in de krant en op internet dat sesamstraat wel komt, om het vervolgens niet uit te zenden?
Eerst al mt de tour de france, en nu ook weer. Ik ben bijna in staat om een klachtbrief te sturen.
Het zit altijd precies op zon lekkere tijd (Koken) mmm het is bijna voorbij toch?
pi_60944180
Haha, hier heb ik me ook al 2 x aan ge-ergerd ik80. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60944280
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:32 schreef Belana het volgende:
is dat nou handig dat bestellen via Albert? ik denk er ook wel eens over en heb ook wel eens gekeken, maar het lijkt me nogal veel werk om alles te bestellen en bovendien vond ik die site traag? of went het?
Ik vind het ideaal. Het kost even wat tijd om je boodschappenlijst te maken maar Als je de site eenmaal door hebt dan gaat dat ook sneller. We bestellen tussen de 4 en 6 keer per jaar.Meestal als er een leuke bezorgkostenkorting is of als we zo'n drukke week hebben dat boodschappen doen er bij in schiet. Erg makkelijk dat alles bij bezorging in de keuken staat, lege flessen en kratten gaan weer mee. Uiteindelijk betalen we dan wel wat meer dan bij de super. maarja die brengt het niet thuis...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60944861
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:08 schreef ik80 het volgende:
Waarom zetten ze in de gids, in de krant en op internet dat sesamstraat wel komt, om het vervolgens niet uit te zenden?
Eerst al mt de tour de france, en nu ook weer. Ik ben bijna in staat om een klachtbrief te sturen.
Het zit altijd precies op zon lekkere tijd (Koken) mmm het is bijna voorbij toch?
Ik heb er ook over gedacht om eens een brief te sturen. Het minste of geringste en Sesamstraat wordt geschrapt. Heel irritant. Bij de tour de france, als er tennis op tv is, nu met de spelen...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_60945017
Poes is waarschijnlijk niet meer te redden. Vanmorgen ging het opeens heel slecht.... Gisteravond had hij nog gedronken, maar vanmorgen zat ie alleen maar te trillen. Hij is in shock en ligt nu aan een infuus... Maar ik kreeg het belletje dat ik niet te veel hoop moet hebben op herstel...
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:22:24 #46
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60945497
Wat zielig Ticootje

Reinhilde, ik zit te denken, maar kom er echt niet op. Tram 5 en 24 stoppen er allebei, dus het is wel makkelijk bereikbaar.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_60946198
Hallo allemaal,

Wat heerlijk om weer even bij te lezen.
Alsof het allemaal nog hetzelfde is (wijzend naar de post over taarten van Spuuglokje )

Hier alles goed.
Ben net een week terug van vakantie samen met mijn liefje
We zijn dit jaar samen naar Roemenie geweest. De meiden waren bij hun vader. Het was heerlijk maar wat heb ik die meiden gemist. 3 weken zonder ze is echt heel pittig. Dat gaat nooit wennen vrees ik. Bij alles wat ik zag of deed dacht ik o dat hadden de meiden ook leuk gevonden. Gelukkig hebben ze het erg naar hun zin gehad met de vakantie bij hun vader en nieuwe gezin.
Bo heeft het nog steeds heel erg moeilijk met de scheiding en dat doet wel zeer. Ze was na 3 weken dan ook helemaal niet blij om te zien. Gelukkig draait dat nu weer een beetje bij. Bj Janneke lijkt het allemaal wat makkelijker te gaan. Bo is dan ook nog steeds een heel gevoelig en gesloten meisje.
Na de vakantie Bo alweer naar groep 3 en Jans naar groep 2. Ze worden zo groot!!!!!
Doen jullie nog wel eens een meet?
Het lijkt me leuk om jullie weer eens in t echie te zien.
Verder vind ik het nog steeds erg druk met werken en zorgen en werken en zorgen enz enz.
Vanmiddag op pad met vakantiepaspoort. Naar de ontdekhoek, moet erg leuk zijn.

Kus xxx

Wat een heerlijk mijn dagboek gehalte Maar weet anders ff niet hoe ik anders moet binnenvallen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_60946665
Dag ouders, ik heb toestemming van yvonne om hier even te melden dat ik een stel kinderboeken in de aanbieding heb. Onder andere boeken van Thea Beckman, Carry Slee en Jacques Vriens voor kleine prijsjes. Kijk eventjes hier: [TK] Kinderboeken

Nu lekker doorkeuvelen over de kinders
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:05:37 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60946673
Hoi Jessie! Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad.

Er zijn wel een paar meets nog die op stapel staan nu:
[OUD]Maneki.Meet -zondag 31 augustus!
Draagdoekenmeet Zandvoort! 21 September!!!

Bah, ik ben bang dat ik F zijn (buik)griepje heb overgenomen. Het zweet staat me aan alle kanten op mijn lijf en ik heb alleen maar zin om te slapen. Zo begon het bij hem ook.
En daarna ging hij vreselijk aan het kotsen en daar ben ik dus nu al bang voor. Ik heb daar zo'n hekel aan. Ik ga echt zo hopen dat het allemaal wel mee valt...
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:06:39 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60946704
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dag ouders, ik heb toestemming van yvonne om hier even te melden dat ik een stel kinderboeken in de aanbieding heb. Onder andere boeken van Thea Beckman, Carry Slee en Jacques Vriens voor kleine prijsjes. Kijk eventjes hier: [TK] Kinderboeken

Nu lekker doorkeuvelen over de kinders
Je kan dat ook even hier melden: Vraag en aanbod kinderspullen deel 22
pi_60946755
Draagdoekenmeet
Die andere is wel leuk thx, maar dan is Jans jarig

BE kotsen is echt erg, krijg jij dan ook altijd van die trillende benen, zo irritant!
Ga lekker liggen dan
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:09:54 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60946786
Je kan ook gewoon voor spek en bonen naar die draagdoeken meet hoor! Het is bij LadyS, die heeft ook niet meer van die kleintjes.
pi_60946789
Jessie
pi_60946836
Voor spek en bonen, dat is waar ja
Zag me al helemaal met een lege draagdoek lopen!
Ingrid ook weer zwanger las ik gefeliciteerd meid!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_60946909
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je kan dat ook even hier melden: Vraag en aanbod kinderspullen deel 22
Bedankt voor de tip
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:12:25 #56
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60948611
Jessie
Leuk om weer eens wat van je te lezen.

BE beterschap.
ben ook een heel fijne hoofdpijn aan het negeren
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:13:58 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_60948644
dag jessie
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:18:41 #58
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_60948771
BE dat griepje is idd niet leuk, had ik net voor de vakantie ook te pakken, 1 dag overgeven daarna was et over (en meteen 2 kilo kwijt)
pi_60948908
Hey jessie, da's volgens mij lang terug zeg! Hoe gaat het met je?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:26:19 #60
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60948993
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:23 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hey jessie, da's volgens mij lang terug zeg! Hoe gaat het met je?
Dat post ze toch net

Hoi Jessie
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:26:56 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60949015

Onze rode kater blijft maar zeiken. Hij mag in principe niet meer in de woonkamer zijn als wij niet thuis zijn, maar nu gaat hij dus uit nijd tegen het kattenluik zeiken van buitenaf (in de bijkeuken dus). En nu vanmorgen ontdekten we dat ook een van de planten (en de kast die erachter staat) doelwit geweest zijn op onbewaakte momenten...
En dus is de maat een beetje vol. Maar jemig, het is zo'n lief beest, het idee dat we hem naar het asiel moeten gaan brengen... bah... Klotezooi...

Zo, nu heb ik wel weer genoeg over mezelf geluld hier.
pi_60949042
hai Jessie! Goed om te lezen dat het je goed gaat.!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:41:01 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60949365
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:13 schreef Belana het volgende:
dag jessie
Dag Belana
Hoe is het met jou eigenlijk?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:47:07 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_60949498
BE, wij hebben hier ook zo'n kat. een poes dan. pist het hele huis omver inmiddels en ik heb er zo zat van. maar ze wordt 14, heeft altijd bij mij gewoont en wat moet ik dan? naar het asiel brengen? ik kan het niet. maar tegelijk heb ik genoeg van de stank ik weet het ook niet meer...

dutch, meissie! alles best hier! ja! mag echt niet klagen
ja, ik heb hier natuurlijk ook zo'n 2 jarig monster rondlopen die verhalen van jou zijn best herkenbaar hoor. Man wat kunnen ze toch dwars zijn he
stormy waters...
sailin'
pi_60949520
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:26 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat post ze toch net

Zeggen dat ik nog niet helemaal wakker ben, kan niet meer na 12:00 uur....

\edit: BE, hoe lang doet je kat dat al? Want toen de poes van mijn ouders daarmee begon, was ze drie weken later dood. >>Nierfalen. Of is het echt overal een luchtje achterlaten? Sprayen, dus.
'k Weet niet of je kater al een jeweetwel kater is, maar dat wil ook nog wel eens helpen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 19-08-2008 12:54:17 ]
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:52:22 #66
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60949632
Welke verhalen? Ik heb ze alweer geblocked uit mijn hoofd.
Het neemt alweer iets af gelukkig. Het zijn nu echt plaatselijke buien als het ware. Maar dan wel compleet met overstromingen en aardverschuivingen.
Hurricane Cas.
  † In Memoriam † dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:08:17 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_60950118
Jessie

Ik heb laatst ook een pieskat (en later poep...) in moeten laten slapen, hij was 14 en waarschijnlijk incontinent, maar alles wees op een tumor in zn kop, heel sneu, maar ik ben niet gediend van gezeik en geschijt. Ik heb wel nog een feliway stekker geprobeerd, werkte niet... logisch ook achteraf
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:18:24 #68
24188 Belana
kloon van belana
pi_60950489
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:52 schreef dutchie het volgende:
Welke verhalen? Ik heb ze alweer geblocked uit mijn hoofd.
Het neemt alweer iets af gelukkig. Het zijn nu echt plaatselijke buien als het ware. Maar dan wel compleet met overstromingen en aardverschuivingen.
Hurricane Cas.
nou DIE verhalen dus

ow man, ik loop zo te rennen vandaag. moest mijn schoonouders vanochtend helpen nadat ik Liam naar school had gebracht, dat werd te laat voor Ezra die dus zo'n leuke bui kreeg en nu had ik even 2 uurtjes voor mezelf en die vliegen dan voorbij met allerlei telefoontjes
Zo meteen Ezra wakker maken en naar mijn ouders brengen zodat ik rustig met Liam naar de zwemles kan. Ezra weer ophalen met Liam samen en dan terug naar huis eten koken.
Ik zal echt blij zijn als de dag om is Of ben ik nou gewoon lui
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:18:48 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60950500
Oh ja, dat is dan idd logisch dat dat niet werkt... Wel sneu hoor...
Maar wat niet gaat, gaat niet. Daarom hebben we Vampy toen ook in moeten laten slapen toen ze aangereden was. Die was ook incontinent en liet idd ook de ontlasting gewoon gaan. Dat is gewoon echt niet te doen...
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:19:16 #70
24188 Belana
kloon van belana
pi_60950523
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:08 schreef moussy het volgende:
Jessie

Ik heb laatst ook een pieskat (en later poep...) in moeten laten slapen, hij was 14 en waarschijnlijk incontinent, maar alles wees op een tumor in zn kop, heel sneu, maar ik ben niet gediend van gezeik en geschijt. Ik heb wel nog een feliway stekker geprobeerd, werkte niet... logisch ook achteraf
deed de dierenarts dat dan gewoon? in laten slapen?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:27:31 #71
7074 moussy
kuttekop
pi_60950782
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef Belana het volgende:

[..]

deed de dierenarts dat dan gewoon? in laten slapen?
Na onderzoek was het haar advies, het enige wat ik nog kon doen was homeopatische korreltjes tegen het incontinent zijn (werkte bij de kat van mn moeder) maar toen later bleek dat er een tumor op zijn kin en in zijn bek zat en zijn pupillen het niet meer deden was het klaar...

Ik vind het echt heel lastig dat gepies, dubbel vooral, maar bij ons was het gewoon klaar met Eppie, hij was op en wat voor tumoren had ie nog meer? Eerder plaste hij ook eens in huis, maar dat was blaasgruis, kan ook bij poezen voorkomen, dus ik dacht dat dat het weer was, maar dat verklaarde het poepen nog niet.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:32:01 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_60950921
ja, met tumoren houdt het natuurlijk op idd. Toevallig heb ik net aan mijn homeopaat gevraagd of ze niet iets heeft voor mijn poes. Ze is verder namelijk harstikke gezond, je ziet niet eens dat ze 14 is.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:34:04 #73
7074 moussy
kuttekop
pi_60950987
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:32 schreef Belana het volgende:
ja, met tumoren houdt het natuurlijk op idd. Toevallig heb ik net aan mijn homeopaat gevraagd of ze niet iets heeft voor mijn poes. Ze is verder namelijk harstikke gezond, je ziet niet eens dat ze 14 is.
Het is er hoor en bij ons gewoon via de DA te krijgen. Maar ik zou voor de zekerheid wel even laten kijken en voelen door een DA.
pi_60951114
Ik kan het knuffel dubbel topic niet vinden, maar ik kan me vaag iets herrinneren dat slaapmeisje naar een aapje van de AH opzoek was. Die is nu namelijk weer bij de AHXL in de aanbieding.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:46:18 #75
94046 PM-girl
pi_60951404
BE, hopelijk waait het over. Ik vind ziek zijn nooit zo verschrikkelijk, zolang er maar geen aan te pas komt...
Bah!
*
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:48:23 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60951467
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan het knuffel dubbel topic niet vinden, maar ik kan me vaag iets herrinneren dat slaapmeisje naar een aapje van de AH opzoek was. Die is nu namelijk weer bij de AHXL in de aanbieding.
Even PMen dan?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:15:45 #77
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60956185
Wat zal ik straks eens halen als 'oppeppertje' voor mijn kleine monstertje van 2 jaar?
Gewoon een kleinigheidje, troostje voor al zijn verdrietjes van de laatste tijd. Knuffeltje toch maar? Of toch iets waar hij mee kan spelen?
pi_60956962
een hele dikke knuffel Dutchie
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:17:26 #79
24188 Belana
kloon van belana
pi_60958072
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:34 schreef moussy het volgende:

[..]

Het is er hoor en bij ons gewoon via de DA te krijgen. Maar ik zou voor de zekerheid wel even laten kijken en voelen door een DA.
ja dat eerst maar eens doen. ze is alleen nog eens heel nagstig ook, dus voordat je die in zo'n kenneltje hebt maar het moet maar wel evn, want dit is geen doen zo
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:31:32 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_60958434
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:17 schreef Belana het volgende:

[..]

ja dat eerst maar eens doen. ze is alleen nog eens heel nagstig ook, dus voordat je die in zo'n kenneltje hebt maar het moet maar wel evn, want dit is geen doen zo
Zielig he.. Ik deed eppie altijd vangen, handdoek er om heen en dan als worst achterste voren in het mandje, anders kwam ik vol krassen bij de DA.

Ik sta net in de keuken komt Cas met kat in zn armen naar me toe; "Z'n kop is er af!!" Gijs had weer een lam muisje meegenomen voor Dirk
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:45:04 #81
24188 Belana
kloon van belana
pi_60958727
ja en ik snap het niet, wombat is bij mij geboren, er is nooit echt iets gebeurt ofzo, maar altijd bang geweest. en ze wordt getreiterd ook door die 2 anderen
stormy waters...
sailin'
pi_60972719
Hier zijn jullie
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:21:26 #83
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60976285
Even een update van de KPN, voor wie mijn leed dat een invoerkabel heet een paar topics terug heeft gevolgd: op 17 september kunnen ze waarschijnlijk een kabel bij mij de meterkast inbrengen...niet normaal toch? Wat een stelletje klojos zijn het daar zeg...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:22:40 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60976309
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:37 schreef _Bar_ het volgende:
een hele dikke knuffel Dutchie
Dat is het ook geworden: http://www.keeltoys.com/adoptables/index.html
Het konijntje met die grote droopy ogen.
Cas is helemaal verliefd.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:02:35 #85
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60978895
Memmel! Dán pas?
Zeker eerst afwachten of ze het überhaubt wel komen doen? En hoelang heb je er dan wel niet opgewacht?!?!?!

Is een mailtje naar Kassa niks?

Wat een leuke site Dutch, en wat een mooie knuffels.
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:17:06 #86
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60979256
Ja lief hè Noli?
Was een aanbieding in de speelgoedzaak, die ogen smeekten me gewoon.

Memmel, and the story continues...

Is dit brutaal?
Ik huur een kantoor/showroom in een bedrijfsverzamelgebouw. In het contract staat dat de huurder zelf verantwoordelijk is voor het schoonhouden van de gezamelijke ruimtes in overleg met de overige huurders. Mij is verteld dat er gezocht werd naar een schoonmaakbedrijf. Nu is er dus kennelijk een schoonmaakbedrijf, want ik kreeg ineens een factuur voor mijn kiezen. En er is niet eens overleg geweest! Niet met mij in ieder geval. Daar staat ook nog eens een percentage op, waarvan ik niet weet waar die op gebaseerd is. Lekker hoor. Dat ga ik toch echt niet betalen.
Heb schoonmaak al gebeld en zij zeiden dat er een overleg was geweest met de huurders. Daar was ik dus mooi niet bij. Ik ben nergens mee accoord gegaan.
Dus ik heb gezegd dat de schoonmaak het maar op moest nemen met hun contactpersoon bij 1 van de medehuurders. Dan bespreek ik het met haar wel verder. Het is wel goed zeg, ik ben gekke henkie niet.
pi_60979646
Gaat lekker dus Duchtie......
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:40:00 #88
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60979787
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:02 schreef Noli. het volgende:
En hoelang heb je er dan wel niet opgewacht?!?!?!
Ik wacht al sinds 4 maart 2008...
pi_60979841
Jeumig dat is ook niet normaal Memmel
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 14:45:58 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_60981616
Nou ja Dutch, je hebt groot gelijk hoor!

Gaat er eigenlijk nog iemand naar de sail? Ik ga straks even met de kinderen boten kijken vanaf de dijk... als het er niet 1 mensenmassa is
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:59:45 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60982062
Groot gelijk hoor Dutch, ik zou dat ook niet zomaar betalen. Eerst maar een briefje met behoorlijke uitleg van iemand erbij.

Het gaat weer beter hier. Gisterenavond een keertje flink over mijn nek gegaan en toen ging het een stuk beter. Vannacht om de 2 uur wakker geweest, maar dat kan nog een staartje jet lag zijn natuurlijk.
Vanmorgen Sasha lekker naar het kdv en ik een ochtendje in mijn bed doorgebracht. Heerlijk!
En nu heb ik het huis al aan kant, gestofzuigd, opgeruimd, keuken gedaan en zelfs het eten van vanavond is al klaar. Kan Sasha mooi van hetzelfde spul mee eten zonder dat ik me hoef te haasten.

* Brighteyes voelt zich echt een braaf huisvrouwtje nu...
pi_60982179
Goedzo BE.
Ik ben nog steeds van het om vier uur 's middags bedenken wat we vanavond nou weer eens zullen eten...
Hardloper.
IG @webkim
pi_60982241
Fijn dat je je beter voelt BE!

Ik vind de site van AH echt een uitkomst wat dat betreft, daar zoek ik altijd recepten zodat ik de rest van de week niks hoef te bedenken. Meestal kijk ik dan bij de laatste Allerhande of de laatste receptenkaarten.
pi_60982360
Nou, wat koken betreft verval ik toch steeds in diezelfde dingen die ik toch al regelmatig maak. Heb 's avonds echt geen zin meer in gedoe met recepten enzo.
Ik heb zo'n bewondering voor die mensen in Wie is de Chef of dat nieuwe bijna-hetzelfde op Net5: Smaakmakers. Van die redelijk goede amateurkoks. Om nog maar te zwijgen over het huis van die mevroi die afgelopen maandag kookte in datzelfde Smaakmakers. * Webkim gaat bijna achterover van bewondering en wil ook een eigen welness ipv een ordinaire badkamer.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:11:24 #95
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_60982405
Vanavond eten wij nasi, iets voor jou Webkim?
BE gelukkig knap je weer op nu. Heb je nog even vrij voor je weer aan de slag moet?
Memmel heb je ze niet gevraagd of ze wel zeker weten of de meterkast er dan al wel staat?
Bar leuk je weer te zien meid !!
Dutch, groot gelijk, niets betalen eerst overleggen en weten hoe en waarvoor enzo, op je strepen staan hoor!

ik ben net gebeld of ik op sollicitatiegesprek wil komen heeft voor 90% met mijn vak te maken Ik vind het zo spannend!!! en morgen krijgen ze mijn ontslagbrief
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:17:12 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60982555
Wat goed Saffier! You go girl!

Ik vind eten ook wel lastig hoor. Hou wel van lekker eten, maar het moet me ook niet te veel tijd kosten. Zeker niet op de dagen dat ik werk.

Vandaag was makkelijk hoor Webkim, normaal weet ik het ook pas aan het eind van de dag, maar na bijna 2 weken restaurant-eten had ik echt zo superveel zin in gewoon simpel bloemkool met aardappels en een tartaartje. En dan kan Sasha dus idd ook gewoon makkelijk mee doen zonder gekke kruiden oid erbij.
Vandaar dat ik het al zo vroeg wist. Morgen sta ik wrsch ook weer hoor.
pi_60982569
* _Bar_ heeft koppijn al een aantal dagen, en die wilt maar niet zakken, of stoppen..... om niet goed van te worden

nu zeggen vrienden van mij wel dat het wel eens te maken kan hebben met de stress van de afgelopen periode en dat ik nu weer rust heb en dus daarom die hoofdpijn heb....

Straks paar uurtjes werken en morgen alweer een dagje vrij

Saffier spannend zeg!!!
pi_60982607
Ooooh spannend Saffier!! Ik duim alvast

Ik moet nu ook koken Verse groenten en zulks voor mijn kerel. Zelf redde ik het wel op een kom erwtensoep en twee kaassoufle's, maar die tijden zijn voorbij
Plusplunt vind ik dat je met twee mensen je spullen tenminste allemaal opeet, ik heb voorheen toch veel weg moeten gooien

Minpunt is dat ik steeds moet bedenken wat we dan moeten eten. Ik ben geen alleseter, en de lover lust zo mogelijk nog minder. Vandaag in elk geval vegetarische lasagna, veel snij- en voorbereidwerk, maar echt superlekker. Donderdag eet hij bij zijn pa en moe, dus dan magnetron ik iets, vrijdag hebben we een etentje en voor zaterdag gaan we samen gado gado maken, mijn Indo-ontmaagding . En zondag....euh...peultjes en worteltjes die ik nog moet halen.

(Recept lasagna: http://www.pinkbullets.nl(...)vegetarische_lasagna )
pi_60982659
ik hoef in preciepe altijd maar 2 dagen te koken in de week en dan is het vaak normale aardappelen groenten en vlees, puur omdat ik anders in de zaak al genoeg lekkere dingen eet
pi_60982664
Afgelopen zondag zelf pizza gemaakt, pak deegmix van Koopmans, op de ovenplaat, zelf tomatensaus gemaakt en toen allemaal verse veggies erop. Ook veel werk, maar lekkerrrr. En naderhand natuurlijk je gehemelte openliggen door het deeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')