dat had ik dus ook, en toen een oud klasgenootje van de basisschool en ik beiden een nieuwe sport zochten kwamen we bij hockey uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:20 schreef Jelief het volgende:
Ik ben niet zo'n sportmens maar hockey was zo ongeveer hetenige waar ikenthousiast aan mee deed opschool en dankzij eeen goede vriend die bonds-scheids was ook aardig wat wedstrijden van de zijlijn bekeken. Véél leuker dan voetbal.(zeker de heren)
Ik dacht altijd dat je er energie van krijgt. Of moet je er dan eerst een heleboel energie in steken? Ik denk er namelijk ook over om zoiets te gaan doen om wat buigzamer te worden, letterlijk en figuurlijk. Het zou me waarschijnlijk goed doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:31 schreef snoopy het volgende:
sportbankje?![]()
Ik wil weer eens met yoga beginnen. Kijken wanneer ik de energie kan opbrengen.
heej wat toevallig, ik ga eind augustus naar een introductieavond om te kijken of het wat isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:31 schreef snoopy het volgende:
sportbankje?![]()
Ik wil weer eens met yoga beginnen. Kijken wanneer ik de energie kan opbrengen.
k ben er ook pas op mijn 20 mee begonnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:38 schreef pinquit het volgende:
oeh hockey![]()
ik vond mezelf toen ik 17 was al te oud om een nieuwe teamsport te beginnen, dus dat ga ik niet doen. maar ik vind hockey zó leuk
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
jemigis het bij jullie ook zulk hondenweer?
het onweert, hoost en waait enorm !
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik zit ook op hockey ! Nu is het zomerstop, maar ik mis mijn team echt. We borrelen wel, met de kids ff wandelen, uit eten enzo. Maar net even dat avondje trainen en zondag een wedstrijd...heb er weer zin in. Volgens mij beginnen we over een weekje weer te trainen !
Hier is het zonnig...maar ja..we zitten dan ook in de zak van Zuid Beveland !
Leverancier in glazen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:14 schreef Ynske het volgende:
ziet er mooi uit dutch
wat voor bedrijf is dat?
dat dacht ik dus al en na ET's post dacht ik dat ik me vergistequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef snoopy het volgende:
Ik had het over mijn eigen kleren, niet over kinderkleding
Kan je voor mij nog even 2 onderdeeltjes van de Stolmenkast meenemen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Belana het volgende:
ow! zijn dat die!! woeiiii
Ik moet naar de ikea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |