quote:snoopy - zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:40
wat een gaten hebben jullie allemaal
Ik zit nu te internetten aan onze nieuwe tafel boven, gekocht bij Loods 5.
Het was een ramp om hem boven te krijgen. Eigenlijk was het de bedoeling dat ze hem beneden op de stoep zouden plempen maar na enig aandringen en een extraatje hebben ze hem toch naar boven getild. Dat ding heeft een massief houten blad en was dus bijna niet te tillen.
Mochten we ooit dit huis nog eens verkopen, dan is het inclusief tafel
soort ikea, maar dan wat duurderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:05 schreef Ynske het volgende:
is dat een grote meubelzaak ofzo?
ik woon er op fietsafstand vandaan. ik vind het heerlijk om daar rond te scharrelen. er is zoveel en zoveel verschillende stijlen! ik MOET er altijd wat kopen. sommige dingen zijn best betaalbaar, maar de meubelen vind ik wel enorm duur. maar dan heb je wel watquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Loods 5 wil ik echt een keer naartoe. Ik mag van mijzelf als ik al de plinten, deuren en kasten heb geschilderd die nu nog ongeschilderd zijn.![]()
Heb me voorgenomen daar aankomende week mee te beginnen.![]()
En mijn nieuw te bouwen kast is voor de helft afNou het deel om de deur nog. Maar het sta-in-de-weg-obstakel is opgeruimd
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb stelt een loods5 meet voor
het zijn eigenlijk stoeltjes/krukjes voor kleuters geloof ik (ze hebben ze ook in het kat)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:03 schreef snoopy het volgende:wel gezien maar ik heb geen idee wat je er mee kan. Of is het voor de 'leuk'?
dr zijn er maar 2 . één in zaandam en één in sliedrecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:14 schreef PM-girl het volgende:
Loods 5 klinkt altijd erg hip, ik ben er nog nooit geweest. Ik weet eigenlijk niet eens of er een in de buurt zit hier.
0,0 spijtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Rocka, hoe bevalt jullie Latissimma eigenlijk? Nog geen spijt? Nog lekkere koffiedingen uitgeprobeerd?
TT aangepast.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef snoopy het volgende:
TT klopt trouwens niet helemaal, het is een werktafel![]()
Alhoewel ik er net wel iets aan gegeten heb![]()
Wij drinken op dit moment eigenlijk alleen 's ochtends thuis koffie, en ik verheug me er al helemaal op dat dat straks nog lekkerder kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
0,0 spijtHeerlijk maar moet eerlijk zeggen dat ik doorgaans te druk ben om een lekkere caffe latte te nemen 's avonds dus dat is meestal pas rond half 10 en altijd decaf
's Ochtends doe ik wel eens een lekker capo en inmiddels ben ik al 200 eu's armer aan alleen maar cups
Maar heerlijke koffie!!! En dat is het waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |