quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef Suzziieee het volgende:![]()
Mag ik hier ff komen hyperen???
![]()
![]()
Check net mijn mail! En ik heb gewoon eindelijk na jaren proberen dé Meet en Greet gewonnen van Metallica!!
Waaaaanzinnig..ben helemaal happy-de-peppie![]()
Na 17 jaar fan zijn gaat het dan toch eindelijk gebeuren!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel leuke herinneringen aan de cd Master of Puppets. Ik had nét een maand verkering met wat nu mijn man is, en toen moest ik een maand weg met mijn ouders en zus, omdat dat al vastlag (ouders 25 jaar getrouwd, die wilden nog één keer met z'n vieren op vakantie). Het was een heerlijke vakantie hoor (Indonesië en Thailand), maar ik miste hem vreselijk. En dan ging ik die muziek draaien en voelde me fijn en zielig tegelijk.quote:
Juist wel!!! Hoe harder hoe beter!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke herinneringen aan de cd Master of Puppets. Ik had nét een maand verkering met wat nu mijn man is, en toen moest ik een maand weg met mijn ouders en zus, omdat dat al vastlag (ouders 25 jaar getrouwd, die wilden nog één keer met z'n vieren op vakantie). Het was een heerlijke vakantie hoor (Indonesië en Thailand), maar ik miste hem vreselijk. En dan ging ik die muziek draaien en voelde me fijn en zielig tegelijk.Maar ik draai nooit meer Metallica. Children of Bodom heeft net een tijdje in de auto gezeten (daar luister ik het meeste muziek, want thuis met kinderlawaai houd ik eigenlijk niet zo van muziek aanhebben).
Ja... dat heb ik ook, dat knusse van de herfst is zo heerlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:04 schreef Jelief het volgende:
Ik heb de lampen maar aan gedaan, het regent pijpestelen en onweert, lijkt wel herfst!
Wel knus hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |