abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:49:12 #1
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60613931
Ik sloot de vorige met felicitaties voor Suzziieee! Wauw, wat geweldig voor je!!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:51:17 #2
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60613983
Oh, vandaar metaal.
Ik blijf het geweldig voor je vinden Suuz!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60614087
zware metalen
Saartje
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:59:01 #4
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:01:58 #5
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60614251
metallica is mij te soft hoor
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60614385
jij wil meteen een spijkerbankje zeker!

leuk hoor suzy, héél veel plezier!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 06:44:14 #7
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60618368
Ik was gewoon wakker voordat de wekker ging... om 6 uur.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 7 augustus 2008 @ 06:58:17 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_60618419
hee buuf, nog één dagje
(ik zal de spanning even opvoeren )
stormy waters...
sailin'
  donderdag 7 augustus 2008 @ 07:00:04 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_60618430
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef Suzziieee het volgende:
Mag ik hier ff komen hyperen???

Check net mijn mail! En ik heb gewoon eindelijk na jaren proberen dé Meet en Greet gewonnen van Metallica!!

Waaaaanzinnig..ben helemaal happy-de-peppie Na 17 jaar fan zijn gaat het dan toch eindelijk gebeuren!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

wat gaaaaaafff!!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 7 augustus 2008 @ 07:08:17 #10
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60618460
Wat leuk, Suzziieee! Wauw!

Ik ga zo met Maria naar de bso, kijken hoe het daar is. Ze is gewoon bijna 4. Vanaf heel binnenkort gaat ze in elk geval ongeveer 13 jaar achter elkaar alsmaar naar school. Steeds maximaal 6 weken niet en dan altijd weer door. Ik vind dat zo heftig. 4 jaar thuisgeweest, elke dag mochten er dingen. Nu móet er elke dag wat. Een heel programma., ze moet er zomaar in gaan meedraaien. Poeh, wat zal ik vaak terugdenken aan de dagen met haar er hier bij in huis. De hele dag. Ik ga haar zo missen die dagen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60618502
Wat gaaf Suzzieee!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60618760
Suzziieee wat gaaf! Gefecliteerd!
Wanneer gaat het gebeuren?

Sugar, klinkt inderdaad nogal heftig, zowel voor mama als dochter. Het went natuurlijk wel, maar dat maakt je gevoel van nu niet minder
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:15:04 #13
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60618778
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:01 schreef RockabeIIa het volgende:
metallica is mij te soft hoor
Ik heb wel leuke herinneringen aan de cd Master of Puppets. Ik had nét een maand verkering met wat nu mijn man is, en toen moest ik een maand weg met mijn ouders en zus, omdat dat al vastlag (ouders 25 jaar getrouwd, die wilden nog één keer met z'n vieren op vakantie). Het was een heerlijke vakantie hoor (Indonesië en Thailand), maar ik miste hem vreselijk. En dan ging ik die muziek draaien en voelde me fijn en zielig tegelijk. Maar ik draai nooit meer Metallica. Children of Bodom heeft net een tijdje in de auto gezeten (daar luister ik het meeste muziek, want thuis met kinderlawaai houd ik eigenlijk niet zo van muziek aanhebben).
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:20:39 #14
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60618820
Sugar, zo klinkt het wel heel dramatisch het valt je/jullie vast veel minder zwaar hoor. Je moet nu toch ook van alles iedere dag? Iedere dag opstaan etc. En voor kinderen is het vaak een kwestie van naar school mogen ipv moeten. Heerlijk tussen zoveel leeftijdsgenootjes, en tussen de middag naar huis en 's middags is er ook nog een heel stuk dag over. Het geeft jezelf ook een stuk ruimte (ik spreek nu over mezelf he, hoe ik het ervaar).
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:28:11 #15
190853 RockabeIIa
pi_60618891
Ik had de 'Wij jonge ouders' besteld met zo'n speciale omslag met je eigen kind en tekst. Brent's volledige naam staat er op met daaronder 'speciale editie over kleine helden'. En dat ding werd dus gebracht toen mijn ouders bij toeval aan het oppassen waren. Mijn vader die was zo trots dat Brent op de voorkant stond Die begreep na 10 minuten nog niet dat ik dat zo zelf besteld had.
Ik kan er echt nog om lachen hoe trots ie was Zo schattig die opa's
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:29:34 #16
190853 RockabeIIa
pi_60618902
Sugar, ik kan er ook al nu tegenop zien dat het hier over 2 jaar ook al moet. Ik denk dat ik er tzt een hondje bij neem
pi_60619026
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 08:15 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik heb wel leuke herinneringen aan de cd Master of Puppets. Ik had nét een maand verkering met wat nu mijn man is, en toen moest ik een maand weg met mijn ouders en zus, omdat dat al vastlag (ouders 25 jaar getrouwd, die wilden nog één keer met z'n vieren op vakantie). Het was een heerlijke vakantie hoor (Indonesië en Thailand), maar ik miste hem vreselijk. En dan ging ik die muziek draaien en voelde me fijn en zielig tegelijk. Maar ik draai nooit meer Metallica. Children of Bodom heeft net een tijdje in de auto gezeten (daar luister ik het meeste muziek, want thuis met kinderlawaai houd ik eigenlijk niet zo van muziek aanhebben).
Juist wel!!! Hoe harder hoe beter!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60619052
Pfff...Sjoeg..... Spannend allemaal.... En ze moeten inderdaad zooooo lang zoooo veel! Maar het is ook...Met de meest geweldige verhalen thuis komen... nieuwe vriendjes en vriendinnetjes krijgen... Beetje meer tijd alleen voor jou en Storm...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60620140
Ik droog me al jaren af met handdoeken waar Metallica zich ook mee afdroogde
Manlief werkte op Dynamo toen Metallica daar was en heeft een hele doos handdoeken ontvoerd na afloop
En verder waren het arrogante lui, naar ik vernomen heb. Ze hadden een wensenlijst van heb ik jou daar (o.a. die lelijke roze handdoeken), ze wilden een afgesloten backstage gedeelte enzovoorts.

Maar wel gaaf dat je die meet and greet gewonnen hebt! Veel plezier!
pi_60620429
Ik heb de lampen maar aan gedaan, het regent pijpestelen en onweert, lijkt wel herfst!
Wel knus hoor.

Sjoeg,dat is de reden dat ik nogal wat laks ben geweest met Emma opgeven bij een basisschool. dat moeten we de komende weken nog maar eens doen.

Gaaf suzzie! Hier geen metallica maar de musical van Jip en Janneke. Ik kon hem al dromen vanuit mijn eigen jeugd maar nu wil Emma het een paar keer per dag horen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60620530
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:04 schreef Jelief het volgende:
Ik heb de lampen maar aan gedaan, het regent pijpestelen en onweert, lijkt wel herfst!
Wel knus hoor.
Ja... dat heb ik ook, dat knusse van de herfst is zo heerlijk
En in de herfst word ik mama. Dus nu kijk ik er extra naar uit

Oh en Jelief, ik wilde nog even zeggen dat ik dat jurkje dat je gemaakt hebt voor Emma echt heel erg leuk vind!
pi_60620579
Herfst kan zeker knus zijn, maar niet in augustus

Het is donker, koud en het regent hard...kan er echt niets leuks in zien.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:13:03 #23
190853 RockabeIIa
pi_60620614
Kom maar hier wonen Ik zit lekker in het zonnetje!
pi_60620661
Echt? Wat zijn de verschillen toch groot
Het is hier zo donker alsof het 10 uur 's avonds is en dan niet eens midden in de zomer
pi_60620736
haha wat een goeie bak Rocka, met die Brent als coverboy! wel even showen hier he, wij willen 'm ook wel zien!

hier zijn ook vreselijke onweersbuien geweest, 't ergste lijkt net voorbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')