quote:snoopy - zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:40
wat een gaten hebben jullie allemaal
Ik zit nu te internetten aan onze nieuwe tafel boven, gekocht bij Loods 5.
Het was een ramp om hem boven te krijgen. Eigenlijk was het de bedoeling dat ze hem beneden op de stoep zouden plempen maar na enig aandringen en een extraatje hebben ze hem toch naar boven getild. Dat ding heeft een massief houten blad en was dus bijna niet te tillen.
Mochten we ooit dit huis nog eens verkopen, dan is het inclusief tafel
soort ikea, maar dan wat duurderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:05 schreef Ynske het volgende:
is dat een grote meubelzaak ofzo?
ik woon er op fietsafstand vandaan. ik vind het heerlijk om daar rond te scharrelen. er is zoveel en zoveel verschillende stijlen! ik MOET er altijd wat kopen. sommige dingen zijn best betaalbaar, maar de meubelen vind ik wel enorm duur. maar dan heb je wel watquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Loods 5 wil ik echt een keer naartoe. Ik mag van mijzelf als ik al de plinten, deuren en kasten heb geschilderd die nu nog ongeschilderd zijn.![]()
Heb me voorgenomen daar aankomende week mee te beginnen.![]()
En mijn nieuw te bouwen kast is voor de helft afNou het deel om de deur nog. Maar het sta-in-de-weg-obstakel is opgeruimd
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb stelt een loods5 meet voor
het zijn eigenlijk stoeltjes/krukjes voor kleuters geloof ik (ze hebben ze ook in het kat)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:03 schreef snoopy het volgende:wel gezien maar ik heb geen idee wat je er mee kan. Of is het voor de 'leuk'?
dr zijn er maar 2 . één in zaandam en één in sliedrecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:14 schreef PM-girl het volgende:
Loods 5 klinkt altijd erg hip, ik ben er nog nooit geweest. Ik weet eigenlijk niet eens of er een in de buurt zit hier.
0,0 spijtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Rocka, hoe bevalt jullie Latissimma eigenlijk? Nog geen spijt? Nog lekkere koffiedingen uitgeprobeerd?
TT aangepast.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef snoopy het volgende:
TT klopt trouwens niet helemaal, het is een werktafel![]()
Alhoewel ik er net wel iets aan gegeten heb![]()
Wij drinken op dit moment eigenlijk alleen 's ochtends thuis koffie, en ik verheug me er al helemaal op dat dat straks nog lekkerder kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
0,0 spijtHeerlijk maar moet eerlijk zeggen dat ik doorgaans te druk ben om een lekkere caffe latte te nemen 's avonds dus dat is meestal pas rond half 10 en altijd decaf
's Ochtends doe ik wel eens een lekker capo en inmiddels ben ik al 200 eu's armer aan alleen maar cups
Maar heerlijke koffie!!! En dat is het waard.
Gewoon echt zo druk en ik wil er ruim de tijd voor nemen als ik er voor ga zitten en wil genieten. Vandaar pas later op de avond (daarbij heb ik ook rare diensttijden nu en dan maar erlijk gezegd, op mijn werk drink ik vrijwel geen koffie meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij drinken op dit moment eigenlijk alleen 's ochtends thuis koffie, en ik verheug me er al helemaal op dat dat straks nog lekkerder kan![]()
Goed om te horen dat het goed bevalt. Niets geprobeerd met smaakjes enzo? En is een latte maken zo bewerkelijk of ben je zo druk?
Als ik terug ben van vakantie moeten we effies een datum prikken, dan gaan we samenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:51 schreef m@x het volgende:
Loods 5 lijkt me een geweldige winkel. Alleen jammer dat het zo'n roteind weg is. Heb voor de grap eens gekeken hoe lang ik er over zou doen om bij de dichtstbijzijnde te komen maar 1,5 uur met het ov en dan nog een kwartier lopen vind ik dan weer een stuk minder geweldig
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als ik terug ben van vakantie moeten we effies een datum prikken, dan gaan we samenIk wil al zooolang eens daar kijken!
Lekker zeg, wafels.quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:53 schreef lady-wrb het volgende:
goedemorgen!
ik ben wafels aan het bakken voor het ontbijt
je moet toch wat als je vroeg op bent
de krant heb ik ook al uit
die heb ik vorige week gebakken. met knakworstjes meegerold voor luca en ham en kaas voor onsquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Lekker zeg, wafels.Hier liggen de zelfmaakcroissantjes in de oven, nog 5 minuutjes geduld en ze zijn klaar.
Dat had ik gisteren ook, maar dan met de was. De was is namelijk echt mijn ding zeg maar. Ik mocht 'm thuis nooit doen. Ik word er echt rustig van, ik doe 'm na het wassen in de wasmand en dan alvast lekker sorteren, sokken goed doen, shirtjes rechttrekken enzovoorts. En dan pijnlijk netjes ophangenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb nog wel de ingrediënten in huis voor een zelfgemaakte monchoutaart, maar het is smerig weer, dus hangen de kinderen binnen, en dus kan ik niet lekker in mijn eentje bezig. En dan heb ik er geen zin in. Sterre wilde vanmorgen ook al meehelpen met de croissantjes, en omdat ik van mijn moeder nooit mocht meehelpen wil ik dat anders doen en mocht zij meehelpen ook al vind ik het zo leuk om zelf te doen, maar ik wil die taart toch echt zelf maken. Dat gaat echter zo'n gedram opleveren dat ik niet eens ga proberen om hem alleen te maken. Morgen maar, als ze weer naar school zijn!
Dat nog net nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:58 schreef Jelief het volgende:
En wel dezelfde kleuren knijpers per stuk wasgoed dat je ophangt hè!?
Amen...quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb nog wel de ingrediënten in huis voor een zelfgemaakte monchoutaart, maar het is smerig weer, dus hangen de kinderen binnen, en dus kan ik niet lekker in mijn eentje bezig. En dan heb ik er geen zin in. Sterre wilde vanmorgen ook al meehelpen met de croissantjes, en omdat ik van mijn moeder nooit mocht meehelpen wil ik dat anders doen en mocht zij meehelpen ook al vind ik het zo leuk om zelf te doen, maar ik wil die taart toch echt zelf maken. Dat gaat echter zo'n gedram opleveren dat ik niet eens ga proberen om hem alleen te maken. Morgen maar, als ze weer naar school zijn!
mijn kind is absoluut niet kooklustig en weigert zelfs als ik het vraag een handje mee te helpen in de keuken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:03 schreef Spuuglokje het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef Belana het volgende:
buuf, dan heb je ten minste tijd om plintjes te schilderen
Ik had jouw man natuurlijk al eens ontmoet, en ik vond het al, maar Nick zei nog: wat een leuke vent die W...quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:26 schreef cattie het volgende:
Fijn dat jullie zo'n leuke laatste vakantie dag hadden en wij vonden het ook erg gezellig!Ive was 's middags wel helemaal op, dus we hebben het rustig aan gedaan. En nogmaals erg bedankt voor het wiegje, hij is
!
Ive ligt ook al lekker in bed (zonder problemen, terwijl mijn man er niet is en het meestal een drama is als ik Ive in bed stop).
en dat is dan weer hier in de buurtquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Oh, wacht.. als het af is mag ik naar Loods 5![]()
Zal ik dat af moment maar liever niet afwachten misschien?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:41 schreef Belana het volgende:
[..]
en dat is dan weer hier in de buurt
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal ik dat af moment maar liever niet afwachten misschien?Ik ken mij...
jouw definitie van buurt is wel errug ruim hoor!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:41 schreef Belana het volgende:
[..]
en dat is dan weer hier in de buurt
Je moet het relatief zien hè. Vanwaar ik kom is het errug in de buurt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
jouw definitie van buurt is wel errug ruim hoor!
Dat van die onderbroeken doe ik ook.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:27 schreef moussy het volgende:
ik ben ook een freak wat wassen aangaat, ik was álles op kleur. Een roze was, een witte was, een donkerblauwe was enz enzOphangen maakt me niet uit, maar sokken en ondergoed aan de kleine lijntjes van de droogmolen, niet iedereen hoeft tegen onze onderbroeken aan te gapen.
Hahaha, ja, met die eend, dat was echt geweldig! Het was echt een stel leuke kindjes bij elkaar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:40 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik had jouw man natuurlijk al eens ontmoet, en ik vond het al, maar Nick zei nog: wat een leuke vent die W...
dus mijn jongens hebben Ive afgemat?
Ive was ook wel heel druk met achter Ezra aan hollen op een gegeven momentvond dat zo koddig, Ezra met die eend en Ive er met zijn oootoooooo achteraan
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:46 schreef Syrena het volgende:
Zelf heb ik effen zwarte sokken en om te voorkomen dat ik moet zoeken en ga eindigen met paren sokken die zwart en wat minder zwart zijn enzo, heb ik die allemaal van een draadje borduurgaren voorzien, elk paar een ander kleurtje![]()
Toevállig klikte ik voor het douchen/slapen gaan nog even op het bankje en lees ik over je ijver!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef Lishe het volgende:
Moonah, ik heb weer een nieuwe taak voor je.(Na de poetsmanie....
) Ik heb vanmiddag alle kaartjes die we na geboorte van beide dames gekregen hebben ingeplakt. Vreselijk, maar het is klaar nu!
ah, je kunt er zelf gelukkig om lachenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jawel!![]()
Het is iets genetisch, mijn zus heeft het precies hetzelfde.
Hij schijnt op te vouwen tot een klein plaatje. 35 bij 15 ofzo. Tenminste, dat las ik van het weekend ergens. Ik heb zo'n enorme moeke-molen. Een afzichtelijk rotding maar ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef Ynske het volgende:
k vind deze droogmolens zo leuk
[ afbeelding ]
alleen als je dan geen was hebt hangen, hangt dat ding steeds in het zicht das ook niets
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef Ynske het volgende:
k vind deze droogmolens zo leuk
[ afbeelding ]
alleen als je dan geen was hebt hangen, hangt dat ding steeds in het zicht das ook niets
Zo is het maar net E.T.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:48 schreef E.T. het volgende:
leah, jij kan er helemaal niet uitzien als een ordi..
hooguit als iemand met uitgroei
k blijf t zo niet snappen steeds die oorlogen enzoquote:Cameraman RTL gesneuveld in Georgië
Bij een Russisch bombardement op de Georgische stad Gori is RTL Nieuws-cameraman Stan Storimans gedood. Correspondent Jeroen Akkermans raakte gewond aan zijn been.
Conflict om Zuid-Ossetië
Bij het bombardement zouden in totaal vijf doden zijn gevallen. Ook is een onbekend aantal andere mensen gewond geraakt. Jeroen Akkermans en Stan Storimans deden in Georgië verslag van het conflict tussen Rusland en Georgië om Zuid-Ossetië. Die Georgische provincie zoekt al jaren aansluiting bij Rusland.
NAVO-overleg
Ambassadeurs van de NAVO-landen komen bijeen in Brussel voor overleg over het conflict. Ook de EU vergadert over de situatie in Georgië.
Ik kan er ook niet tegen. Vandaar de écht grote kast!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef Belana het volgende:
ons huis is niet groot, een kamer en suite (dus voor en achterkamer) van 3,5 meter breed en dan in totaal 10 mter lang ofzo, echt zo'n pijpenla. En ok, das dan mijn tik, ik kan niet tegen al die troep om me heen
eens in de zoveel tijd moet ik even ruimen heur
k zou willen dat ik dat ook in me had, niet tegen troep kunnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef Belana het volgende:
ons huis is niet groot, een kamer en suite (dus voor en achterkamer) van 3,5 meter breed en dan in totaal 10 mter lang ofzo, echt zo'n pijpenla. En ok, das dan mijn tik, ik kan niet tegen al die troep om me heen
eens in de zoveel tijd moet ik even ruimen heur
gebed zonder end is hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen. Vandaar de écht grote kast!Maar goed, speelgoed sorteren wordt ook hoog tijd. Meer dan de helft kijken ze niet naar om. Tot er andere kinderen komen spelen en alles uit de diepste spelonken weer tevoorschijn komt.
Ik vind het een goed idee. Ik doe vanmiddag mee. (stok achter de deur)
Om even weer aan te sluiten op het begin van deze reeks:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Buurvrouw, wat zet je nu toch weer te koop op marktplaats?
Ik heb een alibiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Buurvrouw, wat zet je nu toch weer te koop op marktplaats?
Moet je eens dat kijk in je wijk doen op MP, kan je zien wat voor klerenzooi je buren te koop hebbenquote:
Ai da´s minder ja. Ik heb dat één keer gedaan op wijk zoeken. En ik kijk nu met hele andere ogen naar de slagerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Moet je eens dat kijk in je wijk doen op MP, kan je zien wat voor klerenzooi je buren te koop hebbenje kijkt meteen anders naar sommige buren
Vooral als de complete inboedel van mensen uit je buurtje er op staat ivm eventuele inbeslagname. Een week later stond het verhuisbedrijf op de stoep en hebbenz e het opgehaald... in beslag genomen. Daar sta je dan emt je 5 kinderen. Nu hebben ze alles op lease basis, zodat niets meer in beslag genomen kan worden
die had daar natuurlijk alleen maar vleesstempels uitgedeeldquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ai da´s minder ja. Ik heb dat één keer gedaan op wijk zoeken. En ik kijk nu met hele andere ogen naar de slagerdie had kaartjes voor één of ander vaag erotisch feest erop staan.
Ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef moussy het volgende:
[..]
die had daar natuurlijk alleen maar vleesstempels uitgedeeld
ik ook nietquote:
Hier ook...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:13 schreef E.T. het volgende:
niks 'raars' .. en ik woon nog wel in de grote, enge stad
Ik heb wel een konijn in de aanbieding... die kan je ook uitlaten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:41 schreef Macka66 het volgende:
Bij mij in de buurt een leuke... aangeboden: een goed leven!
iemand die een gezelschapshondje zoekt voor z'n bejaarde moeder
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb wel een konijn in de aanbieding... die kan je ook uitlaten.
Kon ie maar wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:45 schreef Ynske het volgende:
[..]doe je m weg? wat jammer
k ben een dierenoppas aan t zoeken
kan met mijn ouders mee op vakantie even ertussenuit
maar mijn grut moet dan wel ergens kunnen logeren
Fijn je weer ff te zien en te lezen dat het goed met je gaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:31 schreef _Bar_ het volgende:
Vaag dit maar vooruit....
Heb sinds vandaag internet en weer vaste telefoon
Mijn eigen kleine paleisje word steeds meer en meer van mij, voel mij er ook al steeds meer thuis.
buiten de omstandigheden gaat het goed met mij al zeg ik het zelf.
En hoe is het hier?
Dan lijkt het mij geen verstandig plan, aangezien Snuit ook alles heeft en meestal zeer gewillig is. Of je moet kleine nijntjes willen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:56 schreef Ynske het volgende:
ben al in de fam aan t vragen, toch heel lief t aanbod van je
Saar is een muts die dr muts nog heeft en vrijwel altijd binnen is, behalve aan zee op de campingen bij mijn ouders in de patio
Ik ben er allang achter dat kleding niet echt loont om op mp te zetten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:06 schreef snoopy het volgende:
Bar![]()
Ik kwam gisteren 3 zakken met kleding tegen die ik niet meer (wil) dragen maar ook zonde zijn om weg te gooien. Maar ik ben te lui om het op MP te zetten
Goede kleding geef ik meestal af aan de kringloop...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:16 schreef snoopy het volgende:
maar ja, wat moet ik er dan mee? Misschien zit hier wel zo'n container in de buurt waar je kleding in kan gooien. Zal eens kijken...
Het bevalt uitstekend! Heerlijk groot, nieuw en veel lichtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:17 schreef _Bar_ het volgende:
Snoopy hoe bevalt jullie nieuwe huisje? ben nog druk alles aan het bijlezen maar dat is nogal een hele boel
ruilen op de fok!kledingruilbeursquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:06 schreef snoopy het volgende:
Bar![]()
Ik kwam gisteren 3 zakken met kleding tegen die ik niet meer (wil) dragen maar ook zonde zijn om weg te gooien. Maar ik ben te lui om het op MP te zetten
Dan zit ik nog steeds met 3 zakken op het eindquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
ruilen op de fok!kledingruilbeurs
of 3 tegen 1 ruilen heb je nog maar 1 zak overquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dan zit ik nog steeds met 3 zakken op het eind
das mijn tekst!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:07 schreef Belana het volgende:
heej snoop, zit er niet nog wat voor me tussen
jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:10 schreef Ynske het volgende:
hier een blonde vraag maar misschien weten jullie dat
als je in een restaurant een wienersnitzel met champignonen roomsaus besteld
is dat dan een varkenssnitzel?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef snoopy het volgende:
Ik had het over mijn eigen kleren, niet over kinderkleding
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:06 schreef Lois het volgende:
Jouw kleding is mij vast te klein Snoop
Ik vind een kledingruilbeurs wel een geweldig goed idee eigenlijk, ik heb nog een heleboel babymeisjesspul boven liggen wat ik niet wil verkopen maar waar ik graag iemand gelukkig mee maak.
Grappig de plinten en het tappijt wat in de woon en slaapkamer ligt is paars donkerpaars, heb ook een donkerblauwe bank maar wil er niet al te veel een kleuren circus van maken.quote:
Geelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef _Bar_ het volgende:
Ga er zo nog maar eens nachtje over slapen over wat er nu eens mooi bij zou passen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef _Bar_ het volgende:
Want geel naast je, geel boven je en weer geel naast je daar word je nogal euhmmmmm Geelerig van
Ook je plafond? in dezelfde kleur doorgetrokkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
En wat hebben wij op de muren, juist geel!
In een topic zit je nog steeds met het getrut van heel veel foto's maken uploaden, nette post maken etc.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:11 schreef Lishe het volgende:
En in een topic kan het zeker niet?
Maarehm, lijkt me echt een goed idee. Een soort rommelmarkt-achtig-iets.
En dan over niet al te lang, mijn zolder moet leeg.
Nee, plafond gewoon wit. En het is behangen. Met 2 verschillende soorten behang. 1tje wit en daar is geel overheen geschilderd. (speciaal behang waarbij dat kan) En de andere donkergeel met een motiefje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:44 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ook je plafond? in dezelfde kleur doorgetrokken
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef Lishe het volgende:
Oei Rocka, lijkt me best heel pijnlijk. Met je plastische chirurgie.Laat je nu ook je voorhoofd botoxen?
Linda is wel mooi jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:04 schreef Lishe het volgende:
Ach arme, nee Ticoo. Ik stel me bij Rockabella iets meer LindadeMollerigs voor.Subtiel maar minder emotie.
Nee hoor Rockabella, ik vind je heul stoer en hoop dat je op de bank hangt met zo'n koffieding van je.
Oh...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:04 schreef Lishe het volgende:
Ach arme, nee Ticoo. Ik stel me bij Rockabella iets meer LindadeMollerigs voor.Subtiel maar minder emotie.
Nee hoor Rockabella, ik vind je heul stoer en hoop dat je op de bank hangt met zo'n koffieding van je.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef RockabeIIa het volgende:
oh ben jij er zo eentje...
Vind je dat helaas? (Misschien wel van het slanke, maar je wil toch niet echt zo'n hockeysletter zijn?)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind t heel leuk, maar alles wat een hockeysl*tje heeft heb ik helaas niet
je weet wel van die slanke dennetjes enzo
hockeyslet niet maar slank zou ik niet erg vindenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind je dat helaas? (Misschien wel van het slanke, maar je wil toch niet echt zo'n hockeysletter zijn?)
Belangrijker is dat je je goed voelt....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
hockeyslet niet maar slank zou ik niet erg vinden
botox...quote:
quote:
Ik heb eerder dit jaar ook een B-12 tekort gehad en dit op peil gekregen met injecties. Ik wil niet deze SC overnemen met mijn verhaal, maar je mag me PM-en als je meer wilt weten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:42 schreef Luchtbel het volgende:
Nee want ik kan niet eens naar buiten. Het is zo pauze en dan zal het wel even stil zijn, denk ik. Ze moeten vast pauze houden. Maar ik baal echt zo van mezelf, van zulke dingen en nooit eens kalm kunnen reageren. En vanmorgen was ik bij de dokter omdat ik me al een tijd helemaal niet lekker voel. Paar keer bloed laten prikken de laatste tijd, en ik heb naast bloedarmoede toch echt een tekort aan vitamine b-12, volgens de dokter. Maar ik heb geen idee wat dat nou weer gaat inhouden en hoorde alleen maar iets over injecties. Ik wil geen gezeur aan mijn lijf.
Oh nee helemaal niet, verre van, kan er zelfs vrij kort over zijn maar ik kom hier nooit en wilde me niet zomaar mengen in het gesprekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:56 schreef Luchtbel het volgende:
In je bil? Ieks! En voor de rest super stom, sommige mensen ook.
En bedankt Dizzy-Miss-Lizzy, is het zo'n verhaal dan dat je denkt dat je er meteen de slowchat mee overneemt?
En Rocka
Oke. Ik werd even bangquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh nee helemaal niet, verre van, kan er zelfs vrij kort over zijn maar ik kom hier nooit en wilde me niet zomaar mengen in het gesprek
Wanneer heb jij me voor het laatst gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:04 schreef Lishe het volgende:
LadyS, dat is echt vreselijk! En ik vind je helemaal niet volgende-baby.
Nou het was toch echt mijn bil die stijf aanvoelde na afloopquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:14 schreef LadyS het volgende:
Overigens is zo een prik in je bil, meer in je onderrug dan in je bil zef... Je moet dan de bovenkant van je broek naar beneden doen en niet je billen ontbloten, daar was ik nl. ook een beetje bang voor
ohquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:18 schreef Lishe het volgende:
Her en der op een foto? Ik neem aan dat je nog ongeveer dezelfde bent?
Ik zet ze regelmatig bij mijzelfquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:46 schreef LadyS het volgende:
Ik heb ook vitamine B12 injecties gehad.... in mijn bilWas 1x in de maand ofzo, als ik me goed herinner.
YNS!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:24 schreef Ynske het volgende:
ik al mijn moed bijeen gezocht om naar t zwembad te gaan
netjes het rooster online bekeken, kon nu gaan banenzwemmen
kom je daar, zwembad dicht
zomertijden, savonds geen zwemmen, zet dat dan online
Maar volgens mij ben jij een speldenkussen.quote:
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar volgens mij ben jij een speldenkussen.
(toch?)
We hebben Alex voor het eerst gezien samen met Martine vlak nadat ze het camarettenfestival hadden gewonnen, ze speelden toen een deel van 'morgen' voor alle vrijwilligers uit de gemeente bloemendaal in het openlucht theater. Toen hij daarna ook in kopspijkers speelde waren we om! Daarna nog drie keer gezien (de gelukkige mandarijn, morgen lach je d'r om en verplichte figuren).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:12 schreef Lishe het volgende:
Ooo Jelief! Alex Klaassen? En Marc Marie!!! Ik hou daarvan. Zo heerlijk druk maken om niks, en idioterie. Leuk! Veel plezier! En Emma vind het vast heel erg leuk.
Wij hebben ook kaartjes voor verschillende voorstellingen, en volgens mij zat daar ook Hotel Atlantico bijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:44 schreef Jelief het volgende:
[..]
We hebben Alex voor het eerst gezien samen met Martine vlak nadat ze het camarettenfestival hadden gewonnen, ze speelden toen een deel van 'morgen' voor alle vrijwilligers uit de gemeente bloemendaal in het openlucht theater. Toen hij daarna ook in kopspijkers speelde waren we om! Daarna nog drie keer gezien (de gelukkige mandarijn, morgen lach je d'r om en verplichte figuren).
En Emma gaat natuurlijk op netjes naar de schouwburg, zoals het hoort
Ik ben benieuwd wat het wordt, er staat op het kaartej dat er een gratis inleiding is drie kwartier voor aanvang. En de combinatie van spelers vind ik spannend.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hebben ook kaartjes voor verschillende voorstellingen, en volgens mij zat daar ook Hotel Atlantico bij
ja is goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |