abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:04:59 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60682988
en hier weer verder.
link naar het vorige bankje : [OUD SC] Het metalen speeltuinbankje
in afwachting van de foto(s) van de nieuwe tafel van snoopy
quote:
snoopy - zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:40
wat een gaten hebben jullie allemaal

Ik zit nu te internetten aan onze nieuwe tafel boven, gekocht bij Loods 5.
Het was een ramp om hem boven te krijgen. Eigenlijk was het de bedoeling dat ze hem beneden op de stoep zouden plempen maar na enig aandringen en een extraatje hebben ze hem toch naar boven getild. Dat ding heeft een massief houten blad en was dus bijna niet te tillen.
Mochten we ooit dit huis nog eens verkopen, dan is het inclusief tafel

[ Bericht 43% gewijzigd door lady-wrb op 09-08-2008 14:13:59 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:05:38 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60683000
is dat een grote meubelzaak ofzo?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:07:45 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60683036
Loods 5 wil ik echt een keer naartoe. Ik mag van mijzelf als ik al de plinten, deuren en kasten heb geschilderd die nu nog ongeschilderd zijn.
Heb me voorgenomen daar aankomende week mee te beginnen.
En mijn nieuw te bouwen kast is voor de helft af Nou het deel om de deur nog. Maar het sta-in-de-weg-obstakel is opgeruimd
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:08:09 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60683044
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:05 schreef Ynske het volgende:
is dat een grote meubelzaak ofzo?
soort ikea, maar dan wat duurder
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:10:34 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60683086
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Loods 5 wil ik echt een keer naartoe. Ik mag van mijzelf als ik al de plinten, deuren en kasten heb geschilderd die nu nog ongeschilderd zijn.
Heb me voorgenomen daar aankomende week mee te beginnen.
En mijn nieuw te bouwen kast is voor de helft af Nou het deel om de deur nog. Maar het sta-in-de-weg-obstakel is opgeruimd
ik woon er op fietsafstand vandaan. ik vind het heerlijk om daar rond te scharrelen. er is zoveel en zoveel verschillende stijlen! ik MOET er altijd wat kopen. sommige dingen zijn best betaalbaar, maar de meubelen vind ik wel enorm duur. maar dan heb je wel wat
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:14:23 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60683157
* lady-wrb stelt een loods5 meet voor
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:18:20 #7
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60683223
Joehoe, wij zijn weer in het land Eigenlijk al vanaf zondag, want sinds die dag stonden we op de camping van de Katjeskelder! Amber en Iris vonden het geweldig daar, dus na 2000 km rijden hebben we een leuke week gehad in Nederland
En Koos Konijn is het nu helemaal hier in huis
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_60683368
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb stelt een loods5 meet voor
Mijn vriend wil de eerstkomende tig jaar niet meer naar Loods 5. Ook niet naar IKEA trouwens.

LadyS, wb Hoe beviel de caravan?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60683428
Hoi LadyS, wb!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:46:39 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_60683792
LadyS wb
stormy waters...
sailin'
pi_60683997
Weebee LadyS!
Loods5, dat klinkt als iets waar ik eerst ff voor moet sparen
Saartje
pi_60684024
TT klopt trouwens niet helemaal, het is een werktafel
Alhoewel ik er net wel iets aan gegeten heb
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:02:53 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60684158
heb je die honden ook gezien, snoopy?

ik vind ze zo geweldig, maar ik kan maar niet beslissen in welke kleur ik ze wil
pi_60684178
wel gezien maar ik heb geen idee wat je er mee kan. Of is het voor de 'leuk'?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:14:27 #15
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60684352
Loods 5 klinkt altijd erg hip, ik ben er nog nooit geweest. Ik weet eigenlijk niet eens of er een in de buurt zit hier.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:31:45 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60685476
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:03 schreef snoopy het volgende:
wel gezien maar ik heb geen idee wat je er mee kan. Of is het voor de 'leuk'?
het zijn eigenlijk stoeltjes/krukjes voor kleuters geloof ik (ze hebben ze ook in het kat)
maar ik wil ze gewoon voor de sier neerzetten.
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:35:31 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60685519
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:14 schreef PM-girl het volgende:
Loods 5 klinkt altijd erg hip, ik ben er nog nooit geweest. Ik weet eigenlijk niet eens of er een in de buurt zit hier.
dr zijn er maar 2 . één in zaandam en één in sliedrecht.
maar als je denkt dat ze daar alleen exclusieve dingen verkopen, valt dat vies tegen.
die grote glazen met van die oranje goudvissen, die bij de action te koop zijn/waren, hebben ze er ook (zij het een tikkie duurder en zo ben ik al meer dingen tegengekomen, die elders veel goedkoper zijn )
pi_60685842
Wij zijn net nog even naar Ikea geweest om te kijken naar wat inrichting voor de inloopkast. Ik snap echt niet dat mensen er voor hun plezier heengaan En ik vind sommige dingetjes wel leuk, maar ik word nooit echt heel erg enthousiast. Wa tik altijd wel vind dat ze leuke ontwerpen van hebben, zijn de lampen. Vandaag ook weer wat leuke gezien.

Loods 5 wil ik ook nog een keer naar toe. Eerst verhuizen, inrichten met wat we hebben, en dan gaan we wel verder kijken of we nog wat willen/nodig hebben en wat dan.

Ow ja, en we gaan kijken voor een nieuwe bank. Nu het kookeiland bijna staat, blijkt toch wel dat de bank gewoon te groot gaat zijn. Kan wel even, maar dat gaat irriteren. Dus gaan we ook maar rustig aan op zoek naar een nieuwe. Wel echt rustig aan, want ik wil deze eigenlijk helemaal niet kwijt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:12:56 #19
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60686044
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Rocka, hoe bevalt jullie Latissimma eigenlijk? Nog geen spijt? Nog lekkere koffiedingen uitgeprobeerd?
0,0 spijt Heerlijk maar moet eerlijk zeggen dat ik doorgaans te druk ben om een lekkere caffe latte te nemen 's avonds dus dat is meestal pas rond half 10 en altijd decaf 's Ochtends doe ik wel eens een lekker capo en inmiddels ben ik al 200 eu's armer aan alleen maar cups Maar heerlijke koffie!!! En dat is het waard.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60686231
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef snoopy het volgende:
TT klopt trouwens niet helemaal, het is een werktafel
Alhoewel ik er net wel iets aan gegeten heb
TT aangepast.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60687137
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:12 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

0,0 spijt Heerlijk maar moet eerlijk zeggen dat ik doorgaans te druk ben om een lekkere caffe latte te nemen 's avonds dus dat is meestal pas rond half 10 en altijd decaf 's Ochtends doe ik wel eens een lekker capo en inmiddels ben ik al 200 eu's armer aan alleen maar cups Maar heerlijke koffie!!! En dat is het waard.
Wij drinken op dit moment eigenlijk alleen 's ochtends thuis koffie, en ik verheug me er al helemaal op dat dat straks nog lekkerder kan
Goed om te horen dat het goed bevalt. Niets geprobeerd met smaakjes enzo? En is een latte maken zo bewerkelijk of ben je zo druk ?
  Jubileum moderator zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:21:24 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60688508
Loods 5 ben ik 1 keer geweest, met Eva die er in recordtijd doorheen vloog. Daar wil ik graag nog een keer heen, maar dan zonder kinderen, kan ik even rustig rondkijken.
Geweldige winkel vind ik het.

Wat zonde Miss Sly dat je de bank niet kunt houden als je er zo aan verknocht bent.

Welkom thuis LadyS!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:51:05 #23
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60689154
Loods 5 lijkt me een geweldige winkel. Alleen jammer dat het zo'n roteind weg is. Heb voor de grap eens gekeken hoe lang ik er over zou doen om bij de dichtstbijzijnde te komen maar 1,5 uur met het ov en dan nog een kwartier lopen vind ik dan weer een stuk minder geweldig
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_60690543
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:23 schreef Webkim het volgende:

[..]

TT aangepast.
dankjewel!
pi_60692774
Zo, schoonfamilie-dag overleefd
het viel erg mee, was leuk mijn zwagers weer eens te zien en ik heb ook cadeautjes gekregen (nog voor m'n verjaardag) dus het was prima! Ik heb een heel leuk kookboek gekregen, 3 mooie armbanden en zo'n Deryan babybedje cot

Nu lekker slapen
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:20:15 #26
190853 RockabeIIa
pi_60693995
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij drinken op dit moment eigenlijk alleen 's ochtends thuis koffie, en ik verheug me er al helemaal op dat dat straks nog lekkerder kan
Goed om te horen dat het goed bevalt. Niets geprobeerd met smaakjes enzo? En is een latte maken zo bewerkelijk of ben je zo druk ?
Gewoon echt zo druk en ik wil er ruim de tijd voor nemen als ik er voor ga zitten en wil genieten. Vandaar pas later op de avond (daarbij heb ik ook rare diensttijden nu en dan maar erlijk gezegd, op mijn werk drink ik vrijwel geen koffie meer )
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:22:45 #27
190853 RockabeIIa
pi_60694055
m@x, ik heb je gemist
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:40:40 #28
3142 m@x
pi_60694515
Ik jou ook
  Hoofdredactie Fotografie zondag 10 augustus 2008 @ 00:30:53 #29
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60695599
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:51 schreef m@x het volgende:
Loods 5 lijkt me een geweldige winkel. Alleen jammer dat het zo'n roteind weg is. Heb voor de grap eens gekeken hoe lang ik er over zou doen om bij de dichtstbijzijnde te komen maar 1,5 uur met het ov en dan nog een kwartier lopen vind ik dan weer een stuk minder geweldig
Als ik terug ben van vakantie moeten we effies een datum prikken, dan gaan we samen Ik wil al zooolang eens daar kijken!
pi_60696266
Loods 5 zit hier nu vlak bij, erg leuke winkel.

Vandaag had ik een bruiloft en ik moest bijna huilen tijdens de openingsdans. Zo mooi was dat, het nummer van Dirty Dancing.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 08:53:56 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60699642
goedemorgen!
ik ben wafels aan het bakken voor het ontbijt
je moet toch wat als je vroeg op bent
de krant heb ik ook al uit
  zondag 10 augustus 2008 @ 09:13:28 #32
3142 m@x
pi_60699761
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:30 schreef Yoni het volgende:

[..]

Als ik terug ben van vakantie moeten we effies een datum prikken, dan gaan we samen Ik wil al zooolang eens daar kijken!
Gaan we zeker doen
pi_60699999
In Villa Arena heb je nu de woonfabriek. Da's net zoiets als Loods 5
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:43:04 #34
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60700412
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 08:53 schreef lady-wrb het volgende:
goedemorgen!
ik ben wafels aan het bakken voor het ontbijt
je moet toch wat als je vroeg op bent
de krant heb ik ook al uit
Lekker zeg, wafels. Hier liggen de zelfmaakcroissantjes in de oven, nog 5 minuutjes geduld en ze zijn klaar.
pi_60701134
mmmmmm wafels... lekker!
De koelkast is hier echt leger dan leeg, dus en ik gaan nu eerst maar eens boodschappen doen.. ik weet nu al dat er een grote berg zoetigheid in de kar komt te liggen
Wel jammer dat de meet niet door gaat, nou moet ik alle chocoladekoekjes alleen gaan op eten.
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 11:51:48 #36
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60701679
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:43 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Lekker zeg, wafels. Hier liggen de zelfmaakcroissantjes in de oven, nog 5 minuutjes geduld en ze zijn klaar.
die heb ik vorige week gebakken. met knakworstjes meegerold voor luca en ham en kaas voor ons
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:55:50 #37
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60701750
Reinhilde je maakt me jaloers! Hier zijn de winkels nooit open op zondag.
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 11:57:55 #38
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60701796
albert heijn is hier altijd op zondag open, maar dan wel vanaf 4 uur 's middags.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:03:50 #39
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60701911
Ik heb nog wel de ingrediënten in huis voor een zelfgemaakte monchoutaart, maar het is smerig weer, dus hangen de kinderen binnen, en dus kan ik niet lekker in mijn eentje bezig. En dan heb ik er geen zin in. Sterre wilde vanmorgen ook al meehelpen met de croissantjes, en omdat ik van mijn moeder nooit mocht meehelpen wil ik dat anders doen en mocht zij meehelpen ook al vind ik het zo leuk om zelf te doen, maar ik wil die taart toch echt zelf maken. Dat gaat echter zo'n gedram opleveren dat ik niet eens ga proberen om hem alleen te maken. Morgen maar, als ze weer naar school zijn!
pi_60702683
Zo weer terug van de Appie Echt heel fijn hoor, dat (bijna) alle winkels hier elke zondag open zijn!
Ik zit nu heel slecht witte boterhammen met hagelslag en kersenjam te eten met een lekker kopje thee erbij
En straks ga ik -helemaal alleen- een doosje frambozen op eten
pi_60702699
Oh Spuuglokje, ik snap je heel goed hoor! Ik vind koekjes/taart maken ook veel te leuk om zelf te doen, dus als ik dat dan met oppaskindjes doe, moet ik me heel erg inhouden om niet toch alles zelf te doen
pi_60702761
He jammer Spuug, dus geen Mon Chou taartenmaakfoto's in het kokkerellentopic?
Hardloper.
IG @webkim
pi_60702813
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb nog wel de ingrediënten in huis voor een zelfgemaakte monchoutaart, maar het is smerig weer, dus hangen de kinderen binnen, en dus kan ik niet lekker in mijn eentje bezig. En dan heb ik er geen zin in. Sterre wilde vanmorgen ook al meehelpen met de croissantjes, en omdat ik van mijn moeder nooit mocht meehelpen wil ik dat anders doen en mocht zij meehelpen ook al vind ik het zo leuk om zelf te doen, maar ik wil die taart toch echt zelf maken. Dat gaat echter zo'n gedram opleveren dat ik niet eens ga proberen om hem alleen te maken. Morgen maar, als ze weer naar school zijn!
Dat had ik gisteren ook, maar dan met de was. De was is namelijk echt mijn ding zeg maar. Ik mocht 'm thuis nooit doen. Ik word er echt rustig van, ik doe 'm na het wassen in de wasmand en dan alvast lekker sorteren, sokken goed doen, shirtjes rechttrekken enzovoorts. En dan pijnlijk netjes ophangen als alles dan droog is hoef je het alleen nog maar (pijnlijk netjes uiteraard) op te vouwen. ZALIG!

Alleen vindt mijn vriend dus dat hij dan ook zijn bijdrage moet leveren rukt dus zomaar shirts uit de wasmand en hangt die gekreukt en binnenstebuiten op het rekje, zonder wasknijpers "Daar krijg je deuken van!" Wat niet zo is, want die wrijf ik er liefdevol uit bij het opvouwen

Dus nu ben ik aan het broeden wanneer ik de was kan doen als hij er niet is, of te zeer bezig is om het te merken . Ik heb het al uitgelegd, maar hij denkt geloof ik gewoon dat ik denk dat hij er niks van kan.

Oh, en bij het was afrapen dan ook de wasknijpers op het rekje laten zitten WTF?!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60702913
En wel dezelfde kleuren knijpers per stuk wasgoed dat je ophangt hè!?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60702990
En dat alles een vaste plek heeft aan je rekje en dat je helemaal kriegel wordt als hij wil helpen en dat anders wil doen.

"Nee schat, de sokken moeten daar!"
(want je wil uiteraard al de goede sokken bij elkaar hebben hangen en je kan je ternauwenood bedwingen het uit zijn handen te grissen)

En nog geen minuut later: "Weet je lieverd, ik doe het zelf wel...!" En dan alles gaan corrigeren wat hij al opgehangen had.

That's me. Maar zo pijnlijk netjes als jij ben ik heul niet hoor Syreen.
Het is hier vaak best een bende, maar dan wel op mijn manier.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60703017
Hehehe Syrena, ik kan het me heel goed voorstellen. Nixxx mag ook écht de was niet doen, dan kan ik ook niet boos op hem worden als het mis gaat, en ik vind het stiekem ook wel heel leuk om te doen.
Opvouwen mag dan weer wel van mij
pi_60703949
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:58 schreef Jelief het volgende:
En wel dezelfde kleuren knijpers per stuk wasgoed dat je ophangt hè!?
Dat nog net niet Maar inderdaad wel de sokken bij elkaar. Hij heeft zwarte sokken met de dagen van de week er op. Meer hoef ik niet te zeggen zeker Wat wel irritant is dat van een paar sokken er nog wat bij zijn ouders thuis liggen, dus ik moet nu gedwongen een gele Sunday bij een witte Sunday doen (twee keer dezelfde reeks sokken gekocht, maar met een jaar tijd ertussen, dus de kleurtjes zijn veranderd).

Zelf heb ik effen zwarte sokken en om te voorkomen dat ik moet zoeken en ga eindigen met paren sokken die zwart en wat minder zwart zijn enzo, heb ik die allemaal van een draadje borduurgaren voorzien, elk paar een ander kleurtje

Ik moet echt dringend een (andere) hobby zoeken geloof ik
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60704678
Ik zou vooral geen Stolmen-IKEA-kast inelkaar gaan zetten samen. Dat doen mannen ook niet op onze manier Zo weer verder schroeven gaat
pi_60705484
de Malm-IKEA-kast ging hier vanmorgen om 6:30uur best goed!
ontbijt hadden we al achter onze kiezen en ilse was zowaar vrolijk aan het spelen, nadat ze om 5uur krijsend wakker werd.
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 14:47:39 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_60705641
quote:
Amen...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60705702
Spuuglokje, als je de kids nou eens achter de tv schuift met een dvd, kan je stiekem taart maken
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 14:55:17 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60705875
quote:
mijn kind is absoluut niet kooklustig en weigert zelfs als ik het vraag een handje mee te helpen in de keuken.
daarintegen kwam hij wel helemaal van de zolder om te vragen wat er zo lekker rook.
die zat dus meteen met een bord wafels met poedersuiker en een glas melk aan tafel
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 15:00:22 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60706056
ik ben de keuken aan het schoonmaken en heb mezelf net even pauze gegeven

en wat de was betreft: ik kan me helemaal in syrena herkennen: die was is echt mijn ding.
vroeger, toen ik nog gekleurde knijpers had, hing ik idd alles met dezelfde kleur op
sterker nog, iedereen had bij mij zijn eigen kleur knijpers
en met was vouwen moet niemand zich bemoeien. ik haal rustig de boel weer overhoop om het zelf te kunnen doen, dus laat het wel uit zijn hoofd om me te helpen.
en daarna heerlijk therapeutisch strijken
kan me er helemaal op verheugen (ik ben echt erg, ik weet het)
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:17:40 #54
94046 PM-girl
pi_60706598
Ik was vanmorgen al vroeg (8:45) in het bos met kind en hond. Je komt dan ongeveer 17 meter het bos in Als je de hond weer gevonden hebt, zit je kind ergens in de bladeren, heb je je kind eindelijk zover dat hij meekomt, zit de hond weer 6 bomen terug te poepen.
*
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 18:03:57 #55
7074 moussy
kuttekop
pi_60710901
Wij zijn net even wezen uitwaaien op het strand, ook leuk, onze hond wilde niet te water, dus Peet heeft dr maar geholpen
  Jubileum moderator zondag 10 augustus 2008 @ 18:35:45 #56
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60711543
Hahaha Mous!
Meiden wat zijn jullie erg! Of ik ben nog erger misschien dat het me allemaal geen drol interesseert hoe die was hangt, als ie maar droogt. Verder maakt het me ook niet uit hoe het gevouwen wordt, als het maar in de kast komt maar ik heb dan ook erg weinig klagen met een zeer huishoudelijke man die ook nog lekker koken kan. Hij kan zelfs de outfitjes voor de meiden bij elkaar zoeken, en hun haren in staarten doen
Zelfs kasten in elkaar zetten doen wij vrolijk samen *genoeg opgeschept heeft*

De grote vakantie is over Ik ga mijn kindjes vreselijk missen echt, maar o wat ben ik blij dat ik morgen even geen geduldige moeder hoef te zijn..... Ik werd vandaag gillend gek van dat geclaim van Eva (mama, mama, mama doe je? mama ben je? mama kom je? mama benjenou? mama?mama?) en het gepruttel van Iris (die had bij Bram gelogeerd en had wat slaaptekort)
Ze lagen er allebei om 6 uur al in, want we waren elkaar allemaal zat. Ze slapen als roosjes
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60712073
hihi, dan zijn ze lief he ?!

ik ben hier ook weer blij dat ilse in bed ligt..wat een dag zeg!
2 kiezen op doorbreken zag ik vanmiddag, verklaart gelukkig een hoop. Maar fijn is het niet, voor haar niet en ons niet.
Ik heb zojuist een kinderwagen besteld!
hihi, toch nog
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 augustus 2008 @ 19:05:32 #58
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60712155
t was echt een heerlijke dag vandaag. lekker in de speeltuin geweest met P_iglet, T_igger, Pepijn, Davinia, Eli, Kersjes, Devin, Memmel en Anna.
Lekker het zonnetje bekeken en plaatjes geschoten van de kids.

Meiden, en T_igger t was echt heel gezellig
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:22:53 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_60712555
Hier ook geen was fanaticus hoor
de wasmachine wast, de droger droogt. hier gaat eigenlijk nooit iets aan de waslijn en een strijkbout hebben we wel, maar wordt zelden gebruikt Het zou hier ook niet therapeutisch werken, ik zou denk ik met vanalles gaan smijten
En hoe het opgevouwen wordt en in de kast ligt? ehm... vooral snel
Ik heb niet de perfecte huisman, maar hij kookt graag en lekker en verder maak ik me er maar niet druk om, das mijn verder zo goeie huwelijk namelijk niet waard

Wij hadden verder een heerlijke laatste vakantiedag. Vanmorgen de wieg bij cattie gebracht, dat was gezellig! en daarna nog even langs lois en jeroen om het bedje voor Ezra op te halen. Ezra heeft alleen geslapen vanaf cattie naar lois, max 20 minuten maar was eigenlijk heel gezellig de rest van de dag. Het was dan ook leuk bij lois en jeroen en de meiden
We aten wel vroeg en inmiddels liggen de kids alweer een uur op bed. Ezra sliep al toen zijn hoofd het matras raakte geloof ik

Ook ik ben wel blij dat morgen de school weer begint. Liam heeft er echt veel zin in, hij ging snel slapen zei hij. Zal wel weer even wennen zijn met brood smeren 's morgens enzo. Ik ben benieuwd met wat voor verhalen hij morgen thuis komt
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:26:22 #60
108648 cattie
lieve moeder
pi_60712617
Fijn dat jullie zo'n leuke laatste vakantie dag hadden en wij vonden het ook erg gezellig! Ive was 's middags wel helemaal op, dus we hebben het rustig aan gedaan. En nogmaals erg bedankt voor het wiegje, hij is !
Ive ligt ook al lekker in bed (zonder problemen, terwijl mijn man er niet is en het meestal een drama is als ik Ive in bed stop).
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:29:07 #61
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60712670
Wij zijn net terug uit het bos. Liep een beetje uit omdat het er zo heerlijk was. Bram fietst nu helemaal los. alleen "starten"is nog een klein probleem
Nu dus aan het eten koken en morgen dus weer in het gareel .
Geen zin. Maar ja. Voor de jongens is het wel beter. die breken sinds gister de tent af. Alsof ze school weer ruiken.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:38:02 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_60712886
buuf, dan heb je ten minste tijd om plintjes te schilderen
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:38:49 #63
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60712910
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef Belana het volgende:
buuf, dan heb je ten minste tijd om plintjes te schilderen

Oh, wacht.. als het af is mag ik naar Loods 5
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:40:35 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_60712953
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:26 schreef cattie het volgende:
Fijn dat jullie zo'n leuke laatste vakantie dag hadden en wij vonden het ook erg gezellig! Ive was 's middags wel helemaal op, dus we hebben het rustig aan gedaan. En nogmaals erg bedankt voor het wiegje, hij is !
Ive ligt ook al lekker in bed (zonder problemen, terwijl mijn man er niet is en het meestal een drama is als ik Ive in bed stop).
Ik had jouw man natuurlijk al eens ontmoet, en ik vond het al, maar Nick zei nog: wat een leuke vent die W...

dus mijn jongens hebben Ive afgemat?
Ive was ook wel heel druk met achter Ezra aan hollen op een gegeven moment vond dat zo koddig, Ezra met die eend en Ive er met zijn oootoooooo achteraan
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:41:02 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_60712968
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh, wacht.. als het af is mag ik naar Loods 5
en dat is dan weer hier in de buurt
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:42:34 #66
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60712999
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:41 schreef Belana het volgende:

[..]

Zal ik dat af moment maar liever niet afwachten misschien? Ik ken mij...
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:44:29 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_60713048
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:42 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Zal ik dat af moment maar liever niet afwachten misschien? Ik ken mij...
doe maar niet dan nee
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:54:05 #68
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60713311
Lekker time-management ook. Had me zo voorgenomen de jongens vroeg naar bed te doen. Maar het eten is nog niet klaar. En die kip moest wel omdat zijn uiterste datum begon te naderen.

Ach ja. Het zal wel nooit beter met me worden denk ik.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:56:46 #69
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60713369
Als iemand anders mijn was opvouwt, doe ik het soms wel eens overnieuw als het té erg is

Shirtjes hang ik ook altijd recht op, onder de oksels, dubbel zonder knijpers.. zodat je nooit met draaiingen zit

Alles is even breed opgevouwen..

Alleen boeit 't me dan weer niet als er een stapel omvalt in de kast

(ik kwam trouwens laatst pas tot de ontdekking dat ik zo'n zeikerd bleek te zijn met de was.. toen iemand anders het voor het eerst zonder mijn 'toezicht' had gedaan..
Al ben ik ondertussen wel allang blij dat mijn was opgevouwen wordt als ik bijv. bij de tandarts lig .. Maar toch he... als ik tijd over zou hebben... )

Maar ik strijk niet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:57:09 #70
3011 E.T.
pi_60713382
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:41 schreef Belana het volgende:

[..]

jouw definitie van buurt is wel errug ruim hoor!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:58:22 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60713424
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:57 schreef E.T. het volgende:

[..]

jouw definitie van buurt is wel errug ruim hoor!
Je moet het relatief zien hè. Vanwaar ik kom is het errug in de buurt.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:03:53 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_60713597
ik ben van de week "even"wezen buurten bij de buuf en geloof me, dan is loods5 hier ineens heul vlakbij
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:22:28 #73
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60714116

Wasknijpers. Was ophangen

Hier ook een freak. De kleur van de knijper wordt zorgvuldig afgestemd op het kledingsstuk. Vervolgens is de kleurvolgorde op het rek van belang, het moet wel vrolijk ogen, maar niet rommelig.

Ik let in winkels altijd op de kleur wasknijpers die ze verkopen. En vorige week ontdekte ik dat er ook zwarte bestaan (IKEA). De enige kleur die ik nog niet heb is oranje. Terwijl ik best veel oranje handdoeken en shirtjes heb. Lastig!
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:25:13 #74
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60714192
Jeutje, ik dacht dat ik freakachtig was met mijn was. Maar ik ben nog mild begrijp ik
Zal husb dit allemaal eens laten lezen. Dan klaagt ie vast niet meer over dat ik vind dat hij de was verkeerd aan de lijn hangt. (zo'n hekel aan ruitvormige handdoeken )
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:26:56 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_60714228
phluph...you are not being serious?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 20:27:22 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_60714240
ik ben ook een freak wat wassen aangaat, ik was álles op kleur. Een roze was, een witte was, een donkerblauwe was enz enz Ophangen maakt me niet uit, maar sokken en ondergoed aan de kleine lijntjes van de droogmolen, niet iedereen hoeft tegen onze onderbroeken aan te gapen.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:28:31 #77
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60714267
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:27 schreef moussy het volgende:
ik ben ook een freak wat wassen aangaat, ik was álles op kleur. Een roze was, een witte was, een donkerblauwe was enz enz Ophangen maakt me niet uit, maar sokken en ondergoed aan de kleine lijntjes van de droogmolen, niet iedereen hoeft tegen onze onderbroeken aan te gapen.
Dat van die onderbroeken doe ik ook.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:43:03 #78
190853 RockabeIIa
pi_60714691
in de hoop dat iemand me kan helpen: ik ben niet zo modebewust en nu heb ik binnenkort een bruiloft... Graag zou ik iets feestelijks aan maar wat? Het moet ook nog comfortabel zitten en ik moet achter kind(eren) aan kunnen rennen. Kan iemand me vertellen wat nu echt feestelijk is, done and not done, niet te bloot ivm plakplaatjes, etc?

(Gisteren werd ik in een sjieke zaak waar ik best wat leuks zag hangen hier en daar gewoon niet eens geholpen... Ik zag er ook absoluut niet sjiek uit maar toch... echt... geen woorden voor... idioot gewoon en ongelooflijk toen het me overkwam )
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:43:04 #79
3011 E.T.
pi_60714692
ik heb geen droogmolen
Alleen een staand rekje op zolder en twee hang-rekjes buiten..

onderbroeken gooi ik trouwens in de droger om dezelfde reden (en omdat ik onderbroeken en sokken ophangen stom werk vind )
pi_60714746
stelletje mafkezen Hier gaat alles in de droger en er wordt selectief gestreken.
De Stolmenkast zit in elkaar, onze relatie is beter dan ooit en we zitten nu aan een roseetje
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 20:46:05 #81
7074 moussy
kuttekop
pi_60714794
Ik wilde een linnen broek aan gaan raden Rocka... maar die kreukelen zo
  Jubileum moderator zondag 10 augustus 2008 @ 20:46:07 #82
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60714795
Een mooie pantalon, blouse en evt. jasje is niet feestelijk genoeg Rocka?
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 20:47:07 #83
7074 moussy
kuttekop
pi_60714821
Ow en Rocka, bij H&M hebben ze ook echt goed en betaalbaar bruiloftspul, heb je die arrogante dure zaken helemaal niet voor nodig
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:47:22 #84
190853 RockabeIIa
pi_60714829
ka maar waar te kopen en wat voor jasje? Wat voor stof?
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:53:57 #85
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60715080
Mijn 'voor elke gelegenheid' Dress is ineens gekrompen in de was. Ik haat het, ik haat het. Ik zou dus voor een jurk gaan Rockabella.

En wat zijn jullie was-freaks! Of beter; wasknijper-freaks!

Moonah, ik heb weer een nieuwe taak voor je. (Na de poetsmanie.... ) Ik heb vanmiddag alle kaartjes die we na geboorte van beide dames gekregen hebben ingeplakt. Vreselijk, maar het is klaar nu!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Jubileum moderator zondag 10 augustus 2008 @ 20:55:51 #86
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60715148
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 20:56:52 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_60715183
didi heeft ook leuk en mooi spul dacht ik, Lois weet dat wel
  Jubileum moderator zondag 10 augustus 2008 @ 20:58:49 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60715246
Didi heeft heel erg leuk spul, vooral de Dressed lijn is leuk voor een bruiloft maar ik vind Didi wel duurder en duurder worden lately
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 21:02:24 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_60715363
Maar Rocka zipt dure koffie en durft winkels in te stappen waar je al 10 euro moet betalen omdat je de deur aangeraakt hebt

Wel jammer van didi, ik hoor er altijd veel goede dingen over.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:03:10 #90
190853 RockabeIIa
pi_60715385
goeie tip Lois, dat SPS. Denk dat ik daar eens langs moet gaan want in die richting zoek ik wel iets

H&M vind ik vreselijk... sorry. Vreselijke drukte, vreselijke pasvorm en vreselijke kwaliteit (jaja ik word weer eens oud )
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:04:02 #91
108648 cattie
lieve moeder
pi_60715406
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:40 schreef Belana het volgende:

[..]

Ik had jouw man natuurlijk al eens ontmoet, en ik vond het al, maar Nick zei nog: wat een leuke vent die W...

dus mijn jongens hebben Ive afgemat?
Ive was ook wel heel druk met achter Ezra aan hollen op een gegeven moment vond dat zo koddig, Ezra met die eend en Ive er met zijn oootoooooo achteraan
Hahaha, ja, met die eend, dat was echt geweldig! Het was echt een stel leuke kindjes bij elkaar.

Jullie wasverhalen! Ik heb 3 type wassen: wit, rood en bont en ik pleur alles in de droger. Tot grote frustratie van mijn man (die ook nog allemaal speciaalwasjes doet en dingen heeft die niet in de droger mogen enz). En ik raak max 5x per jaar een strijkbout aan. Strijken is mannenwerk!

Rocka, wat voor soort huwelijk is het en hoe goed ken je de bruid en bruidegom? Hoe dichter bij het stel, hoe formeler en op een chique huwelijk zou ik altijd een rok of jurk aan doen. Maar het belangrijkste is dat het iets vrolijks is waar je je goed in voelt. Bij Didi hebben ze ook leuke spullen vind ik.

edit: ik zie net dat boven mij al 3x Didi is genoemd, lekker spuit 11 van mij dus.
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 21:04:40 #92
7074 moussy
kuttekop
pi_60715427
Ik doe alleen maar H&M online, de H&M hier is me echt veel te hysterisch ik ben oud én vertrut, want ik heb fietstassen op mn fiets
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:06:08 #93
190853 RockabeIIa
pi_60715463
oh, moussy... ik loop idd de wibra voorbij
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:07:57 #94
190853 RockabeIIa
pi_60715520
cattie, het is erg formeel en we staan close Brent gaat ook de hele dag mee. Dus die moet ook nog iets fris en fruitigs aan Ik denk dat zo'n mini-pinquinpakje hem wel erg lollig zal staan maar hij is zo onbenullig dat ik denk dat ie het daarin wel 2 uur red maar niet veel langer.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:16:45 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60715775
Ik heb gisteren ook voor het eerst in mijn leven wasknijpers gekocht. En een droogmolen. Wauw....in mijn tuintje....een droogmolen. Nog even en ik word een echt moeke
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:16:53 #96
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60715778
Het enige wat ik dan nog als regel weet: Draag geen wit!

Dat SPS loop ik altijd voorbij, maar ziet er best wel heul mooi uit voor zoiets!
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:17:42 #97
108648 cattie
lieve moeder
pi_60715807
Voor Brent dus een pinguinpakje en reservekleertjes voor na 2 uur.
En op de website van Didi heb ik al een leuke rok met een mooi jasje gezien. Of bij esprit, deze rok met een zwart jasje en een mooie blouse.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:17:46 #98
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60715810
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:26 schreef Belana het volgende:
phluph...you are not being serious?
Jawel!

Het is iets genetisch, mijn zus heeft het precies hetzelfde.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:19:17 #99
190853 RockabeIIa
pi_60715857
Misschien is de MEXX winkel ook wel wat. Online is iig bijna alles uitverkocht maar ik zie wel wat leuke feestelijke dingen staan. Thanks voor de hulp ladies. Ik ben iig in de juiste richting aan het zoeken denk ik. Mijn moeder wil dinsdag wel mee naar die exclusieve winkel om ze ene poepje te laten ruiken maar eerlijk gezegd kunnen ze van mij gewoon de schij* krijgen... Ik ga daar geen moeite meer voor doen
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:21:06 #100
190853 RockabeIIa
pi_60715908
oh, cattie, die rok... ja die moet ik!
pi_60715935
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:46 schreef Syrena het volgende:
Zelf heb ik effen zwarte sokken en om te voorkomen dat ik moet zoeken en ga eindigen met paren sokken die zwart en wat minder zwart zijn enzo, heb ik die allemaal van een draadje borduurgaren voorzien, elk paar een ander kleurtje
Neeeeeeeeeee....
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:21:47 #102
3011 E.T.
pi_60715936
Superstar(SPS) is leuk! Ik baal er alleen van dat de enige SPS in R'dam een klein k-zaakje is, waar ze alleen de extravagante dingen hebben lijkt wel.
Vroeger kon ik er altijd wel slagen in de grotere zaken van ze.. maar sinds ik hier woon nooit meer
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:22:14 #103
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60715945
En zoek ook 's op DEPT. Da's m'n lievelings denk ik wel.
Mooi die rok van Cattie!
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:23:50 #104
108648 cattie
lieve moeder
pi_60716000
Succes met zoeken Rocka!
Ik zie net dat ze bij esprit leuke zwangerschapskleding hebben! Kwijl, kwijl... Eens kijken waar de dichtsbijzijnde winkel zit waar ze dat verkopen.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:26:23 #105
190853 RockabeIIa
pi_60716083
zwangerschapskleding past me ook nog steeds... wat kan ik toch veelzijidg zoeken
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 21:29:07 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_60716167
Over prijzig gesproken...

190 euro... hondernegentig... voor een plank op wielen ik dacht dat kwantum el cheapo was
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:30:16 #107
108648 cattie
lieve moeder
pi_60716208
Hahaha, Moussy, dan kun je beter een plank kopen en 4 losse wieltjes.
pi_60716519
Issie soms van Jan Des Bouvrie?
Dat zou hier niks zijn, onbehandeld eiken Ik heb nu iemand in huis die theezakjes systematisch NAAST het bakje legt waar ze in moeten.

En ik heb nog wel zulke leuke van de Xenos

Het wordt tijd dat ik morgen weer aan het werk ga merk ik, kan ik me fixeren op de rotzooi daar in plaats van in huis
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:48:47 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60716750
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef Lishe het volgende:

Moonah, ik heb weer een nieuwe taak voor je. (Na de poetsmanie.... ) Ik heb vanmiddag alle kaartjes die we na geboorte van beide dames gekregen hebben ingeplakt. Vreselijk, maar het is klaar nu!
Toevállig klikte ik voor het douchen/slapen gaan nog even op het bankje en lees ik over je ijver!
Káártjes inplakken...
Er staat ook nog een doos foto's.
Ik loop telkens nét geen jaar achter, want ik heb me heilig voorgenomen dat dát niet gaat gebeuren. dan is het eind zoek!

Succes Rocka, met winkelen. Kom maar hier naartoe. Ik ben tegenwoordig stylist voor diverse mensen. Heb al met moeder, tante, zus en vriendin gewinkeld omdat ze een andere garderobe wilden. Is echt superleuk om te doen! Zou bijna een carriereswitch overwegen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:07:54 #110
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_60717302
Rockabella, bij de Wehkamp hebben ze ook MEXX, misschien zijn daar nog dingen te krijgen die bij MEXX zelf zijn uitverkocht.
Ik heb laatst tijdens de bruiloft van mijn zusje ook een MEXX setje aan. Een zwarte (redelijk) strakke kuitbroek met knoopjes onderaan en gewoon een simpele knalrode wikkelblouse. En echt, je wilt niet wéten hoeveel kleding ik in huis heb gehad en weer terug heb gebracht!
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:22:19 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_60717750
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:17 schreef phluphy het volgende:

[..]

Jawel!

Het is iets genetisch, mijn zus heeft het precies hetzelfde.
ah, je kunt er zelf gelukkig om lachen

ach ja, we zijn allemaal anders

rocka, peek en cloppenburg heeft nog wel eens leuke dingen, maar ik weet niet of dat bij jou in de buurt zit?
stormy waters...
sailin'
  Moderator zondag 10 augustus 2008 @ 22:44:01 #112
5428 crew  miss_sly
pi_60718534
Jeuh, wat ben ik dan simpel met de was: donkere bont, lichte bont en witte was, alles in de droger op een enkel dingetje na dat beter niet in de droger kan. Dat gaat op een hangertje ergens aan een lijntje ofzo om te drogen. En opvouwen doet op dit moment de werkster nog op maandag. Weet niet of ze na de verhuizing voldoende tijd over heeft, maar nu in dit poppenhuisje krijgt ze anders de twee uur toch neit vol
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:09:11 #113
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60719413
Hier ook kleurtjes in de sokken van manlief. witte, zwarte, blauwe, rode, en dan nog bruin of groene was. En ja soms gooi ik zwart en blauw bij elkaar of wat groen bij blauw of bruin bij rood.

Die plank op wielen heet bij ons een hondje, te gebruiken om zware dingen rollend mee te vervoeren.
pi_60719423
Moussy, ik doe ook het liefst was op kleur. Zo ligt er voor morgenochtend al een rode was klaar
Dan morgenavond de donkerblauwe, dan de lichtblauwe, dan witte handdoeken, etc. En ik vind het idee van de was ophangen voor iedereen een eigen kleur best wel leuk en handig eigenlijk
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:10:44 #115
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60719463
Bij mij hangt meestal wel alles per persoon aan de lijn, handig met opvouwen
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:22:20 #116
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60719809
Pfff. Ik heb een donkere was en een 'lichte' was. Die lichte krijg ik al met moeite vol, vandaag was het maar een halve was bijv.
Als ik zou gaan wachten tot ik genoeg was had voor alleen maar rood, alleen maar groen of alleen maar lichtblauw, dan zou ik elk kledingstuk maar eens in het half jaar aan kunnen zo ongeveer

Owjah ik heb heel af en toe ook nog een was voor dingen die niet te heet gewassen mogen worden. Wollen truien in de winter bijv. Maar die blijven ook een tijd liggen voordat het genoeg is voor een was. Ik ga niet voor 3 truien een machine aanzetten.. Er ligt nu ook al een paar weken een truitje te liggen dat alleen op 30 graden gewassen mag worden. Ik zou het natuurlijk bij de gewone donkere was kunnen gooien en de gehele was op 30 graden, maar ja, dat doe ik dan ook weer niet
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_60720135
Oh ik ben zo erg dus niet met m`n wassen op kleur En ik heb maar twee kleuren knijpers, witte en blauwe en aan ieder kledingstuk moeten wel knijpers van dezelfde kleur zitten. Da was`t
Saartje
pi_60724934
Of even op de hand wassen tex.

goedemorgen wasdames !
  † In Memoriam † maandag 11 augustus 2008 @ 08:43:04 #119
7074 moussy
kuttekop
pi_60724977
Ik zou gewoon alleen die trui wassen, hij is vast niet heel erg vies en zo, maar vlekken krijg je er ook lastiger uit als je je goed laat liggen. Ik heb gelukkig een wasmachine die de was weegt en daar het programma op aanpast
  maandag 11 augustus 2008 @ 09:02:23 #120
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60725191
bij steps hebben ze mooooie jurkjes
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:25:11 #121
94046 PM-girl
pi_60741893
Oo, ik wil een droogmolen! Ik heb zo'n stom rekje aan de schutting

En ik frot ook maar wat hoor, soms heb ik een huisvrouwendag en hang ik alles op kleur, de andere keer frot ik het in de droger en vergeet ik die vervolgens 3 dagen lang aan te zetten

Rocka, ik vind Didi altijd leuk, maar het is wel een bepaalde stijl die je leuk moet vinden daar.
*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 augustus 2008 @ 20:27:49 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60741983
k vind deze droogmolens zo leuk

alleen als je dan geen was hebt hangen, hangt dat ding steeds in het zicht das ook niets
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 11 augustus 2008 @ 20:31:55 #123
7074 moussy
kuttekop
pi_60742110
Joh mijn droogmolen staat dag en nacht midden in de tuin, ik denk dat je beter zo'n ingeklapt ding kan hebben dan een paal in je tuin En ik heb nog wel een extra grote

Maar wrom geen droogmolen en alleen rekjes? Zo'n ding is toch zo gekocht? Ik schuif die van mij in een gietijzeren parasolpoot en die is met de helderse zeewind nog maar één keer omgewaaid.
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:38:49 #124
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60742380
maar tex, op hoeveel graden was je je donkere was dan??
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:39:05 #125
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60742392
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef Ynske het volgende:

[ afbeelding ]

alleen als je dan geen was hebt hangen, hangt dat ding steeds in het zicht das ook niets
Hij schijnt op te vouwen tot een klein plaatje. 35 bij 15 ofzo. Tenminste, dat las ik van het weekend ergens. Ik heb zo'n enorme moeke-molen. Een afzichtelijk rotding maar ja.
pi_60742632
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef Ynske het volgende:

[ afbeelding ]

Ik heb er alleen geen plaats voor. Ja, op het balkon, maar dan moet ik steeds loeren of het al regent of niet. Ik heb wel een wand vrij boven de bank.....
pi_60742853
Hier een witte was, roze/rood/oranje, groen/blauw/spijker, lichte was en hete was.
En een droogmolen in de tuin, droogtoren met wieltjes, en zo'n uitklapdroogrek op poten. Ik kan ons tuintje dus helemaal volbouwen en de bedoeling is dat er aan de a.s. pergola ook nog zo'n uitschuifbare waslijn van Brabantia komt.
Maar een droger hebben we nog steeds niet.
pi_60743856
Over was gesproken, waar hebben jullie de vuile was(mand) staan?
Nu hebben wij het nog op de babykamer staan. Dat was de waskamer. Maar dat kan straks niet meer. Zit nu te denken waar wel. De douche is erg klein. Zou misschien onder de wastafel kunnen, dan gaat het kastje weg, die nu toch niet wordt gebruikt, want Kim haalt alles eruit.
Maar dan nog de andere wasmand. Pfff. En waar ik de was moet ophangen. In het trapgat heb ik wel een rekje hangen. Ik heb een droogmolen, maar in de winter heb je er niks aan. Ook hebben we nog een rekje met wieletjes en een grote uitklapbare.
Onze slaapkamer is een stuk kleiner geworden, omdat de kast van Frummel er nu bij staat. Met proppen past er denk ik net een rekje.
In de schuur staat de prullenbak. Als ik daar de was ophang, lijkt me dat het snel weer kan gaan stinken. Soms stinkt de prullenbak snel.
Ik zit dan weer te denken om een kleine prullenbak in het gootsteenkastje te monteren. weet niet hoe. Zodat dat probleem opgelost is.
Heel verhaal geworden. Wat kan ik toch veel nadenken soms.
Nu eerst Jericho kijken.
  † In Memoriam † maandag 11 augustus 2008 @ 21:27:20 #129
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60744059
rekjes over de bovenkant van de deur hangen? doe ik hier ook wel eens.
pi_60744120
Nu T. mijn waskamer heeft ingepikt moet ik het wasgoed in de woonkamer ophangen, of op het balkon.
Ik heb ook zo'n ding voor aan een deur te hangen, die hang ik nu aan de slaapkamerdeur.

Ik let nu wel op met koken, dan hang ik geen was op. Niks zo goor als etensgeur in frisse was.
De box met vieze was staat in de berging boven, naast de wasmachine. Ik heb die box van mijn oma georven, hij is alleen te klein voor twee personen. M'n twee wasmanden staan op de wasmachine.

Ik heb alleen echt een mentaal probleem met m'n beddegoed Ik haat die grote, onhandige lappen
Meestal drapeer ik ze over de (houten) stoelen, zodat ik het rekje voor ander spul kan gebruiken. Over een deur doen durf ik niet, moet ik eerst die deur gaan afwassen zeker
pi_60744203
zo'n takelrekje van ikea? (heeft BE dacht ik hangen)
of eentje voor het plafond? klik.

en wij hebben twee ikea-manden onder de wastafel staan.. ooit in studententijd gekocht en nog steeds handig alleen minder esthetisch correct. deze dus, 1 links en 1 rechts van de afvoerbuis.

/edit
of een roldrooglijn ergens ophangen waar de was snel droogt?
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:39:54 #132
94046 PM-girl
pi_60744613
Wij hebben een duowaszak van Ikea in de badkamer.

En de dekbedhoes hang ik strak over de trapbalustrade, dan hoef ik die niet meer te strijken!
*
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:48:52 #133
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_60744958
Ik heb een wasmand in de badkamer staan en in de slaapkamer! Al word die in de slaapkamer niet veel gebruikt... om een of andere reden beland het altijd op 1 hoop naast mijn bed

Heb verder lichte was,donkere was,en witte was...al doe ik wel altijd de handdoeken bij elkaar...en omdat mijn handdoeken rood zijn..gaan daar ook de andere rode dingen bij.Verder gaat het in de droger en wat niet in de droger gaat hang ik op een hangertje op een kledingrek wat naast de wasmachine/droger staat...strijken doen we uiteraard niet

Geen wastik verder hier
pi_60747797
Rekje boven de deur helemaal niet aan gedacht! Dat is dan eenzelfde die in het trapgat hangt. Moet lukken!

Die ikea manden zien er handig uit. Goed idee. voor het einde van het jaar kan ik vast mijn vader/djeez wel overhalen naar de ikea te gaan.
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:22:16 #135
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60748442
Oef.. Ik heb mislukt haar Echt heel erg.

Maar toen ging ik op vakantie, dus nou is het drie weken geleden dat het waardeloos geknipt/geverfd is. Wat denken jullie, durf ik nog terug te gaan? Ik baal echt als een stekker.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_60748581
Doe eens een foto?
Teruggaan kan altijd
Saartje
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:28:03 #137
190853 RockabeIIa
pi_60748630
Leah, morgen een pot gel kopen en dingetjes gaan uitproberen Misschien valt het dan wel mee en kom je op leuke nieuwe ideetjes?

trusten
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:32:48 #138
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60748788
Geen foto , want mijn hele pc is vol, en ik kan alleen nog maar uploaden via de laptop. En daar heb ik nou even geen zin in .

Rocka, ik ben de meesteres in haar aanpassen , maar hier kan ik echt niets meer mee. Ik zie eruit als een ordi met uitgroei. En het is zo dood dat zelfs HennaPlus niet meer werkt.

Truste!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 07:27:00 #139
24188 Belana
kloon van belana
pi_60752969
zeg mutsen, nou is het wel eens klaar met die waspraatjes hoor

leah, ik zou toch terug gaan naar de kapper dan hoor, als het echt zo erg is.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:48:40 #140
3011 E.T.
pi_60753687
leah, jij kan er helemaal niet uitzien als een ordi..

hooguit als iemand met uitgroei
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:08:05 #141
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60755118
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 08:48 schreef E.T. het volgende:
leah, jij kan er helemaal niet uitzien als een ordi..

hooguit als iemand met uitgroei
Zo is het maar net E.T. Maar ik zou wel even teruggaan naar de kapper hoor, en als ik die kapper was zou ik het ook na drie weken goed willen maken. Zo'n vakantie er tussendoor is een goede reden dat je niet eerder langskwam.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:35:37 #142
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60755763
Zelfs na drie weken proberen wil het niet zitten, gewoon terug gaan. Niks zo ellendig als verknipt haar.
Bij mij lijkt het geen uitgroei, dat is het gewoon. moet hoognodig weer eens met mijn hoofd door een bus verf slingeren. Belachelijk, want het is maar heel even werk, maar toch stel ik het steeds uit.

Nu eerst maar even douchen na mijn sportieve opleving op de tennisbaan
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:03:33 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_60756433
ik ben het na 4/5 weken ook nog steeds niet eens met mijn haar
maar dat komt over 3 weken wel weer, dan staat mijn afspraak. de achterkant moet gewoon weer langer, ik ben hier een uur mee bezig en dan zit het nog niet naar mijn zin niks voor mij dus.
geverfd moet het idd ook en hier hetzelfde probleem, gewoon geen zin in dat klusje van niks

Ik ben vandaag heel fanatiek oud speelgoed aan het opruimen (lees weg gooien) alles wat stuk is of waar al eeuwen niet meer naar omgekeken wordt en toch eigenlijk niet meer goed is gaat hopla een vuilniszak in, er staan er al 2 buiten inmiddels ruimt lekker op hier.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:06:03 #144
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60756478
Oh, da's hier helemaal niet nodig

Goed idee! ga ik vanmiddag doen. Oh ja, ik was douchen....Mijn koffie was nog niet op.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:06:09 #145
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60756482
goed bezig zeg
hier nog bezig met de fotos van zondag

misschien strakjes eventjes naar het zwembad
en nog boodschappen doen en de was inzetten
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:30:49 #146
24188 Belana
kloon van belana
pi_60757162
ons huis is niet groot, een kamer en suite (dus voor en achterkamer) van 3,5 meter breed en dan in totaal 10 mter lang ofzo, echt zo'n pijpenla. En ok, das dan mijn tik, ik kan niet tegen al die troep om me heen
eens in de zoveel tijd moet ik even ruimen heur
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:33:53 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60757274
quote:
Cameraman RTL gesneuveld in Georgië

Bij een Russisch bombardement op de Georgische stad Gori is RTL Nieuws-cameraman Stan Storimans gedood. Correspondent Jeroen Akkermans raakte gewond aan zijn been.
Conflict om Zuid-Ossetië

Bij het bombardement zouden in totaal vijf doden zijn gevallen. Ook is een onbekend aantal andere mensen gewond geraakt. Jeroen Akkermans en Stan Storimans deden in Georgië verslag van het conflict tussen Rusland en Georgië om Zuid-Ossetië. Die Georgische provincie zoekt al jaren aansluiting bij Rusland.
NAVO-overleg

Ambassadeurs van de NAVO-landen komen bijeen in Brussel voor overleg over het conflict. Ook de EU vergadert over de situatie in Georgië.
k blijf t zo niet snappen steeds die oorlogen enzo
zo spijtig al die mensen die er omkomen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60757278
Met alle knuffels hier maak je een weeshuis blij.

Kim is nu bij mijn ouders. Zusje gaat vanavond weer naar huis. Het is toch wel stil hoor.
Maar wel lekker aanrommelen in huis, tv kijken. Lekker rustig gedoucht.
Mijn haar zit redelijk. Mijn haarkleur(en) is bagger. Een keer foutje gehad met zelf streepjes erin zetten.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:34:45 #149
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60757312
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef Belana het volgende:
ons huis is niet groot, een kamer en suite (dus voor en achterkamer) van 3,5 meter breed en dan in totaal 10 mter lang ofzo, echt zo'n pijpenla. En ok, das dan mijn tik, ik kan niet tegen al die troep om me heen
Ik kan er ook niet tegen. Vandaar de écht grote kast! Maar goed, speelgoed sorteren wordt ook hoog tijd. Meer dan de helft kijken ze niet naar om. Tot er andere kinderen komen spelen en alles uit de diepste spelonken weer tevoorschijn komt.
Ik vind het een goed idee. Ik doe vanmiddag mee. (stok achter de deur)
Jeutje, alweer bijna boterhammentijd.

_edit_ verschrikkelijk zeg, die oorlog, de slachtoffers. Waar gaat het nou helemaal om?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:35:03 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60757318
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef Belana het volgende:
k zou willen dat ik dat ook in me had, niet tegen troep kunnen
das echt 1 van mijn enorm slechte eigenschappen.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60757754
Mijn was hangt Mijn hippe haar heb ik alweer om zeep geholpen, ik kan het gewoon nog in een staart proppen of opsteken heb ik ontdekt. Ik zie er dan wel iets minder truttig uit dan eerst omdat het kort is bovenop, maar het hip is weer ver te zoeken Misschien maar beter ook haha.

Boah, net een programma over singles gekeken. Wat wordt je daar depri van zeg
Al die eisen en lijstjes en nare relatie-gehad-verhalen
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:55:35 #152
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60757953
Ik ben niet vooruit te branden vandaag.
Heb gisteravond laat nog zoveel werk weg zitten stouwen en nu ben ik weer bezig. Maar ik zit gewoon vast. Moet Engelse mailtjes sturen, maaar ik weet niet eens wat ik nou ook alweer weten en zeggen wil.
Beetje moe volgens mij.
Wel helemaal hyper over de nieuwe merken die ik erbij krijg. Moet ik helemaal nog niet zeggen eigenlijk, soms is het moeilijk om je enthousiasme voor je te houden.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:02:56 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_60758192
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet tegen. Vandaar de écht grote kast! Maar goed, speelgoed sorteren wordt ook hoog tijd. Meer dan de helft kijken ze niet naar om. Tot er andere kinderen komen spelen en alles uit de diepste spelonken weer tevoorschijn komt.
Ik vind het een goed idee. Ik doe vanmiddag mee. (stok achter de deur)
gebed zonder end is het
nou, ik heb zo'n bui blijkbaar en daar moet ik altijd meteen gebruik van maken
Liam is er niet om tegen te houden dat ik dingen weg gooi nu

dutch, altijd leuk om jou zo enthousiast te zien
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:20:12 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60758713
Vind je?
Nou, maar al 1 mailtje is eruit hoor. Moest gewoon eerst wat eten.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:33:41 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_60759073
ik vind het gewoon heel geweldig wat je allemaal aan het doen bent voor jezelf, dat is gewoon top! en je bent echt heel duidelijk heel enthousiast over wat je doet
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:51:01 #156
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60759598
Leuk om te horen, dank je.
Hoe is het met jouw werk eigenlijk?
pi_60759783
Pfff, schoonfamilieverjaardagen met veel mensen zijn .
En we gaan vanavond nog een keer terug, omdat niet iedereen nu 'de kleine' gezien heeft.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60759831
Buurvrouw, wat zet je nu toch weer te koop op marktplaats?
Saartje
pi_60759946
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Om even weer aan te sluiten op het begin van deze reeks:
daar schijn je heel goed je was in te kunnen doen!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:03:26 #160
3011 E.T.
pi_60760012
is dat in- of exclusief water?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:03:57 #161
94046 PM-girl
pi_60760027
*
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:06:12 #162
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60760076
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een alibi

Jeutje, je hebt er randdebielen bij!
En dan een beetje mijn goede naam bezoedelen. U durft ze!
pi_60760122
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:03 schreef E.T. het volgende:
Was ik ook wel benieuwd naar, dus ik had al ff gemaild.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60760141
Saartje
pi_60760283
Even een vraagje tussendoor: Wie heeft de geboortekaartjeswedstrijd gewonnen? Ik was toen op vakantie..;)
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:15:18 #166
24188 Belana
kloon van belana
pi_60760316
wat mensen al niet te koop zetten
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:18:30 #167
94046 PM-girl
pi_60760408
*
pi_60760767
Dankjewel!
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:37:10 #169
7074 moussy
kuttekop
pi_60761026
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef Belana het volgende:
wat mensen al niet te koop zetten
Moet je eens dat kijk in je wijk doen op MP, kan je zien wat voor klerenzooi je buren te koop hebben je kijkt meteen anders naar sommige buren

Vooral als de complete inboedel van mensen uit je buurtje er op staat ivm eventuele inbeslagname. Een week later stond het verhuisbedrijf op de stoep en hebbenz e het opgehaald... in beslag genomen. Daar sta je dan emt je 5 kinderen. Nu hebben ze alles op lease basis, zodat niets meer in beslag genomen kan worden
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:40:09 #170
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60761134
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef moussy het volgende:

[..]

Moet je eens dat kijk in je wijk doen op MP, kan je zien wat voor klerenzooi je buren te koop hebben je kijkt meteen anders naar sommige buren

Vooral als de complete inboedel van mensen uit je buurtje er op staat ivm eventuele inbeslagname. Een week later stond het verhuisbedrijf op de stoep en hebbenz e het opgehaald... in beslag genomen. Daar sta je dan emt je 5 kinderen. Nu hebben ze alles op lease basis, zodat niets meer in beslag genomen kan worden
Ai da´s minder ja. Ik heb dat één keer gedaan op wijk zoeken. En ik kijk nu met hele andere ogen naar de slager die had kaartjes voor één of ander vaag erotisch feest erop staan.
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:40:53 #171
7074 moussy
kuttekop
pi_60761167
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ai da´s minder ja. Ik heb dat één keer gedaan op wijk zoeken. En ik kijk nu met hele andere ogen naar de slager die had kaartjes voor één of ander vaag erotisch feest erop staan.
die had daar natuurlijk alleen maar vleesstempels uitgedeeld
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:55:51 #172
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60761654
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef moussy het volgende:

[..]

die had daar natuurlijk alleen maar vleesstempels uitgedeeld
Ik wil het niet weten.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:05:48 #173
3011 E.T.
pi_60761966
die optie ken ik nog helemaal niet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:08:54 #174
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60762048
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:05 schreef E.T. het volgende:
die optie ken ik nog helemaal niet
ik ook niet
nu kom ik de dochter van een oude vriendin tegen die een pennenbak aanbied
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:13:11 #175
3011 E.T.
pi_60762159
niks 'raars' .. en ik woon nog wel in de grote, enge stad
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:31:32 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_60762667
Vaag dit maar vooruit....

Heb sinds vandaag internet en weer vaste telefoon

Mijn eigen kleine paleisje word steeds meer en meer van mij, voel mij er ook al steeds meer thuis.
buiten de omstandigheden gaat het goed met mij al zeg ik het zelf.

En hoe is het hier?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_60762739
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:13 schreef E.T. het volgende:
niks 'raars' .. en ik woon nog wel in de grote, enge stad
Hier ook...

Ik heb maar een brave buurt zo te zien..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:41:43 #178
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60764785
Bij mij in de buurt een leuke... aangeboden: een goed leven!
iemand die een gezelschapshondje zoekt voor z'n bejaarde moeder
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_60764869
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:41 schreef Macka66 het volgende:
Bij mij in de buurt een leuke... aangeboden: een goed leven!
iemand die een gezelschapshondje zoekt voor z'n bejaarde moeder
Ik heb wel een konijn in de aanbieding... die kan je ook uitlaten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:45:28 #180
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60764919
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb wel een konijn in de aanbieding... die kan je ook uitlaten.
doe je m weg? wat jammer

k ben een dierenoppas aan t zoeken
kan met mijn ouders mee op vakantie even ertussenuit
maar mijn grut moet dan wel ergens kunnen logeren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60764974
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:45 schreef Ynske het volgende:

[..]

doe je m weg? wat jammer

k ben een dierenoppas aan t zoeken
kan met mijn ouders mee op vakantie even ertussenuit
maar mijn grut moet dan wel ergens kunnen logeren
Kon ie maar weg

Nee dan heb ik ruzie met Priscil.

Stom beest, wat heb je nou aan een konijn?

Waaruit bestaat je grut?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:48:55 #182
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60765042
stom beest?

hier een konijn Saartje, grootste schat van de wereld, aanhankelijk en soms een beetje nors
en een dwerghamster Eaven, ook een enorme schat, mits hij niet aan plastic gaat knagen
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:50:08 #183
3011 E.T.
pi_60765088
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:31 schreef _Bar_ het volgende:
Vaag dit maar vooruit....

Heb sinds vandaag internet en weer vaste telefoon

Mijn eigen kleine paleisje word steeds meer en meer van mij, voel mij er ook al steeds meer thuis.
buiten de omstandigheden gaat het goed met mij al zeg ik het zelf.

En hoe is het hier?
Fijn je weer ff te zien en te lezen dat het goed met je gaat
pi_60765236
Ynske, als je konijn "geholpen" is, mag ze best hier rondhuppen met snuit. Of ik nou 1 konijn eten moet geven of 2, dat maakt niet uit. Maar ik blijf het stomme beesten vinden. Je hebt er niets aan. Ok, ze zijn zacht, maar daar houdt het ook op. Ik ben meer een kattenmens.

Oh en ons konijn loopt wel buiten in de tuin... Dus het moet dan wel een buitennijn zijn.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:56:09 #185
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60765305
ben al in de fam aan t vragen, toch heel lief t aanbod van je
Saar is een muts die dr muts nog heeft en vrijwel altijd binnen is, behalve aan zee op de camping en bij mijn ouders in de patio
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60765348
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:56 schreef Ynske het volgende:
ben al in de fam aan t vragen, toch heel lief t aanbod van je
Saar is een muts die dr muts nog heeft en vrijwel altijd binnen is, behalve aan zee op de camping en bij mijn ouders in de patio
Dan lijkt het mij geen verstandig plan, aangezien Snuit ook alles heeft en meestal zeer gewillig is. Of je moet kleine nijntjes willen.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:59:33 #187
190853 RockabeIIa
pi_60765434
bar
pi_60765632
Bar

Ik kwam gisteren 3 zakken met kleding tegen die ik niet meer (wil) dragen maar ook zonde zijn om weg te gooien. Maar ik ben te lui om het op MP te zetten
pi_60765828
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:06 schreef snoopy het volgende:
Bar

Ik kwam gisteren 3 zakken met kleding tegen die ik niet meer (wil) dragen maar ook zonde zijn om weg te gooien. Maar ik ben te lui om het op MP te zetten
Ik ben er allang achter dat kleding niet echt loont om op mp te zetten.
pi_60765948
maar ja, wat moet ik er dan mee? Misschien zit hier wel zo'n container in de buurt waar je kleding in kan gooien. Zal eens kijken...
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:17:28 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_60765969
Snoopy hoe bevalt jullie nieuwe huisje? ben nog druk alles aan het bijlezen maar dat is nogal een hele boel
pi_60766096
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:16 schreef snoopy het volgende:
maar ja, wat moet ik er dan mee? Misschien zit hier wel zo'n container in de buurt waar je kleding in kan gooien. Zal eens kijken...
Goede kleding geef ik meestal af aan de kringloop...
pi_60766151
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:17 schreef _Bar_ het volgende:
Snoopy hoe bevalt jullie nieuwe huisje? ben nog druk alles aan het bijlezen maar dat is nogal een hele boel
Het bevalt uitstekend! Heerlijk groot, nieuw en veel licht
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:31:36 #194
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_60766356
Mooi snoopy hier is het dan niet zo groot maar wel van mij

Ow en gestreept, heb gewoon een gestreepte muur in woon en slaapkamer, de persoon voor mij had iets met de kleur geel... gele muren geel plafond en dat in elke ruimte..... dus daar ben ik nu druk mee bezig om te veranderen.
pi_60766386
Je eigen plek is ook gewoon goed Bar
Succes met klussen!
pi_60766440
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:06 schreef snoopy het volgende:
Bar

ruilen op de fok!kledingruilbeurs
Saartje
pi_60766553
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:34 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

ruilen op de fok!kledingruilbeurs
Dan zit ik nog steeds met 3 zakken op het eind
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:39:14 #198
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60766584
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:37 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dan zit ik nog steeds met 3 zakken op het eind
of 3 tegen 1 ruilen heb je nog maar 1 zak over
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60766633
ophouden hoor
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:42:52 #200
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_60766695
ik ga eens even boodschappen doen en eens opzoek naar een leuk kleurtje wat kleurt bij zwart-grijs en wit
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:06:43 #201
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60767309
Paars of roze, Bar.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:07:22 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_60767325
heej snoop, zit er niet nog wat voor me tussen
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:10:49 #203
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60767421
hier een blonde vraag maar misschien weten jullie dat
als je in een restaurant een wienersnitzel met champignonen roomsaus besteld
is dat dan een varkenssnitzel?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:12:24 #204
3011 E.T.
pi_60767466
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:07 schreef Belana het volgende:
heej snoop, zit er niet nog wat voor me tussen
das mijn tekst! (ok, ga ik voor de meisjeskleding.. jij voor de jongens )
toch maar voor de OUD-kledingmarkt
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:18:54 #205
7074 moussy
kuttekop
pi_60767639
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:10 schreef Ynske het volgende:
hier een blonde vraag maar misschien weten jullie dat
als je in een restaurant een wienersnitzel met champignonen roomsaus besteld
is dat dan een varkenssnitzel?
ja
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:36:54 #206
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60768072
thnx moussy, dan weet ik welke ik moet gaan halen

mn grut heeft onderdak voor de vakantie
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:54:23 #207
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60768415
owja gootstenen verstoppingsvrij maken is zo'n smerig werk

blijkt de wasbak op de badkamer al dik 5 weken verstopt te zijn, maar er iets aan doen dat doen ze niet
eerst geprobeerd met zo'n plopper
toen open gemaakt en zoveel mogelijk eruit gehaald
en nu maar zo'n chemisch troepje erin want doorlopen deed hij nog niet, ben benieuwd
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:19:01 #208
7074 moussy
kuttekop
pi_60768918
Gewoon een maand je onderhoud niet betalen, heb je dat niet, je huur niet betalen. Vijf weken is wel érg lang.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:20:14 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60768939
t zijn mijn huisgenoten die het niet schoonmaken
huisbaas zegt dat t voor ons aan schoonmaak is omdat het een verstopte cyfon is
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60769480
Kopje soda erop en dan heel langzaam met heet water doorspoelen werkt ook heel goed Ynske
pi_60771270
Ik had het over mijn eigen kleren, niet over kinderkleding
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:46:50 #212
3011 E.T.
pi_60771387
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef snoopy het volgende:
Ik had het over mijn eigen kleren, niet over kinderkleding
pi_60771484
wie weet, binnenkort
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:00:04 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60771767
hebben jullie al eens Aqua High Power gedaan?
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:06:47 #215
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60771989
Jouw kleding is mij vast te klein Snoop

Ik vind een kledingruilbeurs wel een geweldig goed idee eigenlijk, ik heb nog een heleboel babymeisjesspul boven liggen wat ik niet wil verkopen maar waar ik graag iemand gelukkig mee maak.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60772252
Ik heb nog heel veel jongensspul waar ik wel af wil
Saartje
pi_60772553
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:03 schreef E.T. het volgende:
Hardloper.
IG @webkim
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:26:07 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60772582
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60772620
whehe!
Saartje
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:37:40 #220
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60772945
Hahaha!
En kledingruilbeurs, ik vind het een goed idee!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:50:55 #221
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60773353
Kim!
Dat je nog zo'n mailtje terugkrijgt!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:03:27 #222
3011 E.T.
pi_60773781
zitten vast al algen in dat water

Ik heb idd ook nog een hoop kleding.. vwb de jongenskleding komt BE eerdaags al door de winterspullen struinen.. maar ik heb ook zoiets van rommelmarkt is te veel gedoe, MP is het niet 'goed' genoeg voor en moet je allemaal foto' enzo maken..
pi_60774169
Nou ja dat heb ik ook E.T...tis zoveel gedoe met foto`s maken en alles per stuk opsturen Iemand die een hele zwik in een keer meeneemt is veel handiger
Dus BE..mocht je nog meer willen mag je ook bij mij langskkomen
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:24:11 #224
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60774482
ik al mijn moed bijeen gezocht om naar t zwembad te gaan
netjes het rooster online bekeken, kon nu gaan banenzwemmen
kom je daar, zwembad dicht
zomertijden, savonds geen zwemmen, zet dat dan online
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60774962
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:06 schreef Lois het volgende:
Jouw kleding is mij vast te klein Snoop

Ik vind een kledingruilbeurs wel een geweldig goed idee eigenlijk, ik heb nog een heleboel babymeisjesspul boven liggen wat ik niet wil verkopen maar waar ik graag iemand gelukkig mee maak.
denk het niet hoor Lois. Ik geloof nooit dat wij veel verschillen.

Die jerrycan
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:49:37 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60775406
Ik kom graag langs hoor!

Maar een ruilbeurs (of kledingbeurs of ophaalbeurs) is ook nog wel een idee.
Kijken we Viev d'r vent aan of we daar niet weer op die lokatie kunnen ofzo?
*probeert nog iets anders te bedenken ook... wel heel makkelijk om een andere kant op te wijzen.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:11:13 #227
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60776305
En in een topic kan het zeker niet?
Maarehm, lijkt me echt een goed idee. Een soort rommelmarkt-achtig-iets.
En dan over niet al te lang, mijn zolder moet leeg.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:13:28 #228
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_60776403
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Paars of roze, Bar.
Grappig de plinten en het tappijt wat in de woon en slaapkamer ligt is paars donkerpaars, heb ook een donkerblauwe bank maar wil er niet al te veel een kleuren circus van maken.
Dus het liefste een beetje een subtiel kleurtje.

Ga er zo nog maar eens nachtje over slapen over wat er nu eens mooi bij zou passen.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:15:29 #229
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_60776480
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef _Bar_ het volgende:

Ga er zo nog maar eens nachtje over slapen over wat er nu eens mooi bij zou passen.
Geel
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:25:46 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_60776910
ik zal eens kijken of ik van de week de fotos van mobieltje kan krijgen en op de laptop en online kan plaatsen dan snap je waarom ik geen geel meer wil Rottdog

Want geel naast je, geel boven je en weer geel naast je daar word je nogal euhmmmmm Geelerig van
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:30:22 #231
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60777094
En paars dan bar? Past bij je bank en je plinten. Of lila?
pi_60777524
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef _Bar_ het volgende:
Want geel naast je, geel boven je en weer geel naast je daar word je nogal euhmmmmm Geelerig van
En wat hebben wij op de muren, juist geel!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:43:28 #233
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_60777551
ik zal morgen eens fotos maken als het lukken wilt, en dan van de week uppen en dan online zetten misschien hebben jullie dan een wat beter beeld.

En alle hulp ik prima
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:44:04 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_60777583
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:42 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

En wat hebben wij op de muren, juist geel!
Ook je plafond? in dezelfde kleur doorgetrokken
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:48:18 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60777767
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:11 schreef Lishe het volgende:
En in een topic kan het zeker niet?
Maarehm, lijkt me echt een goed idee. Een soort rommelmarkt-achtig-iets.
En dan over niet al te lang, mijn zolder moet leeg.
In een topic zit je nog steeds met het getrut van heel veel foto's maken uploaden, nette post maken etc.
Als je een kleding-beurs achtig-iets hebt hoef je alleen maar die vuilniszakken meesleuren en daar uitstrooien.
pi_60778094
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:44 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ook je plafond? in dezelfde kleur doorgetrokken
Nee, plafond gewoon wit. En het is behangen. Met 2 verschillende soorten behang. 1tje wit en daar is geel overheen geschilderd. (speciaal behang waarbij dat kan) En de andere donkergeel met een motiefje.
Geel kan leuk zijn.
Ben benieuwd naar de foto's.
pi_60784363
Ah geel.
Hier in huis was ook aaaaaaalles geel, ook het plafond en al het houtwerk.
Gelukkig is alleen de babykamer nog geel. Maar niet lang meer
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:47:15 #238
190853 RockabeIIa
pi_60784996
Zo Ik was echt een paar dagen niet te genieten. k**hormonen! Gister zat ik bijna te janken op mijn werk maar waarom wist ik niet. 2 uur later werd ik ongesteld Weer een raadsel opgelost...
En verder heb ik een aantal grote moedervlekken weg laten snijden. Ik heb nu overal grote plijsters. Ook in mijn hals waardoor het lijkt of ik adergelaten ben Ben benieuwd hoe het geneest.
Ik vond deze body-mod trouwens lang niet zo leuk als de anderen die ik gehad heb
pi_60787288
Dat klinkt niet fijn Rocka, nu maar hopen dat het netjes geneest.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:52:34 #240
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60787595
Oei Rocka, lijkt me best heel pijnlijk. Met je plastische chirurgie. Laat je nu ook je voorhoofd botoxen?
pi_60787797
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef Lishe het volgende:
Oei Rocka, lijkt me best heel pijnlijk. Met je plastische chirurgie. Laat je nu ook je voorhoofd botoxen?

Zoiets?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 11:01:26 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60787839
he ieuw
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:04:48 #243
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60787943
Ach arme, nee Ticoo. Ik stel me bij Rockabella iets meer LindadeMollerigs voor. Subtiel maar minder emotie.

Nee hoor Rockabella, ik vind je heul stoer en hoop dat je op de bank hangt met zo'n koffieding van je.
pi_60788138
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:04 schreef Lishe het volgende:
Ach arme, nee Ticoo. Ik stel me bij Rockabella iets meer LindadeMollerigs voor. Subtiel maar minder emotie.

Nee hoor Rockabella, ik vind je heul stoer en hoop dat je op de bank hangt met zo'n koffieding van je.
Linda is wel mooi ja

pi_60788743
Ik vind Linda niet zo speciaal eigenlijk. En ik stel me Rocka echt niet als een Linda voor! Maar hoe dan wel, dat weet ik ook niet.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:33:51 #246
190853 RockabeIIa
pi_60788778
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:04 schreef Lishe het volgende:

Oh...
hmmmz, ik weet niet wat je wel niet van me denkt lindademolllerigs...

Het maakt me ook geen ree* uit! Ik hoef daar trouwens niet voor op de bank te hangen hoor. Ik merk er bijna niets van, het prikt een beetje en dat is alles. Aan mijn lijf geen gebotox maar als men wat vetjes weg wil halen vind ik dat prima
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 11:36:48 #247
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60788868
k ga als t lukt (iets met wachtlijst) lekker binnenkort weer hockeyen
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:38:23 #248
190853 RockabeIIa
pi_60788928
oh ben jij er zo eentje...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 11:40:25 #249
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60789001
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef RockabeIIa het volgende:
oh ben jij er zo eentje...

k vind t heel leuk, maar alles wat een hockeysl*tje heeft heb ik helaas niet
je weet wel van die slanke dennetjes enzo
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:46:31 #250
190853 RockabeIIa
pi_60789213
Mijn vriend heeft er ook 'iets' mee en zelf speelde hij rugby
pi_60789246
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

k vind t heel leuk, maar alles wat een hockeysl*tje heeft heb ik helaas niet
je weet wel van die slanke dennetjes enzo
Vind je dat helaas? (Misschien wel van het slanke, maar je wil toch niet echt zo'n hockeysletter zijn?)
pi_60789254
Rugbymannen
pi_60789279
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef Reinhilde het volgende:
Rugbymannen
Mijn man
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 11:48:52 #254
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60789301
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vind je dat helaas? (Misschien wel van het slanke, maar je wil toch niet echt zo'n hockeysletter zijn?)
hockeyslet niet maar slank zou ik niet erg vinden
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60789370
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

hockeyslet niet maar slank zou ik niet erg vinden
Belangrijker is dat je je goed voelt....
pi_60789440
Hier ben ik nu wel op mijn gewicht, blijf ook eindelijk beetje hangen op het zelfde gewicht en daar ben ik best wel erg blij mee.

En daar heb ik zelf maar heel weinig aan gedaan, denk door de spanningen en de stress.
Maar nu ik weer wat meer rust gevonden heb is er nog niks terug bijgekomen en is het nog steeds rond de 60 kilo soms er iets onder soms er iets boven.

Moedervlekken laat ik lekker zitten heb er nog geen last van.
Het enige wat er nu nog veranderd zou mogen worden is terug de wat strakkere buik terug, maar ben zelf nogal te gemakkelijk wat betrefd buikspieroefeningen doen....
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:55:47 #257
190853 RockabeIIa
pi_60789498
Buikspieroefeningen
Och, als je geen buikspieren hebt, zoals ik, hoef je die gelukkig ook niet te doen!
pi_60789545
Ach ik moest bij de dokter ook met Jen op de weegschaal.

En als ik mezelf in de spiegel bekijk vind ik het best meevallen, zeker omdat Jen net een half jaar is. Maar als ik foto's terugzie van afgelopen vakantie van mezelf in bikini kan ik wel janken. Maar of dat me over de streep trekt om eindelijk weer eens wat te ondernemen...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:13:09 #259
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60790035
Het was maar een grapje hoor, van die linda. Iets met cosmetische ingrepen enzo...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:14:28 #260
190853 RockabeIIa
pi_60790077
Heeft zij dat gedaan dan?
pi_60790343
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft zij dat gedaan dan?
botox...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 12:22:18 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60790420
wat kan ik een partij ongeduld zijn

staat op de site voor aanmelden en info moet je bellen tussen 10 en 13
doe je dat krijg je een voicemail
nu weet ik nog niets
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60790542
Da's balen Yns...

Ik ga misschien vanaf volgende week weer Spinning geven, maar da's ook nog niet bevestigd.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60790763
Ik ben eergister wezen kijken bij het badminton... Maar mn rug doet nog te veel pijn om dit seizoen alweer competitie te gaan spelen.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:31:09 #265
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60790846
Er wordt verbouwd op mijn werk en het is zo'n herrie. En ik kan niet tegen herrie. Ik moet er van huilen en ik word er kwaad van en hyperventilatie. Ik kan niet werken en ik wil mijn collega's opeten en mezelf vervolgens uit het raam gooien want alles is lelijk en vet en opgefokt en vlekkerig. En ik haat het dat ik zo ben. Want vanmiddag wil ik iets leuks doen met Jolie en ik heb het echt helemaal gehad met alles en vooral mezelf ineens weer zo erg. Dus hoe kan ik dan straks ineens weer leuk zijn? Niet dus. Bah bah bah.

En Bar, fijn dat het naar omstandigheden wel oké met je gaat
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 12:31:59 #266
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60790873
Heey Luchtbel
das niet mis he
is een blokje omgaan geen optie?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60791252
Oef LB, even ertussenuit inderdaad? Het is toch onderhand ook lunchtijd?
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:42:11 #268
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60791288
ooo, Luchtbel, wat rot... Dat blokje om is idd een goed idee

Net op de markt bij een kraam:
Ik: "Iris, kom hier...."
Mevrouw achter kraam: "wat een mooie naam is dat, Iris"
Ik: "Ja, hè, en haar zus heet Amber"
Mevr: "oooo, mooi zeg..." "En nummer 3?"
Ik: "Nououououou.." (zo van: ik weet niet of die er wel komt)
Mevr.: "O, je weet zeker nog niet of je een jongen of een meisje krijgt "
Ik: "nee."

woensdag 13 augustus 2008 @ 12:42:23 #269
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60791294
Nee want ik kan niet eens naar buiten. Het is zo pauze en dan zal het wel even stil zijn, denk ik. Ze moeten vast pauze houden. Maar ik baal echt zo van mezelf, van zulke dingen en nooit eens kalm kunnen reageren. En vanmorgen was ik bij de dokter omdat ik me al een tijd helemaal niet lekker voel. Paar keer bloed laten prikken de laatste tijd, en ik heb naast bloedarmoede toch echt een tekort aan vitamine b-12, volgens de dokter. Maar ik heb geen idee wat dat nou weer gaat inhouden en hoorde alleen maar iets over injecties. Ik wil geen gezeur aan mijn lijf.
pi_60791351
LadyS
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:46:00 #271
190853 RockabeIIa
pi_60791420
!@%^#! Nu weet ik eindelijk waar die grote knoop van is die ik laatst heb weggegooid
* RockabeIIa trekt het nieuwe jasje weer uit

LadyS
Luchtbel
ikzelf
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:46:38 #272
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60791447
Ik heb ook vitamine B12 injecties gehad.... in mijn bil Was 1x in de maand ofzo, als ik me goed herinner.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:47:52 #273
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60791491
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:46 schreef RockabeIIa het volgende:

ikzelf
pi_60791552
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:42 schreef Luchtbel het volgende:
Nee want ik kan niet eens naar buiten. Het is zo pauze en dan zal het wel even stil zijn, denk ik. Ze moeten vast pauze houden. Maar ik baal echt zo van mezelf, van zulke dingen en nooit eens kalm kunnen reageren. En vanmorgen was ik bij de dokter omdat ik me al een tijd helemaal niet lekker voel. Paar keer bloed laten prikken de laatste tijd, en ik heb naast bloedarmoede toch echt een tekort aan vitamine b-12, volgens de dokter. Maar ik heb geen idee wat dat nou weer gaat inhouden en hoorde alleen maar iets over injecties. Ik wil geen gezeur aan mijn lijf.
Ik heb eerder dit jaar ook een B-12 tekort gehad en dit op peil gekregen met injecties. Ik wil niet deze SC overnemen met mijn verhaal, maar je mag me PM-en als je meer wilt weten?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:56:42 #275
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60791859
In je bil? Ieks! En voor de rest super stom, sommige mensen ook.

Bedankt Dizzy-Miss-Lizzy, is het zo'n verhaal dan dat je denkt dat je er meteen de slowchat mee overneemt?

En Rocka
pi_60791931
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:56 schreef Luchtbel het volgende:
In je bil? Ieks! En voor de rest super stom, sommige mensen ook.

En bedankt Dizzy-Miss-Lizzy, is het zo'n verhaal dan dat je denkt dat je er meteen de slowchat mee overneemt?

En Rocka
Oh nee helemaal niet, verre van, kan er zelfs vrij kort over zijn maar ik kom hier nooit en wilde me niet zomaar mengen in het gesprek
The way you rock'n'roll
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:04:11 #277
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60792113
Ja Rockabella, Botox!
LadyS, dat is echt vreselijk! En ik vind je helemaal niet volgende-baby.
Luchtbel, helpt het niet als je straks weer buiten bent, je collega's verteerd zijn en jij weer bij Jolie bent? Ik ben niet snel over de zeik, maar (ver)bouw herrie drijft mij ook tot het uiterste.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:04:47 #278
11682 Moonah
Jolie femme
pi_60792129
LB, er zijn ook zuigtabletjes met B12. Die moet je onder je tong innemen. Zijn zelfs lekker!
En sterkte vandaag. je bent een gevoelig mens, ook in dit soort dingen. Probeer maar niet te boos op jezelf te worden.
Hopelijk trek je het nog een beetje en kun je een gezellige middag met Jolie hebben.

LadyS, wat lullig zeg...
pi_60792268
LB ik weet het niet heel zeker maar volgens mij heeft B12 ook te maken met je 'humeur' . Dat zou dan ook deels wel verklaren waarom je je zo voelt als je je voelt. Sterkte hoor!

Wij hebben de kaartjes voor het komende theaterseizoen binnen We gaan in november met Emma naar het zandkasteel, dat is dan de eerste keer dat ze naar de schouwburg gaat, ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. En dan volgend jaar naar Alex , Karin én Paul Groot en Marc Marie (zie sig) . Ik heb er nu al zin in
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:12:12 #280
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60792389
Ooo Jelief! Alex Klaassen? En Marc Marie!!! Ik hou daarvan. Zo heerlijk druk maken om niks, en idioterie. Leuk! Veel plezier! En Emma vind het vast heel erg leuk.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:12:32 #281
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60792399
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oh nee helemaal niet, verre van, kan er zelfs vrij kort over zijn maar ik kom hier nooit en wilde me niet zomaar mengen in het gesprek
Oke. Ik werd even bang
En Jelief dat is waar maar in mijn geval heeft dat waarschijnlijk niet zo veel met elkaar te maken. Maar ik heb een afspraak gemakt voor vrijdag, als ik weer normaal kan denken en praten.

En voor de rest, bedankt En ik ga gewoon over een uur weg hier en dan eerst maar een uur sporten en vergeten. Moet Jolie wel langer bij de oppas blijven terwijl we eigenlijk iets leuks zouden gaan doen want morgen is d'r eerste schooldag maar ja dat is dan maar zo, naar ik vrees. Dat moet dan maar want anders wordt het sowieso allemaal niets vandaag. En de collega's leven nog, moet wel. Ik heb namelijk sinds kort een vast contract en dat is fijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luchtbel op 13-08-2008 13:17:35 ]
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:14:22 #282
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60792442
Overigens is zo een prik in je bil, meer in je onderrug dan in je bil zef... Je moet dan de bovenkant van je broek naar beneden doen en niet je billen ontbloten, daar was ik nl. ook een beetje bang voor
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:15:31 #283
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60792479
Haha, dus je hebt maar gewoon een broodje geten Luchtbel? Goed plan voor vanmiddag. Veel plezier bij het sporten, ik hoop dat het je helpt!

Ik ga dadelijk (tussen mijn werk door, hihi) Dutch haar nieuwe werkplek bekijken. Ik ben zo benieuwd!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:18:11 #284
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60792563
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:04 schreef Lishe het volgende:

LadyS, dat is echt vreselijk! En ik vind je helemaal niet volgende-baby.
Wanneer heb jij me voor het laatst gezien?
Ik kan het me trouwens wel voorstellen, hoor, mijn buik is gewoon uit proportie, maar leuk is het niet....
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:18:51 #285
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60792586
Her en der op een foto? Ik neem aan dat je nog ongeveer dezelfde bent?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:20:05 #286
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_60792628
Veel plezier Lishe.
pi_60792641
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:14 schreef LadyS het volgende:
Overigens is zo een prik in je bil, meer in je onderrug dan in je bil zef... Je moet dan de bovenkant van je broek naar beneden doen en niet je billen ontbloten, daar was ik nl. ook een beetje bang voor
Nou het was toch echt mijn bil die stijf aanvoelde na afloop
Overigens moest ik 5 wekenlang 2x in de week een prik. Daarna testen en toen was het oke maar zou het niet op peil geweest zijn zouden die injecties maandelijks moeten.
Een vegetarisch dieet kan ook een oorzaak zijn van een b-12 tekort trouwens.

Luchtbel sorry dat ik je bang maakte, dat was nou juist niet de bedoeling. Wilde je juist vertellen dat het een koekie is die prikken
The way you rock'n'roll
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:24:49 #288
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60792778
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:18 schreef Lishe het volgende:
Her en der op een foto? Ik neem aan dat je nog ongeveer dezelfde bent?
oh helemaal niet aan foto's gedacht Ik dacht aan een meeting van lang gelee
Nou, ik ben blij te horen dat jij het niet vind .
Ik ben trouwens zelfs een beetje afgevallen Ik weet niet hoeveel (want: geen weegschaal), maar ik krijg her en der de vraag of ik ben afgevallen (gelukkig vaker dan de vraag hoe de 3e gaat heten )
pi_60792816
vitiamine b12 tekort kan inderdaad iets van een depressie-achtige symptonen geven. Mijn mama heeft ze ook gehad, het deed haar echt heel goed die vitamineshotjes.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:30:27 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_60792957
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:46 schreef LadyS het volgende:
Ik heb ook vitamine B12 injecties gehad.... in mijn bil Was 1x in de maand ofzo, als ik me goed herinner.
Ik zet ze regelmatig bij mijzelf
Overigens, als de vloeistof langzaam in wordt gespoten, dan heb je echt nauwelijks ergens last van, behalve een klein prikje als je geprikt wordt

Vitamine D is minder prettig spuiten (en ja, die zet ik ook zelf)

Overigens zet ik ze zelf omdat ik helaas niet iemand anders heb die het kan/durft en mijn huisarts dus zo'n spuit in 1 keer leegdrukt en je hem dan dus echt wel bij zijn kloten kan grijpen, want dan doet het wel pijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:31:50 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_60793008
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:24 schreef Ynske het volgende:
ik al mijn moed bijeen gezocht om naar t zwembad te gaan
netjes het rooster online bekeken, kon nu gaan banenzwemmen
kom je daar, zwembad dicht
zomertijden, savonds geen zwemmen, zet dat dan online
YNS!

Gaan we een keer samen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60793010
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zet ze regelmatig bij mijzelf
Maar volgens mij ben jij een speldenkussen.

(toch?)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:39:03 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_60793204
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar volgens mij ben jij een speldenkussen.

(toch?)
Valt wel mee hoor
Ik hoef tegenwoordig nog maar elke drie maanden vitamine B1,2 en 12 te spuiten (zit in 1 ampul) en elk half jaar vitamine D. Daarnaast elk half jaar 15 buisjes bloed inleveren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60793349
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:12 schreef Lishe het volgende:
Ooo Jelief! Alex Klaassen? En Marc Marie!!! Ik hou daarvan. Zo heerlijk druk maken om niks, en idioterie. Leuk! Veel plezier! En Emma vind het vast heel erg leuk.
We hebben Alex voor het eerst gezien samen met Martine vlak nadat ze het camarettenfestival hadden gewonnen, ze speelden toen een deel van 'morgen' voor alle vrijwilligers uit de gemeente bloemendaal in het openlucht theater. Toen hij daarna ook in kopspijkers speelde waren we om! Daarna nog drie keer gezien (de gelukkige mandarijn, morgen lach je d'r om en verplichte figuren).

En Emma gaat natuurlijk op netjes naar de schouwburg, zoals het hoort
pi_60793409
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:44 schreef Jelief het volgende:

[..]

We hebben Alex voor het eerst gezien samen met Martine vlak nadat ze het camarettenfestival hadden gewonnen, ze speelden toen een deel van 'morgen' voor alle vrijwilligers uit de gemeente bloemendaal in het openlucht theater. Toen hij daarna ook in kopspijkers speelde waren we om! Daarna nog drie keer gezien (de gelukkige mandarijn, morgen lach je d'r om en verplichte figuren).

En Emma gaat natuurlijk op netjes naar de schouwburg, zoals het hoort
Wij hebben ook kaartjes voor verschillende voorstellingen, en volgens mij zat daar ook Hotel Atlantico bij
pi_60793533
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij hebben ook kaartjes voor verschillende voorstellingen, en volgens mij zat daar ook Hotel Atlantico bij
Ik ben benieuwd wat het wordt, er staat op het kaartej dat er een gratis inleiding is drie kwartier voor aanvang. En de combinatie van spelers vind ik spannend.
meer info over Hotel Atlantico voor hen die geen kaartje hebben
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 14:08:02 #297
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60793930
ik mag mee gaan doen

moest alleen ff kiezen bij welke ik hoorde midgevorderden, gevorderden of vergevorderden
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 14:08:50 #298
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60793954
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:31 schreef Troel het volgende:

[..]

YNS!

Gaan we een keer samen!
ja is goed
iets met dan ga ik tenminste

gezellie
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60793973
Leuk Ynske en wat heb je gekozen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 14:11:42 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60794022
midgevorderden
k heb dan wel verschillende jaren wedstrijden gespeeld maar de laatste keer dat ik mn stick vastgehad heb om mee te spelen (en niet af te stoffen ) is ook alweer bijna 3 jaar geleden
beter iets te laag inzetten enzo

op woensdagavond 20.00-21.15 ga ik weer sportief zijn
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60794250
Ik ben niet zo'n sportmens maar hockey was zo ongeveer hetenige waar ikenthousiast aan mee deed opschool en dankzij eeen goede vriend die bonds-scheids was ook aardig wat wedstrijden van de zijlijn bekeken. Véél leuker dan voetbal.(zeker de heren )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')