abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:04:59 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60682988
en hier weer verder.
link naar het vorige bankje : [OUD SC] Het metalen speeltuinbankje
in afwachting van de foto(s) van de nieuwe tafel van snoopy
quote:
snoopy - zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:40
wat een gaten hebben jullie allemaal

Ik zit nu te internetten aan onze nieuwe tafel boven, gekocht bij Loods 5.
Het was een ramp om hem boven te krijgen. Eigenlijk was het de bedoeling dat ze hem beneden op de stoep zouden plempen maar na enig aandringen en een extraatje hebben ze hem toch naar boven getild. Dat ding heeft een massief houten blad en was dus bijna niet te tillen.
Mochten we ooit dit huis nog eens verkopen, dan is het inclusief tafel

[ Bericht 43% gewijzigd door lady-wrb op 09-08-2008 14:13:59 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:05:38 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60683000
is dat een grote meubelzaak ofzo?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:07:45 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60683036
Loods 5 wil ik echt een keer naartoe. Ik mag van mijzelf als ik al de plinten, deuren en kasten heb geschilderd die nu nog ongeschilderd zijn.
Heb me voorgenomen daar aankomende week mee te beginnen.
En mijn nieuw te bouwen kast is voor de helft af Nou het deel om de deur nog. Maar het sta-in-de-weg-obstakel is opgeruimd
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:08:09 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60683044
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:05 schreef Ynske het volgende:
is dat een grote meubelzaak ofzo?
soort ikea, maar dan wat duurder
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:10:34 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60683086
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Loods 5 wil ik echt een keer naartoe. Ik mag van mijzelf als ik al de plinten, deuren en kasten heb geschilderd die nu nog ongeschilderd zijn.
Heb me voorgenomen daar aankomende week mee te beginnen.
En mijn nieuw te bouwen kast is voor de helft af Nou het deel om de deur nog. Maar het sta-in-de-weg-obstakel is opgeruimd
ik woon er op fietsafstand vandaan. ik vind het heerlijk om daar rond te scharrelen. er is zoveel en zoveel verschillende stijlen! ik MOET er altijd wat kopen. sommige dingen zijn best betaalbaar, maar de meubelen vind ik wel enorm duur. maar dan heb je wel wat
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:14:23 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60683157
* lady-wrb stelt een loods5 meet voor
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:18:20 #7
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_60683223
Joehoe, wij zijn weer in het land Eigenlijk al vanaf zondag, want sinds die dag stonden we op de camping van de Katjeskelder! Amber en Iris vonden het geweldig daar, dus na 2000 km rijden hebben we een leuke week gehad in Nederland
En Koos Konijn is het nu helemaal hier in huis
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_60683368
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb stelt een loods5 meet voor
Mijn vriend wil de eerstkomende tig jaar niet meer naar Loods 5. Ook niet naar IKEA trouwens.

LadyS, wb Hoe beviel de caravan?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60683428
Hoi LadyS, wb!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:46:39 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_60683792
LadyS wb
stormy waters...
sailin'
pi_60683997
Weebee LadyS!
Loods5, dat klinkt als iets waar ik eerst ff voor moet sparen
Saartje
pi_60684024
TT klopt trouwens niet helemaal, het is een werktafel
Alhoewel ik er net wel iets aan gegeten heb
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:02:53 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60684158
heb je die honden ook gezien, snoopy?

ik vind ze zo geweldig, maar ik kan maar niet beslissen in welke kleur ik ze wil
pi_60684178
wel gezien maar ik heb geen idee wat je er mee kan. Of is het voor de 'leuk'?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:14:27 #15
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60684352
Loods 5 klinkt altijd erg hip, ik ben er nog nooit geweest. Ik weet eigenlijk niet eens of er een in de buurt zit hier.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:31:45 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60685476
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:03 schreef snoopy het volgende:
wel gezien maar ik heb geen idee wat je er mee kan. Of is het voor de 'leuk'?
het zijn eigenlijk stoeltjes/krukjes voor kleuters geloof ik (ze hebben ze ook in het kat)
maar ik wil ze gewoon voor de sier neerzetten.
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:35:31 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60685519
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:14 schreef PM-girl het volgende:
Loods 5 klinkt altijd erg hip, ik ben er nog nooit geweest. Ik weet eigenlijk niet eens of er een in de buurt zit hier.
dr zijn er maar 2 . één in zaandam en één in sliedrecht.
maar als je denkt dat ze daar alleen exclusieve dingen verkopen, valt dat vies tegen.
die grote glazen met van die oranje goudvissen, die bij de action te koop zijn/waren, hebben ze er ook (zij het een tikkie duurder en zo ben ik al meer dingen tegengekomen, die elders veel goedkoper zijn )
pi_60685842
Wij zijn net nog even naar Ikea geweest om te kijken naar wat inrichting voor de inloopkast. Ik snap echt niet dat mensen er voor hun plezier heengaan En ik vind sommige dingetjes wel leuk, maar ik word nooit echt heel erg enthousiast. Wa tik altijd wel vind dat ze leuke ontwerpen van hebben, zijn de lampen. Vandaag ook weer wat leuke gezien.

Loods 5 wil ik ook nog een keer naar toe. Eerst verhuizen, inrichten met wat we hebben, en dan gaan we wel verder kijken of we nog wat willen/nodig hebben en wat dan.

Ow ja, en we gaan kijken voor een nieuwe bank. Nu het kookeiland bijna staat, blijkt toch wel dat de bank gewoon te groot gaat zijn. Kan wel even, maar dat gaat irriteren. Dus gaan we ook maar rustig aan op zoek naar een nieuwe. Wel echt rustig aan, want ik wil deze eigenlijk helemaal niet kwijt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:12:56 #19
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60686044
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Rocka, hoe bevalt jullie Latissimma eigenlijk? Nog geen spijt? Nog lekkere koffiedingen uitgeprobeerd?
0,0 spijt Heerlijk maar moet eerlijk zeggen dat ik doorgaans te druk ben om een lekkere caffe latte te nemen 's avonds dus dat is meestal pas rond half 10 en altijd decaf 's Ochtends doe ik wel eens een lekker capo en inmiddels ben ik al 200 eu's armer aan alleen maar cups Maar heerlijke koffie!!! En dat is het waard.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60686231
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef snoopy het volgende:
TT klopt trouwens niet helemaal, het is een werktafel
Alhoewel ik er net wel iets aan gegeten heb
TT aangepast.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60687137
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:12 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

0,0 spijt Heerlijk maar moet eerlijk zeggen dat ik doorgaans te druk ben om een lekkere caffe latte te nemen 's avonds dus dat is meestal pas rond half 10 en altijd decaf 's Ochtends doe ik wel eens een lekker capo en inmiddels ben ik al 200 eu's armer aan alleen maar cups Maar heerlijke koffie!!! En dat is het waard.
Wij drinken op dit moment eigenlijk alleen 's ochtends thuis koffie, en ik verheug me er al helemaal op dat dat straks nog lekkerder kan
Goed om te horen dat het goed bevalt. Niets geprobeerd met smaakjes enzo? En is een latte maken zo bewerkelijk of ben je zo druk ?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:21:24 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60688508
Loods 5 ben ik 1 keer geweest, met Eva die er in recordtijd doorheen vloog. Daar wil ik graag nog een keer heen, maar dan zonder kinderen, kan ik even rustig rondkijken.
Geweldige winkel vind ik het.

Wat zonde Miss Sly dat je de bank niet kunt houden als je er zo aan verknocht bent.

Welkom thuis LadyS!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:51:05 #23
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60689154
Loods 5 lijkt me een geweldige winkel. Alleen jammer dat het zo'n roteind weg is. Heb voor de grap eens gekeken hoe lang ik er over zou doen om bij de dichtstbijzijnde te komen maar 1,5 uur met het ov en dan nog een kwartier lopen vind ik dan weer een stuk minder geweldig
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_60690543
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:23 schreef Webkim het volgende:

[..]

TT aangepast.
dankjewel!
pi_60692774
Zo, schoonfamilie-dag overleefd
het viel erg mee, was leuk mijn zwagers weer eens te zien en ik heb ook cadeautjes gekregen (nog voor m'n verjaardag) dus het was prima! Ik heb een heel leuk kookboek gekregen, 3 mooie armbanden en zo'n Deryan babybedje cot

Nu lekker slapen
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:20:15 #26
190853 RockabeIIa
pi_60693995
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij drinken op dit moment eigenlijk alleen 's ochtends thuis koffie, en ik verheug me er al helemaal op dat dat straks nog lekkerder kan
Goed om te horen dat het goed bevalt. Niets geprobeerd met smaakjes enzo? En is een latte maken zo bewerkelijk of ben je zo druk ?
Gewoon echt zo druk en ik wil er ruim de tijd voor nemen als ik er voor ga zitten en wil genieten. Vandaar pas later op de avond (daarbij heb ik ook rare diensttijden nu en dan maar erlijk gezegd, op mijn werk drink ik vrijwel geen koffie meer )
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:22:45 #27
190853 RockabeIIa
pi_60694055
m@x, ik heb je gemist
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:40:40 #28
3142 m@x
pi_60694515
Ik jou ook
  Hoofdredactie Fotografie zondag 10 augustus 2008 @ 00:30:53 #29
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60695599
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:51 schreef m@x het volgende:
Loods 5 lijkt me een geweldige winkel. Alleen jammer dat het zo'n roteind weg is. Heb voor de grap eens gekeken hoe lang ik er over zou doen om bij de dichtstbijzijnde te komen maar 1,5 uur met het ov en dan nog een kwartier lopen vind ik dan weer een stuk minder geweldig
Als ik terug ben van vakantie moeten we effies een datum prikken, dan gaan we samen Ik wil al zooolang eens daar kijken!
pi_60696266
Loods 5 zit hier nu vlak bij, erg leuke winkel.

Vandaag had ik een bruiloft en ik moest bijna huilen tijdens de openingsdans. Zo mooi was dat, het nummer van Dirty Dancing.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 08:53:56 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60699642
goedemorgen!
ik ben wafels aan het bakken voor het ontbijt
je moet toch wat als je vroeg op bent
de krant heb ik ook al uit
  zondag 10 augustus 2008 @ 09:13:28 #32
3142 m@x
pi_60699761
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:30 schreef Yoni het volgende:

[..]

Als ik terug ben van vakantie moeten we effies een datum prikken, dan gaan we samen Ik wil al zooolang eens daar kijken!
Gaan we zeker doen
pi_60699999
In Villa Arena heb je nu de woonfabriek. Da's net zoiets als Loods 5
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:43:04 #34
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60700412
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 08:53 schreef lady-wrb het volgende:
goedemorgen!
ik ben wafels aan het bakken voor het ontbijt
je moet toch wat als je vroeg op bent
de krant heb ik ook al uit
Lekker zeg, wafels. Hier liggen de zelfmaakcroissantjes in de oven, nog 5 minuutjes geduld en ze zijn klaar.
pi_60701134
mmmmmm wafels... lekker!
De koelkast is hier echt leger dan leeg, dus en ik gaan nu eerst maar eens boodschappen doen.. ik weet nu al dat er een grote berg zoetigheid in de kar komt te liggen
Wel jammer dat de meet niet door gaat, nou moet ik alle chocoladekoekjes alleen gaan op eten.
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 11:51:48 #36
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60701679
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:43 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Lekker zeg, wafels. Hier liggen de zelfmaakcroissantjes in de oven, nog 5 minuutjes geduld en ze zijn klaar.
die heb ik vorige week gebakken. met knakworstjes meegerold voor luca en ham en kaas voor ons
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:55:50 #37
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60701750
Reinhilde je maakt me jaloers! Hier zijn de winkels nooit open op zondag.
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 11:57:55 #38
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60701796
albert heijn is hier altijd op zondag open, maar dan wel vanaf 4 uur 's middags.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:03:50 #39
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60701911
Ik heb nog wel de ingrediënten in huis voor een zelfgemaakte monchoutaart, maar het is smerig weer, dus hangen de kinderen binnen, en dus kan ik niet lekker in mijn eentje bezig. En dan heb ik er geen zin in. Sterre wilde vanmorgen ook al meehelpen met de croissantjes, en omdat ik van mijn moeder nooit mocht meehelpen wil ik dat anders doen en mocht zij meehelpen ook al vind ik het zo leuk om zelf te doen, maar ik wil die taart toch echt zelf maken. Dat gaat echter zo'n gedram opleveren dat ik niet eens ga proberen om hem alleen te maken. Morgen maar, als ze weer naar school zijn!
pi_60702683
Zo weer terug van de Appie Echt heel fijn hoor, dat (bijna) alle winkels hier elke zondag open zijn!
Ik zit nu heel slecht witte boterhammen met hagelslag en kersenjam te eten met een lekker kopje thee erbij
En straks ga ik -helemaal alleen- een doosje frambozen op eten
pi_60702699
Oh Spuuglokje, ik snap je heel goed hoor! Ik vind koekjes/taart maken ook veel te leuk om zelf te doen, dus als ik dat dan met oppaskindjes doe, moet ik me heel erg inhouden om niet toch alles zelf te doen
pi_60702761
He jammer Spuug, dus geen Mon Chou taartenmaakfoto's in het kokkerellentopic?
Hardloper.
IG @webkim
pi_60702813
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb nog wel de ingrediënten in huis voor een zelfgemaakte monchoutaart, maar het is smerig weer, dus hangen de kinderen binnen, en dus kan ik niet lekker in mijn eentje bezig. En dan heb ik er geen zin in. Sterre wilde vanmorgen ook al meehelpen met de croissantjes, en omdat ik van mijn moeder nooit mocht meehelpen wil ik dat anders doen en mocht zij meehelpen ook al vind ik het zo leuk om zelf te doen, maar ik wil die taart toch echt zelf maken. Dat gaat echter zo'n gedram opleveren dat ik niet eens ga proberen om hem alleen te maken. Morgen maar, als ze weer naar school zijn!
Dat had ik gisteren ook, maar dan met de was. De was is namelijk echt mijn ding zeg maar. Ik mocht 'm thuis nooit doen. Ik word er echt rustig van, ik doe 'm na het wassen in de wasmand en dan alvast lekker sorteren, sokken goed doen, shirtjes rechttrekken enzovoorts. En dan pijnlijk netjes ophangen als alles dan droog is hoef je het alleen nog maar (pijnlijk netjes uiteraard) op te vouwen. ZALIG!

Alleen vindt mijn vriend dus dat hij dan ook zijn bijdrage moet leveren rukt dus zomaar shirts uit de wasmand en hangt die gekreukt en binnenstebuiten op het rekje, zonder wasknijpers "Daar krijg je deuken van!" Wat niet zo is, want die wrijf ik er liefdevol uit bij het opvouwen

Dus nu ben ik aan het broeden wanneer ik de was kan doen als hij er niet is, of te zeer bezig is om het te merken . Ik heb het al uitgelegd, maar hij denkt geloof ik gewoon dat ik denk dat hij er niks van kan.

Oh, en bij het was afrapen dan ook de wasknijpers op het rekje laten zitten WTF?!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60702913
En wel dezelfde kleuren knijpers per stuk wasgoed dat je ophangt hè!?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60702990
En dat alles een vaste plek heeft aan je rekje en dat je helemaal kriegel wordt als hij wil helpen en dat anders wil doen.

"Nee schat, de sokken moeten daar!"
(want je wil uiteraard al de goede sokken bij elkaar hebben hangen en je kan je ternauwenood bedwingen het uit zijn handen te grissen)

En nog geen minuut later: "Weet je lieverd, ik doe het zelf wel...!" En dan alles gaan corrigeren wat hij al opgehangen had.

That's me. Maar zo pijnlijk netjes als jij ben ik heul niet hoor Syreen.
Het is hier vaak best een bende, maar dan wel op mijn manier.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60703017
Hehehe Syrena, ik kan het me heel goed voorstellen. Nixxx mag ook écht de was niet doen, dan kan ik ook niet boos op hem worden als het mis gaat, en ik vind het stiekem ook wel heel leuk om te doen.
Opvouwen mag dan weer wel van mij
pi_60703949
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:58 schreef Jelief het volgende:
En wel dezelfde kleuren knijpers per stuk wasgoed dat je ophangt hè!?
Dat nog net niet Maar inderdaad wel de sokken bij elkaar. Hij heeft zwarte sokken met de dagen van de week er op. Meer hoef ik niet te zeggen zeker Wat wel irritant is dat van een paar sokken er nog wat bij zijn ouders thuis liggen, dus ik moet nu gedwongen een gele Sunday bij een witte Sunday doen (twee keer dezelfde reeks sokken gekocht, maar met een jaar tijd ertussen, dus de kleurtjes zijn veranderd).

Zelf heb ik effen zwarte sokken en om te voorkomen dat ik moet zoeken en ga eindigen met paren sokken die zwart en wat minder zwart zijn enzo, heb ik die allemaal van een draadje borduurgaren voorzien, elk paar een ander kleurtje

Ik moet echt dringend een (andere) hobby zoeken geloof ik
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60704678
Ik zou vooral geen Stolmen-IKEA-kast inelkaar gaan zetten samen. Dat doen mannen ook niet op onze manier Zo weer verder schroeven gaat
pi_60705484
de Malm-IKEA-kast ging hier vanmorgen om 6:30uur best goed!
ontbijt hadden we al achter onze kiezen en ilse was zowaar vrolijk aan het spelen, nadat ze om 5uur krijsend wakker werd.
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 14:47:39 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_60705641
quote:
Amen...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_60705702
Spuuglokje, als je de kids nou eens achter de tv schuift met een dvd, kan je stiekem taart maken
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 14:55:17 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60705875
quote:
mijn kind is absoluut niet kooklustig en weigert zelfs als ik het vraag een handje mee te helpen in de keuken.
daarintegen kwam hij wel helemaal van de zolder om te vragen wat er zo lekker rook.
die zat dus meteen met een bord wafels met poedersuiker en een glas melk aan tafel
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 15:00:22 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60706056
ik ben de keuken aan het schoonmaken en heb mezelf net even pauze gegeven

en wat de was betreft: ik kan me helemaal in syrena herkennen: die was is echt mijn ding.
vroeger, toen ik nog gekleurde knijpers had, hing ik idd alles met dezelfde kleur op
sterker nog, iedereen had bij mij zijn eigen kleur knijpers
en met was vouwen moet niemand zich bemoeien. ik haal rustig de boel weer overhoop om het zelf te kunnen doen, dus laat het wel uit zijn hoofd om me te helpen.
en daarna heerlijk therapeutisch strijken
kan me er helemaal op verheugen (ik ben echt erg, ik weet het)
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:17:40 #54
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60706598
Ik was vanmorgen al vroeg (8:45) in het bos met kind en hond. Je komt dan ongeveer 17 meter het bos in Als je de hond weer gevonden hebt, zit je kind ergens in de bladeren, heb je je kind eindelijk zover dat hij meekomt, zit de hond weer 6 bomen terug te poepen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 18:03:57 #55
7074 moussy
kuttekop
pi_60710901
Wij zijn net even wezen uitwaaien op het strand, ook leuk, onze hond wilde niet te water, dus Peet heeft dr maar geholpen
  Jubileum moderator zondag 10 augustus 2008 @ 18:35:45 #56
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60711543
Hahaha Mous!
Meiden wat zijn jullie erg! Of ik ben nog erger misschien dat het me allemaal geen drol interesseert hoe die was hangt, als ie maar droogt. Verder maakt het me ook niet uit hoe het gevouwen wordt, als het maar in de kast komt maar ik heb dan ook erg weinig klagen met een zeer huishoudelijke man die ook nog lekker koken kan. Hij kan zelfs de outfitjes voor de meiden bij elkaar zoeken, en hun haren in staarten doen
Zelfs kasten in elkaar zetten doen wij vrolijk samen *genoeg opgeschept heeft*

De grote vakantie is over Ik ga mijn kindjes vreselijk missen echt, maar o wat ben ik blij dat ik morgen even geen geduldige moeder hoef te zijn..... Ik werd vandaag gillend gek van dat geclaim van Eva (mama, mama, mama doe je? mama ben je? mama kom je? mama benjenou? mama?mama?) en het gepruttel van Iris (die had bij Bram gelogeerd en had wat slaaptekort)
Ze lagen er allebei om 6 uur al in, want we waren elkaar allemaal zat. Ze slapen als roosjes
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60712073
hihi, dan zijn ze lief he ?!

ik ben hier ook weer blij dat ilse in bed ligt..wat een dag zeg!
2 kiezen op doorbreken zag ik vanmiddag, verklaart gelukkig een hoop. Maar fijn is het niet, voor haar niet en ons niet.
Ik heb zojuist een kinderwagen besteld!
hihi, toch nog
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 augustus 2008 @ 19:05:32 #58
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60712155
t was echt een heerlijke dag vandaag. lekker in de speeltuin geweest met P_iglet, T_igger, Pepijn, Davinia, Eli, Kersjes, Devin, Memmel en Anna.
Lekker het zonnetje bekeken en plaatjes geschoten van de kids.

Meiden, en T_igger t was echt heel gezellig
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:22:53 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_60712555
Hier ook geen was fanaticus hoor
de wasmachine wast, de droger droogt. hier gaat eigenlijk nooit iets aan de waslijn en een strijkbout hebben we wel, maar wordt zelden gebruikt Het zou hier ook niet therapeutisch werken, ik zou denk ik met vanalles gaan smijten
En hoe het opgevouwen wordt en in de kast ligt? ehm... vooral snel
Ik heb niet de perfecte huisman, maar hij kookt graag en lekker en verder maak ik me er maar niet druk om, das mijn verder zo goeie huwelijk namelijk niet waard

Wij hadden verder een heerlijke laatste vakantiedag. Vanmorgen de wieg bij cattie gebracht, dat was gezellig! en daarna nog even langs lois en jeroen om het bedje voor Ezra op te halen. Ezra heeft alleen geslapen vanaf cattie naar lois, max 20 minuten maar was eigenlijk heel gezellig de rest van de dag. Het was dan ook leuk bij lois en jeroen en de meiden
We aten wel vroeg en inmiddels liggen de kids alweer een uur op bed. Ezra sliep al toen zijn hoofd het matras raakte geloof ik

Ook ik ben wel blij dat morgen de school weer begint. Liam heeft er echt veel zin in, hij ging snel slapen zei hij. Zal wel weer even wennen zijn met brood smeren 's morgens enzo. Ik ben benieuwd met wat voor verhalen hij morgen thuis komt
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:26:22 #60
108648 cattie
lieve moeder
pi_60712617
Fijn dat jullie zo'n leuke laatste vakantie dag hadden en wij vonden het ook erg gezellig! Ive was 's middags wel helemaal op, dus we hebben het rustig aan gedaan. En nogmaals erg bedankt voor het wiegje, hij is !
Ive ligt ook al lekker in bed (zonder problemen, terwijl mijn man er niet is en het meestal een drama is als ik Ive in bed stop).
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:29:07 #61
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60712670
Wij zijn net terug uit het bos. Liep een beetje uit omdat het er zo heerlijk was. Bram fietst nu helemaal los. alleen "starten"is nog een klein probleem
Nu dus aan het eten koken en morgen dus weer in het gareel .
Geen zin. Maar ja. Voor de jongens is het wel beter. die breken sinds gister de tent af. Alsof ze school weer ruiken.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:38:02 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_60712886
buuf, dan heb je ten minste tijd om plintjes te schilderen
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:38:49 #63
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60712910
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef Belana het volgende:
buuf, dan heb je ten minste tijd om plintjes te schilderen

Oh, wacht.. als het af is mag ik naar Loods 5
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:40:35 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_60712953
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:26 schreef cattie het volgende:
Fijn dat jullie zo'n leuke laatste vakantie dag hadden en wij vonden het ook erg gezellig! Ive was 's middags wel helemaal op, dus we hebben het rustig aan gedaan. En nogmaals erg bedankt voor het wiegje, hij is !
Ive ligt ook al lekker in bed (zonder problemen, terwijl mijn man er niet is en het meestal een drama is als ik Ive in bed stop).
Ik had jouw man natuurlijk al eens ontmoet, en ik vond het al, maar Nick zei nog: wat een leuke vent die W...

dus mijn jongens hebben Ive afgemat?
Ive was ook wel heel druk met achter Ezra aan hollen op een gegeven moment vond dat zo koddig, Ezra met die eend en Ive er met zijn oootoooooo achteraan
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:41:02 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_60712968
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh, wacht.. als het af is mag ik naar Loods 5
en dat is dan weer hier in de buurt
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:42:34 #66
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60712999
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:41 schreef Belana het volgende:

[..]

Zal ik dat af moment maar liever niet afwachten misschien? Ik ken mij...
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:44:29 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_60713048
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:42 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Zal ik dat af moment maar liever niet afwachten misschien? Ik ken mij...
doe maar niet dan nee
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:54:05 #68
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60713311
Lekker time-management ook. Had me zo voorgenomen de jongens vroeg naar bed te doen. Maar het eten is nog niet klaar. En die kip moest wel omdat zijn uiterste datum begon te naderen.

Ach ja. Het zal wel nooit beter met me worden denk ik.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:56:46 #69
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60713369
Als iemand anders mijn was opvouwt, doe ik het soms wel eens overnieuw als het té erg is

Shirtjes hang ik ook altijd recht op, onder de oksels, dubbel zonder knijpers.. zodat je nooit met draaiingen zit

Alles is even breed opgevouwen..

Alleen boeit 't me dan weer niet als er een stapel omvalt in de kast

(ik kwam trouwens laatst pas tot de ontdekking dat ik zo'n zeikerd bleek te zijn met de was.. toen iemand anders het voor het eerst zonder mijn 'toezicht' had gedaan..
Al ben ik ondertussen wel allang blij dat mijn was opgevouwen wordt als ik bijv. bij de tandarts lig .. Maar toch he... als ik tijd over zou hebben... )

Maar ik strijk niet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:57:09 #70
3011 E.T.
pi_60713382
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:41 schreef Belana het volgende:

[..]

jouw definitie van buurt is wel errug ruim hoor!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:58:22 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60713424
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:57 schreef E.T. het volgende:

[..]

jouw definitie van buurt is wel errug ruim hoor!
Je moet het relatief zien hè. Vanwaar ik kom is het errug in de buurt.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:03:53 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_60713597
ik ben van de week "even"wezen buurten bij de buuf en geloof me, dan is loods5 hier ineens heul vlakbij
stormy waters...
sailin'
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:22:28 #73
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60714116

Wasknijpers. Was ophangen

Hier ook een freak. De kleur van de knijper wordt zorgvuldig afgestemd op het kledingsstuk. Vervolgens is de kleurvolgorde op het rek van belang, het moet wel vrolijk ogen, maar niet rommelig.

Ik let in winkels altijd op de kleur wasknijpers die ze verkopen. En vorige week ontdekte ik dat er ook zwarte bestaan (IKEA). De enige kleur die ik nog niet heb is oranje. Terwijl ik best veel oranje handdoeken en shirtjes heb. Lastig!
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:25:13 #74
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60714192
Jeutje, ik dacht dat ik freakachtig was met mijn was. Maar ik ben nog mild begrijp ik
Zal husb dit allemaal eens laten lezen. Dan klaagt ie vast niet meer over dat ik vind dat hij de was verkeerd aan de lijn hangt. (zo'n hekel aan ruitvormige handdoeken )
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:26:56 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_60714228
phluph...you are not being serious?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 20:27:22 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_60714240
ik ben ook een freak wat wassen aangaat, ik was álles op kleur. Een roze was, een witte was, een donkerblauwe was enz enz Ophangen maakt me niet uit, maar sokken en ondergoed aan de kleine lijntjes van de droogmolen, niet iedereen hoeft tegen onze onderbroeken aan te gapen.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:28:31 #77
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60714267
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:27 schreef moussy het volgende:
ik ben ook een freak wat wassen aangaat, ik was álles op kleur. Een roze was, een witte was, een donkerblauwe was enz enz Ophangen maakt me niet uit, maar sokken en ondergoed aan de kleine lijntjes van de droogmolen, niet iedereen hoeft tegen onze onderbroeken aan te gapen.
Dat van die onderbroeken doe ik ook.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:43:03 #78
190853 RockabeIIa
pi_60714691
in de hoop dat iemand me kan helpen: ik ben niet zo modebewust en nu heb ik binnenkort een bruiloft... Graag zou ik iets feestelijks aan maar wat? Het moet ook nog comfortabel zitten en ik moet achter kind(eren) aan kunnen rennen. Kan iemand me vertellen wat nu echt feestelijk is, done and not done, niet te bloot ivm plakplaatjes, etc?

(Gisteren werd ik in een sjieke zaak waar ik best wat leuks zag hangen hier en daar gewoon niet eens geholpen... Ik zag er ook absoluut niet sjiek uit maar toch... echt... geen woorden voor... idioot gewoon en ongelooflijk toen het me overkwam )
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:43:04 #79
3011 E.T.
pi_60714692
ik heb geen droogmolen
Alleen een staand rekje op zolder en twee hang-rekjes buiten..

onderbroeken gooi ik trouwens in de droger om dezelfde reden (en omdat ik onderbroeken en sokken ophangen stom werk vind )
pi_60714746
stelletje mafkezen Hier gaat alles in de droger en er wordt selectief gestreken.
De Stolmenkast zit in elkaar, onze relatie is beter dan ooit en we zitten nu aan een roseetje
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 20:46:05 #81
7074 moussy
kuttekop
pi_60714794
Ik wilde een linnen broek aan gaan raden Rocka... maar die kreukelen zo
  Jubileum moderator zondag 10 augustus 2008 @ 20:46:07 #82
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60714795
Een mooie pantalon, blouse en evt. jasje is niet feestelijk genoeg Rocka?
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 20:47:07 #83
7074 moussy
kuttekop
pi_60714821
Ow en Rocka, bij H&M hebben ze ook echt goed en betaalbaar bruiloftspul, heb je die arrogante dure zaken helemaal niet voor nodig
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:47:22 #84
190853 RockabeIIa
pi_60714829
ka maar waar te kopen en wat voor jasje? Wat voor stof?
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:53:57 #85
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60715080
Mijn 'voor elke gelegenheid' Dress is ineens gekrompen in de was. Ik haat het, ik haat het. Ik zou dus voor een jurk gaan Rockabella.

En wat zijn jullie was-freaks! Of beter; wasknijper-freaks!

Moonah, ik heb weer een nieuwe taak voor je. (Na de poetsmanie.... ) Ik heb vanmiddag alle kaartjes die we na geboorte van beide dames gekregen hebben ingeplakt. Vreselijk, maar het is klaar nu!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Jubileum moderator zondag 10 augustus 2008 @ 20:55:51 #86
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60715148
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 20:56:52 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_60715183
didi heeft ook leuk en mooi spul dacht ik, Lois weet dat wel
  Jubileum moderator zondag 10 augustus 2008 @ 20:58:49 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60715246
Didi heeft heel erg leuk spul, vooral de Dressed lijn is leuk voor een bruiloft maar ik vind Didi wel duurder en duurder worden lately
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 21:02:24 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_60715363
Maar Rocka zipt dure koffie en durft winkels in te stappen waar je al 10 euro moet betalen omdat je de deur aangeraakt hebt

Wel jammer van didi, ik hoor er altijd veel goede dingen over.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:03:10 #90
190853 RockabeIIa
pi_60715385
goeie tip Lois, dat SPS. Denk dat ik daar eens langs moet gaan want in die richting zoek ik wel iets

H&M vind ik vreselijk... sorry. Vreselijke drukte, vreselijke pasvorm en vreselijke kwaliteit (jaja ik word weer eens oud )
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:04:02 #91
108648 cattie
lieve moeder
pi_60715406
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:40 schreef Belana het volgende:

[..]

Ik had jouw man natuurlijk al eens ontmoet, en ik vond het al, maar Nick zei nog: wat een leuke vent die W...

dus mijn jongens hebben Ive afgemat?
Ive was ook wel heel druk met achter Ezra aan hollen op een gegeven moment vond dat zo koddig, Ezra met die eend en Ive er met zijn oootoooooo achteraan
Hahaha, ja, met die eend, dat was echt geweldig! Het was echt een stel leuke kindjes bij elkaar.

Jullie wasverhalen! Ik heb 3 type wassen: wit, rood en bont en ik pleur alles in de droger. Tot grote frustratie van mijn man (die ook nog allemaal speciaalwasjes doet en dingen heeft die niet in de droger mogen enz). En ik raak max 5x per jaar een strijkbout aan. Strijken is mannenwerk!

Rocka, wat voor soort huwelijk is het en hoe goed ken je de bruid en bruidegom? Hoe dichter bij het stel, hoe formeler en op een chique huwelijk zou ik altijd een rok of jurk aan doen. Maar het belangrijkste is dat het iets vrolijks is waar je je goed in voelt. Bij Didi hebben ze ook leuke spullen vind ik.

edit: ik zie net dat boven mij al 3x Didi is genoemd, lekker spuit 11 van mij dus.
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 21:04:40 #92
7074 moussy
kuttekop
pi_60715427
Ik doe alleen maar H&M online, de H&M hier is me echt veel te hysterisch ik ben oud én vertrut, want ik heb fietstassen op mn fiets
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:06:08 #93
190853 RockabeIIa
pi_60715463
oh, moussy... ik loop idd de wibra voorbij
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:07:57 #94
190853 RockabeIIa
pi_60715520
cattie, het is erg formeel en we staan close Brent gaat ook de hele dag mee. Dus die moet ook nog iets fris en fruitigs aan Ik denk dat zo'n mini-pinquinpakje hem wel erg lollig zal staan maar hij is zo onbenullig dat ik denk dat ie het daarin wel 2 uur red maar niet veel langer.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:16:45 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60715775
Ik heb gisteren ook voor het eerst in mijn leven wasknijpers gekocht. En een droogmolen. Wauw....in mijn tuintje....een droogmolen. Nog even en ik word een echt moeke
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:16:53 #96
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60715778
Het enige wat ik dan nog als regel weet: Draag geen wit!

Dat SPS loop ik altijd voorbij, maar ziet er best wel heul mooi uit voor zoiets!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:17:42 #97
108648 cattie
lieve moeder
pi_60715807
Voor Brent dus een pinguinpakje en reservekleertjes voor na 2 uur.
En op de website van Didi heb ik al een leuke rok met een mooi jasje gezien. Of bij esprit, deze rok met een zwart jasje en een mooie blouse.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:17:46 #98
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60715810
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:26 schreef Belana het volgende:
phluph...you are not being serious?
Jawel!

Het is iets genetisch, mijn zus heeft het precies hetzelfde.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:19:17 #99
190853 RockabeIIa
pi_60715857
Misschien is de MEXX winkel ook wel wat. Online is iig bijna alles uitverkocht maar ik zie wel wat leuke feestelijke dingen staan. Thanks voor de hulp ladies. Ik ben iig in de juiste richting aan het zoeken denk ik. Mijn moeder wil dinsdag wel mee naar die exclusieve winkel om ze ene poepje te laten ruiken maar eerlijk gezegd kunnen ze van mij gewoon de schij* krijgen... Ik ga daar geen moeite meer voor doen
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:21:06 #100
190853 RockabeIIa
pi_60715908
oh, cattie, die rok... ja die moet ik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')