mijn kind is absoluut niet kooklustig en weigert zelfs als ik het vraag een handje mee te helpen in de keuken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb nog wel de ingrediënten in huis voor een zelfgemaakte monchoutaart, maar het is smerig weer, dus hangen de kinderen binnen, en dus kan ik niet lekker in mijn eentje bezig. En dan heb ik er geen zin in. Sterre wilde vanmorgen ook al meehelpen met de croissantjes, en omdat ik van mijn moeder nooit mocht meehelpen wil ik dat anders doen en mocht zij meehelpen ook al vind ik het zo leuk om zelf te doen, maar ik wil die taart toch echt zelf maken. Dat gaat echter zo'n gedram opleveren dat ik niet eens ga proberen om hem alleen te maken. Morgen maar, als ze weer naar school zijn!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef Belana het volgende:
buuf, dan heb je ten minste tijd om plintjes te schilderen
Ik had jouw man natuurlijk al eens ontmoet, en ik vond het al, maar Nick zei nog: wat een leuke vent die W...quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:26 schreef cattie het volgende:
Fijn dat jullie zo'n leuke laatste vakantie dag hadden en wij vonden het ook erg gezellig!Ive was 's middags wel helemaal op, dus we hebben het rustig aan gedaan. En nogmaals erg bedankt voor het wiegje, hij is
!
Ive ligt ook al lekker in bed (zonder problemen, terwijl mijn man er niet is en het meestal een drama is als ik Ive in bed stop).
en dat is dan weer hier in de buurtquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Oh, wacht.. als het af is mag ik naar Loods 5![]()
Zal ik dat af moment maar liever niet afwachten misschien?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:41 schreef Belana het volgende:
[..]
en dat is dan weer hier in de buurt
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal ik dat af moment maar liever niet afwachten misschien?Ik ken mij...
jouw definitie van buurt is wel errug ruim hoor!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:41 schreef Belana het volgende:
[..]
en dat is dan weer hier in de buurt
Je moet het relatief zien hè. Vanwaar ik kom is het errug in de buurt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
jouw definitie van buurt is wel errug ruim hoor!
Dat van die onderbroeken doe ik ook.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:27 schreef moussy het volgende:
ik ben ook een freak wat wassen aangaat, ik was álles op kleur. Een roze was, een witte was, een donkerblauwe was enz enzOphangen maakt me niet uit, maar sokken en ondergoed aan de kleine lijntjes van de droogmolen, niet iedereen hoeft tegen onze onderbroeken aan te gapen.
Hahaha, ja, met die eend, dat was echt geweldig! Het was echt een stel leuke kindjes bij elkaar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:40 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik had jouw man natuurlijk al eens ontmoet, en ik vond het al, maar Nick zei nog: wat een leuke vent die W...
dus mijn jongens hebben Ive afgemat?
Ive was ook wel heel druk met achter Ezra aan hollen op een gegeven momentvond dat zo koddig, Ezra met die eend en Ive er met zijn oootoooooo achteraan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |