Hahaha, ja, met die eend, dat was echt geweldig! Het was echt een stel leuke kindjes bij elkaar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:40 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik had jouw man natuurlijk al eens ontmoet, en ik vond het al, maar Nick zei nog: wat een leuke vent die W...
dus mijn jongens hebben Ive afgemat?
Ive was ook wel heel druk met achter Ezra aan hollen op een gegeven momentvond dat zo koddig, Ezra met die eend en Ive er met zijn oootoooooo achteraan
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:46 schreef Syrena het volgende:
Zelf heb ik effen zwarte sokken en om te voorkomen dat ik moet zoeken en ga eindigen met paren sokken die zwart en wat minder zwart zijn enzo, heb ik die allemaal van een draadje borduurgaren voorzien, elk paar een ander kleurtje![]()
Toevállig klikte ik voor het douchen/slapen gaan nog even op het bankje en lees ik over je ijver!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef Lishe het volgende:
Moonah, ik heb weer een nieuwe taak voor je.(Na de poetsmanie....
) Ik heb vanmiddag alle kaartjes die we na geboorte van beide dames gekregen hebben ingeplakt. Vreselijk, maar het is klaar nu!
ah, je kunt er zelf gelukkig om lachenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jawel!![]()
Het is iets genetisch, mijn zus heeft het precies hetzelfde.
Hij schijnt op te vouwen tot een klein plaatje. 35 bij 15 ofzo. Tenminste, dat las ik van het weekend ergens. Ik heb zo'n enorme moeke-molen. Een afzichtelijk rotding maar ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef Ynske het volgende:
k vind deze droogmolens zo leuk
[ afbeelding ]
alleen als je dan geen was hebt hangen, hangt dat ding steeds in het zicht das ook niets
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef Ynske het volgende:
k vind deze droogmolens zo leuk
[ afbeelding ]
alleen als je dan geen was hebt hangen, hangt dat ding steeds in het zicht das ook niets
Zo is het maar net E.T.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:48 schreef E.T. het volgende:
leah, jij kan er helemaal niet uitzien als een ordi..
hooguit als iemand met uitgroei
k blijf t zo niet snappen steeds die oorlogen enzoquote:Cameraman RTL gesneuveld in Georgië
Bij een Russisch bombardement op de Georgische stad Gori is RTL Nieuws-cameraman Stan Storimans gedood. Correspondent Jeroen Akkermans raakte gewond aan zijn been.
Conflict om Zuid-Ossetië
Bij het bombardement zouden in totaal vijf doden zijn gevallen. Ook is een onbekend aantal andere mensen gewond geraakt. Jeroen Akkermans en Stan Storimans deden in Georgië verslag van het conflict tussen Rusland en Georgië om Zuid-Ossetië. Die Georgische provincie zoekt al jaren aansluiting bij Rusland.
NAVO-overleg
Ambassadeurs van de NAVO-landen komen bijeen in Brussel voor overleg over het conflict. Ook de EU vergadert over de situatie in Georgië.
Ik kan er ook niet tegen. Vandaar de écht grote kast!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef Belana het volgende:
ons huis is niet groot, een kamer en suite (dus voor en achterkamer) van 3,5 meter breed en dan in totaal 10 mter lang ofzo, echt zo'n pijpenla. En ok, das dan mijn tik, ik kan niet tegen al die troep om me heen
eens in de zoveel tijd moet ik even ruimen heur
k zou willen dat ik dat ook in me had, niet tegen troep kunnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef Belana het volgende:
ons huis is niet groot, een kamer en suite (dus voor en achterkamer) van 3,5 meter breed en dan in totaal 10 mter lang ofzo, echt zo'n pijpenla. En ok, das dan mijn tik, ik kan niet tegen al die troep om me heen
eens in de zoveel tijd moet ik even ruimen heur
gebed zonder end is hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen. Vandaar de écht grote kast!Maar goed, speelgoed sorteren wordt ook hoog tijd. Meer dan de helft kijken ze niet naar om. Tot er andere kinderen komen spelen en alles uit de diepste spelonken weer tevoorschijn komt.
Ik vind het een goed idee. Ik doe vanmiddag mee. (stok achter de deur)
Om even weer aan te sluiten op het begin van deze reeks:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Buurvrouw, wat zet je nu toch weer te koop op marktplaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |