Vind je dat helaas? (Misschien wel van het slanke, maar je wil toch niet echt zo'n hockeysletter zijn?)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind t heel leuk, maar alles wat een hockeysl*tje heeft heb ik helaas niet
je weet wel van die slanke dennetjes enzo
hockeyslet niet maar slank zou ik niet erg vindenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind je dat helaas? (Misschien wel van het slanke, maar je wil toch niet echt zo'n hockeysletter zijn?)
Belangrijker is dat je je goed voelt....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
hockeyslet niet maar slank zou ik niet erg vinden
botox...quote:
Ik heb eerder dit jaar ook een B-12 tekort gehad en dit op peil gekregen met injecties. Ik wil niet deze SC overnemen met mijn verhaal, maar je mag me PM-en als je meer wilt weten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:42 schreef Luchtbel het volgende:
Nee want ik kan niet eens naar buiten. Het is zo pauze en dan zal het wel even stil zijn, denk ik. Ze moeten vast pauze houden. Maar ik baal echt zo van mezelf, van zulke dingen en nooit eens kalm kunnen reageren. En vanmorgen was ik bij de dokter omdat ik me al een tijd helemaal niet lekker voel. Paar keer bloed laten prikken de laatste tijd, en ik heb naast bloedarmoede toch echt een tekort aan vitamine b-12, volgens de dokter. Maar ik heb geen idee wat dat nou weer gaat inhouden en hoorde alleen maar iets over injecties. Ik wil geen gezeur aan mijn lijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |