das mijn tekst!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:07 schreef Belana het volgende:
heej snoop, zit er niet nog wat voor me tussen
jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:10 schreef Ynske het volgende:
hier een blonde vraag maar misschien weten jullie dat
als je in een restaurant een wienersnitzel met champignonen roomsaus besteld
is dat dan een varkenssnitzel?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef snoopy het volgende:
Ik had het over mijn eigen kleren, niet over kinderkleding
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:06 schreef Lois het volgende:
Jouw kleding is mij vast te klein Snoop
Ik vind een kledingruilbeurs wel een geweldig goed idee eigenlijk, ik heb nog een heleboel babymeisjesspul boven liggen wat ik niet wil verkopen maar waar ik graag iemand gelukkig mee maak.
Grappig de plinten en het tappijt wat in de woon en slaapkamer ligt is paars donkerpaars, heb ook een donkerblauwe bank maar wil er niet al te veel een kleuren circus van maken.quote:
Geelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef _Bar_ het volgende:
Ga er zo nog maar eens nachtje over slapen over wat er nu eens mooi bij zou passen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef _Bar_ het volgende:
Want geel naast je, geel boven je en weer geel naast je daar word je nogal euhmmmmm Geelerig van
Ook je plafond? in dezelfde kleur doorgetrokkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
En wat hebben wij op de muren, juist geel!
In een topic zit je nog steeds met het getrut van heel veel foto's maken uploaden, nette post maken etc.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:11 schreef Lishe het volgende:
En in een topic kan het zeker niet?
Maarehm, lijkt me echt een goed idee. Een soort rommelmarkt-achtig-iets.
En dan over niet al te lang, mijn zolder moet leeg.
Nee, plafond gewoon wit. En het is behangen. Met 2 verschillende soorten behang. 1tje wit en daar is geel overheen geschilderd. (speciaal behang waarbij dat kan) En de andere donkergeel met een motiefje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:44 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ook je plafond? in dezelfde kleur doorgetrokken
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef Lishe het volgende:
Oei Rocka, lijkt me best heel pijnlijk. Met je plastische chirurgie.Laat je nu ook je voorhoofd botoxen?
Linda is wel mooi jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:04 schreef Lishe het volgende:
Ach arme, nee Ticoo. Ik stel me bij Rockabella iets meer LindadeMollerigs voor.Subtiel maar minder emotie.
Nee hoor Rockabella, ik vind je heul stoer en hoop dat je op de bank hangt met zo'n koffieding van je.
Oh...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:04 schreef Lishe het volgende:
Ach arme, nee Ticoo. Ik stel me bij Rockabella iets meer LindadeMollerigs voor.Subtiel maar minder emotie.
Nee hoor Rockabella, ik vind je heul stoer en hoop dat je op de bank hangt met zo'n koffieding van je.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef RockabeIIa het volgende:
oh ben jij er zo eentje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |