Link naar de dansmatten: Stepmaniaquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef Syrena het volgende:
Discipline voor de sportschool heb ik zeker weten niet, en die kost 37 euro per week onbeperkt.... dus een dansmattie van 40 euro, hopelijk te koop bij Bol zodat ik met bonnen kan betalen, lijkt me beter. En makkelijker te verpatsen op MP, mocht het niks zijn.
Of doorverkopen aan Phlupy
Of samen kopen, dan issie 29.95 op een andere sitequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:36 schreef phluphy het volgende:Hoe snel denk je erop uitgekeken te zijn Syreen?
Strak plan, net zo strak als ons lijf straks.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Of samen kopen, dan issie 29.95 op een andere site
Echt wel! In een bikini van 1.69 van de Action!quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef phluphy het volgende:
[..]
Strak plan, net zo strak als ons lijf straks.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:38 schreef Syrena het volgende:
Oja, mijn laatste nieuwe verslaving vind ik ook echt wel wat voor Spuuglokje: CakeMania! Taarten bakken
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Over taarten bakken, ik had laatst een monchoutaart gemaakt en de bodem had heerlijk kunnen zijn (bastognekoeken), maar ik vond het al idioot dat ik een heel (!) pakje roomboter nodig had voor 1 verkruimeld pak bastognekoeken. Boter gesmolten in een pannetje, kruimels erbij, en toen dreef er nog allemaal boter op, zoveel was het.
Dus ik heb er nog zoveel mogelijk boter afgeschept/uitgeperst en dat als bodem gedaan. In de koelkast ermee tot 't monchoumengsel klaar was. 4 pakjes monchou losroeren en daar 200 gram basterdsuiker doorroeren. In andere kom halve liter slagroom niet helemaal stijf kloppen en erdoor mengen. Dat spul op die bodem verdelen, in een paar uur stijf laten worden en dan 2 blikjes vlaaivulling erop. Wel een grote taartvorm nemen, ik had 28 cm doorsnee (beter was 26 cm trouwens). Resultaat: een heel lekkere taart maar die bodem oehhhhfff véél te machtig.
En dat zeg ik niet gauw.
Dus als ik 'm nog een keer maak doe ik er maximaal 100 gram boter in ipv die 250.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Over taarten bakken, ik had laatst een monchoutaart gemaakt en de bodem had heerlijk kunnen zijn (bastognekoeken), maar ik vond het al idioot dat ik een heel (!) pakje roomboter nodig had voor 1 verkruimeld pak bastognekoeken. Boter gesmolten in een pannetje, kruimels erbij, en toen dreef er nog allemaal boter op, zoveel was het.
Dus ik heb er nog zoveel mogelijk boter afgeschept/uitgeperst en dat als bodem gedaan. In de koelkast ermee tot 't monchoumengsel klaar was. 4 pakjes monchou losroeren en daar 200 gram basterdsuiker doorroeren. In andere kom halve liter slagroom niet helemaal stijf kloppen en erdoor mengen. Dat spul op die bodem verdelen, in een paar uur stijf laten worden en dan 2 blikjes vlaaivulling erop. Wel een grote taartvorm nemen, ik had 28 cm doorsnee (beter was 26 cm trouwens). Resultaat: een heel lekkere taart maar die bodem oehhhhfff véél te machtig.
En dat zeg ik niet gauw.
Dus als ik 'm nog een keer maak doe ik er maximaal 100 gram boter in ipv die 250.
Pepijn was ook bijn Pappa!quote:Memmel schreef het volgende:
Pepijn! Wat een stoere vent ben jij, dan!
Ik dacht dat je thuis bij papa was, terwijl je mama naar Lowlands was. Zeker veel bekijks?![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh taarten en cakejes bakken ik doe mee! Ben me helemaal suf aan het lezen op cakecentral.com. Maak me gek
Als ik alletwee m`n pootjes weer kan gebruiken ga ik me toch een partij aan de bak
Ik dacht al!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:10 schreef t_igger het volgende:
[..]
Pepijn was ook bijn Pappa!![]()
Maar Pepijn & Pappa zijn een dagje langs geweest bij mamma op Lowlands!![]()
Errug veel bekijks met kind in de draagdoek, van aaah wat zieluggg tot wow wat cool!![]()
We zijn niet blijven slapen, maar weer naar huis gegaan hoor!
Wat gaaf.quote:
Nou, hier wel maar van de week kwam er een jongen bezorgen die echt kwaad op me wasquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:33 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil ook albert.nl, maar die bezorgt hier nog niet
Gaat jouw dachsje op het grit dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:
schlecker doet ook aan bezorgenMisschien is dat een optie PM? Daar kun je nl ook zware zakken grit en schoonmaakmiddelen vandaan halen
Tuulk niet. Die wil alleen in de tuin (of binnen als het regent @!#~!!@@#quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:26 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Gaat jouw dachsje op het grit dan?
Ik vind het ideaal. Het kost even wat tijd om je boodschappenlijst te maken maar Als je de site eenmaal door hebt dan gaat dat ook sneller. We bestellen tussen de 4 en 6 keer per jaar.Meestal als er een leuke bezorgkostenkorting isquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:32 schreef Belana het volgende:
is dat nou handig dat bestellen via Albert? ik denk er ook wel eens over en heb ook wel eens gekeken, maar het lijkt me nogal veel werk om alles te bestellen en bovendien vond ik die site traag? of went het?
Ik heb er ook over gedacht om eens een brief te sturen. Het minste of geringste en Sesamstraat wordt geschrapt. Heel irritant. Bij de tour de france, als er tennis op tv is, nu met de spelen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:08 schreef ik80 het volgende:
Waarom zetten ze in de gids, in de krant en op internet dat sesamstraat wel komt, om het vervolgens niet uit te zenden?
Eerst al mt de tour de france, en nu ook weer. Ik ben bijna in staat om een klachtbrief te sturen.
Het zit altijd precies op zon lekkere tijd (Koken) mmm het is bijna voorbij toch?
Je kan dat ook even hier melden: Vraag en aanbod kinderspullen deel 22quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dag ouders, ik heb toestemming van yvonne om hier even te melden dat ik een stel kinderboeken in de aanbieding heb.Onder andere boeken van Thea Beckman, Carry Slee en Jacques Vriens voor kleine prijsjes. Kijk eventjes hier: [TK] Kinderboeken
Nu lekker doorkeuvelen over de kinders
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan dat ook even hier melden: Vraag en aanbod kinderspullen deel 22
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:23 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hey jessie, da's volgens mij lang terug zeg! Hoe gaat het met je?
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:52 schreef dutchie het volgende:
Welke verhalen? Ik heb ze alweer geblocked uit mijn hoofd.
Het neemt alweer iets af gelukkig. Het zijn nu echt plaatselijke buien als het ware. Maar dan wel compleet met overstromingen en aardverschuivingen.
Hurricane Cas.
deed de dierenarts dat dan gewoon? in laten slapen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:08 schreef moussy het volgende:
Jessie![]()
Ik heb laatst ook een pieskat (en later poep...) in moeten laten slapen, hij was 14 en waarschijnlijk incontinent, maar alles wees op een tumor in zn kop, heel sneu, maar ik ben niet gediend van gezeik en geschijt. Ik heb wel nog een feliway stekker geprobeerd, werkte niet... logisch ook achteraf
Na onderzoek was het haar advies, het enige wat ik nog kon doen was homeopatische korreltjes tegen het incontinent zijn (werkte bij de kat van mn moeder) maar toen later bleek dat er een tumor op zijn kin en in zijn bek zat en zijn pupillen het niet meer deden was het klaar...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:19 schreef Belana het volgende:
[..]
deed de dierenarts dat dan gewoon? in laten slapen?
Het is er hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:32 schreef Belana het volgende:
ja, met tumoren houdt het natuurlijk op idd. Toevallig heb ik net aan mijn homeopaat gevraagd of ze niet iets heeft voor mijn poes. Ze is verder namelijk harstikke gezond, je ziet niet eens dat ze 14 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |