Die bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:01 schreef Damanique het volgende:
Om al het benodigde spul te kopen voor DDR raad ik FutureMax aan. Heel goed aanbod met redelijke prijzen, en erg goede service - ik mocht gewoon een mat terugsturen toen deze het niet deed, en een nieuwe kopen voor alleen het bedrag extra.
Zorg er wel voor dat je niet de standaard verzendoptie kiest, of vraag even of hij het NIET met de DPD wil verzenden. Dus liever met TNT-DHL-UPS-whatever. Ik heb namelijk een ZEER slechte ervaring met DPD gehad. Die hebben het klaar gekregen om een beschadigd pakket in de regen tegen mijn voordeur te zetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad![]()
Inderdaad goeie service, repareert ook en heeft tevens leuke acties. Aanradertje.
ik snap niet waarom je het aan nam ik zou het niet eens WILLEN aannemen en terug sturen of weigeren opdat ze een nieuwe toe sturenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef NutKees het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je niet de standaard verzendoptie kiest, of vraag even of hij het NIET met de DPD wil verzenden. Dus liever met TNT-DHL-UPS-whatever. Ik heb namelijk een ZEER slechte ervaring met DPD gehad. Die hebben het klaar gekregen om een beschadigd pakket in de regen tegen mijn voordeur te zetten.
Er is ook een optie om het op te halen. Heb ik ook gedaan, kan je gelijk verschillende modellen naast erlkaar zien liggen. Tevens is het zeker geen onaardige kerel en heeft ie nog een leuke naam ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef NutKees het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je niet de standaard verzendoptie kiest, of vraag even of hij het NIET met de DPD wil verzenden. Dus liever met TNT-DHL-UPS-whatever. Ik heb namelijk een ZEER slechte ervaring met DPD gehad. Die hebben het klaar gekregen om een beschadigd pakket in de regen tegen mijn voordeur te zetten.
ach het lukt mij ook nog nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:27 schreef zquing het volgende:
wat een kutspel is dit.......
ja ik mag dit zeggen, het heeft me gvd een half jaar van me leven gekost om Emerald Sword te AA'en
valt wel meequote:Op woensdag 21 maart 2007 08:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Dit spel lijkt me echt leuk op een toetsenbord![]()
het is ook ontzettend leuk klein beetje verslavend en let niet opzquing >.> hij zal er wel een trauma aan over hebben . hij is gewoon niet sportiefquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Dit spel lijkt me echt leuk op een toetsenbord![]()
er is anime , DDR 1-8 mix, en Keyboard packsquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:01 schreef Nosh het volgende:
Even een vraagje: hoe zit het qua variatie in de muziek?
Bij DDR en aanverwanten haakte ik af door de walgelijke eurothrash waarmee het stappen vergezeld ging, en nu hoor ik alweer Dragonforce.
En sta je dan voor je pc te stappen? Want ik weet niet hoe groot jullie schermen zijn, maar bij mijn schermpje is het al regelmatig een kwestie van flink turen, laat staan met 150bpm.
hax!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:10 schreef zquing het volgende:
tof filmpje van hoe ik air doe met C800/hidden/shuffle. Let niet op de kwaliteit, en ik was ooit veel beter dan dit
beste is gewoon een aparte camera neer te zetten en die te laten opnemenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:26 schreef zquing het volgende:
weet iemand btw hoe je video kan opnemen, maar zonder dat mn fps onder de 100fps schiet? Met Fraps kan 't wel maar dan moet je de capture rate ook op 100fps zetten, ik heb liever 1tje die met 25fps opneemt maar zonder dat mn fps omlaag gaat
ik weet 't, maar mn telefoon geeft zulke crappe filmpjes xD(filmpje is 't bewijs)quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
beste is gewoon een aparte camera neer te zetten en die te laten opnemen
daarna zet je het over op de pcmakkelijker kan niet . garandeerd een goeie capture
btw ff je filmpje kijken![]()
achquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:45 schreef zquing het volgende:
met quicktime/quicktime alternative
http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm
ik zal kijken of ik ander linkje maken kan
http://blog.aerith.nl/?p=12#respond
alleen is de kwaliteit hiervan nog slechter
speel eens mee onlinequote:Op woensdag 21 maart 2007 20:33 schreef zquing het volgende:
vroeger kon ik 't wel AA'en. Mischien ff een maandje inkomen. c800 is gewoon leuk, helemaal met hidden
welk niveau was dat liedjequote:Op donderdag 22 maart 2007 07:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
haha, Ik als Pro-DDRer moet me natuurlijk ook melden in dit topic hehe
overigens speel ik uitsluitend met me voeten en niet met Keyboard, materiaal wat ik voor mijn sessies gebruik is een TX6500V2
en tja het is altijd leuk om mer mensen te zien die stepmania/DDR spelen haha
mijn filmpjes staan allemaal in me fobo, dus neem een kijkje zou ik zeggen
Overigens het moeilijkste nummer wat me ooit gelukt is om te clearen op me keyboard was "one more lovely" wat eigenlijk een nummer is die op beatmania IIDX staat
weet nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:10 schreef heus het volgende:
http://www.futuremax.nl/product_info.php?cPath=161_162&products_id=548
deze een beetje goed?
Of deze gewoon meteen
http://www.futuremax.nl/product_info.php?cPath=161_177&products_id=745
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |