abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47470754
het algehele nieuwe topic over Stepmania

iedereen kent het spel dance dance revolutions of heeft er enigzins van gehoord maar om te verduidelijking te brengen:
voor je neus krijg je een scherm waarop je danspijlen krijgt toegeworpen die zeggen welke kant je voeten op moeten gaan.

Stepmania is een zelfde soort principe , een scherm 4 pijltjes een liedje op de achtergrond en de bedoeling is dan de pijltjes te raken op het ritme dat je ze krijgt toegeworpen

daarnaast is het ook mogelijk om multiplayer te spelen , om dat voor elkaar te krijgen heb je een account nodig op
op het forum van www.stepmaniaonline.com dit account moet je activeren met je email. daarna kun je smonline.us intikken in je multiplayer modus en dezelfde account naam + password gebruiken in stepmania. ( als hier nog verdere problemen over zijn svp melden)

een ingame blik op het spel

als voorbeeld heb ik een heel moeilijk niveau wat niet iedereen van mijn vrienden nog kan halen. maar leuk blijft om te zien ^^
Voorbeeld : http://www.youtube.com/watch?v=Ywa3ZCC1e8I

het spel zelf is geheel FREEWARE en is download baar

Download link:
http://www.stepmania.com/wiki/Downloads

helaas moet je de liedjes zelf apart nog downloaden
ik ken een paar site's waar je ze kunt downloaden:
www.otakusdream.com
www.bemanistyle.com

als er nog meer hulp / advies of aanpassingen aan de begin post zijn svp reageren.
Redacted
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:02:09 #2
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_47470900
Dat ziet er origineel uit!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_47470922
Heb zelf een stale mat thuis liggen. Tijd heel erg verslaafd geweest aan het spelletje. Binnekort maar weer eens oppakken Mat komt trouwens bij Futurezone vandaan. Misschien wel handig om er bij te zetten in je OP. Kan je leuke DDR spullen halen
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_47470936
Dankje ben er al een jaartje verslaafd aan ^^ en hopelijk kan ik hierbij wat nieuwe spelers werven die toch niks te doen hebben ik zal er binnenkort een lijstje met Music packs posten + links om het wat makkelijker te maken om te downloaden .....
Redacted
pi_47471435
Ik ben er zelf nog geen maand geleden mee begonnen, maar dan wel de spellen van Konami zelf. Die spelen echt een stuk beter dan die zelfgemaakte tracks vind ik. Maar ik zit alweer in de eerste dip, heb al 3-4 dagen niet meer op de mat gestaan.
pi_47471552
Oh wat mis ik de tijd dat ik een paar uur achter elkaar in Amerika op DDR stond te dansen in de stad. Dat is pas een goede conditietraining
pi_47471840
eigenlijk is DDR een look a like Stepmania maar voor de pc een stuk makkelijker
nou ja iedereen die het mist waarom herdownload je het spel niet enbestel je een stepmat ? die dingen zijn redelijk goedkoop ^^ 17,80 heb je er 1 bestelkosten inbegrepen www.stepmania.com en dan op stepmats klikken
Redacted
pi_47472283
tvp.. kwil ook wel zoiets waar koop je zoiets in NL?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:01:03 #9
93152 Damanique
fortes fortuna adiuvat
pi_47473054
Om al het benodigde spul te kopen voor DDR raad ik FutureMax aan. Heel goed aanbod met redelijke prijzen, en erg goede service - ik mocht gewoon een mat terugsturen toen deze het niet deed, en een nieuwe kopen voor alleen het bedrag extra.

Voor links naar Stepfiles kan je het beste op torrentsites zoeken, en natuurlijk http://www.ddrnl.com

Toen ik begon haalde ik nauwelijks 2 feet, nu zit ik al op 5. Practice makes perfect! Het is leuk én goed voor je conditie.

Voor matten kan je beginnen met de cheapo softmat, maar ik raad eerder de foam-mat aan. Die's duurder, maar ook gelijk een stuk beter van kwaliteit, ondersteunt je voeten beter en vliegt niet de hele kamer door tijdens een intens nummer.

En slimmerds, Stepmania is ontwikkeld als freeware bemani/dance programma, en kwam natuurlijk pas ná DDR!
"It's the struggle within that makes us human. When we are most sure of ourselves, that's when we are most easily led astray." - Battle Angel Alita
pi_47473256
tvp.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:39:58 #11
111656 Poit
12-08-12
pi_47474554
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:01 schreef Damanique het volgende:
Om al het benodigde spul te kopen voor DDR raad ik FutureMax aan. Heel goed aanbod met redelijke prijzen, en erg goede service - ik mocht gewoon een mat terugsturen toen deze het niet deed, en een nieuwe kopen voor alleen het bedrag extra.
Die bedoelde ik inderdaad
Inderdaad goeie service, repareert ook en heeft tevens leuke acties. Aanradertje.
pi_47474793
om FF duidelijk te maken Stepmania HOEFT NIET met stepmat te spelen en kan ook gewoon met de pijltjes gespeeld worden die je normaal op je toetsenbord gebruikt , het word al een serieuze sport als je al een beetje rond kijkt op youtube en online speelt merk je al snel dat er al een paar duizenden beter zijn dan mij en je kan zelfs je rank erop na houden ^^
zoek maar eens op www.stepmaniaonline.com naar apollo15 ( mijn nick voor dit spel )
Redacted
pi_47475462
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:39 schreef Poit het volgende:

[..]

Die bedoelde ik inderdaad
Inderdaad goeie service, repareert ook en heeft tevens leuke acties. Aanradertje.
Zorg er wel voor dat je niet de standaard verzendoptie kiest, of vraag even of hij het NIET met de DPD wil verzenden. Dus liever met TNT-DHL-UPS-whatever. Ik heb namelijk een ZEER slechte ervaring met DPD gehad. Die hebben het klaar gekregen om een beschadigd pakket in de regen tegen mijn voordeur te zetten.
pi_47475815
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef NutKees het volgende:

[..]

Zorg er wel voor dat je niet de standaard verzendoptie kiest, of vraag even of hij het NIET met de DPD wil verzenden. Dus liever met TNT-DHL-UPS-whatever. Ik heb namelijk een ZEER slechte ervaring met DPD gehad. Die hebben het klaar gekregen om een beschadigd pakket in de regen tegen mijn voordeur te zetten.
ik snap niet waarom je het aan nam ik zou het niet eens WILLEN aannemen en terug sturen of weigeren opdat ze een nieuwe toe sturen BELACHELIJK >.>
Redacted
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:36:26 #15
111656 Poit
12-08-12
pi_47476754
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef NutKees het volgende:

[..]

Er is ook een optie om het op te halen. Heb ik ook gedaan, kan je gelijk verschillende modellen naast erlkaar zien liggen. Tevens is het zeker geen onaardige kerel en heeft ie nog een leuke naam ook
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:27:57 #16
122997 zquing
Drama Junk
pi_47480728
wat een kutspel is dit.......

ja ik mag dit zeggen, het heeft me gvd een half jaar van me leven gekost om Emerald Sword te AA'en
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_47481717
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:27 schreef zquing het volgende:
wat een kutspel is dit.......

ja ik mag dit zeggen, het heeft me gvd een half jaar van me leven gekost om Emerald Sword te AA'en
ach het lukt mij ook nog niet joh gewoon oefenen en ik zit al op de 100 uur Stepmania
Redacted
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:56:57 #18
122997 zquing
Drama Junk
pi_47481832
't probleem is dat 't me dus wel 1 keer gelukt is, en ik toen gestopt ben met spelen.

Nu als ik weer ga spelen haal ik maar 86-94(laatste 2 cijfers) aan punten, wat laag is want vroeger haalde ik voor de meeste wel 92-97
pi_47481898
http://www.stepmaniaonline.com/index.php?mod=Stepmania+Online&player=apollo15

check dit mijn niveau is 11 - 12 keyboard packs zijn soms tering moelilijk
btw probeer vertex beta eens te verslaan niet veel pro's lukken die nog
Redacted
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:05:47 #20
122997 zquing
Drama Junk
pi_47482203
ik hoef 't niet te proberen, ik haal 't nu toch niet xD Emerald Sword gaat niet eens meer, mn timing is way off en mn linkerhand wordt redelijk snel moe nu. Ik kan mischien de eerste 900 keys doen van emerald sword maar daarna zit mn hand er echt doorheen.

Vroeger beet ik nog wel door die pijn heen maar nu heb ik daar niet meer zoveel zin in
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:07:02 #21
122997 zquing
Drama Junk
pi_47482251
waar down jij je liedjes btw?
pi_47482458
www.bemanistyle.com en soms op forums ^^ maar www.otakusdream.com is ook handig staan ook een heleboel links bij.
Redacted
pi_47492389
Het is een ideaal spelletje om tegelijk te spelen met Frets on Fire en Ultrastar...
pi_47494534
ultra star is iets nieuws zal ik zo eens opzoeken ^^ frets on fire wel van gehoord gezien maar nog niet gespeeld.
Redacted
  woensdag 21 maart 2007 @ 00:48:29 #25
122997 zquing
Drama Junk
pi_47496456
wat ook leuk is om te doen is met C800,shuffle,hidden,stomp te spelen
pi_47497412
oe vet. Nu ook online dus.
Jammer genoeg anderhalfjaar geleden verwijderd tijdens een format. Destijd zo een gig aan nummers en had geen zin om ze opniew te verzamelen.
En me highscores waren weg dus dat zoog ook al.
Daarnaast haperde me 2de computer met het spelen ervan... heb het nooit meer echt opgepakt.

Maar binnenkort kan ik weer aan de slag zie ik
Kijken of ik er nog wat van bak...
Vast niet overigens... weer weekje volle bak spelen en kijken of ik dan me oude niveau heb ^^
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_47497472
Even een vraagje: hoe zit het qua variatie in de muziek?
Bij DDR en aanverwanten haakte ik af door de walgelijke eurothrash waarmee het stappen vergezeld ging, en nu hoor ik alweer Dragonforce.

En sta je dan voor je pc te stappen? Want ik weet niet hoe groot jullie schermen zijn, maar bij mijn schermpje is het al regelmatig een kwestie van flink turen, laat staan met 150bpm.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 21 maart 2007 @ 07:53:52 #28
122997 zquing
Drama Junk
pi_47498670
je staat een beetje zielig op je keyboard te rammen........... Je kan ook die pads haleb voor je pc.

En over de muziek, angezien iedereen zelf de simfiles maken kan is er een enorme variatie in muziek
pi_47499115
http://www.youtube.com/watch?v=uu-9fm5GM-E

die is pas goed..

maar das ene arch0wl, die schijnt nogal vaker dit soort dingen te doen met zn leven.
pi_47499483
Dit spel lijkt me echt leuk op een toetsenbord
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  woensdag 21 maart 2007 @ 09:05:12 #31
122997 zquing
Drama Junk
pi_47499653
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:56 schreef De_Brandweer het volgende:
valt wel mee
pi_47501284
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:56 schreef De_Brandweer het volgende:
het is ook ontzettend leuk klein beetje verslavend en let niet opzquing >.> hij zal er wel een trauma aan over hebben . hij is gewoon niet sportief heeft niks te doen dan mensen in hun waarde te laten door hun favoriete spel af te kraken als je hulp noodig hebt met het installeren of vinden van liedjes of installeren van de liedjes bericht me ^^
Redacted
pi_47504048
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 02:01 schreef Nosh het volgende:
Even een vraagje: hoe zit het qua variatie in de muziek?
Bij DDR en aanverwanten haakte ik af door de walgelijke eurothrash waarmee het stappen vergezeld ging, en nu hoor ik alweer Dragonforce.

En sta je dan voor je pc te stappen? Want ik weet niet hoe groot jullie schermen zijn, maar bij mijn schermpje is het al regelmatig een kwestie van flink turen, laat staan met 150bpm.
er is anime , DDR 1-8 mix, en Keyboard packs allerlei alles wat je wil is er ,
al is rock / metal moeilijk te vinden. al is er een dragonforce pack.
Redacted
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:01:07 #34
93152 Damanique
fortes fortuna adiuvat
pi_47505027
Dat toetsenbordenspelen is wel geinig en ik heb respect voor de mensen wiens vingers zo'n coordinatie hebben dat ze het kunnen bijhouden op een hoge moeilijkheidsgraad. De mijne raken gewoon in de knoop XD

Maar ik speel liever op de mat.

Ik heb trouwens ook gemerkt dat m'n timing op de mat verstoord raakt als ik teveel op het keyboard DDR speel, tenslotte beweeg je op de mat langzamer dus moet je eerder reageren op de pijlen.

Ook voor de keyboardliefhebbers trouwens: http://www.flashflashrevolution.com
"It's the struggle within that makes us human. When we are most sure of ourselves, that's when we are most easily led astray." - Battle Angel Alita
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:10:57 #35
122997 zquing
Drama Junk
pi_47514159
tof filmpje van hoe ik air doe met C800/hidden/shuffle. Let niet op de kwaliteit, en ik was ooit veel beter dan dit
pi_47521328
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:10 schreef zquing het volgende:
tof filmpje van hoe ik air doe met C800/hidden/shuffle. Let niet op de kwaliteit, en ik was ooit veel beter dan dit
hax!!
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:13:20 #37
122997 zquing
Drama Junk
pi_47521510
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:08 schreef heus het volgende:

[..]

hax!!
pi_47521757
Fuck me, WTF, dat filmpje uit de OP!?!?!??!?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:26:23 #39
122997 zquing
Drama Junk
pi_47522010
weet iemand btw hoe je video kan opnemen, maar zonder dat mn fps onder de 100fps schiet? Met Fraps kan 't wel maar dan moet je de capture rate ook op 100fps zetten, ik heb liever 1tje die met 25fps opneemt maar zonder dat mn fps omlaag gaat
pi_47522273
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:26 schreef zquing het volgende:
weet iemand btw hoe je video kan opnemen, maar zonder dat mn fps onder de 100fps schiet? Met Fraps kan 't wel maar dan moet je de capture rate ook op 100fps zetten, ik heb liever 1tje die met 25fps opneemt maar zonder dat mn fps omlaag gaat
beste is gewoon een aparte camera neer te zetten en die te laten opnemen

daarna zet je het over op de pc makkelijker kan niet . garandeerd een goeie capture

btw ff je filmpje kijken

BTW hoe kun jeje filmpje afspelen GP is een extensie die deze pc niet kent ...
Redacted
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:35:59 #41
122997 zquing
Drama Junk
pi_47522399
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:32 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

beste is gewoon een aparte camera neer te zetten en die te laten opnemen

daarna zet je het over op de pc makkelijker kan niet . garandeerd een goeie capture

btw ff je filmpje kijken
ik weet 't, maar mn telefoon geeft zulke crappe filmpjes xD(filmpje is 't bewijs)
pi_47522429
BTW hoe kun jeje filmpje afspelen GP is een extensie die deze pc niet kent ...
Redacted
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:45:37 #43
122997 zquing
Drama Junk
pi_47522766
met quicktime/quicktime alternative
http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm

ik zal kijken of ik ander linkje maken kan
http://blog.aerith.nl/?p=12#respond

alleen is de kwaliteit hiervan nog slechter
pi_47524476
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:45 schreef zquing het volgende:
met quicktime/quicktime alternative
http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm

ik zal kijken of ik ander linkje maken kan
http://blog.aerith.nl/?p=12#respond

alleen is de kwaliteit hiervan nog slechter
ach leuke poging om air te cleanen ik kan het zelf niet helemaal , heb net altijd AIR net niet onder de toetsen , gaat net een tikkie te snel. al ik er met een B afkom. C700 en normaal altijd op C600 speel Ieder zijn eigen snelheid
Redacted
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:33:35 #45
122997 zquing
Drama Junk
pi_47524688
vroeger kon ik 't wel AA'en. Mischien ff een maandje inkomen. c800 is gewoon leuk, helemaal met hidden
pi_47525032
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:33 schreef zquing het volgende:
vroeger kon ik 't wel AA'en. Mischien ff een maandje inkomen. c800 is gewoon leuk, helemaal met hidden
speel eens mee online als ik weer internet op mijn eigen heb dan moetenwe eens samen spelen ^^
Redacted
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:23:29 #47
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_47536866
haha, Ik als Pro-DDRer moet me natuurlijk ook melden in dit topic hehe
overigens speel ik uitsluitend met me voeten en niet met Keyboard, materiaal wat ik voor mijn sessies gebruik is een TX6500V2
en tja het is altijd leuk om mer mensen te zien die stepmania/DDR spelen haha
mijn filmpjes staan allemaal in me fobo, dus neem een kijkje zou ik zeggen

Overigens het moeilijkste nummer wat me ooit gelukt is om te clearen op me keyboard was "one more lovely" wat eigenlijk een nummer is die op beatmania IIDX staat

[ Bericht 19% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 22-03-2007 09:14:52 ]
pi_47540186
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 07:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
haha, Ik als Pro-DDRer moet me natuurlijk ook melden in dit topic hehe
overigens speel ik uitsluitend met me voeten en niet met Keyboard, materiaal wat ik voor mijn sessies gebruik is een TX6500V2
en tja het is altijd leuk om mer mensen te zien die stepmania/DDR spelen haha
mijn filmpjes staan allemaal in me fobo, dus neem een kijkje zou ik zeggen

Overigens het moeilijkste nummer wat me ooit gelukt is om te clearen op me keyboard was "one more lovely" wat eigenlijk een nummer is die op beatmania IIDX staat
welk niveau was dat liedje / Stappen / voetjes.
Redacted
pi_47541462
quote:
weet niet ga er gewoon heen en probeer ze uit je weet het niet of ze een joy axis probleem hebben

2 pijltjes boven en beneden weigert hij soms joy axis problem heet dat in het engels .

mss staan ze op www.stepmania.com linkerhand heb je step pads kijk daar even
Redacted
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')