abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60925781
Vorige deel: [OUD SC] Het sportspeeltuinbankje

Mijn laatste post:
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef Syrena het volgende:
Discipline voor de sportschool heb ik zeker weten niet, en die kost 37 euro per week onbeperkt.... dus een dansmattie van 40 euro, hopelijk te koop bij Bol zodat ik met bonnen kan betalen, lijkt me beter. En makkelijker te verpatsen op MP, mocht het niks zijn.

Of doorverkopen aan Phlupy
Link naar de dansmatten: Stepmania
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 15:35:21 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60925811
ja sportschool, dat ga ik maar weer opzeggen, dat word echt totaal niets
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:36:58 #3
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60925862
Hoe snel denk je erop uitgekeken te zijn Syreen?
... ♥ ik mis je ♥
pi_60925912
Er ligt een sportschool bij ons in de straat, lief is lid en gaat tamelijk trouw. Maar ik ben bijna 32 en ik ken mezelf dus wel redelijk goed Daar moeten ze toch eens pilletjes voor uitvinden, moeiteloos en fluitend naar de sportschool. Als hobby *bweh*

Oja, mijn laatste nieuwe verslaving vind ik ook echt wel wat voor Spuuglokje: CakeMania! Taarten bakken
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60925970
zo ik ben weer terug van Lowlands
Alleen wat jammer van die regen van gisteravond en vanochtend. Verder was het erg geslaagd!!

ff 2 fotootjes van Pepijn op Lowlands

pi_60925987
Sportschool, goed idee! Maar waar zit 'ie ook alweer?
* prinseszondererwt rommelt in een la op zoek naar het adres...
pi_60926015
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:36 schreef phluphy het volgende:
Hoe snel denk je erop uitgekeken te zijn Syreen?
Of samen kopen, dan issie 29.95 op een andere site
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 15:43:49 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60926035
ze zijn idd niet zo heel goedkoop als ik op die futuremax site kijk
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:44:29 #9
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60926047
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef Syrena het volgende:

[..]

Of samen kopen, dan issie 29.95 op een andere site
Strak plan, net zo strak als ons lijf straks.
... ♥ ik mis je ♥
pi_60926135
Welke doekenmeet??? Die in zandvoort?? Wanneer was die ook alweer? Of is daar nog geen def datum voor?

Ik moet even kijken....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_60926170
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef phluphy het volgende:

[..]

Strak plan, net zo strak als ons lijf straks.
Echt wel! In een bikini van 1.69 van de Action!
http://img.photobucket.com/albums/v610/syrena/DSC00187.jpg

Toch maar even een linkje van gemaakt Beetje huge.
Ik sta wel heel erg mijn adem in te houden enzo trouwens.
pi_60926266
Mooi dat ik hier geen bikinifoto van mezelf plaats... (Iets met walvis en zee...)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:55:04 #13
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60926321
1.69!!! Da's niks! En hij is leuk.
jammer dat ik er never-nooit-niet inpas

Ik heb al Wii Fit maar zo'n dansmat lijkt me ook wel leuk.
Net ook weer 40 minuten met Wii Fit bezig geweest en ik zweet me dan toch de pestpokke..
En elke keer als ik weer wat anders vrij ge"speeld" heb dan heb ik weer ergens anders spierpijn.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:00:39 #14
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_60926459
Pepijn! Wat een stoere vent ben jij, dan! Ik dacht dat je thuis bij papa was, terwijl je mama naar Lowlands was.
Zeker veel bekijks?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_60926515
Noli> Ik heb er twee gekocht, als test. Thuis meteen geprobeerd en toen die foto gemaakt. Ik heb er wel alleen mee in de tuin gelegen, ik was bang dat de naden zouden loslaten ofzo als ik ging zwemmen

Ja Wii Fit leek me dus ook heel leuk, zeker nadat ik de Wii heb getest bij m'n neefje, maar dat moet via de TV en daar hebben we geen plaats. En hij is toch wel duur
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:13:52 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60926816
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:38 schreef Syrena het volgende:
Oja, mijn laatste nieuwe verslaving vind ik ook echt wel wat voor Spuuglokje: CakeMania! Taarten bakken

Die dansmat lijkt trouwens wel wat op een ding wat in een McDonalds lag (weet niet meer welke, een tussen Zwolle en Eindhoven in, met een nieuw interieur). M'n kinderen hebben zich daar flink op uitgesloofd!
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:22:06 #17
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_60927063
Over taarten bakken, ik had laatst een monchoutaart gemaakt en de bodem had heerlijk kunnen zijn (bastognekoeken ), maar ik vond het al idioot dat ik een heel (!) pakje roomboter nodig had voor 1 verkruimeld pak bastognekoeken. Boter gesmolten in een pannetje, kruimels erbij, en toen dreef er nog allemaal boter op, zoveel was het. Dus ik heb er nog zoveel mogelijk boter afgeschept/uitgeperst en dat als bodem gedaan. In de koelkast ermee tot 't monchoumengsel klaar was. 4 pakjes monchou losroeren en daar 200 gram basterdsuiker doorroeren. In andere kom halve liter slagroom niet helemaal stijf kloppen en erdoor mengen. Dat spul op die bodem verdelen, in een paar uur stijf laten worden en dan 2 blikjes vlaaivulling erop. Wel een grote taartvorm nemen, ik had 28 cm doorsnee (beter was 26 cm trouwens). Resultaat: een heel lekkere taart maar die bodem oehhhhfff véél te machtig. En dat zeg ik niet gauw. Dus als ik 'm nog een keer maak doe ik er maximaal 100 gram boter in ipv die 250.
pi_60927180
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Over taarten bakken, ik had laatst een monchoutaart gemaakt en de bodem had heerlijk kunnen zijn (bastognekoeken ), maar ik vond het al idioot dat ik een heel (!) pakje roomboter nodig had voor 1 verkruimeld pak bastognekoeken. Boter gesmolten in een pannetje, kruimels erbij, en toen dreef er nog allemaal boter op, zoveel was het. Dus ik heb er nog zoveel mogelijk boter afgeschept/uitgeperst en dat als bodem gedaan. In de koelkast ermee tot 't monchoumengsel klaar was. 4 pakjes monchou losroeren en daar 200 gram basterdsuiker doorroeren. In andere kom halve liter slagroom niet helemaal stijf kloppen en erdoor mengen. Dat spul op die bodem verdelen, in een paar uur stijf laten worden en dan 2 blikjes vlaaivulling erop. Wel een grote taartvorm nemen, ik had 28 cm doorsnee (beter was 26 cm trouwens). Resultaat: een heel lekkere taart maar die bodem oehhhhfff véél te machtig. En dat zeg ik niet gauw. Dus als ik 'm nog een keer maak doe ik er maximaal 100 gram boter in ipv die 250.
Ik heb net een recept voor kwarktaart gebookmarked. Ik vind die kruimelbodems nog lekkerder dan de vulling

Maar ik mag voorlopig niet bakken, ik kreeg gisteravond al de smeekbede om aub geen chips, koekjes, of chocolade meer mee te nemen van de winkel. Voorlopig dan
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:38:18 #19
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_60927489
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:22 schreef Spuuglokje het volgende:

Dus 100 gram boter en hoe zit dat met de koekjes? [EDIT] ik zie het al 1 heel pak dus?
* Noli. driftig recept aan het over schrijven is *
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_60928979
P_iglet, wat een leuke foto's van pepijn. Sliep hij bij jou in een tent? Of had je ergens in de buurt een hotelletje?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 17:40:59 #21
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60929060
oeh die taart klinkt wel heel jummie

heb mezelf Guitar Hero cadeau gedaan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60929091
Oh taarten en cakejes bakken ik doe mee! Ben me helemaal suf aan het lezen op cakecentral.com. Maak me gek
Als ik alletwee m`n pootjes weer kan gebruiken ga ik me toch een partij aan de bak
Saartje
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:10:49 #23
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_60929589
quote:
Memmel schreef het volgende:
Pepijn! Wat een stoere vent ben jij, dan!
Ik dacht dat je thuis bij papa was, terwijl je mama naar Lowlands was. Zeker veel bekijks?
Pepijn was ook bijn Pappa!
Maar Pepijn & Pappa zijn een dagje langs geweest bij mamma op Lowlands!
Errug veel bekijks met kind in de draagdoek, van aaah wat zieluggg tot wow wat cool!
We zijn niet blijven slapen, maar weer naar huis gegaan hoor!

[ Bericht 6% gewijzigd door t_igger op 18-08-2008 18:18:11 ]
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  † In Memoriam † maandag 18 augustus 2008 @ 18:15:33 #24
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60929681
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh taarten en cakejes bakken ik doe mee! Ben me helemaal suf aan het lezen op cakecentral.com. Maak me gek
Als ik alletwee m`n pootjes weer kan gebruiken ga ik me toch een partij aan de bak

(komt van Bakerella)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_60929932
taarten/koekjes/cakejes bakken
Mijn favoriete hobby! Ik heb denk ik zo'n 10 kookboeken die alleen maar daar over gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')