Opruiming

Kinderboeken waar ik vroeger al m'n zakgeld aan uitgaf maar nu al jaren ergens in de kast liggen te verstoffen. Hoop dat ik er iemand voor een leuk prijsje blij mee kan maken.
![]()
De eerste vier boekjes uit de serie 'De bende van hotel De Korenwolf' van Jacques Vriens: De verdwijning van de mislukte barbie, Het geheim van de verliefde hulpkok, De redding van de zwevende oma, en De vondst van het stiekeme circus. Samen bieden vanaf 7,50, los vanaf 2,50 per stuk.
![]()
Vijf boeken uit de serie 'Hoe overleef ik...' van Francine Oomen. Hoe overleef ik de brugklas, Hoe overleef ik mijn eerste zoen, Hoe overleef ik mezelf, Hoe overleef ik een gebroken hart en Hoe overleef ik met/zonder jou. Samen bieden vanaf 15 euro, los vanaf 4 euro.
![]()
Vier boeken van Jacques Vriens die zich afspelen op school: Die rotschool met die fijne klas, Een bende in de bovenbouw (eerste pagina is niet goed afgesneden bij de drukker en is wat groter dan de andere bladzijdes), Een stelletje mooie vrienden en Achtste-groepers huilen niet. Samen bieden vanaf 10 euro, los vanaf 4 euro.
![]()
Een stapel dramatische boeken van Carry Slee

Afblijven, Paniek, Razend, Confetti Conflict, Pijnstillers en Kappen. Los vanaf 4 euro, samen bieden vanaf 20 euro met het kinderboekenweekgeschenk van 1999 Bikkels (van Carry Slee) er dan gratis bij

.
![]()
Mariken van Peter van Gestel, Blauwe Plekken van Anke de Vries en Gekaapt! van Thea Beckman. Bieden vanaf 5 euro per stuk.
Alle boeken zien er nog netjes uit, in enkele stond een naam in de binnenkant. Als je van een bepaald boek een betere foto wilt even posten dan maak ik die. Verzendkosten voor de koper. Bieden tot 1 september, daarna gaan ze de deur uit aan de hoogste bieder