abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2008 @ 22:12:55 #251
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61022468
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zo ging het bij mij ook. In april aangekaart bij de HA, in mei op intake, in januari beginnen met therapie
Maar ik ben een ontwijker, dus mij kwam dat goed uit Kreeg toen eind december ineens een brief dat ik er begin januari moest zijn, toen durfde ik niet meer om 't af te zeggen
hier heeft t tot aanvraag van die test ook lang geduurd
enfin uiteindelijk de eerste keer bij die nieuwe meteen die test meegekregen om te maken
ze begrepen dan ook niet dat ik nu afbelde
waarop ik nogmaals gevraagd heb wat zij verstaan onder iemand snel te willen helpen
tis toch van de zotte!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61022506
Bar, dat klinkt goed en hoopvol! Ik hoop zo dat je samen met je nieuwe liefde nog veel geluk vindt!

snoopy, volgens mij gaat ie 1 september weer open!
Volgens de site wel http://www.sportfondsenbadamsterdamoost.nl/
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 22:23:19 #253
7074 moussy
kuttekop
pi_61022869
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:11 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Nee ik moet niet weg integendeel ze vinden het heel erg jammer dat ik daar niet blijf.

Met mijn werk serieus is niets mis buiten het feit dat het een zeer onregelmatige baan is.
In de maand oktober sta ik ook gewoon helemaal alleen, met het team, ivm vakantie van de eigenaren.
Kijk daar erg naar uit, maar vind het ook een enorme uitdaging weer.

Nee ik ga weg omdat ik zeeland ga verlaten met de tijd, en mij elders in het land ga vestigen,dat zou eigenlijk zoiezo al doorgegaan zijn, maar door toestanden is dat verlegd, maar door middel van goede en lange gesprekken en elkaar ondertussen weer eens gezien te hebben, besloten dat ik gewoon die kant op kom wonen en van daaruit opnieuw aan ons gaan werken. (mijn nieuwe liefde en ik dan he)
Wauw wat snel en leuk en vooral spannend!

Buurtjes gingen trouwen vandaag, zó leuk, zo vreselijk niet standaard. Ze had een fuchsia roze jurk incl prinsessenkroontje, de maaltijd was patat met frikandellen en kroketten en als bedankje kregen we een zakje (zo'n mini-tasje) met snoep
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_61023059
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:23 schreef moussy het volgende:

[..]

Wauw wat snel en leuk en vooral spannend!

Buurtjes gingen trouwen vandaag, zó leuk, zo vreselijk niet standaard. Ze had een fuchsia roze jurk incl prinsessenkroontje, de maaltijd was patat met frikandellen en kroketten en als bedankje kregen we een zakje (zo'n mini-tasje) met snoep
Wat leuk zo origineel en zo anders Moussy kan ik wel warderen.

Ha houd ook in dat ik dichter bij jou kom te wonen overgens.... alkmaar en omgeving
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 22:30:33 #255
7074 moussy
kuttekop
pi_61023141
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Wat leuk zo origineel en zo anders Moussy kan ik wel warderen.
Ik ook het was ook echt heel erg leuk
quote:
Ha houd ook in dat ik dichter bij jou kom te wonen overgens.... alkmaar en omgeving
Dat vermoeden had ik al maar durfde het niet te vragen zo op fok!
pi_61023362
Tja ik heb het hier open en bloot gemeld dus dan kan dit ook wel

Nu alleen nog eens kijken hoe het zit met woonruimte enzo..... wat werk betrefd maak ik mij niet zo heel veel zorgen, in de horeca vind je altijd wel werk.
pi_61023731
Hart van Nederland met een item over een paar opgegeten kippen (vos). Komt er een bezoeker in beeld: 'ik zag dat kindjes bloemetjes en tekeningen hadden neergelegd voor de arme kippetjes.'
Ja, och wat lief. Maar 's avonds wel lekker kip gaan eten. Want dát is niet zielig, hoor.

Bij de weg: ze hadden geen geld om de kippenren beter te beveiligen en zijn nu op zoek naar sponsors. In plaat van dat de kippenren 's avonds gewoon op slot gaat en alle kippen binnen blijven....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 23:06:28 #258
7074 moussy
kuttekop
pi_61024512
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hart van Nederland met een item over een paar opgegeten kippen (vos). Komt er een bezoeker in beeld: 'ik zag dat kindjes bloemetjes en tekeningen hadden neergelegd voor de arme kippetjes.'
Ja, och wat lief. Maar 's avonds wel lekker kip gaan eten. Want dát is niet zielig, hoor.
Wie zegt dat, was ze niet vegetarisch, denk je niet dat een kind het zó nog niet ziet? Het zijn kinderen hoor

Aan horeca werk geen gebrek daar, woonruimte zal denk ik veel lastiger worden Bar.
pi_61024733
daar was ik mij al van bewust, kreeg al van de beste maat van vriend te horen dat de wachttijden daar enorm zijn... en kopen ligt best wel beetje boven mijn budget...
Moeten maar beetje kijken hoe we dat allemaal aan gaan passen.
Of toch hier nog een tijdje blijven, eventueel iets meer in het land gaan wonen en daarna toch maar gelijk samen wonen....

Het punt is we willen graag wel meer samen zijn, maar zijn werk en het mijne nu is nu best wel lastig te combineren, en even snel voor bv een bakkie koffie gaat nu niet, het is toch ruim 250 km zeeland alkmaar....

en gelijk samen wonen willen we eigenlijk ook nu nog even niet
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 23:18:30 #260
7074 moussy
kuttekop
pi_61024894
Of even buiten Alkmaar gaan wonen, HHwaard is wel te doen
pi_61025098
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:18 schreef moussy het volgende:
Of even buiten Alkmaar gaan wonen, HHwaard is wel te doen
Vriend had het ook over bergen enzo, moet gewoon eens op het gemakje kijken, en misschien als september nog doorgaat mijn 2 extra vrije dagen dan ben ik toch in Alkmaar als het doorgaat dan toch, maar dan eens kijken in de omgeving
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 23:28:53 #262
7074 moussy
kuttekop
pi_61025259
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:24 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Vriend had het ook over bergen enzo, moet gewoon eens op het gemakje kijken, en misschien als september nog doorgaat mijn 2 extra vrije dagen dan ben ik toch in Alkmaar als het doorgaat dan toch, maar dan eens kijken in de omgeving
Bergen is duur, dan zit je al in een zomerhuisje van een particulier waar je een hoop voor moet betalen. Net zoals Koedijk en Heiloo.
pi_61025333
mocht je nog tips ofzo hebben Moussy ik houd me aanbevolen hoor.
  Jubileum moderator vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:08:02 #264
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61030892
Akersloot, Limmen, Uitgeest zijn allemaal niet zo duur als Bergen e.o. Bar. Heerhugowaard is ook wel een goede tip!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:40:11 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_61031484
ow wat een leuk nieuws bar! een nieuwe liefde en met de tijd verhuizen naar ons mooie Noord Holland
de goeie tips zijn al voorbij gekomen zie ik
stormy waters...
sailin'
  Moderator vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:40:36 #266
5428 crew  miss_sly
pi_61031499
Amsterdam ligt ook vlakbij Alkmaar
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:43:08 #267
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61031543
Je kan veel over Amsterdam zeggen, maar het is er niet goedkoop en er zijn geen korte wachttijden

Ik sta nog steeds ingeschreven en als het aan mij ligt ga ik ooit terug
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:52:38 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_61031745
Bar, ken je deze site al? wachtitijden 0 tot 1 jaar
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:53:58 #269
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_61031767
Heeft er iemand een idee op welke dvd het stukje van de teletubbie staat waarop de beer en de leeuw het verstopspelletje spelen?
Ik kan het zo snel niet vinden, lees wel iets over allemaal diertjes, en dan niet op de dvd maar wel op de video (ik heb precies de dvd en daar staat hij idd niet op)
  Moderator vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:07:23 #270
5428 crew  miss_sly
pi_61032067
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:43 schreef texelonia het volgende:
Je kan veel over Amsterdam zeggen, maar het is er niet goedkoop en er zijn geen korte wachttijden

Ik sta nog steeds ingeschreven en als het aan mij ligt ga ik ooit terug
Kom je er vandaan?

Kopen kan sneller, maar het is wel inderdaad duurder. En particuliere huur is ook best wat in te vinden, maar ook wel weer duurder. En via Woningnet moet je inderdaad heel lang ingeschreven staan om kans te maken, helaas.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:11:05 #271
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61032176
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kom je er vandaan?

Kopen kan sneller, maar het is wel inderdaad duurder. En particuliere huur is ook best wat in te vinden, maar ook wel weer duurder. En via Woningnet moet je inderdaad heel lang ingeschreven staan om kans te maken, helaas.
Geboren en getogen Op mijn 23e naar Utrecht verhuisd om samen te wonen met Micha. Micha is erg verknocht aan Utrecht, dus het zal mij benieuwen of ik hem ooit mee krijg naar Amsterdam
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61032308
Ik vind dat echt zo exotisch (ik weet geen beter woord ) klinken he. Wonen in Utrecht en Amsterdam.
Als je in Sittard, Limburg woont dus
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:19:56 #273
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61032361

En ik vind Utrecht al een dorp vergeleken Amsterdam
©Dumbo
pi_61032395
Hahaha exotisch Syrena

Wachttijden bij Woningnet zijn enorm (heb ooit zelf 6 jaar ingeschreven gestaan voor een woninkje van 35 m2 vlakbij Mercatorplein) Maar als je bijvoorbeeld in Diemen of Zuid-oost wil wonen zijn de wachttijden wel minder lang volgens mij. En bijvoorbeeld Purmerend? Zijn daar ook lange wachttijden?
  Moderator vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:22:22 #275
5428 crew  miss_sly
pi_61032420
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:17 schreef Syrena het volgende:
Ik vind dat echt zo exotisch (ik weet geen beter woord ) klinken he. Wonen in Utrecht en Amsterdam.
Als je in Sittard, Limburg woont dus
Vond ik ook hoor, toen ik nog in Brabant woonde. Wonen in Amsterdam klonk zo stads, groots, buiten bereik en nu woon ik er al ruim 2 jaar en ik vind het er heerlijk Wat mij betreft gaan we hier niet meer weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')