hier heeft t tot aanvraag van die test ook lang geduurdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij ook. In april aangekaart bij de HA, in mei op intake, in januari beginnen met therapie![]()
Maar ik ben een ontwijker, dus mij kwam dat goed uitKreeg toen eind december ineens een brief dat ik er begin januari moest zijn, toen durfde ik niet meer om 't af te zeggen
Wauw wat snel en leuk en vooral spannend!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:11 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nee ik moet niet weg integendeel ze vinden het heel erg jammer dat ik daar niet blijf.
Met mijn werk serieus is niets mis buiten het feit dat het een zeer onregelmatige baan is.
In de maand oktober sta ik ook gewoon helemaal alleen, met het team, ivm vakantie van de eigenaren.
Kijk daar erg naar uit, maar vind het ook een enorme uitdaging weer.
Nee ik ga weg omdat ik zeeland ga verlaten met de tijd, en mij elders in het land ga vestigen,dat zou eigenlijk zoiezo al doorgegaan zijn, maar door toestanden is dat verlegd, maar door middel van goede en lange gesprekken en elkaar ondertussen weer eens gezien te hebben, besloten dat ik gewoon die kant op kom wonen en van daaruit opnieuw aan ons gaan werken. (mijn nieuwe liefde en ik dan he)
Wat leuk zo origineel en zo anders Moussyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Wauw wat snel en leuk en vooral spannend!
Buurtjes gingen trouwen vandaag, zó leuk, zo vreselijk niet standaard. Ze had een fuchsia roze jurkincl prinsessenkroontje, de maaltijd was patat met frikandellen en kroketten en als bedankje kregen we een zakje (zo'n mini-tasje) met snoep
Ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Wat leuk zo origineel en zo anders Moussykan ik wel warderen.
Dat vermoeden had ik alquote:Ha houd ook in dat ik dichter bij jou kom te wonen overgens.... alkmaar en omgeving
Wie zegt dat, was ze niet vegetarisch, denk je niet dat een kind het zó nog niet ziet? Het zijn kinderen hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hart van Nederland met een item over een paar opgegeten kippen (vos). Komt er een bezoeker in beeld: 'ik zag dat kindjes bloemetjes en tekeningen hadden neergelegd voor de arme kippetjes.'
Ja, och wat lief. Maar 's avonds wel lekker kip gaan eten. Want dát is niet zielig, hoor.
Vriend had het ook over bergen enzo, moet gewoon eens op het gemakje kijken, en misschien als september nog doorgaat mijn 2 extra vrije dagen dan ben ik toch in Alkmaar als het doorgaat dan toch, maar dan eens kijken in de omgevingquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:18 schreef moussy het volgende:
Of even buiten Alkmaar gaan wonen, HHwaard is wel te doen
Bergen is duur, dan zit je al in een zomerhuisje van een particulier waar je een hoop voor moet betalen. Net zoals Koedijk en Heiloo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:24 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Vriend had het ook over bergen enzo, moet gewoon eens op het gemakje kijken, en misschien als september nog doorgaat mijn 2 extra vrije dagen dan ben ik toch in Alkmaar als het doorgaat dan toch, maar dan eens kijken in de omgeving
Kom je er vandaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:43 schreef texelonia het volgende:
Je kan veel overAmsterdam
zeggen, maar het is er niet goedkoop en er zijn geen korte wachttijden
Ik sta nog steeds ingeschreven en als het aan mij ligt ga ik ooit terug
Geboren en getogenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kom je er vandaan?
Kopen kan sneller, maar het is wel inderdaad duurder. En particuliere huur is ook best wat in te vinden, maar ook wel weer duurder. En via Woningnet moet je inderdaad heel lang ingeschreven staan om kans te maken, helaas.
Vond ik ook hoor, toen ik nog in Brabant woonde. Wonen in Amsterdam klonk zo stads, groots, buiten bereik en nu woon ik er al ruim 2 jaar en ik vind het er heerlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:17 schreef Syrena het volgende:
Ik vind dat echt zo exotisch (ik weet geen beter woord) klinken he. Wonen in Utrecht en Amsterdam.
Als je in Sittard, Limburg woont dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |