abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:01:46 #181
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61006783
Thanks voor de tips allemaal! Ik ga het inderdaad niet te moeilijk maken, het is immers mijn verjaardag!

Rocka, jij een loopse teckel, ik een schijnzwangere Dobermann. Volledig over de zeik als je haar Kong (lees: baby) in de speeltjesmand gooit...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_61006843
ik ben ideeen aan het zoeken voor mijn slaapkamer leuk en helemaal mij te maken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_61007316
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:03 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben ideeen aan het zoeken voor mijn slaapkamer leuk en helemaal mij te maken
leuk Bar, inrichten enzo
Heb je al een idee wat je wilt, of nog helemaal niet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:31:07 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61007788
Naar huis zou mss wel kunnen Bar, maar dat vind ik zo stom staan tov mijn collega's dan.
Zo van 'hoi, ik heb geen fuck te doen, ik ga weer'.
pi_61007866
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

leuk Bar, inrichten enzo
Heb je al een idee wat je wilt, of nog helemaal niet?
er zit wel al iets in mijn hoofd maar heb verder nog geen concrete ideeen, wat ik vooral heel belangrijk nu vind is dat die kamer rust moet uitstralen, heb nu wel aan mijn hoofdeind van mijn bed de want net onder de helft behangen met het zelfde behang als 1 wand in mijn woonkamer.... dus wit grijs en zwart gestreept.
pi_61007921
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:33 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

er zit wel al iets in mijn hoofd maar heb verder nog geen concrete ideeen, wat ik vooral heel belangrijk nu vind is dat die kamer rust moet uitstralen, heb nu wel aan mijn hoofdeind van mijn bed de want net onder de helft behangen met het zelfde behang als 1 wand in mijn woonkamer.... dus wit grijs en zwart gestreept.
En wat heb je op de vloer?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61008081
Ik heb over mijn lijk niet gezien gister. Vind het wel een heel mooi programma.

Oehh het is zooo spannend bij de halve finale hockey voor mannen.. het staat 1-1, nu verlenging met golden goal...

En de nederlandse waterpolodames staan 8-8 met nog 5minuten op de teller...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator donderdag 21 augustus 2008 @ 13:45:45 #188
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61008304
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Lois, ik heb nog een loopse teckel die elke paar seconden een geluid van een 'squeeky toy' maakt in de aanbieding/ruil
Oe dat wil ik wel, en volgens mij zou Eva dat ook geweldig vinden. Ze vind kleine hondjes lief, grote echt niet, en ze is dol op geluidjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61008447
oehhh wat is het allemaal spannend zeg... 9-8 voor de waterpolodames met nog een paar seconden en de hockeyheren gaan strafballen nemen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61008940
*gaat olympische spelen opzetten*

Bar, wil je het behang veranderen of meer in de toebehoren zoeken. Dus beddengoed ed. ?
pi_61009033
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En wat heb je op de vloer?
bordeaux rood tappijt
pi_61009076
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:58 schreef chacama het volgende:

Bar, wil je het behang veranderen of meer in de toebehoren zoeken. Dus beddengoed ed. ?
dames hebben gewonnen

Bij de mannen is het zooo spannend...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61009119
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:58 schreef chacama het volgende:

Aan het behang kom ik niet, puur omdat deze huizen in 2010 allemaal gesloopt gaan worden en ik dus waarschijnlijk de laatst zittende ben in deze woning.
Dus ik maak er nu echt mijn eigen plekkie van

Ik wil gewoon de hele slaapkamer aanpakken, hier namelijk ook weer gele wanden en zelfde kleur geel plafond, zoals ik al zei de persoon voor mij heeft iets met geel, in de keuken idem, hal idem, behalve het toilet en de badkamer
pi_61009382
OK. Geel kan leuk zijn, maar zoveel lijkt me ook erg veel. Misschien rookte de persoon voor je... mooie camouflage-kleur dan...

Rustige kleuren, maar wel warme kleuren zou ik kiezen. Je kan wel over het behang heen schilderen of bedoel je het houtwerk.

Zelf hou ik wel van gebroken wit in combi met bourdeaux rood. Mooie dikke gordijnen.... enz.
pi_61009396
de mannen hockeyers hebben verloren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2008 @ 14:06:52 #196
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61009431
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef Vicky het volgende:
oehhh wat is het allemaal spannend zeg... 9-8 voor de waterpolodames met nog een paar seconden en de hockeyheren gaan strafballen nemen...
ja zo zonde van Taeke of hoe je het schrijft
ze hebben verloren
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61009466
Goud voor de DAMES weer

Mannen helaas voor brons... opladen en voor gaan!!
pi_61009552
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:07 schreef chacama het volgende:
Goud voor de DAMES weer

Mannen helaas voor brons... opladen en voor gaan!!
idd.. dan maar voor brons
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 14:16:39 #199
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61009767
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:47 schreef Syrena het volgende:

[..]
Ik heb even wat dansmatfimpjes bekeken... en ik denk dat ik er heel slecht in ben. Ik heb dus die oogafwijking en volgens mij werkt die door op mijn motoriek. Als iemand voordanst en ik moet dat na doen, dan gaat dat dus fout Ik zie mezelf al schelden op die *&^%$$##@#@#@@@ pijlen.

Het is natuurlijk wél heel goed om dat wat te gaan oefenen en in Noorwegen is het een echte sport. Dus.
Heheh, ik heb ook dansmatten besteld En juist vanwege mijn oogafwijking. Na die val op het station laatst werd het duidelijk dat mijn motoriek qua multi-tasken best wat oefening kan gebruiken
kunnen we binnenkort stepfiles gaan uitwisselen, leuk!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61009824
ik ben toch wel benieuwd naar die dansmatjes...

*zoeken gaat*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 21 augustus 2008 @ 14:23:05 #201
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61009973
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:18 schreef Vicky het volgende:
ik ben toch wel benieuwd naar die dansmatjes...

*zoeken gaat*
Binnenkort heb ik er twee, kunnen we een keer samen dansmatten
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61010011
is goed!!
maar waar heb je ze vandaan? Linkje??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61010236
Ik ziet het voor me: een synchroon-dansmatten-meeting
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61010284
Ooooooooh, maar dan kom ik kijken... met de nadruk op kijken, want dansen dat kan ik niet
pi_61010546
Ik wil 'm bij Futuremax bestellen, die is volgens mij het goedkoopst. Ik wil die van 39.95 en dan 6 euro verzenden, maar zit nog te dubben, toch best duur

En ik wil ook nog steeds een Asus EEE gelukkig ben ik bijna jarig (oktober, bijna toch?!). Een witte 901 gaat het worden. En dan een roze sticker op de bovenkant
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:47:41 #206
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_61010783
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:40 schreef Syrena het volgende:
Ik wil 'm bij Futuremax bestellen, die is volgens mij het goedkoopst. Ik wil die van 39.95 en dan 6 euro verzenden, maar zit nog te dubben, toch best duur

En ik wil ook nog steeds een Asus EEE gelukkig ben ik bijna jarig (oktober, bijna toch?!). Een witte 901 gaat het worden. En dan een roze sticker op de bovenkant
Was het nou wel of niet goedkoper als je er 2 bestelde?
Ik doe mee hoor!
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:48:54 #207
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_61010810
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:31 schreef snoopy het volgende:
Ik ziet het voor me: een synchroon-dansmatten-meeting
Wat een raar loopje (dansje?) neemt jouw geest weer ... hoe kóm je erop.
Gek wief, met je rijke fantasie.
... ♥ ik mis je ♥
pi_61010959
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:47 schreef phluphy het volgende:

[..]

Was het nou wel of niet goedkoper als je er 2 bestelde?
Ik doe mee hoor!
Dan scheelde het een tientje per mat Maar waar woon jij ergens in het Duitsche?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61010972
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:48 schreef phluphy het volgende:

[..]

Wat een raar loopje (dansje?) neemt jouw geest weer ... hoe kóm je erop.
Gek wief, met je rijke fantasie.
Hoe kom je eraf zul je bedoelen

Maar eh, als jij zo'n ding bestelt, kom ik het wel bij jou proberen ooit
Ik ga nu naar huis want het is hier stom, ik heb geen r**t te doen en ik wil weg. Toedeloe allemaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61011068
Hier is ook niks te doen, dus nu zijn we aan het uitvissen wie er allemaal Bluetooth heeft aanstaan enzo
En als we een mat hadden, hadden we die al lang aangesloten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')