1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Zij: <reactie> Ik: Haha, hoi ik ben Michael *hand uitsteken en glimlachen* Zij: ik ben .... Ik: Heb je genoten van je vakantie? Zij: <reactie>, en jij? ik: Ja hoor ik ook. Hebje nog X en Y gedaan toen? Zij: Jaa ik vond er Z en X van en heb toen X en Y gedaan. Ik: Haha wat leuk. - korte stilte - Ik: Naja ik zal eerlijk met je zijn, vanaf het eerste moment dat ik je zag had je me betoverd. Je was echt perfect in mijn ogen. Ik was steeds te dom en te bang om contact met je te zoeken. Ik begon al de hoop op te geven maar ik kon niet leven met de gedachte dat ik je nooit meer zou zien/spreken.. En nu zit /sta je hier voor me.. Zij: <reactie> (cruciale reactie, succes of geen succes blijkt hieruit. In geval van geen succes hield het hier op, anders lees verder) Ik: Zou ik misschien je 06nummer mogen? Dan kunnen we contact houden, bellen, msnen, missg afspreken als het klikt etc etc. -- -- En verder het bootje sturen zoals het langs de stroom gaat.. |
Daar stopte ik, komt wel goed jongenquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
Ik wilde dit verhaal met jullie delen om mijn hart een beetje te luchten en om jullie om hulp te vragen bij het voltooien van één van deze opties.
Dankje voor het lezen!
Ja, dat weet ik maar al te goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:32 schreef kree het volgende:
focking te lang. Tering, heb geen moeite met lange op's maar nadat ik zag dat ik na een eeuwigheid lezen pas op de helft was heb ik de rest maar geskipped.
Je had gewoon een praatje moeten maken met haar, hoe moeilijk is dat nu als je dezelfde bestemming hebt. Genoeg dingen om even simpel een praatje over te maken.
Niet echt belangrijk hier maar als je het moet weten ik ben vrij lang voor m'n leeftijd en gedraag me redelijk volwassen, dus .. who knowsquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Samenvatting?
En meisje van 15-16 is wss niet geinteresseerd in een jongen van 14
Internetcontact is altijd makeklijker, en na mn lesje geleerd te hebben weet ik dat ik het niet een 2e keer kan laten voorbij gaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:35 schreef Gutz het volgende:
Als je op de momenten dat je haar aan kon spreken het niet hebt gedaan, denk je dan wel dat je het zal doen als je d'r na 3 dagen hyves doorzoeken hebt gevonden?
Oh man. Ohh man.quote:Hoewel het me ernstig verminkt heeft, en ik echt uit de depressie moet komen..
Ach, er zijn nog wel wat andere geweldig dramatische stukjes in zijn tekst te vinden. Misschien moet TS schrijver worden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh man. Ohh man.
Ik weet dat je hormonen op die leeftijd vervelend zijn, heus. Maar echt, dit is een grapje toch?
Klasse OP!quote:
TS is Baazquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
Bazentopic
En dan? Trek jij je bek dan wel open?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
1) Vind haar
Nietes, je geeft er 3quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:31 schreef lievmeisjuh het volgende:
Grote god!![]()
1. Ik geef je een kleine tip van een meisje (ik dus, hihi):
quote:als je een meisje tegenkomt die je leuk vind, doe haar dan niet meteen een compleet huwelijksaanzoek, daar schrikken ze soms een klein beetje van
2. Vraag niet meteen om haar telefoonnummer, dan nog liever emailadres ofzo.
3. Stop met bidden naar een of ander wezen dat met je mee zou kijken. Het enige wezen dat (als je geluk hebt) met je meekijkt is Oom Agent via de beveiligingscam. Geloof liever in jezelf enzo.
c-c-c-contradictie spotted!quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:31 schreef lievmeisjuh het volgende:
Grote god!![]()
3. Stop met bidden naar een of ander wezen dat met je mee zou kijken. Het enige wezen dat (als je geluk hebt) met je meekijkt is Oom Agent via de beveiligingscam. Geloof liever in jezelf enzo.
Bwhehehehe.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:34 schreef nietzman het volgende:
Wat zit je trouwens naar God te bidden, van Hem mag je d'r toch niet aanzitten.
Die zag het al helemaal voor zich joh, twee van die jonge razende losgeslagen hormonenballen op vakantie. Gelukkig verlulde de TS zich bij 'm, kon 'ie er nog snel een stokje voor steken.quote:
GMTAquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:36 schreef fyah het volgende:
STOP MET DAT BOEK TE QUOTEN IDIOTEN
oehw, raad eens wie er eerst op mocht?quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:37 schreef erikkll het volgende:
OMG. Hou nou eens op met steeds de hele OP te quoten.
vergeet niet dat kerstfeestje in ze hoofdquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:41 schreef Wupppie het volgende:
Je kent haar niet, je kent haar karakter niet, je ziet alleen een lekker wijf en dan ga je complete gesprekken voorbereiden?
Heb je nog wat van je vakantie kunnen genieten of heb je alleen maar met je dwangneurose bezig gehouden...
Jij hebt teveel films met Jim Carrey en schapenauto's gezien. Hij moet eerst wat zelfrespect opbouwen!quote:
Waarom niet? Ik heb het zien gebeuren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:53 schreef fyah het volgende:
[..]
Jij hebt teveel films met Jim Carrey en schapenauto's gezien. Hij moet eerst wat zelfrespect opbouwen!Wat gaat ie anders doen als ie haar zou vinden? Plots prince charming zijn?
Ik heb 'm zelfs een keer gehuurdquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:54 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb het zien gebeuren.
Dat vooral.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:31 schreef lievmeisjuh het volgende:
Doe optie 2 maar.quote:1) Vind haar
2) Ga door met mn leven.
ik wou er al niet meer over beginnenquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:56 schreef Bananenman het volgende:
Jullie doen het gewoon expres he, rukkers
quote:
Het is al laat...quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:34 schreef fyah het volgende:
[..]
c-c-c-contradictie spotted!
myth busted.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 02:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
OKE, GELEZEN! SAMENVATTING!!!!
TS ging op vakantie en zag op Schiphol het meisje van zijn dromen, die ook naar Madeira ging. Maar omdat hij te onzeker is heeft hij haar niet aangesproken, niets. Het meisje verbleef niet in de accomodatie waar hij zat, hierdoor ging hij obsessief gedrag vertonen. Op de terugweg zag hij haar weer, en alhoewel hij van plan was haar een uitgebreide liefdesverklaring te geven heeft hij het weer niet gedurfd. Dus nu is hij ongelukkig.
Oke, ik vind dat je een fucking schijtlijster bent. Je had gewoon iets moeten doen. BIG FUCKING DEAL DAT JE HET RISICO LOOPT OM EEN BLAUWTJE TE LOPEN!!! Hoe je het ook went of keert, dat gaat je heus wel een heel aantal keren gebeuren.
Misschien ben je door dat gedrag van je wel de liefde van je leven misgelopen. Misschien vind je nu zelfs helemaal niemand meer, omdat je niets hebt gedaan.
Zou je je dan niet flink kut voelen?? NOU JAMMER DANIT HAPPENED. Get over it, deal with it.
DUS, OPTIE 2: Ga door met je leven, vergeet haar want je gaat haar nooit meer vinden. Ga iets doen aan je zelfvertrouwen en je sociale vaardigheden en maak je verhaal voortaan korter, je ziet hoe kort ik het kon maken
quote:Ik: Haha wat leuk.
- korte stilte -
Ik: Naja ik zal eerlijk met je zijn, vanaf het eerste moment dat ik je zag had je me betoverd. Je was echt perfect in mijn ogen. Ik was steeds te dom en te bang om contact met je te zoeken. Ik begon al de hoop op te geven maar ik kon niet leven met de gedachte dat ik je nooit meer zou zien/spreken.. En nu zit /sta je hier voor me..
Ik vond het wel aardig, daardoor wist ik dat het ergste voorbij was!quote:Op maandag 18 augustus 2008 07:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, en hier moest ik bijna van janken
ALS JE DIT AL TE VEEL VOND OM TE LEZEN, STOP DAN NU, WE ZIJN ONG. OP DE HELFT
Jammer dan. En nu geen bagger meer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Noooooo ik wil helemaal geen posts in pub!!!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:18 schreef Emel het volgende:
--> PUB
Heb je dat nummer nou al gebeld?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:37 schreef MindGym het volgende:
Voor degene die de moeite gedaan hebben om serieus te reageren, bedankt daarvoor.
Ik besef maar al te goed dat ik mn zelfvertrouwen moet boosten, nou maar hopen dat dat lukt voordat interstellaire ruimtereizen mogelijk zijn
Kun je mij het nummer PM'en? Ik ben nu echt wanhopigquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:49 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ken wel een meisje van 15 jaar met bruin haar, ziet er lief uitZe heeft ook een broertje en ze is een paar weken geleden ook voor 10 dagen naar Madeira gegaan met haar ouders. Daarna heb ik haar niet meer gesproken. Toevallig zeg
Maar ik houd er niet zo van om namen/hyves enzo op Fok te plaatsen
Kut, verkeerde account. Nu weet half Fok! wel dat ik TS benquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kun je mij het nummer PM'en? Ik ben nu echt wanhopig
Nope, die vallen op mensen van 18+ Het is mij wel gelukt om een meisje van 15/16 te versieren op vakantie tsquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Samenvatting?
En meisje van 15-16 is wss niet geinteresseerd in een jongen van 14
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kut, verkeerde account. Nu weet half Fok! wel dat ik TS ben
En blijf hier !quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef supertard het volgende:
Ten eerste had je sowieso al weinig kans, aangezien 15-16 jarige vrijwel nooit op 14 jarige jongens vallen.
Daarnaast had je het er best op kunnen wagen, je moet het gevoel van falen gewoon aan de kant zetten, want als je dat niet doet krijg je dus de situatie waar je nu in zit en dat is nog vele malen erger dan een blauwtje lopen.
Ohwja, probeer het nummer wat je "in je droom doorgegeven kreeg" is te bellen. (
)
Wait what?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
Het boarden duurde redelijk lang aangezien Lissabon erg primitief is
Ja in klaagbaak heeft iemand er een gemaaktquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef Gloeidoos het volgende:
Heeft er al iemand een lemming gemaakt?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:50 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
In mijn versie was je de coolheid zelve. Maar daar was de dame in kwestie ook een aan overgewicht lijdende beharde kampsnol.
Liefde aanspreken misluktquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef Gloeidoos het volgende:
Heeft er al iemand een lemming gemaakt?
Jawel jawel, daar niet te veel zorgenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:09 schreef Plots het volgende:
Heb je wel van je vakantie genoten MindGym?
Nu het lastigste deel, ergens beginnen om er vervolgens ervaring mee op te doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:05 schreef Urquhart het volgende:
Geniale OP, TS schrijft erg leuk. Het voordeel is dat je voor de volgende keer weet dat je een meisje gewoon moet aanspreken. Het is geen film waarin alles komt aanwaaien, je moet echt zelf het iniatief nemen. En als je daar eenmaal een beetje ervaring mee hebt, dan gaat het je veel beter af.
Bovendien zijn er meer vrouwen dan kerken
Dat ben ikzelf als ik een 'onzekerheidsaanval' krijgquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:32 schreef Philip10 het volgende:
Ik zou je trouwens aanraden om ook dan gewoon jezelf te zijn, en niet 'macho-interessant' te doen. Waarom zou je jezelf anders voordoen?
Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Neem een bijbaantje bij de supermarkt ofzo, waardoor je al vanzelf in contact met collega's en klanten komt. Op die manier gaan die gesprekjes veel gemakkelijker af, en hoef je niet hele gesprekken van tevoren uit te denken want het loopt in de praktijk toch altijd anders. Gewoon durven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:48 schreef MindGym het volgende:
[..]
Nu het lastigste deel, ergens beginnen om er vervolgens ervaring mee op te doen
Nog een jaartje wachten tot ik 15 ben en ik aangenomen kan wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Neem een bijbaantje bij de supermarkt ofzo, waardoor je al vanzelf in contact met collega's en klanten komt. Op die manier gaan die gesprekjes veel gemakkelijker af, en hoef je niet hele gesprekken van tevoren uit te denken want het loopt in de praktijk toch altijd anders. Gewoon durven.
Je zult zien dat meisjes je dan ook een stuk interessanter gaan vinden, en ook open voor je staan.
Het was nogal een verhaal zegquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
Eenmaal in het vliegtuig probeerde ik de aardigerd uit te hangen en ik deed overdreven vriendelijk tegen mensen om me heen (voelde wel goed, ga ik vaker doen).
[...]
Opties:
1) Vind haar
2) Ga door met mn leven.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 02:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
OKE, GELEZEN! SAMENVATTING!!!!
TS ging op vakantie en zag op Schiphol het meisje van zijn dromen, die ook naar Madeira ging. Maar omdat hij te onzeker is heeft hij haar niet aangesproken, niets. Het meisje verbleef niet in de accomodatie waar hij zat, hierdoor ging hij obsessief gedrag vertonen. Op de terugweg zag hij haar weer, en alhoewel hij van plan was haar een uitgebreide liefdesverklaring te geven heeft hij het weer niet gedurfd. Dus nu is hij ongelukkig.
Oke, ik vind dat je een fucking schijtlijster bent. Je had gewoon iets moeten doen. BIG FUCKING DEAL DAT JE HET RISICO LOOPT OM EEN BLAUWTJE TE LOPEN!!! Hoe je het ook went of keert, dat gaat je heus wel een heel aantal keren gebeuren.
Misschien ben je door dat gedrag van je wel de liefde van je leven misgelopen. Misschien vind je nu zelfs helemaal niemand meer, omdat je niets hebt gedaan.
Zou je je dan niet flink kut voelen?? NOU JAMMER DANIT HAPPENED. Get over it, deal with it.
DUS, OPTIE 2: Ga door met je leven, vergeet haar want je gaat haar nooit meer vinden. Ga iets doen aan je zelfvertrouwen en je sociale vaardigheden en maak je verhaal voortaan korter, je ziet hoe kort ik het kon maken
Dat is dus ook een struikelbrok voor je.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:23 schreef MindGym het volgende:
Bedankt voor jullie opbouwende kritiek, daar kan ik wat mee!
Het gaat tijd en moeite kosten, ongetwijfeld..
Volgende keer als zoiets mij overkomt zal ik zeker aan jullie wijze woorden denken, mocht ik nog zo iemand tegenkomen..
Probeer ook gewoon leuke gesprekjes aan te knopen met meiden waar je in eerste instantie niets mee wilt beginnen. Op die manier komt die drempel ook niet hoog te liggen als je wel een voor jou leuk meisje wilt gaan aanspreken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:23 schreef MindGym het volgende:
Bedankt voor jullie opbouwende kritiek, daar kan ik wat mee!
Het gaat tijd en moeite kosten, ongetwijfeld..
Volgende keer als zoiets mij overkomt zal ik zeker aan jullie wijze woorden denken, mocht ik nog zo iemand tegenkomen..
GMTAquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Probeer ook gewoon leuke gesprekjes aan te knopen met meiden waar je in eerste instantie niets mee wilt beginnen. Op die manier komt die drempel ook niet hoog te liggen als je wel een voor jou leuk meisje wilt gaan aanspreken.
Edit: haha de user hierboven schrijft exact hetzelfde
mee eens, schrijf nog eens iets leuksquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:49 schreef afcajos het volgende:
Trouwens, je schrijft wel leuk voor een 14-jarige.
url?quote:
Deze zin is echt goudquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
Hey, FOK!ers.
Ik bad tot God om Zijn hulp. Of hij haar in hetzelfde hotel kon plaatsen als mij.
Ik stelde mezelf gerust met de gedachte "God heeft het onder controle, je hoeft niet te stressen maar vertrouw op Hem", o.i.d.
Over falen gesprokenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:06 schreef sexylexy het volgende:
dit topic is sociaal falen in de tijd dat je dit topic maakte had je 5x naar het zandpad kunnen gaan
quote:In een droom kreeg ik zelfs een mobiel telefoonnummer door 'signalen' (soms heb ik wel een gevoel dat er ook maar een klein sprankeltje van iets vergelijkbaar met een 'zesde zintuig' in me zit, een extra oog voor zaken), ik nam dit serieus en sloeg het mobiele nummer op zodra ik wakker werd. (ik heb nog steeds hier niks mee gedaan)
Je weet het zelf alquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
Ik wist dat dit het einde was. Ik zou haar nooit meer zien.
Het mooiste meisje dat ik ooit tegen was gekomen, het meisje wat zo perfect leek. Het meisje wat sympathie leek te hebben, respect, het meisje wat echte liefde zou kennen. Allemaal een illusie.
gelukkig is dat niet altijd zoquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:51 schreef Rhythm het volgende:
P.s. Mooie meisjes hebben vaak al een vriendje.
Precies, maar ik sta er toch soms wel van te kijken hoe goed mijn smaak aansluit bij de universele smaakquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:13 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Precies, maar ik sta er toch soms wel van te kijken hoe goed mijn smaak aansluit bij de universele smaak.
Zij wilde niet, er was geen wederzijdse vonk dús geen liefde op het eerste gezicht .quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef frenchfries het volgende:
TVP.
staat er al ergens een samenvatting?
Jongen ziet meisje van zijn dromen op vliegveld, de hele vakantie denkt hij aan haar. Zij ziet hem niet staan, en hij durfde haar niet aan te spreken. Gevolg: TS is meisje kwijt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef frenchfries het volgende:
TVP.
staat er al ergens een samenvatting?
Da's wel een héle uitgebreide manier om "Ik zag laatst een lekker wijf" te zeggen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jongen ziet meisje van zijn dromen op vliegveld, de hele vakantie denkt hij aan haar. Zij ziet hem niet staan, en hij durfde haar niet aan te spreken. Gevolg: TS is meisje kwijt.
Precies, ik ook. Sindsdien dwing ik mezelf altijd op sowieso een praatje te beginnen met een leuk meisje, zodat ik achteraf nooit spijt kan hebben dat ik geen actie ondernam.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:07 schreef koffiegast het volgende:
Hhaha dude, TL;DR ook al maak ik net zulke posts elders (en soms hier) haha
Hoe dan ook, je bent nog 14, dat klinkt misschien stom maar je komt nog heel wat tegen, heel veel mensen hebben dergelijke ervaringen gehad.
Zelfs schrijftalent El_Liberaliste schreef niet zulke zinnen op z'n 14e. Resectp!quote:Korte euforie en opluchting werden uiteindelijk weggevaagd door gevoelens van ongemak en zenuwen.
Nee prima kick... net topic weer even doorgelezen en er kwam toch wel weer een glimlach op me gezichtquote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Zelfs schrijftalent El_Liberaliste schreef niet zulke zinnen op z'n 14e. Resectp!
oh sorry voor de kick
wat een kutkick, maar complimenten aan TS voor zijn uitmuntende schrijfvaardigheid. Kon ik maar net zo goed als hem schrijven.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Zelfs schrijftalent El_Liberaliste schreef niet zulke zinnen op z'n 14e. Resectp!
oh sorry voor de kick
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Troost je maar met de gedachte dat ze zo'n trillerige nerd zonder zelfvertrouwen toch niet ziet zitten
Kusje
Heey. uiteindelijk is dat ook mijn redding gewordenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:12 schreef EvilMarc het volgende:
O mijn god.
Ts, ga gewoon op elke willekeurige leuk uitziende meid oefenen om skills op te bouwen![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:24 schreef Lastpost het volgende:
Wat de kankerfuck man, heb in al die jaren beroepsonderwijs nog niet zoveel regels gelezen.
Zal er later op terugkomen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Maurari het volgende:
dit kan niet echt zijn
dat mag niet DAT MAG NIET GVD
ZEG DAT JE LIEGT PLZ
Bij meisjes van 12?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef LOLFail het volgende:
[..]
Heey. uiteindelijk is dat ook mijn redding geworden
zei jesuzquote:
Nou Daniane, doe is aardig die jongen heeft het al moeilijk zatquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Daniane het volgende:
Hahaha briljant, wat een stakker.
Ik zou je echt niet gewild hebben...
quote:Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef Nam_Soldier het volgende:
Topic is vier maanden later nog steeds bezig aan z'n eerste deel. Waarom kickt men dit?
Misschien is het wel nog maar 69 jaar, dan mag ie wel opschieten hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
JE BENT VEERTIEN. Wat huil je nou.. Je hebt nog 70 jaar om de liefde van je leven tegen te komen
Dit gaat niet werken.quote:Ik: Naja ik zal eerlijk met je zijn, vanaf het eerste moment dat ik je zag had je me betoverd. Je was echt perfect in mijn ogen. Ik was steeds te dom en te bang om contact met je te zoeken. Ik begon al de hoop op te geven maar ik kon niet leven met de gedachte dat ik je nooit meer zou zien/spreken.. En nu zit /sta je hier voor me..
Heb je dat zelf al is geprobeerd?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:40 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil nog wel even één advies aan TS geven:
[..]
Dit gaat niet werken.
Nee, ik weet hoe ik met chicks moet omgaan.quote:
Tipsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe ik met chicks moet omgaan.
Nogal een belediging voor TS, kijkend naar het feit dat het meisje die dat zegt zelf een fanatiek voetbalfan isquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Daniane het volgende:
Hahaha briljant, wat een stakker.
Ik zou je echt niet gewild hebben...
Hier stopte ik met lezen.quote:In een droom kreeg ik zelfs een mobiel telefoonnummer door 'signalen' (soms heb ik wel een gevoel dat er ook maar een klein sprankeltje van iets vergelijkbaar met een 'zesde zintuig' in me zit, een extra oog voor zaken),
Zal ik dit maar als een compliment opvatten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef Stigma het volgende:
[..]
Nogal een belediging voor TS, kijkend naar het feit dat het meisje die dat zegt zelf een fanatiek voetbalfan is
Denk eerder dat ie dood isquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:16 schreef Rosbief het volgende:
Zo te zien is zijn missie geslaagd want TS komt niet meer op fok.
Mmmmh, wat denk je nou zelf!quote:
bronquote:One-Itis
Often confused with love, this is the feeling that a particular woman is actually special.
This is just an illusion; she is the same as the other three or so billion. "Go fuck ten other women" is the most commonly prescribed treatment for this "disease" (hence the "itis"), as it tends to show quite quickly how very alike people are.
Zij is voor Ajax en man utd dat maakt een hoop goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef Stigma het volgende:
[..]
Nogal een belediging voor TS, kijkend naar het feit dat het meisje die dat zegt zelf een fanatiek voetbalfan is
Ja, daarom heeft hij hem ook op 18 augustus 2008 geschrevenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:06 schreef Remsjo het volgende:
Wtf een foktop lange OP man. Heb je niks beters te doen op deze 11ste April ouwe?
O oke.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, daarom heeft hij hem ook op 18 augustus 2008 geschreven
quote:Het mooiste meisje dat ik ooit tegen was gekomen, het meisje wat zo perfect leek. Het meisje wat sympathie leek te hebben, respect, het meisje wat echte liefde zou kennen. Allemaal een illusie.
Over falen gesprokenquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 10:40 schreef Flashwin het volgende:
Micheal, ik heb je verhaal helemaal gelezen. Ten eerste, goede schrijfstijl! Kunnen veel fokkers een voorbeeld aan nemen.
Ten tweede...je komt over als een goed en oprecht persoon. Je moet je geen zorgen maken man, met jou komt het wel goed in het leven. Zeker met zulke OP's.
Gedaan. En nu?quote:
die michael is al een half jaar niet online geweest,quote:
0612345678quote:In een droom kreeg ik zelfs een mobiel telefoonnummer door 'signalen' (soms heb ik wel een gevoel dat er ook maar een klein sprankeltje van iets vergelijkbaar met een 'zesde zintuig' in me zit, een extra oog voor zaken), ik nam dit serieus en sloeg het mobiele nummer op zodra ik wakker werd. (ik heb nog steeds hier niks mee gedaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |