abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60913139
Hey, FOK!ers.

Ik heb al een tijdje vanaf de zijlijn gekeken en ik geniet wel van het feit dat ik me kan herkennen in verhalen die personen hier posten. Daarom komt hier nu ook mijn verhaal, waarbij zelfvertrouwen en sociale 'expertise' centraal staan.

Het is een redelijk lang verhaal en ik doel er op geen enkel detail weg te laten.

Achtergrond informatie voordat we starten; Ik heet Michael en ben 14 jaar, woonachtig in Utrecht.
Sociaal ben ik verre van geweldig, en mijn zelfvertrouwen is ook niet helemaal top-notch.

---
De Heenreis
Mijn ouders hadden een reis naar Madeira gepland voor 10 dagen.
Tot laat in de avond zijn we opgebleven om vervolgens met de trein (met aansluitingen) op Schiphol te komen.
We arriveerden ergens tussen 1 en 2 uur `s nachts.
Ons vliegtuig zou pas om half 7 vertrekken dus het meerendeel van de nacht hebben mijn gezin en ik een beetje rondgehangen op Schiphol om de tijd te doorbrengen, slapen was uitgesloten natuurlijk.

Nu was het omstreeks 3 uur `s ochtends / `s nachts, we gingen richting de check-in balie.
Wachten en maar wachten, zo moe als we al waren.
En toen zag ik 'haar' op eens.
Een beeldschoon meisje, ik schat haar ong. rond de 15-16.
Ze had bruin haar, liefelijke bruine ogen, perfect figuur, perfect verzorgd, en een glimlach die de noordpool kan laten smelten. Ze straalde leven uit, perfectie, reinheid.

Ik was moe, ik hield me er verder niet zo mee bezig. Ik dacht bij mezelf 'mooi meisje, doei meisje'. Dit omdat ik dacht dat het gewoon zo'n persoon zou zijn die je één keer ziet en daarna niet meer (was het maar zo).

Even later zag ik haar ook in mijn check-in lijn (vanaf een afstand), en ze bleek bijna hetzelfde vakantiearrangement te hebben, dezelfde vluchten en aansluitvluchten met dezelfde bestemming, alleen een ander verblijf. (Dit was nog niet direct bevestigd, alleen een vermoeden)

Na een periode van shoppen, rondlopen, vervelen, koffie drinken, was het tijd om ons naar de vertrek gate te verplaatsen. Rond die tijd kreeg ik wel 'gedachten' over het meisje wat ik gezien had. 'Oh wat zou het mooi zijn als ik haar nog is zou zien', en andere onvertaalbare gedachten die lustten naar haar schoonheid.

Na een lange periode van rondkijken, lurken op de roltrappen, zittend bij onze vertrekgate, zag ik haar daar weer lopen. Met haar vader en broertje. Zo'n sterk zelfvertrouwen heb ik niet, dus ik deed alsof er niks bijzonders aan de hand was, alsof ik ook maar niet een klein beetje geïnteresseerd in haar was, en ik keek snel de andere kant op.

Daar zat ze, een rij of twee achter me.

Indirect met zielige pogingen probeerde ik toch haar aandacht te trekken, maar dit faalde.
Zelfs toen we aan boord gingen kreeg ik niet eens een blik van haar.

Wat ik bij mezelf dacht was 'Rustig opbouwen'.

In het vliegtuig zat ik niet zo gunstig om met haar 'contact te leggen'. Af en toe kon ik een vaag beeld van haar zien als ik me weer heel onopvalend aan het omdraaien was om de catering te bekijken.

Tijd vloog voorbij, mijn interesse in haar bleef groeien. Haar greep op mij bleef maar verergeren.

We waren inmiddels geland op Lissabon.
We werden door een mevrouw toegewezen naar een transferbus, afhangend van onze bestemming (Madeira).
(Het gaat daar behoorlijk primitief aan toe vergeleken met het goede oude Schiphol).

Drie keer raden wie er ook naar Madeira moest? De gedachte dat ze dezelfde vakantiearrangement als ons zou hebben was vrijwel bevestigd.

Ze stond pal naast me voor een moment, het enige wat ik op kon brengen is een korte 'scan' van haar gezicht met mijn ogen. Te bang om echt direct contact te maken was ik.

We moesten in een zogehete Transferbus om naar onze transfer gate te gaan.
Mijn ouders gingen zitten, het meisje en haar broer en vader achter hen.
Mijn broer en ik bleven staan ivm ruimte delen met anderen.

In de transfer vertrekhal zag ik haar zitten. Nog steeds even levendig als tevoren.
Ik bleef staren naar haar (indirect en redelijk onopvallend). We hebben hier amper, zo niet, helemaal geen, oogcontact gemaakt.

Ik liep zelfs nog een keer langs haar heen om naar de toiletten te gaan, maar ik keek haar niet aan ofzoiets. (Dit is mijn paniekerige actie wanneer ik indruk wil maken door 'mezelf te zijn' en 'iets te ondernemen' zodat mensen mij opmerken, zonder sociaal contact met iemand te maken).

Even later gingen we boarden. Het boarden duurde redelijk lang aangezien Lissabon erg primitief is en we weer een transferbus zo vol mogelijk moesten proppen.
Ik paniekeerde hevig wanneer ik zag dat het meisje en haar gezin er niet in zaten.
Ik scande de bus uitbundig of ik haar zag, maar nee ze was er niet.

Ik bad tot God om Zijn hulp. Of hij haar in hetzelfde hotel kon plaatsen als mij.
Ik stelde mezelf gerust met de gedachte "God heeft het onder controle, je hoeft niet te stressen maar vertrouw op Hem", o.i.d.

Ik probeerde mijn gedachten van haar af te zetten, ik dacht diep van binnen dat het al te laat was en dat het te mooi om waar te zijn zou zijn.

Toch, toen we uiteindelijk aan boord zaten en gezadeld waren, bleef ik steeds kijken naar de ingang van het vliegtuig, in de hoop het meisje weer te zien om mijn fantasieën gerust te stellen.

Minuten gingen voorbij, het leken wel jaren.
Uiteindelijk zag ik haar.
Gelijk werd ik defensief en keek ik snel de andere kant op (gevolg van mijn perfecte zelfvertrouwen (sarcasme)).

Toen ze pal naast me liep, kon ik wel een korte glimlach opbrengen. Hij was te kort. Ik paniekeerde weer.
Ik kreeg een 'niet voldane glimlach' terug. Jeweetwel, de glimlach met de achterlichende gedachte 'laat ik even teruglachen, het moet maar'.

Deze vlucht naar Madeira zou redelijk korter duren.

Op het vliegtuig 'scande' ik haar weer steeds heel kort. Ik dacht bij mezelf 'Oogcontact maken!'.
Op een gegeven moment zag ik haar vanuit mijn ooghoeken mijn kant op kijken.

Ik draaide me om, een fractie van een seconde was er oogcontact, maar ik panikeerde, en deed snel alsof ik naar de achterkant van het vliegtuig keek naar de cabin crew. Kort daarna schoof ik mn ogen weer terug naar haar, met een gehaast glimlachje (waarop ik een neutrale / onvoldane glimlach terugkreeg), en m'n blik weer terugkeerde.

Het gevoel wat door me heen ging, paniek, angst.. .. Waarom? Denk ik achteraf.

Toen we eenmaal geland waren was het even kort bagage ophalen en weg met de taxi van onze vakantieaccomodatie. Ik was mn vader aan het helpen met bagage en ik zag het meisje weer langs lopen met haar broertje. (Ik was te bang om dr aan te schieten o.i.d)

Daarna zag ik haar een tijdje niet meer.
Ik begon al te denken dat dit het einde was, totdat ik haar in een taxi van het vakantiebedrijf zag zitten. Dit was helaas niet onze taxi!

Ik keek nog één keer en ik zag haar daar, ik kreeg geen duidelijke oogcontact-reactie terug na 2sec dus ik concentreerde me op mijn 'bestemming'.

Vanuit de taxi waar we in reden zagen we de andere taxi voor ons uit rijden, maar uiteindelijk raakte we hem kwijt.

De laatste hoop die over bleef was dat het meisje en haar gezin in hetzelfde hotel als mij zouden zitten.
Dit bleek niet zo te zijn.

Ik was verscheurd, ik was boos op mezelf dat ik er geen kans van gemaakt had, en boos dat ik mezelf hoop gaf en aan haar ging hechten.

Het duurde een dagje of twee voordat ze begon te vervagen uit mijn herinneringen. Het deed pijn.

ALS JE DIT AL TE VEEL VOND OM TE LEZEN, STOP DAN NU, WE ZIJN ONG. OP DE HELFT

Het verblijf
Ze begon te vervagen, maar aan de andere kant ook weer niet.
Ze bleef terug komen. Ik bleef hopen.

De vakantiegeleider van ons liet me denken aan haar toen ze het had over 'Nederlands gezin met 2 kinderen' (het ging over gebruik van een nederlandse taxitour op madeira). Ik dacht, nee ik WIST, dat dit het meisje en haar gezin was. Aangezien het van het zelfde reisbureau komt, zelfde periode, zelfde gezinsopbouw etc.

Dit was één van mijn wake up calls.

Ik wou haar nog eens zien (diep van binnen wetende dat ik zou paniekeren en het niet zou kunnen opbrengen om met haar te praten).
Dus wanneer ik ook buiten was hield ik mijn ogen open of ik haar toevallig in de buurt zag (we zaten in een knusse hotelzone dus het was best mogelijk).

Maar niks, noppes, nada.

Vele indirecte hints volgden die (voor mijn geest) aanduiding waren dat het meisje in de buurt was.
Ik werd geobsedeerd.

In een droom kreeg ik zelfs een mobiel telefoonnummer door 'signalen' (soms heb ik wel een gevoel dat er ook maar een klein sprankeltje van iets vergelijkbaar met een 'zesde zintuig' in me zit, een extra oog voor zaken), ik nam dit serieus en sloeg het mobiele nummer op zodra ik wakker werd. (ik heb nog steeds hier niks mee gedaan)

Ik begon nieuwe mogelijkheden te ontrafelen. Ik ging elk mogelijk uitsapje doen, alleen om meer gebied te verkennen waar ze zich mogelijk zou verblijven. Zonder succes natuurlijk.

Na een tijdje kwam alles neer op één laatste hoop; de terugreis.
Ik begon een speech te plannen, enkele dagen van te voren. Een speech hoe ik haar zou vertellen wat er 'on my mind' is.

Voor degene geïnteresseerd in de details, het 'eindresultaat' toentertijd was alsvolgt:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Ik: Hee, herken je me nog?
Zij: <reactie>
Ik: Haha, hoi ik ben Michael *hand uitsteken en glimlachen*
Zij: ik ben ....
Ik: Heb je genoten van je vakantie?
Zij: <reactie>, en jij?
ik: Ja hoor ik ook. Hebje nog X en Y gedaan toen?
Zij: Jaa ik vond er Z en X van en heb toen X en Y gedaan.
Ik: Haha wat leuk.
- korte stilte -
Ik: Naja ik zal eerlijk met je zijn, vanaf het eerste moment dat ik je zag had je me betoverd. Je was echt perfect in mijn ogen. Ik was steeds te dom en te bang om contact met je te zoeken. Ik begon al de hoop op te geven maar ik kon niet leven met de gedachte dat ik je nooit meer zou zien/spreken.. En nu zit /sta je hier voor me..
Zij: <reactie> (cruciale reactie, succes of geen succes blijkt hieruit. In geval van geen succes hield het hier op, anders lees verder)
Ik: Zou ik misschien je 06nummer mogen? Dan kunnen we contact houden, bellen, msnen, missg afspreken als het klikt etc etc.
--
--
En verder het bootje sturen zoals het langs de stroom gaat..

Ergens diep van binnen was er wel een wijsheid aanwezig die wist dat ik het niet kon opbrengen om dit recht in haar gezicht te zeggen. Uberhaubt bij iemand anders die een mindere impact heeft gehad.

Dagen en slapeloze nachten gingen voorbij, nog steeds meer dan geobsedeerd door het anonieme meisje.

Ik had dromen, visioenen, over de 'toekomst'. Over hoe ik met haar kerst zou vieren, over hoe ik voor het eerst haar ouders echt leerde kennen, etc. etc.

Ik bad af en toe of de Heer haar op mijn pad wilde zetten en mij zegenen met genoeg zelfvertrouwen om mijn plan te laten lukken.

Het was woensdagavond, ik ging slapen. Me mentaal voorbereiden op de volgende dag.

De terugreis .
Zes uur `s ochtends, lokale tijd.
Na alle zaken in orde te hebben checkten we succesvol uit en we stapte in onze taxi die ons naar het vliegveld zou brengen.

De taxichauffeur had het erover dat hij nog drie andere mensen op moest halen. Mijn hart begon sneller te kloppen. Ik werd zenuwachtig, ik begon lichtjes te zweten (niks dat ik niet onder controle kon houden).

We stopten bij een hotel. Ik probeerde m'n neutrale 'ben bezig en heel interessant' houding te activeren terwijl ik met m'n Ipod aan het rommelen was.

Uiteindelijk kon ik opgelucht maar toch ook teleurgesteld zijn, het was een ander Nederlands gezin van 3 personen die ook dezelfde vakantieaccomodatie hadden.

Ong. 10 minuten verstreekten. We kwamen aan op het vliegveld. Succesvol door de controle en alles, en maar wachten in de boarding hall.

Er was nog geen teken van het meisje, ik begon de hoop toch eindelijk op te geven.
En net op het pijnlijkste moment op de 'geef het op-cyclus' zag ik daar een gedaante die niemand anders kon zijn dan haar.

Het was haar. Met om zich heen haar vader en haar broertje.
Ze had mij nog niet gezien, ik keek snel weg in een paniekaanval.

Ik zag haar nog een paar keer voordat ze verdween uit mijn zicht tijdelijk.
Ik hield me maar bezig met de olympische spelen op de TV die er hing en ging ook een keer op stap om drinken te halen voor m'n gezin.

Tijd ging voorbij.
Uiteindelijk moest ik naar de toilet, en mijn broer ook.

We liepen er samen heen, maar halverwege kwam er iets onverwachts.
Ik zag haar lopen. Zó ontzettend dichtbij, maar toch zo ver weg.
Door de shock heen glimlachte ik verleidelijk/vriendelijk naar haar en kreeg een enthausiaste glimlach terug die mijn hart sneller deed kloppen en vast en zeker een ijskap op de noordpool deed smelten.

Zo lang duurde het niet, we waren allebei lopend. Bovendien werd mijn aandacht getrokken door mijn broer die me erop attendeerde dat onze vlucht vertraging had.
Ik had nu wel het gevoel dat ik een stapje verder was in mijn kruistocht om haar nummer te vragen.

Korte euforie en opluchting werden uiteindelijk weggevaagd door gevoelens van ongemak en zenuwen.

Zonder dat ik het voor een tijdje door had, zat ze pal schuin achter me op een bankje. Het grootste probleem hier om haar te benaderen vond ik dat mijn ouders ook erbij zaten.

Ik ging harder praten met mijn ouders en probeerde leuk te doen in de hoop dat ik haar aandacht zou krijgen.
Ik keek een paar keer over m'n schouder naar haar maar er was geen echt gevoel van verbondenheid, noch was er echt oogcontact.

Uiteindelijk gingen we boarden en zag ik haar een aantal mensen in de rij verder voor me staan. Met haar vader en broertje.

Een paar ongemakkelijke blikken werden uitgewisseld. Ze glimlachde vrijwel altijd en het was lastig tezien wanneer ze haar blik nou echt gericht had op mij, mijn acties waren gehaast.

Uiteindelijk kwamen we aan boord. En veel vonken vlogen daar ook niet over. Ik dacht bij mezelf dat ik eerst echt 'signaalcontact' moest maken dmv glimlachen, zwaaien, blikken etc. Tenminste, dat was een van mijn excusen om niet direct op haar af te stappen.

Toen we geland waren op Lissabon op onze terugreis, was ze vrijwel meteen weg uit mijn gezichtsveld.

In Lissabon hadden we nog eens ruim een uur vertraging, kwam dat even goed uit!

Mijn gezin en ik gingen ergens zitten om te drinken en te eten etc. Toen zag ik haar in de verte lopen.
Ik zei 'ik ga even een WC opzoeken'.

Ik liep richting de winkel waar ik haar zag lopen, maar deed weer een macho actie zoals ik eerder deed toen ik recht voor haar langs liep. Doen alsof je haar niet ziet en probeer zo interessant mogelijk te lijken in de hoop dat er aandacht op je gevestigd wordt.

Ik ging weer even terug naar m'n ouders, maar daarna ging ik er weer opuit om het winkelcentrum te verkennen.
Ik zag haar in de juwelier, met haar broertje en vader.

Ik liep maar een beetje rond, probeerde interessant te lijken en doen alsof ik mijn reismetgezellen niet zag.

Uinteindelijk keerde ik terug naar de boarding ruimte en ik heb daar in een rij staan wachten tot ik aan boord kon.

In die wachttijd zag ik haar nog een paar keer lopen, en een keer was er weer een gehaast contact tussen ons, waarin ik niet kon zien wanneer ze haar aandacht precies op mij gericht had dus er kwam een gehaast glimlachje uit voort.

Dit soort momenten maakten mij zo machteloos en zenuwachtig.

Eenmaal in het vliegtuig probeerde ik de aardigerd uit te hangen en ik deed overdreven vriendelijk tegen mensen om me heen (voelde wel goed, ga ik vaker doen). In de hoop natuurlijk om opgemerkt te worden door het meisje wat ong 2 rijen schuin achter me zat.

Tijdens de laatste vlucht gingen er gedachten door me heen die me kapot maakten.
Ik herkende dit. Ik had dit van te voren kunnen voorspellen.
Ik had de kracht niet, ik had het zelfvertrouwen niet.
Oppeens leek het alsof alles mij tegen zat. Ik kon het niet.
Ik moest het maar laten gaan.

Ik raakte teleurgesteld in mezelf. M'n hele humeur veranderde.

Toen we geland waren (en langs een steekproef van de douane waren), zag ik haar nog rennen naar de toiletten. En even verder met haar broertje op zoek naar de bagage hal (waar mijn gezin en ik eerder inkwamen omdat het meisje ergens verkeerd ging). Ik nam mn laatste blikken, en kreeg er tot mijn kennis geeneen terug.

Ik wist dat dit het einde was. Ik zou haar nooit meer zien.
Het mooiste meisje dat ik ooit tegen was gekomen, het meisje wat zo perfect leek. Het meisje wat sympathie leek te hebben, respect, het meisje wat echte liefde zou kennen. Allemaal een illusie.

Ik heb mezelf gigantisch teleurgesteld. Gedachten gaan nog steeds door me heen.
"Ik kom nooit meer iemand tegen zo speciaal zo als zij.."
Zonde.. Zonde..

Eenmaal thuis probeerde ik tevergeefs een zoektocht op Hyves naar haar (voor als je het wil weten, ik gebruikte als zoekfilter 'Madeira' en daarna 'Portugal', aangezien mensen het vaak in hun naam hebben staan als ze weg zijn).

het maakte me kapot. Hoe had ik dit kunnen laten gebeuren.
Mijn zelfvertrouwen is enorm geschaad.
Ik zocht troost vanaf de sidelines hier op FOK!.. '' Nee heb je, ja kun je krijgen".. Het zou een van de tien geboden moeten zijn.

Ik ga beter werken aan mijn sociale leven zodat ik ook meer zelfverzekerder overkom.
Volgende keer als ik me in deze situatie bevindt zal ik (nu met sterkere overtuiging dan eerst) niet alleen maar denken maar ook werkelijk doen!

Alleen dit heelt de wonden niet.
Het perfecte meisje voor mij, miscchien wel het mooiste en goedgeestige meisje wat ik ooit tegen komen zal.. Heb ik voor me langs laten gaan vanwege mijn onzekerheid.
Ze begint langzaam te vervagen, ik krijg niet zo'n helder beeld meer als ik aan haar denk.
Terwijl een kant van mij zich vast wil houden aan haar..
Wetend dat ze ergens daar zit in Nederland, tussen 17 miljoen mensen.

Niet wetend hoe ze heet, waar ze woont, etc.
De enige werkelijke herinnering aan haar, begint te vervagen.

Hoewel het me ernstig verminkt heeft, en ik echt uit de depressie moet komen..
Opties:

1) Vind haar
2) Ga door met mn leven.

---
Ik wilde dit verhaal met jullie delen om mijn hart een beetje te luchten en om jullie om hulp te vragen bij het voltooien van één van deze opties.

Dankje voor het lezen!
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:30:36 #2
225211 Stolas
High prince of Heaven
pi_60913211
Ik heb het niet gelezen, maar ik kies voor optie 2.
pi_60913238
''ALS JE DIT AL TE VEEL VOND OM TE LEZEN, STOP DAN NU, WE ZIJN ONG. OP DE HELFT.''

* moemoe bijt moedig door
pi_60913243
focking te lang. Tering, heb geen moeite met lange op's maar nadat ik zag dat ik na een eeuwigheid lezen pas op de helft was heb ik de rest maar geskipped.

Je had gewoon een praatje moeten maken met haar, hoe moeilijk is dat nu als je dezelfde bestemming hebt. Genoeg dingen om even simpel een praatje over te maken.
Do what you love, love what you do!
pi_60913253
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
Ik wilde dit verhaal met jullie delen om mijn hart een beetje te luchten en om jullie om hulp te vragen bij het voltooien van één van deze opties.

Dankje voor het lezen!
Daar stopte ik, komt wel goed jongen

[ Bericht 93% gewijzigd door Emel op 18-08-2008 08:00:23 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_60913301
Als je op de momenten dat je haar aan kon spreken het niet hebt gedaan, denk je dan wel dat je het zal doen als je d'r na 3 dagen hyves doorzoeken hebt gevonden?
pi_60913324
Samenvatting?

En meisje van 15-16 is wss niet geinteresseerd in een jongen van 14
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_60913365
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:32 schreef kree het volgende:
focking te lang. Tering, heb geen moeite met lange op's maar nadat ik zag dat ik na een eeuwigheid lezen pas op de helft was heb ik de rest maar geskipped.

Je had gewoon een praatje moeten maken met haar, hoe moeilijk is dat nu als je dezelfde bestemming hebt. Genoeg dingen om even simpel een praatje over te maken.
Ja, dat weet ik maar al te goed
pi_60913377
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Samenvatting?

Niet echt belangrijk hier maar als je het moet weten ik ben vrij lang voor m'n leeftijd en gedraag me redelijk volwassen, dus .. who knows
pi_60913385
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:35 schreef Gutz het volgende:
Als je op de momenten dat je haar aan kon spreken het niet hebt gedaan, denk je dan wel dat je het zal doen als je d'r na 3 dagen hyves doorzoeken hebt gevonden?
Internetcontact is altijd makeklijker, en na mn lesje geleerd te hebben weet ik dat ik het niet een 2e keer kan laten voorbij gaan
pi_60913387
Wat een verhaal haha
pi_60913391
Mooi verhaal. Heb het zelf nog nooit meegemaakt maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is.
pi_60913404
Dit is echt te lang, en voor een 14 jarige ben je wel erg analyserend. Je bent gewoon vrij intelligent. Hoog IQ, laag EQ misschien?

anyway, dit verhaal lees ik een andere keer wel.
pi_60913448
Je bent gewoon verliefd (en je kan niet op elke chick springen die je ziet.)
pi_60913453
Helemaal gelezen!

Lieve schat, de dingen die jij beschrijft als ''paniekaanvallen'' komen voort uit (of is gewoon) je onzekerheid. Hier kun je nog een hele lange tijd aan werken, komt meestal met de jaren. Als je de volgende keer weer een leuk meisje ziet, probeer dan vooral jezelf te blijven. Hoewel je nu vast denkt dat ze je dan toch niet leuk vindt. Probeer en kijk hoe het uitpakt.

Je hebt nu geen woord met haar kunnen wisselen, maar als je dan eenmaal de moed hebt om te praten met een ander meisje, zal je haar zelfs nog leuker vinden dan je ''droommeid''. Je hebt dan niet alleen haar uiterlijk mogen aanschouwen, maar ook kennis kunnen maken met haar innerlijk. Misschien was je ''droommeid'' helemaal niet zo aardig.

Het komt goed, .
pi_60913476
Bedankt voor jullie snelle reacties tot nu toe.

Ik ga nu slapen en lees de rest morgenochtend zo snel mijn biologische klok dat toelaat.

En Erikkl bedankt voor het compliment en het kan best kloppen, heb me nog nooit met EQ's bezig gehouden eigelijk.
pi_60913498
En nog even een bedankje aan Moemoe voor de troostende reactie, je zal vast wel gelijk hebben

Nouja welterusten tot morgenochtend
pi_60913519
Ik heb 't gelezen! Je schrijft wel leuk.

edit:
Maar ik heb geen advies voor je. Even nog zoeken, en daarna doorgaan met je leven. Overigens, stel, je vindt haar op hyves. Wat moet ze dan wel niet van je denken? Dat je een stalker bent die 3 dagen hyves heeft lopen doorzoeken?
pi_60913534
quote:
Hoewel het me ernstig verminkt heeft, en ik echt uit de depressie moet komen..
Oh man. Ohh man.

Ik weet dat je hormonen op die leeftijd vervelend zijn, heus. Maar echt, dit is een grapje toch?
pi_60913543
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:50 schreef Bob. het volgende:

[..]

Oh man. Ohh man.

Ik weet dat je hormonen op die leeftijd vervelend zijn, heus. Maar echt, dit is een grapje toch?
Ach, er zijn nog wel wat andere geweldig dramatische stukjes in zijn tekst te vinden. Misschien moet TS schrijver worden.
pi_60913560
Dit geeft me toch weer een beetje hoop in de jeugd van tegenwoordig, afgezien van wat spelfoutjes.
pi_60913644
Misschien moet je eens wat minder bidden en wat meer praten met mensen.
pi_60913706
quote:
geblaat
Klasse OP!

dat zouden meer mensen moeten doen

OT: Tsja, spit heel hyves door en anders verder gaan.
"The quieter you become, the more you are able to hear."
pi_60913756
Tering he half boek hier
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:05:05 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60913769
Kerel

Dit is toch wel één van de langste OP's die ik ooit gezien heb

Respect
Huilen dan.
pi_60913779
1) Je kan niet komen met 'mijn gezin' als 14-jarige. Dat klinkt gewoon fout
2) Je hebt gewoon meer zelfvertrouwen nodig lijkt het. Dus bijt de EERSTVOLGENDE keer door de zure appel en geniet ervan als je een blauwtje loopt. Want al ga je nog zo hard op je snavel dan hoef je tenminste niet te gaan fantaseren over samen kerstmis (:')) door te brengen als je iemand haar naam niet eens weet Het is niet alleen zo dat niet geschoten altijd mis is, nee, want voor je het weet is ze uit je vizier en is iemand anders ermee lopen. En for fucks sake doe nooit meer zo'n transcript uitdenken. Hoe wil je dat uitleggen dan? Go with the flow. Wees niet bang om afgewezen te worden want iedereen wordt afgewezen, daar zit het verschil niet. Het verschil zit in de kerels die een week nadenken over wat ze moeten zeggen en kerels die hun bek open trekken. Dus doe het gewoon en stop met dat analyseren. Ain't nobody getting laid with maths En dat heeft niks met matten te maken.
graag verwijderen
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:11:31 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60913865
Bazentopic
Huilen dan.
pi_60913898
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
Bazentopic
TS is Baaz
pi_60913920
pi_60913979
Even een samenvatting die TS wel aan het begin van zijn post kan zetten waaruit alle cruciale informatie blijkt:

Veertienjarige TS komt op schiphol een érg mooi meisje tegen, spreekt haar niet aan. Komt haar op de terugreis weer tegen, en spreekt haar weer niet aan, allerlei mogelijkheden ten spijt..

TS baalt hiervan, en is onder invloed van hormonen in een depressie beland waar hij uit wil geraken. Hiervoor ziet TS twee mogelijkheden:
Mogelijkheid 1: Het meisje opzoeken op hyves/andere sites.
Mogelijkheid 2: Het meisje vergeten.

TS vraagt ons een keuze uit één van bovengenoemde mogelijkheden te maken en de keus te beargumenteren.
pi_60913991
Hyves, aardig wat breezahz hebben hyves tegenwoordig
pi_60914018
graag verwijderen
pi_60914054
opspeuring verzocht topic
graag verwijderen
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:28:10 #36
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_60914066
Offtopic; is dit niet de langste OP ooit?
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_60914093
Geniaal topic
pi_60914105
Grote god!

1. Ik geef je een kleine tip van een meisje (ik dus, hihi ): als je een meisje tegenkomt die je leuk vind, doe haar dan niet meteen een compleet huwelijksaanzoek, daar schrikken ze soms een klein beetje van

2. Vraag niet meteen om haar telefoonnummer, dan nog liever emailadres ofzo.

3. Stop met bidden naar een of ander wezen dat met je mee zou kijken. Het enige wezen dat (als je geluk hebt) met je meekijkt is Oom Agent via de beveiligingscam. Geloof liever in jezelf enzo.
pi_60914111
quote:
1) Vind haar
En dan? Trek jij je bek dan wel open?
pi_60914116
Bedankt voor het verpesten van mijn tijd.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_60914119
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:31 schreef lievmeisjuh het volgende:
Grote god!

1. Ik geef je een kleine tip van een meisje (ik dus, hihi ):
Nietes, je geeft er 3
quote:
als je een meisje tegenkomt die je leuk vind, doe haar dan niet meteen een compleet huwelijksaanzoek, daar schrikken ze soms een klein beetje van

2. Vraag niet meteen om haar telefoonnummer, dan nog liever emailadres ofzo.

3. Stop met bidden naar een of ander wezen dat met je mee zou kijken. Het enige wezen dat (als je geluk hebt) met je meekijkt is Oom Agent via de beveiligingscam. Geloof liever in jezelf enzo.
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:34:07 #42
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60914128
Aan de ene kant denk ik: "Ah koetsie-koe, wat schattigggggg." en een de andere kant "OH MIJN GOD WAT SNEU."

Wat zit je trouwens naar God te bidden, van Hem mag je d'r toch niet aanzitten.
Ik ga naar huis.
pi_60914135
Ik ben wat ouder en waarschijnlijk meer ervaren met meisjes als jij, maar ook ik heb een jaar geleden zoiets meegemaakt.

Ik werkte op Schiphol, eigenlijk nu nog maar goed, en een meisje liep naar mij toe om iets te vragen. Oh man, wat een engeltje. Blond haar, blauwe ogen, perfect symmetrisch gezicht en ik wist gewoon dat zij puur uit interesse op mij afstapte. Maximaal verwijde pupillen, continue glimlach en met haar blauwe ogen leek zij rechtstreeks in mijn ziel te kijken. Ze vroeg: ' Hoi! Mag ik jou wat vragen? Ken jij een plek waar je goede koffie kan halen? Ik heb echt trek in koffie.' Ik was echt gewoon flabbergasted van haar perfectie en ik antwoordde na 10 seconden zwijgen: ' Pronto is die kant op. Gewoon doorlopen en je komt het vanzelf tegen.' AAAAHHH, stom, stom, stom.

Ik heb serieus maanden lang mijzelf voor mijn kop geslagen. Dat engeltje had ik gewoon moeten proberen te vangen en ik had het niet gedaan. Nog steeds begrijp ik niet wat er is gebeurd. Ik ben niet onervaren, maar zo voelde ik mij wel op dat moment. Het leven gaat door, maar zij heeft in die paar minuten een gigantische indruk op mij gemaakt. Ik zal die ogen nooit meer vergeten.

Wat ik wil zeggen is dat hoe ervaren iemand ook is, er lopen vrouwen rond die zo'n indruk op je kunnen maken dat je je ontzettend nietig voelt en even niet weet wat je moet doen. Het kan iedereen overkomen joh.
pi_60914136
quote:
Grote god!

c-c-c-contradictie spotted!
myth busted.
graag verwijderen
pi_60914142
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:34 schreef nietzman het volgende:
Wat zit je trouwens naar God te bidden, van Hem mag je d'r toch niet aanzitten.
Bwhehehehe. .
pi_60914160
En je bent veertien? .

[ Bericht 98% gewijzigd door Emel op 18-08-2008 08:02:01 ]
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:36:44 #47
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60914162
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:35 schreef zarGon het volgende:
Bwhehehehe. .
Die zag het al helemaal voor zich joh, twee van die jonge razende losgeslagen hormonenballen op vakantie. Gelukkig verlulde de TS zich bij 'm, kon 'ie er nog snel een stokje voor steken.
Ik ga naar huis.
pi_60914170
STOP MET DAT BOEK DIE OP TE QUOTEN
graag verwijderen
pi_60914174
OMG. Hou nou eens op met steeds de hele OP te quoten.
pi_60914176
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:36 schreef fyah het volgende:
STOP MET DAT BOEK TE QUOTEN IDIOTEN
GMTA
pi_60914180
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:37 schreef erikkll het volgende:
OMG. Hou nou eens op met steeds de hele OP te quoten.
oehw, raad eens wie er eerst op mocht?
graag verwijderen
pi_60914195
mijn scrollbalk vertoond ontwenningsgedrag op deze pagina
graag verwijderen
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:41:34 #53
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_60914223
Je bent niet goed bij je stekker mafkees.

Je gaat op vakantie en ziet op schiphol een lekker wijf.
Omdat je je al een hele dag niet afgetrokken hebt heeft dat impact op je geilheid.

Je kent haar niet, je kent haar karakter niet, je ziet alleen een lekker wijf en dan ga je complete gesprekken voorbereiden?
Heb je nog wat van je vakantie kunnen genieten of heb je alleen maar met je dwangneurose bezig gehouden...
pi_60914237
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:41 schreef Wupppie het volgende:
Je kent haar niet, je kent haar karakter niet, je ziet alleen een lekker wijf en dan ga je complete gesprekken voorbereiden?
Heb je nog wat van je vakantie kunnen genieten of heb je alleen maar met je dwangneurose bezig gehouden...
vergeet niet dat kerstfeestje in ze hoofd
graag verwijderen
pi_60914312
Vind haar.:)

[ Bericht 99% gewijzigd door Emel op 18-08-2008 08:02:53 ]
pi_60914343
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:49 schreef Stali het volgende:

Vind haar.:)
Jij hebt teveel films met Jim Carrey en schapenauto's gezien. Hij moet eerst wat zelfrespect opbouwen! Wat gaat ie anders doen als ie haar zou vinden? Plots prince charming zijn?
graag verwijderen
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:54:11 #57
191838 mrfool
Why so serious?
pi_60914351
Vind haar en ga dor met je leven.

[ Bericht 99% gewijzigd door Emel op 18-08-2008 08:03:23 ]
pi_60914353
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:53 schreef fyah het volgende:

[..]

Jij hebt teveel films met Jim Carrey en schapenauto's gezien. Hij moet eerst wat zelfrespect opbouwen! Wat gaat ie anders doen als ie haar zou vinden? Plots prince charming zijn?
Waarom niet? Ik heb het zien gebeuren.
pi_60914362
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:54 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik heb het zien gebeuren.
Ik heb 'm zelfs een keer gehuurd
graag verwijderen
pi_60914363
En natuurlijk doorgaan met je leven he. .

[ Bericht 98% gewijzigd door Emel op 18-08-2008 08:04:30 ]
pi_60914369
quote:
Dat vooral.

Vooral vanwege het tijdstip ben ik bereid geweest de hele OP door te lezen, maar heb eerlijk gezegd meerdere malen de neiging gehad te stoppen met lezen, elke keer als god weer om de hoek kwam... Geloof waar je in wilt geloven hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als je nog meer in god gelooft dan in jezelf ben je in mijn ogen verkeerd bezig.
quote:
1) Vind haar
2) Ga door met mn leven.
Doe optie 2 maar.

Als je gewoon even reëel blijft, weet je dat de kans dat je haar nog eens tegenkomt nihil is. Kortom, doorgaan met je leven, en er verder niet meer al te veel over nadenken.
pi_60914371
En bij die keer toen jij dat zag, was het op een kerstfeestje?
graag verwijderen
pi_60914377
Jullie doen het gewoon expres he, rukkers
pi_60914383
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:56 schreef Bananenman het volgende:
Jullie doen het gewoon expres he, rukkers
ik wou er al niet meer over beginnen
graag verwijderen
pi_60914410
Stali, m'n scrollbalk wat doe je?
pi_60914412
Ja, dit wordt em! BAzen topic!!111!eins!

En ik kies voor optie 2.
pi_60914425
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 02:01 schreef Omniej het volgende:
Stali, m'n scrollbalk wat doe je?
Mijn symbolen doen ookal raar nu.
pi_60914429
OKE, GELEZEN! SAMENVATTING!!!!

TS ging op vakantie en zag op Schiphol het meisje van zijn dromen, die ook naar Madeira ging. Maar omdat hij te onzeker is heeft hij haar niet aangesproken, niets. Het meisje verbleef niet in de accomodatie waar hij zat, hierdoor ging hij obsessief gedrag vertonen. Op de terugweg zag hij haar weer, en alhoewel hij van plan was haar een uitgebreide liefdesverklaring te geven heeft hij het weer niet gedurfd. Dus nu is hij ongelukkig.

Oke, ik vind dat je een fucking schijtlijster bent. Je had gewoon iets moeten doen. BIG FUCKING DEAL DAT JE HET RISICO LOOPT OM EEN BLAUWTJE TE LOPEN!!! Hoe je het ook went of keert, dat gaat je heus wel een heel aantal keren gebeuren.
Misschien ben je door dat gedrag van je wel de liefde van je leven misgelopen. Misschien vind je nu zelfs helemaal niemand meer, omdat je niets hebt gedaan.
Zou je je dan niet flink kut voelen?? NOU JAMMER DAN IT HAPPENED. Get over it, deal with it.

DUS, OPTIE 2: Ga door met je leven, vergeet haar want je gaat haar nooit meer vinden. Ga iets doen aan je zelfvertrouwen en je sociale vaardigheden en maak je verhaal voortaan korter, je ziet hoe kort ik het kon maken

[ Bericht 99% gewijzigd door Hoi_Piepeloi op 18-08-2008 02:43:00 ]
pi_60914457
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:33 schreef erikkll het volgende:

[..]

Nietes, je geeft er 3
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:34 schreef fyah het volgende:

[..]

c-c-c-contradictie spotted!
myth busted.
Het is al laat...
pi_60914461
Iig sterkte. .

[ Bericht 98% gewijzigd door Emel op 18-08-2008 08:05:15 ]
pi_60914487
Opkutten met die OP te quoten. Wel goed geschreven en blablabla.

Oke dan nu de reactie waar je op gewacht heb!

Bel dat nummer uit je droom eens! (dat niemand hier eerder aan gedacht heeft)
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_60914503

TS ging op vakantie en zag op Schiphol het meisje van zijn dromen, die ook naar Madeira ging. Maar omdat hij te onzeker is heeft hij haar niet aangesproken, niets. Het meisje verbleef niet in de accomodatie waar hij zat, hierdoor ging hij obsessief gedrag vertonen. Op de terugweg zag hij haar weer, en alhoewel hij van plan was haar een uitgebreide liefdesverklaring te geven heeft hij het weer niet gedurfd. Dus nu is hij ongelukkig.

Oke, ik vind dat je een fucking schijtlijster bent. Je had gewoon iets moeten doen. BIG FUCKING DEAL DAT JE HET RISICO LOOPT OM EEN BLAUWTJE TE LOPEN!!! Hoe je het ook went of keert, dat gaat je heus wel een heel aantal keren gebeuren.
Misschien ben je door dat gedrag van je wel de liefde van je leven misgelopen. Misschien vind je nu zelfs helemaal niemand meer, omdat je niets hebt gedaan.
Zou je je dan niet flink kut voelen?? NOU JAMMER DAN IT HAPPENED. Get over it, deal with it.

DUS, OPTIE 2: Ga door met je leven, vergeet haar want je gaat haar nooit meer vinden. Ga iets doen aan je zelfvertrouwen en je sociale vaardigheden en maak je verhaal voortaan korter, je ziet hoe kort ik het kon maken
pi_60914504
Plenty o' fish to catch, kid. .

[ Bericht 98% gewijzigd door Emel op 18-08-2008 08:05:51 ]
I´m back.
pi_60914617
Op hyves zoeken.
pi_60914623
Topic gekilled.
pi_60914627
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 02:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

maandag 18 augustus 2008 @ 03:09:50 #77
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60914788
Wat een faalhumor jongens.
Ik ga naar huis.
pi_60914896
Is dit stukje transcript nog het ergste:
quote:
Ik: Haha wat leuk.
- korte stilte -
Ik: Naja ik zal eerlijk met je zijn, vanaf het eerste moment dat ik je zag had je me betoverd. Je was echt perfect in mijn ogen. Ik was steeds te dom en te bang om contact met je te zoeken. Ik begon al de hoop op te geven maar ik kon niet leven met de gedachte dat ik je nooit meer zou zien/spreken.. En nu zit /sta je hier voor me..
Hoe jaag je iemand zo snel mogelijk weg!

[ Bericht 92% gewijzigd door Emel op 18-08-2008 08:10:09 ]
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 18 augustus 2008 @ 07:39:22 #79
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60915654
Verminkt, depressie

Doe even normaal zeg.

Oh, en hier moest ik bijna van janken
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60915781
Wie zegt trouwens dat het haar vader en haar broertje was....
Zeker nooit het Jenna Jameson verhaaltje gelezen/gekeken
A little bit hateful
pi_60915793
OP NIET MEER QUOTEN!
Het is leuk geweest. En lollige reacties mogen ook achterwege blijven vanaf nu.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_60915832
--> PUB
pi_60915841
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 07:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, en hier moest ik bijna van janken
Ik vond het wel aardig, daardoor wist ik dat het ergste voorbij was!

Dat dacht ik dan, tot hij begon over haar betoverende ogen *kots* zeg dan gewoon meteen dat je wil neuken
pi_60915858
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:18 schreef Emel het volgende:
--> PUB
Noooooo ik wil helemaal geen posts in pub!!!
A little bit hateful
pi_60915865
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:22 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Noooooo ik wil helemaal geen posts in pub!!!
Jammer dan. En nu geen bagger meer.
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:19:10 #86
225158 Fersure
Blümchensex
pi_60918687
Depressie? Jongen, je weet niet wat een depressie is. Dat je haar nou niet durfde aan te spreken en waardoor je haar nu waarschijnlijk nooit meer terugvind, wil nog niet zeggen dat je in een depressie bent beland. Zo ja, dan raad ik je een psycholoog aan om over je obsessie heen te komen (je viel alleen op haar uiterlijk?). Wat je zelfvertrouwen betreft, daar kun je aan werken. Het hoeft niet jaren te duren, je kunt ook ergens heen gaan waar je zowat gedwongen wordt met mensen om te gaan (zomerkamp? sportclub?) en dan kun je leren jezelf open te stellen en jezelf te zien (dus niet steeds dichtklappen).
pi_60919137
Voor degene die de moeite gedaan hebben om serieus te reageren, bedankt daarvoor.

Ik besef maar al te goed dat ik mn zelfvertrouwen moet boosten, nou maar hopen dat dat lukt voordat interstellaire ruimtereizen mogelijk zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door MindGym op 18-08-2008 11:50:45 (ruimtereizen ) ]
pi_60919359
BIER...meer zeg ik niet..
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
pi_60919385
ruimtereizen*
pi_60919555
foutje ben net wakker
pi_60920820
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:18 schreef Emel het volgende:
--> PUB
pi_60920954
What teh fuck. Je denkt teveel na man.
pi_60921172
Ik ken wel een meisje van 15 jaar met bruin haar, ziet er lief uit Ze heeft ook een broertje en ze is een paar weken geleden ook voor 10 dagen naar Madeira gegaan met haar ouders. Daarna heb ik haar niet meer gesproken. Toevallig zeg

Maar ik houd er niet zo van om namen/hyves enzo op Fok te plaatsen
&gt;&lt;(({°&gt;
pi_60921203
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:37 schreef MindGym het volgende:
Voor degene die de moeite gedaan hebben om serieus te reageren, bedankt daarvoor.

Ik besef maar al te goed dat ik mn zelfvertrouwen moet boosten, nou maar hopen dat dat lukt voordat interstellaire ruimtereizen mogelijk zijn
Heb je dat nummer nou al gebeld?
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_60921231
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:49 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ken wel een meisje van 15 jaar met bruin haar, ziet er lief uit Ze heeft ook een broertje en ze is een paar weken geleden ook voor 10 dagen naar Madeira gegaan met haar ouders. Daarna heb ik haar niet meer gesproken. Toevallig zeg

Maar ik houd er niet zo van om namen/hyves enzo op Fok te plaatsen
Kun je mij het nummer PM'en? Ik ben nu echt wanhopig
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60921241
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:52 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Kun je mij het nummer PM'en? Ik ben nu echt wanhopig
Kut, verkeerde account. Nu weet half Fok! wel dat ik TS ben
pi_60921297
* Gorgelmuil heeft doorgescand

3) Assertiviteitstraining gevolgd door optie 1)
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
pi_60921311
Deze shit is geniaal.

Serieus.
pi_60922328
kut ik heb in pub gepost
graag verwijderen
pi_60922598
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
Samenvatting?

Nope, die vallen op mensen van 18+ Het is mij wel gelukt om een meisje van 15/16 te versieren op vakantie ts
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:48:38 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60922654
fipo.
Huilen dan.
pi_60922689
Trouwens, je schrijft wel leuk voor een 14-jarige.
pi_60922706
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:53 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Kut, verkeerde account. Nu weet half Fok! wel dat ik TS ben
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_60925415
Ten eerste had je sowieso al weinig kans, aangezien 15-16 jarige vrijwel nooit op 14 jarige jongens vallen.
Daarnaast had je het er best op kunnen wagen, je moet het gevoel van falen gewoon aan de kant zetten, want als je dat niet doet krijg je dus de situatie waar je nu in zit en dat is nog vele malen erger dan een blauwtje lopen.
Ohwja, probeer het nummer wat je "in je droom doorgegeven kreeg" is te bellen . ( )
pi_60925602
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef supertard het volgende:
Ten eerste had je sowieso al weinig kans, aangezien 15-16 jarige vrijwel nooit op 14 jarige jongens vallen.
Daarnaast had je het er best op kunnen wagen, je moet het gevoel van falen gewoon aan de kant zetten, want als je dat niet doet krijg je dus de situatie waar je nu in zit en dat is nog vele malen erger dan een blauwtje lopen.
Ohwja, probeer het nummer wat je "in je droom doorgegeven kreeg" is te bellen . ( )
En blijf hier !
pi_60925886
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:28 schreef behangplakker het volgende:

[..]

En blijf hier !

you wish
pi_60926176
quote:
Het boarden duurde redelijk lang aangezien Lissabon erg primitief is
Wait what?
pi_60927281
Heeft er al iemand een lemming gemaakt?
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:46:17 #109
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_60927719
-> R&P.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_60929708
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef Gloeidoos het volgende:
Ja in klaagbaak heeft iemand er een gemaakt
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:30:18 #111
151157 Wupppie
pi_60929966
foutje..

En TS al wat gevonden?
pi_60930392
Als je 14 bent en zoiets schrijft krijg je toch nooit zo'n lekker wijf.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:50:21 #113
222095 Surveillance-Bloemkool
Nina houdt van groente
pi_60930426
In mijn versie was je de coolheid zelve. Maar daar was de dame in kwestie ook een aan overgewicht lijdende beharde kampsnol.
♥Claimed by the government O+ O+ O+ ♥
Afblijven dus O+
Another word for mineral harvesting cave is mine :9 :9 O+ mijn schatje :9 :9~
Voor altijd bij de hand O+ Hou zoveel van pokemon red! O+
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:51:42 #114
151157 Wupppie
pi_60930459
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:50 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
In mijn versie was je de coolheid zelve. Maar daar was de dame in kwestie ook een aan overgewicht lijdende beharde kampsnol.

Jammer dat sommige mods zichzelf te serieus nemen...
pi_60930895
Op hyves nog niks gevonden, en het nummer was onbereikbaar..

Achja
pi_60930932
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef Gloeidoos het volgende:
Liefde aanspreken mislukt
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:26:58 #117
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_60931474
Goed topic.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_60935248
zakelijk
pi_60935525
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:09:45 #120
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_60936294
Heb je wel van je vakantie genoten MindGym?
pi_60936494
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:04 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Tering he half boek hier
pi_60937455
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 22:09 schreef Plots het volgende:
Heb je wel van je vakantie genoten MindGym?
Jawel jawel, daar niet te veel zorgen
pi_60939304
Dat je op je 14e al zon verhaal met zon woorden kan schrijven, hulde
Patat Friet
pi_60939907
sh11111111111111111111111111111t man wat een tering lange OP verwacht je nou echt dat we dit gaan lezen
pi_60940369
Misschien was dat meisje wel een onwijze bitch? Of heeft ze al 8 soa's?

Ze kan wel mooi, en knap zijn, maar dat zegt nog weinig. Ik zou je trouwens aanraden om ook dan gewoon jezelf te zijn, en niet 'macho-interessant' te doen. Waarom zou je jezelf anders voordoen?
pi_60941719
Interstellaire Ruimtereizen.
pi_60945088
Geniale OP, TS schrijft erg leuk. Het voordeel is dat je voor de volgende keer weet dat je een meisje gewoon moet aanspreken. Het is geen film waarin alles komt aanwaaien, je moet echt zelf het iniatief nemen. En als je daar eenmaal een beetje ervaring mee hebt, dan gaat het je veel beter af.

Bovendien zijn er meer vrouwen dan kerken
pi_60946262
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:05 schreef Urquhart het volgende:
Geniale OP, TS schrijft erg leuk. Het voordeel is dat je voor de volgende keer weet dat je een meisje gewoon moet aanspreken. Het is geen film waarin alles komt aanwaaien, je moet echt zelf het iniatief nemen. En als je daar eenmaal een beetje ervaring mee hebt, dan gaat het je veel beter af.

Bovendien zijn er meer vrouwen dan kerken
Nu het lastigste deel, ergens beginnen om er vervolgens ervaring mee op te doen
pi_60946300
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:32 schreef Philip10 het volgende:
Ik zou je trouwens aanraden om ook dan gewoon jezelf te zijn, en niet 'macho-interessant' te doen. Waarom zou je jezelf anders voordoen?
Dat ben ikzelf als ik een 'onzekerheidsaanval' krijg
pi_60946370
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:48 schreef MindGym het volgende:

[..]

Nu het lastigste deel, ergens beginnen om er vervolgens ervaring mee op te doen
Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Neem een bijbaantje bij de supermarkt ofzo, waardoor je al vanzelf in contact met collega's en klanten komt. Op die manier gaan die gesprekjes veel gemakkelijker af, en hoef je niet hele gesprekken van tevoren uit te denken want het loopt in de praktijk toch altijd anders. Gewoon durven.

Je zult zien dat meisjes je dan ook een stuk interessanter gaan vinden, en ook open voor je staan.
pi_60946452
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Neem een bijbaantje bij de supermarkt ofzo, waardoor je al vanzelf in contact met collega's en klanten komt. Op die manier gaan die gesprekjes veel gemakkelijker af, en hoef je niet hele gesprekken van tevoren uit te denken want het loopt in de praktijk toch altijd anders. Gewoon durven.

Je zult zien dat meisjes je dan ook een stuk interessanter gaan vinden, en ook open voor je staan.
Nog een jaartje wachten tot ik 15 ben en ik aangenomen kan worden
pi_60958161
quote:
Eenmaal in het vliegtuig probeerde ik de aardigerd uit te hangen en ik deed overdreven vriendelijk tegen mensen om me heen (voelde wel goed, ga ik vaker doen).

[...]

Opties:

1) Vind haar
2) Ga door met mn leven.
Het was nogal een verhaal zeg

Maar goed, het eerste stukje heb ik gequote omdat het me echt goed aan het lachen gemaakt heeft, hulde Goed initiatief en moet je zeker doen, de manier waarop je het zo nuchter brengt na zo'n uitgebreid (lees: tering-jantje-lang ) verhaal vond ik erg komisch

Veder lijkt het me duidelijk: Optie 2. In de loop der jaren zul je leren dat je er of bij de winkels gewoon pats-boem op af had moeten stappen, of het meteen vergeten.
pi_60958174
Dubbel
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:27:06 #134
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60958317
tvp mensen denken dat ik de TS ben vanavond ff lezen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60960406
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 02:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

Ik sluit me hier bij aan, je bent een PUSSY en als je zulk gedrag blijft vertonen kun je je over een paar jaar verloven met je bijbel
pi_60970627
Zo herkenbaar. Ik zou het zo zelf geschreven kunnen hebben 7 jaar geleden. Je bent net zo berekend en schuw als ik toen was. Wat je er aan doet? Vrij weinig. Ouder worden. Over 2 jaar wil ik nog wel eens een post van je lezen.

Overigens blijft het zelfs dan zelfs moeilijk om zomaar iemand aan te spreken op een luchthaven. De truc is om een nonchalante opening te hebben, iets wat jullie in gemeen hebben is perfect, iets over de situatie op dat moment.

-Jullie zaten beiden opgepropt in een transferbus: "Pfff, ze mogen wel eens overwegen wat grotere bussen aan te schaffen hier"
-Jullie hadden beiden vertraging "Hey jij zat net bij mij in het vliegtuig toch? Weet jij waarom het allemaal zo lang duurt en hoe laat we nu aankomen op schiphol?"
-Jullie hadden beiden de zelfde vlucht heen "Hey, volgens mij zag ik jou ook op de heenreist!" "Ik zou haast denken dat je me stalkt" (moeilijker maar als je ze goed brengt en je krijgt er een welgemeende glimlach vanaf is het de beste ijsbreker)

Bouw verder vanaf hier

Nou ja ik weet haast wel zeker dat je hier nu nog niets mee doet, maar misschien helpt het je over 4 jaar.

Het was sowieso een lastige situatie. En 99% van de mensen hier die zo hard roepen dat ze het klusje wel even geklaard hadden al voor de ingang van Schiphol zijn hoogstwaarschijnlijk een stel kutpubers waarvan hun liefdes ervaring niet verder reikt dan intiem contact met hun rechterhand

PS: over 3 of 4 jaar ga je met een paar vrienden en dan ontmoet je een stel dames die ook met elkaar zijn. Je drinkt liters alcohol en vragen om een vuurtje volstaat voor een wilde nacht.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:47:04 #137
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60975455
Ok TS,

Ik heb je OP redelijk doorgelezen. Mijn conclusie is als volgt.
Het leven is geen film jongeman.
Meisjes versieren is net verkopen.

Je kent die gasten wel die altijd heel popiejopie zijn en altijd de leuke meisjes hebben?
nou geloof me... ze jagen daar ook veel op.

op mijn 14de was ik net zo schuw als jij en had ik dezelfde problemen.
en ik heb ook zo mijn eerste vakantie liefde mee gemaakt (alleen bij mij ging het wel goed)
er zijn een aantal dingen die je met meisjes versieren rekening mee moet houden

-leeftijd, wanneer ze een aantal jaar ouder dan jou is kan je het bijna al vergeten. zeker op die leeftijd. De wereld is niet eerlijk en de kans dat het ene mooie meisje jou ook ziet zitten is gewoon niet groter dan 50%

-social talk, Het leven is geen belscript. Vraag maar aan iedereen die goed is in telefonisch verkopen dat je een script wel weg kan gooien aangezien het toch nooit zo loopt.

-zelfvertrouwen, als je de hele tijd in het vliegtuig haar scanned kan je onbedoeld een behoorlijk verkeerd beeld van je krijgen. kijk haar liever 1minuut aan met de kans dat ze terugkijkt dan dat je als iemand met epilepsie iedere keer om gaat kijken en dan weer ineens ergens anders naar kijkt.

-in haar verplaatsen, je moet voor jezelf zien wat zei leuk zou vinden. want zo werkt het nou eenmaal. Je kan dit manipuleren noemen maar je doet het onbewust waarschijnlijk bij je ouders ook al wanneer je wat van hen gedaan moet krijgen . Hou hier ook rekening mee met wat je tegen haar gaat zeggen.
stel als je van het positiefst uit zou gaan en ze zag je wel zitten. komt ze je op het vliegveld tegen en je zegt:
"Naja ik zal eerlijk met je zijn, vanaf het eerste moment dat ik je zag had je me betoverd. Je was echt perfect in mijn ogen. Ik was steeds te dom en te bang om contact met je te zoeken. Ik begon al de hoop op te geven maar ik kon niet leven met de gedachte dat ik je nooit meer zou zien/spreken"
nou sorry maar als ik dat meisje was was ik snel doorgelopen en gedacht wat een freak!
Dat jij een obsessie voor haar heeft ontwikkelt is leuk... maar de kans is NIET aanwezig dat ze ook zo over jou heeft gedacht deze vakantie. wanneer je haar dan volstort met een dergelijke zin zal ze er niet echt positief over zijn.

Je probleem op dit moment is dat je de executie voor jezelf vooruit schuift. Waarschijnlijk omdat je het eng vind en twijfelt aan jezelf. Op een gegeven moment moet je haar duidelijk maken dat je interesse hebt, dat zie jezelf ook in. Maar doordat je het voor je uitschuift word het steeds moeilijker om een nonchalante opmerking te maken aangezien je in je hoofd al kinderen met haar hebt gemaakt

Als ik je een tip voor de toekomst mag geven waarop je kan verbeteren wat al een wereld van verschil voor je zal maken:
dwing jezelf door aan het begin te openen. hierdoor kan je gelijk zien of ze je leuk vind of niet.
zo niet... jammer maar kan je verder met je leven ipv in het droom stadium te blijven hangen.

en onthoud alles waar je goed in wil worden vereist training.. ook dit..
stay frosty
pi_60976335
Bedankt voor jullie opbouwende kritiek, daar kan ik wat mee!
Het gaat tijd en moeite kosten, ongetwijfeld..
Volgende keer als zoiets mij overkomt zal ik zeker aan jullie wijze woorden denken, mocht ik nog zo iemand tegenkomen..
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:25:28 #139
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60976374
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:23 schreef MindGym het volgende:
Volgende keer als zoiets mij overkomt zal ik zeker aan jullie wijze woorden denken, mocht ik nog zo iemand tegenkomen..
Dat is dus ook een struikelbrok voor je.
ga gewoon met meisjes praten waar je niet gelijk mee wil trouwen. gewoon voor de gezelligheid.
hierdoor zal je een stuk relaxter die gesprekken aangaan met meisjes die je wel erg leuk vind!
stay frosty
pi_60976399
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:23 schreef MindGym het volgende:
Probeer ook gewoon leuke gesprekjes aan te knopen met meiden waar je in eerste instantie niets mee wilt beginnen. Op die manier komt die drempel ook niet hoog te liggen als je wel een voor jou leuk meisje wilt gaan aanspreken.

Edit: haha de user hierboven schrijft exact hetzelfde
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:29:08 #141
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60976486
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Probeer ook gewoon leuke gesprekjes aan te knopen met meiden waar je in eerste instantie niets mee wilt beginnen. Op die manier komt die drempel ook niet hoog te liggen als je wel een voor jou leuk meisje wilt gaan aanspreken.

Edit: haha de user hierboven schrijft exact hetzelfde
GMTA
stay frosty
pi_60976696
Haha dank jullie beide, klinkt eenvoudig genoeg voor mij
pi_60981829
TS is een dramaqueen. Zoek een leven man.
pi_60984380
Bedankt voor de opbouwende kritiek , top
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:08:33 #145
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_60990429
Had ook een soortgelijke situatie in Italië vorig jaar ... ook een leuk meisje maar niet echt geslaagd om contact te leggen. Zat ik ook een beetje aan mezelf te twijfelen want het was best wel een heel knap en lief meisje. Echt zo'n prinses op een witte merrie. Ook wel een paar dagen/weken sip om geweest.

Maar later die zomer kwam ik ergens anders mijn huidige vriendin tegen En ik kan me werkelijk geen betere vriendin wensen.

Dusja, je kan er best even sip om zijn, maar de kans dat je in je omgeving een minstens net zo leuk meisje komt is er nog steeds Dus borst omhoog en kin vooruit, en ga ervoor!
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 21:26:51 #146
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_60992689
tvp
pi_60992762
Lemming Zie klb
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:51:28 #148
177219 Maurari
out of our depth
pi_60995158
dit kan niet echt zijn

dat mag niet DAT MAG NIET GVD

ZEG DAT JE LIEGT PLZ
pi_60995668
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:49 schreef afcajos het volgende:
Trouwens, je schrijft wel leuk voor een 14-jarige.
mee eens, schrijf nog eens iets leuks
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
pi_60995824
Als er iets me dwars zit zal ik niet twijfelen om het in zoveel mogelijk woorden zo uitgebreid mogelijk hier te posten ofc
pi_60996105
Je kan goed teksten schrijven TS, wat voor opleiding doe je als ik vragen mag?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 23:57:45 #152
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60996957
Wat een enorm schattig topic
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_60997400
Ik doe VWO..

En sunga, schattig maar pijnlijk
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:50:30 #154
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61008564
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lemming Zie klb
url?
stay frosty
pi_61016189
quote:
Hey, FOK!ers.
Ik bad tot God om Zijn hulp. Of hij haar in hetzelfde hotel kon plaatsen als mij.
Ik stelde mezelf gerust met de gedachte "God heeft het onder controle, je hoeft niet te stressen maar vertrouw op Hem", o.i.d.
Deze zin is echt goud
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_61028699
Hehe tering mijn broertje is ook 14 maar van hem hoef ik niet zulke teksten te verwachten
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61046207
Ik vat dat laatste maar op als een compliment
pi_61046984
dit topic is sociaal falen in de tijd dat je dit topic maakte had je 5x naar het zandpad kunnen gaan
pi_61052838
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:06 schreef sexylexy het volgende:
dit topic is sociaal falen in de tijd dat je dit topic maakte had je 5x naar het zandpad kunnen gaan
Over falen gesproken
pi_61054277
Snelle analyse:

1) Beschermend opgevoed
2) Probleem niet uitzonderlijk voor iemand van jouw leeftijd.
3) Je klinkt als een slimme jongen, maar moet niet vervallen in je eigen problemen
4) Komt allemaal wel goed uiteindelijk
Geen referral hier.
pi_61054528
Beschermend opgevoed? Kan wel kloppen, als ik kijk naar het gedrag van mn ouders zijn ze nou ook niet zó zelfverzekerd en sociaal zelf
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:42:38 #162
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_61055979
Kankerlang gek.
© Bafnek
pi_61056559
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:42 schreef Klautje het volgende:
Kankerlang gek.
Dankje voor de bijdrage
pi_61057432
Ik heb veel van dit soort topics voorbij zien komen op fok. Met name in de vakantietijd. De enige oplossing is met zoveel mogelijk mensen een praatje maken. Je moet wat ervaring krijgen in socializen en zo zelfvertrouwen kweken. Dat is dus niet alleen afstappen op degene die jij leuk vindt, want dat is nu juist het moeilijkst. Begin simpel en maak gewoon met verschillende meisjes een praatje. Niet geforceerd gewoon small talk en zonder enige bijbedoelingen. Zo zul je je wat zekerder voelen als het er op aan komt.
Op feestjes en dergelijke stap ik juist op de mensen af die ik niet ken. Het is ook gewoon mooi om nieuwe mensen te leren kennen. Misschien kun jij op verjaardagen met onbekenden gaan praten. Gewoon het gevoel krijgen van een gesprek aanknopen enzo.

Daarbij moet ik toch even vermelden dat ik het wat "naief" vind om zo aangeslagen te zijn door iemand waarmee je niet echt contact hebt gehad. Je blaast het op in je hoofd. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat sommige, op het eerste gezicht geweldige meisjes, na een kort praatje echt enorm tegenvallen. Aan de andere kant wordt je soms ook aangenaam verrast. Een meisje dat op het eerste gezicht niet zo leuk lijkt te zijn, blijkt ineens superleuk. Kortom leef niet in een fantasie en een beeld van perfectie dat voor haar hoogstwaarschijnlijk niet eens haalbaar is.

Geloof me maar je komt genoeg andere leuke meisjes tegen. Na mijn eerste relatie dacht ik ook: "Hoe kan ik dit ooit met iemand anders hebben". Toch gebeurt het. Kortom ga door met je leven en vergeet haar. Misschien kom je haar ooit nog ergens tegen, maar maak er nou geen obsessie van.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_61061951
Ik heb hier vroeger ook wel last van gehad ja, heel onzeker zijn en niet met anderen durven te praten.
Wat je hier thuis goed kan oefenen is gewoon gaan práten met mensen, mensen die je niet kent. Op school eens hoi roepen tegen mensen die je alleen eens gezien hebt. Je zal merken dat er meestal leuk op je gereageerd wordt. En al loop je eens een blauwtje, so what? De wereld gaat er niet van ten onder.
En met dat meisje, je kan haar op hyves zoeken idd, maar je vind zo weer een ander leuk meisje joh, no worries.
Volgende keer beter!
(Ik ga voor optie 1 en 2, je moet alleen niet verwachten dat t ware liefde wordt met dat meisje, maar haar als gewone vriendin is al leuk toch?)
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:00:16 #166
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_61062150
Jezus wat een poepverhaal, is het al 12 uur?
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_61062642
Geweldig topic, heerlijk leesvoer
But if you could just see the beauty These things I could never describe
These pleasures a wayward distraction This is my one lucky prize
pi_61067134
Optie 3: Alcohol
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2008 @ 01:30:25 #169
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_61078046
quote:
In een droom kreeg ik zelfs een mobiel telefoonnummer door 'signalen' (soms heb ik wel een gevoel dat er ook maar een klein sprankeltje van iets vergelijkbaar met een 'zesde zintuig' in me zit, een extra oog voor zaken), ik nam dit serieus en sloeg het mobiele nummer op zodra ik wakker werd. (ik heb nog steeds hier niks mee gedaan)
quote:

Ik wist dat dit het einde was. Ik zou haar nooit meer zien.
Het mooiste meisje dat ik ooit tegen was gekomen, het meisje wat zo perfect leek. Het meisje wat sympathie leek te hebben, respect, het meisje wat echte liefde zou kennen. Allemaal een illusie.
Je weet het zelf al
  zondag 24 augustus 2008 @ 08:56:03 #170
43920 Yakko
De tal palo, tal astilla
pi_61080089
Geen idee of het al is gepost, heb na de OP geen zin om de rest ook nog te lezen, maar ik heb op mijn 15e ongeveer hetzelfde meegemaakt, alleen dan zonder de paniekaanvallen en dat soort fratsen.

Ging met een stel vrienden kamperen in Zeeland. Toen wij aankwamen, was er net een gezin aan het opbreken. Ontzettend leuk meisje erbij. Ze stonden op een veld achter dat van ons, dus toen we klaar waren met het opzetten van onze tenten, ging ik even kijken of zij er nog was. Niet dus. Tent weg, auto weg, meisje weg.

Zat daarna toen ook met een gevoel van ´die was wel erg leuk´, dus heb na mijn vakantie een briefje voor haar in een envelop met postzegel aan de campingeigenaar gestuurd, met het verzoek die door te sturen naar ´de familie van veld A, plaats 128´ o.i.d.

Twee weken later kreeg ik een mailtje van haar dat ze het zo leuk vond dat ik zoveel moeite had gedaan en hebben we een tijd gemaild en gebeld. Afspreken zag ik echter niet zitten, ze bleek in Zwolle te wonen en op je 15e is Rotterdam-Zwolle toch niet echt handig.

Maar als ik TS was zou ik dus zoiets proberen. Briefje voor haar naar het reisbureau sturen, als je er een postzegel op doet sturen ze het vast wel door.
La mejor universidad es la de la vida...
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:51:14 #171
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_61082713
Je hebt de titel van mijn eigen 1e topic gebruikt . Goed, dat mag.

Nou, luister. Een meisje van 2 jaar ouder lukt nooit op die leeftijd. Ten tweede weet ik niet of ze het op prijs zou stellen als je dr aanspreekt met dr ouders in de buurt met zo'n dwepende zinnen. Beter gewoon een praatje kunnen maken.

Verder, die zie je nooit meer, en hoe kut het ook klinkt als je verliefd bent, het gaat over en er zijn echt heul veel mooie meisjes in Nederland.

P.s. Mooie meisjes hebben vaak al een vriendje.
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:09:19 #172
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_61083049
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:51 schreef Rhythm het volgende:

P.s. Mooie meisjes hebben vaak al een vriendje.
gelukkig is dat niet altijd zo
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:13:38 #173
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_61083150
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:09 schreef Hyman het volgende:

[..]

gelukkig is dat niet altijd zo
Precies, maar ik sta er toch soms wel van te kijken hoe goed mijn smaak aansluit bij de universele smaak .
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:14:28 #174
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_61083171
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:13 schreef Rhythm het volgende:

[..]

Precies, maar ik sta er toch soms wel van te kijken hoe goed mijn smaak aansluit bij de universele smaak .
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_61088816
TVP.

staat er al ergens een samenvatting?
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2008 @ 17:39:02 #176
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_61089062
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef frenchfries het volgende:
TVP.

Zij wilde niet, er was geen wederzijdse vonk dús geen liefde op het eerste gezicht .
pi_61089170
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef frenchfries het volgende:
TVP.

Jongen ziet meisje van zijn dromen op vliegveld, de hele vakantie denkt hij aan haar. Zij ziet hem niet staan, en hij durfde haar niet aan te spreken. Gevolg: TS is meisje kwijt.
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:54:40 #178
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_61089406
tipje voor ts: zorg dat je vrouwelijke vrienden werft (nee, ze hoeven niet hot te zijn) en ga veel met zn 2en doen. Zo leer je nou omgaan met het mysterie dat 'meisje' heet.
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
pi_61092139
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:43 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Jongen ziet meisje van zijn dromen op vliegveld, de hele vakantie denkt hij aan haar. Zij ziet hem niet staan, en hij durfde haar niet aan te spreken. Gevolg: TS is meisje kwijt.
Da's wel een héle uitgebreide manier om "Ik zag laatst een lekker wijf" te zeggen!
pi_61120522
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61128827
Hhaha dude, TL;DR ook al maak ik net zulke posts elders (en soms hier) haha

Hoe dan ook, je bent nog 14, dat klinkt misschien stom maar je komt nog heel wat tegen, heel veel mensen hebben dergelijke ervaringen gehad.
pi_61145548
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 01:07 schreef koffiegast het volgende:
Hhaha dude, TL;DR ook al maak ik net zulke posts elders (en soms hier) haha

Hoe dan ook, je bent nog 14, dat klinkt misschien stom maar je komt nog heel wat tegen, heel veel mensen hebben dergelijke ervaringen gehad.
Precies, ik ook. Sindsdien dwing ik mezelf altijd op sowieso een praatje te beginnen met een leuk meisje, zodat ik achteraf nooit spijt kan hebben dat ik geen actie ondernam.
pi_61145877
y man, mooi verhaal. wel een beetje te gelovig soms pas bekeerd ofzo?
tis een kwestie van gedult, rustig wachten op den dag, dat heel Holland Limburgs lult.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:39:03 #184
218567 Afhandeling
Maak er wat tutti frutti van.
pi_61148824
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:36 schreef StarGazer het volgende:
[ afbeelding ]
pi_61260841
En hoe staat het ervoor? Ben je haar alweer vergeten, en al druk bezig met praatjes maken met andere meiden?
pi_61261629
Het vergeten gaat wel, heeft alleen tijd nodig..

Overmorgen begint school weer voor mij dus dat wordt ook weer socializen, en maar hopen dat het goet gaat
pi_61272604
Mooie OP, je kunt goed schrijven voor iemand van 14

En misschien leek ze wel perfect, je kent haar niet. Wie weet is ze wel lang niet zo leuk als jij dacht. Bovendien zijn er veel meer leuke meisjes. Vergeet haar, je komt vanzelf wel weer iemand anders tegen. En probeer tot die tijd een beetje te werken aan je sociale vaardigheden (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het). Probeer eerst eens gewoon vrienden te worden met meisjes, misschien gaat het contact maken als je iemand echt leuk vindt dan iets makkelijker. Succes ermee.
pi_61295074
OMG ik herken mezelf hier wel écht in.

2 jaar geleden was ik ook precies zo en heb ik zelfs een aantal van dit soort situaties meegemaakt. Ook gepost op een forum (ander forum welliswaar) enzo.

Naja, als je op mij lijkt, dan weet ik wel zeker dat het goed komt, na mijn 14e is dit 'gedrag' bij mij een beetje komen te vervallen nadat ik een flink blauwtje had gelopen.

Over de situatie: In mijn geval nu (ik ben nu 16) was ik waarschijnlijk op haar afgestapt op de heenreis, na de transfer op Lissabon. Simpelweg met een zinnetje: "Ik zie dat je weer op hetzelfde vliegtuig stapt, ga je soms ook naar [vul vakantieresort in]?" Mooie basic opening waarin je niet je eigen ruiten in gooit. Overigens neem je wel minder snel initiatief als je ouders erbij zijn.

Echt, neem maar van mij aan dat dit over 2 jaar helemaal geen moeite meer is, gewoon dadelijk flink gaan stappen, flink bier drinken en gewoon lekker meisjes aanspreken.. komt allemaal wel goed man
  maandag 1 september 2008 @ 17:09:16 #189
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61296219
Ik zet hier een tvp, heb nog niet alles gelezen maar heb iig wel al dubbel gelegen om de lemming

Edit: Wat een verhaal zeg, balen dat je niet op d'r af durfde te stappen. Als ik jou was zou ik gewoon rustig aan doen, ik ben nu 16 en nóo way dat er veel jongens op meisjes durven af te stappen (al kan dat ook komen omdat ik in een boerengat woon ). Oudere jongens hebben daar minder last van, dus waarschijnlijk gaat het vanzelf wel over

[ Bericht 58% gewijzigd door xalo op 01-09-2008 21:57:13 ]
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_61300133
tvp, ooit ga ik de OP lezen.
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:16:31 #191
226170 Dreaming.Bee
Apocalypse 2012.
pi_61317825
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:22:45 #192
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_61319206
Ga door met je leven...
Wat heb je eraan als je weet waar ze woont of wie ze is..

Dan durf je waarschijnlijk nog niets tegen haar te zeggen..

Mijn oprechte advies: grow a pair....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:29:50 #193
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_61319336
Mooi verhaal! Lekker kort
pi_63737689
quote:
Korte euforie en opluchting werden uiteindelijk weggevaagd door gevoelens van ongemak en zenuwen.
Zelfs schrijftalent El_Liberaliste schreef niet zulke zinnen op z'n 14e. Resectp!

oh sorry voor de kick
pi_63749296
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Zelfs schrijftalent El_Liberaliste schreef niet zulke zinnen op z'n 14e. Resectp!

oh sorry voor de kick
Nee prima kick... net topic weer even doorgelezen en er kwam toch wel weer een glimlach op me gezicht
pi_63749749
Dit blijft toch een geniaal topic. Ik hoop op een update van TS
pi_63750033
ondertussen zijn ze al getrouwd

jeweet0chhhh
pi_63750331
topverhaal was lekker lezen ook : ' )
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  donderdag 4 december 2008 @ 16:19:09 #199
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_63758401
Troost je maar met de gedachte dat ze zo'n trillerige nerd zonder zelfvertrouwen toch niet ziet zitten

Kusje
pi_63759158
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

oh sorry voor de kick
wat een kutkick, maar complimenten aan TS voor zijn uitmuntende schrijfvaardigheid. Kon ik maar net zo goed als hem schrijven.
pi_63762566
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Troost je maar met de gedachte dat ze zo'n trillerige nerd zonder zelfvertrouwen toch niet ziet zitten

Kusje
pi_63777000
O mijn god.
Ts, ga gewoon op elke willekeurige leuk uitziende meid oefenen om skills op te bouwen
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_63857380
Maar nu even serieus:
je 1e keer verliefd zijn, daar leer je ontzettend veel van. ik was ook pas op mijn 14e voor de
eerste keer echt verliefd, maar probeer er goed over na te denken hoe je het een volgende keer
gaat aanpakken. als jou dit de 1e keer gebeurt is er niks ergs aan,
mijn 1e keer verliefdheid eindigde erger: ik dacht dat ze me leuk vond maar uiteindelijk had ze iemand anders.
probeer ook een beetje op je uiterlijk te letten, en er op te letten dat je niet van die
nerdie-trekjes krijgt, knappen vrouwen vaak op af.

nja succes ermee dan
  woensdag 10 december 2008 @ 20:37:13 #204
237893 LOLFail
Ik ben geen Epic Fail! >:(
pi_63915126
Euhmmm ik herken jou totaal in mezelf... alleen ben ik 12... Heb je een naam gevraagd etc.? Want dan zal ik je maar als te graag willen helpen met zoeken hoor. Dus... Ik kies voor optie 1... aangezien ik een dromertje ben
Roken is dodelijk, gamen niet. Wat nou verslaving?!
  woensdag 10 december 2008 @ 20:38:21 #205
237893 LOLFail
pi_63915164
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 10:12 schreef EvilMarc het volgende:
O mijn god.
Ts, ga gewoon op elke willekeurige leuk uitziende meid oefenen om skills op te bouwen
Heey. uiteindelijk is dat ook mijn redding geworden
  woensdag 10 december 2008 @ 20:40:22 #206
237893 LOLFail
pi_63915225
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:17 schreef Neophyte010 het volgende:
[ afbeelding ]
Tering zeg jongeman...
pi_63943936
Bel naar dat nummer dan, idioot.
mig langar að skera
og rista sjálfan mig á hol
  donderdag 11 december 2008 @ 21:24:01 #208
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63944020
Wat de kankerfuck man, heb in al die jaren beroepsonderwijs nog niet zoveel regels gelezen.
Zal er later op terugkomen.
pi_63946344
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:24 schreef Lastpost het volgende:
Wat de kankerfuck man, heb in al die jaren beroepsonderwijs nog niet zoveel regels gelezen.
Zal er later op terugkomen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:10:13 #210
181478 IdealCrash
Don't believe the hype!
pi_63969915
TS: Het is Maurari!

quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Maurari het volgende:
dit kan niet echt zijn

dat mag niet DAT MAG NIET GVD

ZEG DAT JE LIEGT PLZ

Edit: Laat maar.
pi_63978139
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef LOLFail het volgende:

[..]

Heey. uiteindelijk is dat ook mijn redding geworden
Bij meisjes van 12?
Sorry hoor maar:
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  woensdag 17 december 2008 @ 15:11:53 #212
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_64089773
Vind het toch verrassend, zo'n verhaal van een 14-jarige. Maar het klinkt herkenbaar. Ik was ook zo op die leeftijd. Was op school. Jarenlang een crush gehad, durfde alleen nooit iets. En 2,5 jaar geleden op vakantie een enorm leuk meisje. Hier was er wel contact, erg leuk zelfs, maar het ging niet "verder". Achteraf was het extreem duidelijk dat ze me wel zag zitten, en ik haar, maar beide deden we niks. Wel gelachen, gekletst, zelfs gewandeld, maar nooit "de stap" genomen. Zo enorm balen achteraf. En ik was 17
You know, I've learned something today
pi_64099361
Wat een lang verhaal xD ik ben ook 14 maar jou vocabulair ligt toch wel veel hoger dan die van mij heb je d'r al gevonden op hyves? Contact maken met onbekenden kan soms wat lastig zijn maar zo erg is het toch niet :S Laat gewoon zien dat je geintresseerd bent
  donderdag 18 december 2008 @ 02:48:55 #214
64749 Jesuz
Jesuz networks inc.
pi_64108920
3 dingen:

- FAIL !
- Life's a bitch
- God is a bitch

Jesuz style
pi_64147382
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:48 schreef Jesuz het volgende:

- God is a bitch

zei jesuz

ontopic:
ik denk dat iedereen weleens wat meegemaakt het net als TS. Maar hoe ouder je wordt hoe makkelijker je contact legt / met meisjes leert omgaan.

So TS, je hebt nog 66 jaar om je te bewijzen
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:36:39 #216
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_64154184
Hoe groot is de kans nou dat ze jou ook leuk vindt? Nogal klein lijkt me, ze is ook wat ouder dan jij, bovendien ken je haar verder helemaal niet dus hoe weet je nou of je haar echt leuk vindt.

Beetje drama - queen verhaaltje, haar familie zat er ook bij dus dan is regelen - zeker op een vliegveld - bijna uitgesloten

Over een tijdje zie je in dat dit nergens op slaat, ga lekker door. Er lopen nog 100.000en leuke meisjes dus je kan nog genoeg proberen te versieren.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_64368943
Over 2 uur (als ik klaar ben met lezen) post ik misschien iets.

-edit-
stakker

[ Bericht 23% gewijzigd door mnksmdt op 26-12-2008 02:34:54 ]
  zondag 28 december 2008 @ 15:14:00 #218
239761 Mospim
Kebab in je smoel
pi_64430847
Ik snap je volkomen, gozer. Dat je op Vwo zit is wel duidelijk. Mannelijke vwo'ers zijn vaak jongens die teveel nadenken en te weinig doen. Om dit te veranderen is heel veel oefening nodig, maar het zorgt er wel voor dat je wat spontaner overkomt.
  zondag 28 december 2008 @ 19:59:42 #219
207653 Pornoster
The one and only.
pi_64440305
Omfg, dude,, vind gewoon een andere chick, zijn er genoeg
Pornoster.
  zondag 28 december 2008 @ 20:00:34 #220
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_64440331
OMG die OP
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_64445815
Hahaha briljant, wat een stakker.
Ik zou je echt niet gewild hebben...
Striving to be more than average.
  zondag 28 december 2008 @ 22:43:21 #222
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_64447249
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Daniane het volgende:
Nou Daniane, doe is aardig die jongen heeft het al moeilijk zat

Maar je heb natuurlijk wel gelijk
  maandag 29 december 2008 @ 01:02:50 #223
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_64452245
Tering, die OP zelf getypt?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_64473510
Topic is vier maanden later nog steeds bezig aan z'n eerste deel. Waarom kickt men dit?
אין מקום כמו ארץ ישראל
  maandag 29 december 2008 @ 19:14:27 #225
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_64473692
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef Nam_Soldier het volgende:
Topic is vier maanden later nog steeds bezig aan z'n eerste deel. Waarom kickt men dit?
stay frosty
pi_64484977
JE BENT VEERTIEN. Wat huil je nou.. Je hebt nog 70 jaar om de liefde van je leven tegen te komen
  dinsdag 30 december 2008 @ 00:09:34 #227
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_64485149
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
JE BENT VEERTIEN. Wat huil je nou.. Je hebt nog 70 jaar om de liefde van je leven tegen te komen
Misschien is het wel nog maar 69 jaar, dan mag ie wel opschieten hoor.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 4 januari 2009 @ 21:00:34 #228
215531 tenenkaas
Never give up, Never back down
pi_64662917
ikga het gewoon lezen .

edit 1: wow je bent 14 en je gebruikt woorden als sociale 'expertise'
edit2: Ze had bruin haar, liefelijke bruine ogen, perfect figuur, perfect verzorgd, en een glimlach die de noordpool kan laten smelten. Ze straalde leven uit, perfectie, reinheid.
casanova
edit3: gelezen, er zijn echt wel meer perfecte meisjes in Nederland voor je, zoniet dan moet je naar het buitenland. Maar je hebt nog een heel leven voor je, laat haar maar vervagen, zij heeft ook geen moeite gedaan om jou te versieren, dus het zal dan toch wel niks zijn geworden. En al was je op haar afgegaan dan had ze gezegd kunnen hebben ''nee je krijgt me nummer niet''. dan zou je helemaal depressief zijn geworden.
So be it, ga verder met je leven.
oftewel; optie 2.
Succes ermee en zet voortaan een samenvatting in je OP

[ Bericht 33% gewijzigd door tenenkaas op 04-01-2009 21:18:42 ]
wit-rood-wit zit in ons bloed,
we zijn de beste en zo goed,
ik spring me hele leven lang,
voor AJAX AMSTERDAM!
  maandag 5 januari 2009 @ 14:08:56 #229
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_64685110
Had dan gewoon bij de eerste beste kans ghb in haar drinken gedaan!
I never workout
pi_64923274
ffs waar je je al niet druk om kan maken als je pas 14 bent
  maandag 12 januari 2009 @ 12:27:43 #231
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_64944578
Ik heb het helemaal gelezen.

Wat krijg ik nu?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  maandag 12 januari 2009 @ 15:53:44 #232
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_64952594
Mensen die hier nog advies op geven terwijl het topic meer dan 4 maanden oud is. <--
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  maandag 12 januari 2009 @ 17:40:04 #233
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_64957354
Ik wil nog wel even één advies aan TS geven:
quote:
Ik: Naja ik zal eerlijk met je zijn, vanaf het eerste moment dat ik je zag had je me betoverd. Je was echt perfect in mijn ogen. Ik was steeds te dom en te bang om contact met je te zoeken. Ik begon al de hoop op te geven maar ik kon niet leven met de gedachte dat ik je nooit meer zou zien/spreken.. En nu zit /sta je hier voor me..
Dit gaat niet werken.
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_64964010
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:40 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil nog wel even één advies aan TS geven:
[..]

Dit gaat niet werken.
Heb je dat zelf al is geprobeerd?
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:15:43 #235
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_64985094
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:30 schreef sezten het volgende:

[..]

Heb je dat zelf al is geprobeerd?
Nee, ik weet hoe ik met chicks moet omgaan.
pi_64985148
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:15 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Nee, ik weet hoe ik met chicks moet omgaan.
Tips
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:27:13 #237
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_65037512
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Daniane het volgende:
Nogal een belediging voor TS, kijkend naar het feit dat het meisje die dat zegt zelf een fanatiek voetbalfan is
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_65142830
quote:
In een droom kreeg ik zelfs een mobiel telefoonnummer door 'signalen' (soms heb ik wel een gevoel dat er ook maar een klein sprankeltje van iets vergelijkbaar met een 'zesde zintuig' in me zit, een extra oog voor zaken),
Hier stopte ik met lezen.
:) (:
pi_65152922
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef Stigma het volgende:

[..]

Nogal een belediging voor TS, kijkend naar het feit dat het meisje die dat zegt zelf een fanatiek voetbalfan is
Zal ik dit maar als een compliment opvatten?
Striving to be more than average.
pi_65285062
LoL lijkt op mijn jeugd, alleen ging ik niks opzoeken op hyves want dat was er toen nog niet. maar ik snap precies waar je het over hebt en goed geschreven trouwens.
pi_65956061
Is TS ondertussen al ontmaagd?
pi_65956870
Briljante kick

Dit topic wekt nog altijd mijn nieuwsgierigheid
  woensdag 11 februari 2009 @ 18:16:18 #243
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_65957129
Zo te zien is zijn missie geslaagd want TS komt niet meer op fok.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_65957620
Oh oh oh wat een FAIL is dit. Je weet nieteens hoe ze is
Je kent dr nieteens!

Achja, wat hormonen wel niet kunnen doen. Ook van mijn kant: Dat gesprek wat je klaar had liggen gaat heul niet werken! Hoezo iemand afschrikken hé. Ze is iets van 14 ofzo, ze weet van de wereld nog niet af, en dan zo'n reactie maken: !
pi_65958607
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:16 schreef Rosbief het volgende:
Zo te zien is zijn missie geslaagd want TS komt niet meer op fok.
Denk eerder dat ie dood is
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_66250304
Ik heb de oplossing. Jij hebt teveel remmen. Die moet je los gooien.

SNUIF BERGEN COKE, DRINK LITERS ALCOHOL EN SPUIT JE ARM LEK.

En nog iets. Als je iemand aanspreekt, zorg er dan voor dat zij zich niet ongemakkelijk voelt. Als jij aankomt met die tekst die je van te voren had verzonnen kan je haar in een ongemakkelijke situatie plaatsen. Al helemaal als haar ouders erbij staan. Keep it simple, werelkampioen wordt je ook niet in 1 klap, je moet het opbouwen, klein beginnen.
Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef 2cv het volgende:
Een tokkie had je whopper af moeten pakken, er op moeten spugen, zeiken en schijten en het ding dan in je strot moeten rammen.
pi_66250611
En nog iets. Een blauwtje lopen is niet erg.

Waarom niet? Da's simple. Als zij zegt "Je krijgt mijn nummer/mail niet" dan denk je bij je eigen "Wat een kankerhoer joh" Of "Wat een hoogmoedlijer/kapsoneslijer". En dus wil je haar al niet meer, en dat maakt een blauwtje lopen niet erg. Sterker nog, daarna denk je nooit meer aan haar, en nu blijf je tot het einde van je leven denken wat als,..
Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef 2cv het volgende:
Een tokkie had je whopper af moeten pakken, er op moeten spugen, zeiken en schijten en het ding dan in je strot moeten rammen.
pi_66253996
quote:
1) Vind haar
2) Ga door met mn leven.
Mmmmh, wat denk je nou zelf!
Hoe kun je denken dat zij 'het perfecte meisje' is. Je hebt geen woord gewisseld man. Er zijn er duizenden, zo niet miljoenen zo mooi als zij. Gaat toch door met leven. Word zelfverzekerder en de volgende keer dat je in zo'n situatie zit heb je de ballen om er naartoe te gaan en te vragen of ze van kaas houdt. Google voor de grap eens op "one-itis" Ik zal je de moeite besparen.
quote:
One-Itis
Often confused with love, this is the feeling that a particular woman is actually special.
This is just an illusion; she is the same as the other three or so billion. "Go fuck ten other women" is the most commonly prescribed treatment for this "disease" (hence the "itis"), as it tends to show quite quickly how very alike people are.
bron
pi_67929279
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef Stigma het volgende:

[..]

Zij is voor Ajax en man utd dat maakt een hoop goed
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_67929637
Die kick
pi_67931687
bazentopic was dit
was mijn eerste échte fok-topique

mijn leven was veranderd
  zaterdag 11 april 2009 @ 20:06:55 #252
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_67932336
Wtf een foktop lange OP man. Heb je niks beters te doen op deze 11ste April ouwe?
pi_67932381
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:06 schreef Remsjo het volgende:
Wtf een foktop lange OP man. Heb je niks beters te doen op deze 11ste April ouwe?
Ja, daarom heeft hij hem ook op 18 augustus 2008 geschreven
  zaterdag 11 april 2009 @ 20:11:42 #254
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_67932516
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja, daarom heeft hij hem ook op 18 augustus 2008 geschreven
O oke.
pi_67934461
pi_67936549
quote:
...

Misschien was het wel een stoephoerslet met 6 SOA's en een ongelofelijke bitch, duikt ze met iedere Hans het bed in die vraagt 'Hoi ik ben Hans, neuken?'. Wellicht is ze heel dom, voor een VWO leerling als jijzelf is dat niet echt aantrekkelijk... Zo kun je nog 100 dingen opnoemen dat haar heel onaantrekkelijk maakt. Alleen al de gedachte dat het je vriendin zou zijn maakt je misselijk.

Het verbaast me ook dat mensen zo verrast zijn door zijn schrijfstijl op z'n 14e, zo bijzonder is dat niet voor een intelligent persoon die niet de hele dag aan de Breezers hangt Ik ergerde me wel een beetje aan de ophemel (zie quote) en God-passages, maar als je ouder bent en je begrijpt dat je ouders je geïndoctrineerd hebben zul je daar hopelijk vanaf stappen en het initiatief in eigen handen nemen.

Nja beetje oud topique maar daar kwam ik pas achter na de OP gelezen te hebben, daarna kon ik het niet laten even te reageren.
pi_67940601
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef Remsjo het volgende:

[..]

O oke.
  zondag 12 april 2009 @ 01:23:28 #258
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_67940616
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef Remsjo het volgende:

[..]

O oke.
Over falen gesproken
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_67940634
quote:
Op zondag 12 april 2009 01:23 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Over falen gesproken
pi_68385430
Micheal, ik heb je verhaal helemaal gelezen. Ten eerste, goede schrijfstijl! Kunnen veel fokkers een voorbeeld aan nemen.

Ten tweede...je komt over als een goed en oprecht persoon. Je moet je geen zorgen maken man, met jou komt het wel goed in het leven. Zeker met zulke OP's.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_68385494
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:40 schreef Flashwin het volgende:
Micheal, ik heb je verhaal helemaal gelezen. Ten eerste, goede schrijfstijl! Kunnen veel fokkers een voorbeeld aan nemen.

Ten tweede...je komt over als een goed en oprecht persoon. Je moet je geen zorgen maken man, met jou komt het wel goed in het leven. Zeker met zulke OP's.
kijk es naar de datum bij de op
pi_68385643
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:45 schreef blckbb het volgende:

[..]

kijk es naar de datum bij de op
Gedaan. En nu?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_68388934
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:56 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Gedaan. En nu?
die michael is al een half jaar niet online geweest,
denk je echt dat hij nog wat aan onze adviezen heeft..?
  zondag 26 april 2009 @ 19:52:21 #264
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_68401835
zo'n verhaal maken op invoeren klikken en dan er achter komen dat je internet uit is gevallen
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_68410978
quote:
0612345678
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')