quote:Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Troost je maar met de gedachte dat ze zo'n trillerige nerd zonder zelfvertrouwen toch niet ziet zitten
Kusje
Heey. uiteindelijk is dat ook mijn redding gewordenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:12 schreef EvilMarc het volgende:
O mijn god.
Ts, ga gewoon op elke willekeurige leuk uitziende meid oefenen om skills op te bouwen![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:24 schreef Lastpost het volgende:
Wat de kankerfuck man, heb in al die jaren beroepsonderwijs nog niet zoveel regels gelezen.
Zal er later op terugkomen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Maurari het volgende:
dit kan niet echt zijn
dat mag niet DAT MAG NIET GVD
ZEG DAT JE LIEGT PLZ
Bij meisjes van 12?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef LOLFail het volgende:
[..]
Heey. uiteindelijk is dat ook mijn redding geworden
zei jesuzquote:
Nou Daniane, doe is aardig die jongen heeft het al moeilijk zatquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Daniane het volgende:
Hahaha briljant, wat een stakker.
Ik zou je echt niet gewild hebben...
quote:Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef Nam_Soldier het volgende:
Topic is vier maanden later nog steeds bezig aan z'n eerste deel. Waarom kickt men dit?
Misschien is het wel nog maar 69 jaar, dan mag ie wel opschieten hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
JE BENT VEERTIEN. Wat huil je nou.. Je hebt nog 70 jaar om de liefde van je leven tegen te komen
Dit gaat niet werken.quote:Ik: Naja ik zal eerlijk met je zijn, vanaf het eerste moment dat ik je zag had je me betoverd. Je was echt perfect in mijn ogen. Ik was steeds te dom en te bang om contact met je te zoeken. Ik begon al de hoop op te geven maar ik kon niet leven met de gedachte dat ik je nooit meer zou zien/spreken.. En nu zit /sta je hier voor me..
Heb je dat zelf al is geprobeerd?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:40 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil nog wel even één advies aan TS geven:
[..]
Dit gaat niet werken.
Nee, ik weet hoe ik met chicks moet omgaan.quote:
Tipsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe ik met chicks moet omgaan.
Nogal een belediging voor TS, kijkend naar het feit dat het meisje die dat zegt zelf een fanatiek voetbalfan isquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Daniane het volgende:
Hahaha briljant, wat een stakker.
Ik zou je echt niet gewild hebben...
Hier stopte ik met lezen.quote:In een droom kreeg ik zelfs een mobiel telefoonnummer door 'signalen' (soms heb ik wel een gevoel dat er ook maar een klein sprankeltje van iets vergelijkbaar met een 'zesde zintuig' in me zit, een extra oog voor zaken),
Zal ik dit maar als een compliment opvatten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef Stigma het volgende:
[..]
Nogal een belediging voor TS, kijkend naar het feit dat het meisje die dat zegt zelf een fanatiek voetbalfan is
Denk eerder dat ie dood isquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:16 schreef Rosbief het volgende:
Zo te zien is zijn missie geslaagd want TS komt niet meer op fok.
Mmmmh, wat denk je nou zelf!quote:
bronquote:One-Itis
Often confused with love, this is the feeling that a particular woman is actually special.
This is just an illusion; she is the same as the other three or so billion. "Go fuck ten other women" is the most commonly prescribed treatment for this "disease" (hence the "itis"), as it tends to show quite quickly how very alike people are.
Zij is voor Ajax en man utd dat maakt een hoop goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef Stigma het volgende:
[..]
Nogal een belediging voor TS, kijkend naar het feit dat het meisje die dat zegt zelf een fanatiek voetbalfan is
Ja, daarom heeft hij hem ook op 18 augustus 2008 geschrevenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:06 schreef Remsjo het volgende:
Wtf een foktop lange OP man. Heb je niks beters te doen op deze 11ste April ouwe?
O oke.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, daarom heeft hij hem ook op 18 augustus 2008 geschreven
quote:Het mooiste meisje dat ik ooit tegen was gekomen, het meisje wat zo perfect leek. Het meisje wat sympathie leek te hebben, respect, het meisje wat echte liefde zou kennen. Allemaal een illusie.
Over falen gesprokenquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 10:40 schreef Flashwin het volgende:
Micheal, ik heb je verhaal helemaal gelezen. Ten eerste, goede schrijfstijl! Kunnen veel fokkers een voorbeeld aan nemen.
Ten tweede...je komt over als een goed en oprecht persoon. Je moet je geen zorgen maken man, met jou komt het wel goed in het leven. Zeker met zulke OP's.
Gedaan. En nu?quote:
die michael is al een half jaar niet online geweest,quote:
0612345678quote:In een droom kreeg ik zelfs een mobiel telefoonnummer door 'signalen' (soms heb ik wel een gevoel dat er ook maar een klein sprankeltje van iets vergelijkbaar met een 'zesde zintuig' in me zit, een extra oog voor zaken), ik nam dit serieus en sloeg het mobiele nummer op zodra ik wakker werd. (ik heb nog steeds hier niks mee gedaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |