quote:
Het mooiste meisje dat ik ooit tegen was gekomen, het meisje wat zo perfect leek. Het meisje wat sympathie leek te hebben, respect, het meisje wat echte liefde zou kennen. Allemaal een illusie.

...
Misschien was het wel een stoephoerslet met 6 SOA's en een ongelofelijke bitch, duikt ze met iedere Hans het bed in die vraagt 'Hoi ik ben Hans, neuken?'. Wellicht is ze heel dom, voor een VWO leerling als jijzelf is dat niet echt aantrekkelijk... Zo kun je nog 100 dingen opnoemen dat haar heel onaantrekkelijk maakt. Alleen al de gedachte dat het je vriendin zou zijn maakt je misselijk.
Het verbaast me ook dat mensen zo verrast zijn door zijn schrijfstijl op z'n 14e, zo bijzonder is dat niet voor een intelligent persoon die niet de hele dag aan de Breezers hangt

Ik ergerde me wel een beetje aan de ophemel (zie quote) en God-passages, maar als je ouder bent en je begrijpt dat je ouders je geïndoctrineerd hebben zul je daar hopelijk vanaf stappen en het initiatief in eigen handen nemen.
Nja beetje oud topique maar daar kwam ik pas achter na de OP gelezen te hebben, daarna kon ik het niet laten even te reageren.