Ok TS,
Ik heb je OP redelijk doorgelezen. Mijn conclusie is als volgt.
Het leven is geen film jongeman.
Meisjes versieren is net verkopen.
Je kent die gasten wel die altijd heel popiejopie zijn en altijd de leuke meisjes hebben?
nou geloof me... ze jagen daar ook veel op.
op mijn 14de was ik net zo schuw als jij en had ik dezelfde problemen.
en ik heb ook zo mijn eerste vakantie liefde mee gemaakt (alleen bij mij ging het wel goed)
er zijn een aantal dingen die je met meisjes versieren rekening mee moet houden
-leeftijd, wanneer ze een aantal jaar ouder dan jou is kan je het bijna al vergeten. zeker op die leeftijd. De wereld is niet eerlijk en de kans dat het ene mooie meisje jou ook ziet zitten is gewoon niet groter dan 50%
-social talk, Het leven is geen belscript. Vraag maar aan iedereen die goed is in telefonisch verkopen dat je een script wel weg kan gooien aangezien het toch nooit zo loopt.
-zelfvertrouwen, als je de hele tijd in het vliegtuig haar scanned kan je onbedoeld een behoorlijk verkeerd beeld van je krijgen. kijk haar liever 1minuut aan met de kans dat ze terugkijkt dan dat je als iemand met epilepsie iedere keer om gaat kijken en dan weer ineens ergens anders naar kijkt.
-in haar verplaatsen, je moet voor jezelf zien wat zei leuk zou vinden. want zo werkt het nou eenmaal. Je kan dit manipuleren noemen maar je doet het onbewust waarschijnlijk bij je ouders ook al wanneer je wat van hen gedaan moet krijgen

. Hou hier ook rekening mee met wat je tegen haar gaat zeggen.
stel als je van het positiefst uit zou gaan en ze zag je wel zitten. komt ze je op het vliegveld tegen en je zegt:
"Naja ik zal eerlijk met je zijn, vanaf het eerste moment dat ik je zag had je me betoverd. Je was echt perfect in mijn ogen. Ik was steeds te dom en te bang om contact met je te zoeken. Ik begon al de hoop op te geven maar ik kon niet leven met de gedachte dat ik je nooit meer zou zien/spreken"
nou sorry maar als ik dat meisje was was ik snel doorgelopen en gedacht wat een freak!
Dat jij een obsessie voor haar heeft ontwikkelt is leuk... maar de kans is NIET aanwezig dat ze ook zo over jou heeft gedacht deze vakantie. wanneer je haar dan volstort met een dergelijke zin zal ze er niet echt positief over zijn.
Je probleem op dit moment is dat je de executie voor jezelf vooruit schuift. Waarschijnlijk omdat je het eng vind en twijfelt aan jezelf. Op een gegeven moment moet je haar duidelijk maken dat je interesse hebt, dat zie jezelf ook in. Maar doordat je het voor je uitschuift word het steeds moeilijker om een nonchalante opmerking te maken aangezien je in je hoofd al kinderen met haar hebt gemaakt
Als ik je een tip voor de toekomst mag geven waarop je kan verbeteren wat al een wereld van verschil voor je zal maken:
dwing jezelf door aan het begin te openen. hierdoor kan je gelijk zien of ze je leuk vind of niet.
zo niet... jammer maar kan je verder met je leven ipv in het droom stadium te blijven hangen.en onthoud alles waar je goed in wil worden vereist training.. ook dit..
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty