abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60941719
Interstellaire Ruimtereizen.
pi_60945088
Geniale OP, TS schrijft erg leuk. Het voordeel is dat je voor de volgende keer weet dat je een meisje gewoon moet aanspreken. Het is geen film waarin alles komt aanwaaien, je moet echt zelf het iniatief nemen. En als je daar eenmaal een beetje ervaring mee hebt, dan gaat het je veel beter af.

Bovendien zijn er meer vrouwen dan kerken
pi_60946262
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:05 schreef Urquhart het volgende:
Geniale OP, TS schrijft erg leuk. Het voordeel is dat je voor de volgende keer weet dat je een meisje gewoon moet aanspreken. Het is geen film waarin alles komt aanwaaien, je moet echt zelf het iniatief nemen. En als je daar eenmaal een beetje ervaring mee hebt, dan gaat het je veel beter af.

Bovendien zijn er meer vrouwen dan kerken
Nu het lastigste deel, ergens beginnen om er vervolgens ervaring mee op te doen
pi_60946300
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:32 schreef Philip10 het volgende:
Ik zou je trouwens aanraden om ook dan gewoon jezelf te zijn, en niet 'macho-interessant' te doen. Waarom zou je jezelf anders voordoen?
Dat ben ikzelf als ik een 'onzekerheidsaanval' krijg
pi_60946370
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:48 schreef MindGym het volgende:

[..]

Nu het lastigste deel, ergens beginnen om er vervolgens ervaring mee op te doen
Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Neem een bijbaantje bij de supermarkt ofzo, waardoor je al vanzelf in contact met collega's en klanten komt. Op die manier gaan die gesprekjes veel gemakkelijker af, en hoef je niet hele gesprekken van tevoren uit te denken want het loopt in de praktijk toch altijd anders. Gewoon durven.

Je zult zien dat meisjes je dan ook een stuk interessanter gaan vinden, en ook open voor je staan.
pi_60946452
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 10:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Neem een bijbaantje bij de supermarkt ofzo, waardoor je al vanzelf in contact met collega's en klanten komt. Op die manier gaan die gesprekjes veel gemakkelijker af, en hoef je niet hele gesprekken van tevoren uit te denken want het loopt in de praktijk toch altijd anders. Gewoon durven.

Je zult zien dat meisjes je dan ook een stuk interessanter gaan vinden, en ook open voor je staan.
Nog een jaartje wachten tot ik 15 ben en ik aangenomen kan worden
pi_60958161
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
Eenmaal in het vliegtuig probeerde ik de aardigerd uit te hangen en ik deed overdreven vriendelijk tegen mensen om me heen (voelde wel goed, ga ik vaker doen).

[...]

Opties:

1) Vind haar
2) Ga door met mn leven.
Het was nogal een verhaal zeg

Maar goed, het eerste stukje heb ik gequote omdat het me echt goed aan het lachen gemaakt heeft, hulde Goed initiatief en moet je zeker doen, de manier waarop je het zo nuchter brengt na zo'n uitgebreid (lees: tering-jantje-lang ) verhaal vond ik erg komisch

Veder lijkt het me duidelijk: Optie 2. In de loop der jaren zul je leren dat je er of bij de winkels gewoon pats-boem op af had moeten stappen, of het meteen vergeten.
pi_60958174
Dubbel
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:27:06 #134
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60958317
tvp mensen denken dat ik de TS ben vanavond ff lezen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60960406
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 02:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
OKE, GELEZEN! SAMENVATTING!!!!

TS ging op vakantie en zag op Schiphol het meisje van zijn dromen, die ook naar Madeira ging. Maar omdat hij te onzeker is heeft hij haar niet aangesproken, niets. Het meisje verbleef niet in de accomodatie waar hij zat, hierdoor ging hij obsessief gedrag vertonen. Op de terugweg zag hij haar weer, en alhoewel hij van plan was haar een uitgebreide liefdesverklaring te geven heeft hij het weer niet gedurfd. Dus nu is hij ongelukkig.

Oke, ik vind dat je een fucking schijtlijster bent. Je had gewoon iets moeten doen. BIG FUCKING DEAL DAT JE HET RISICO LOOPT OM EEN BLAUWTJE TE LOPEN!!! Hoe je het ook went of keert, dat gaat je heus wel een heel aantal keren gebeuren.
Misschien ben je door dat gedrag van je wel de liefde van je leven misgelopen. Misschien vind je nu zelfs helemaal niemand meer, omdat je niets hebt gedaan.
Zou je je dan niet flink kut voelen?? NOU JAMMER DAN IT HAPPENED. Get over it, deal with it.

DUS, OPTIE 2: Ga door met je leven, vergeet haar want je gaat haar nooit meer vinden. Ga iets doen aan je zelfvertrouwen en je sociale vaardigheden en maak je verhaal voortaan korter, je ziet hoe kort ik het kon maken

Ik sluit me hier bij aan, je bent een PUSSY en als je zulk gedrag blijft vertonen kun je je over een paar jaar verloven met je bijbel
pi_60970627
Zo herkenbaar. Ik zou het zo zelf geschreven kunnen hebben 7 jaar geleden. Je bent net zo berekend en schuw als ik toen was. Wat je er aan doet? Vrij weinig. Ouder worden. Over 2 jaar wil ik nog wel eens een post van je lezen.

Overigens blijft het zelfs dan zelfs moeilijk om zomaar iemand aan te spreken op een luchthaven. De truc is om een nonchalante opening te hebben, iets wat jullie in gemeen hebben is perfect, iets over de situatie op dat moment.

-Jullie zaten beiden opgepropt in een transferbus: "Pfff, ze mogen wel eens overwegen wat grotere bussen aan te schaffen hier"
-Jullie hadden beiden vertraging "Hey jij zat net bij mij in het vliegtuig toch? Weet jij waarom het allemaal zo lang duurt en hoe laat we nu aankomen op schiphol?"
-Jullie hadden beiden de zelfde vlucht heen "Hey, volgens mij zag ik jou ook op de heenreist!" "Ik zou haast denken dat je me stalkt" (moeilijker maar als je ze goed brengt en je krijgt er een welgemeende glimlach vanaf is het de beste ijsbreker)

Bouw verder vanaf hier

Nou ja ik weet haast wel zeker dat je hier nu nog niets mee doet, maar misschien helpt het je over 4 jaar.

Het was sowieso een lastige situatie. En 99% van de mensen hier die zo hard roepen dat ze het klusje wel even geklaard hadden al voor de ingang van Schiphol zijn hoogstwaarschijnlijk een stel kutpubers waarvan hun liefdes ervaring niet verder reikt dan intiem contact met hun rechterhand

PS: over 3 of 4 jaar ga je met een paar vrienden en dan ontmoet je een stel dames die ook met elkaar zijn. Je drinkt liters alcohol en vragen om een vuurtje volstaat voor een wilde nacht.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:47:04 #137
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60975455
Ok TS,

Ik heb je OP redelijk doorgelezen. Mijn conclusie is als volgt.
Het leven is geen film jongeman.
Meisjes versieren is net verkopen.

Je kent die gasten wel die altijd heel popiejopie zijn en altijd de leuke meisjes hebben?
nou geloof me... ze jagen daar ook veel op.

op mijn 14de was ik net zo schuw als jij en had ik dezelfde problemen.
en ik heb ook zo mijn eerste vakantie liefde mee gemaakt (alleen bij mij ging het wel goed)
er zijn een aantal dingen die je met meisjes versieren rekening mee moet houden

-leeftijd, wanneer ze een aantal jaar ouder dan jou is kan je het bijna al vergeten. zeker op die leeftijd. De wereld is niet eerlijk en de kans dat het ene mooie meisje jou ook ziet zitten is gewoon niet groter dan 50%

-social talk, Het leven is geen belscript. Vraag maar aan iedereen die goed is in telefonisch verkopen dat je een script wel weg kan gooien aangezien het toch nooit zo loopt.

-zelfvertrouwen, als je de hele tijd in het vliegtuig haar scanned kan je onbedoeld een behoorlijk verkeerd beeld van je krijgen. kijk haar liever 1minuut aan met de kans dat ze terugkijkt dan dat je als iemand met epilepsie iedere keer om gaat kijken en dan weer ineens ergens anders naar kijkt.

-in haar verplaatsen, je moet voor jezelf zien wat zei leuk zou vinden. want zo werkt het nou eenmaal. Je kan dit manipuleren noemen maar je doet het onbewust waarschijnlijk bij je ouders ook al wanneer je wat van hen gedaan moet krijgen . Hou hier ook rekening mee met wat je tegen haar gaat zeggen.
stel als je van het positiefst uit zou gaan en ze zag je wel zitten. komt ze je op het vliegveld tegen en je zegt:
"Naja ik zal eerlijk met je zijn, vanaf het eerste moment dat ik je zag had je me betoverd. Je was echt perfect in mijn ogen. Ik was steeds te dom en te bang om contact met je te zoeken. Ik begon al de hoop op te geven maar ik kon niet leven met de gedachte dat ik je nooit meer zou zien/spreken"
nou sorry maar als ik dat meisje was was ik snel doorgelopen en gedacht wat een freak!
Dat jij een obsessie voor haar heeft ontwikkelt is leuk... maar de kans is NIET aanwezig dat ze ook zo over jou heeft gedacht deze vakantie. wanneer je haar dan volstort met een dergelijke zin zal ze er niet echt positief over zijn.

Je probleem op dit moment is dat je de executie voor jezelf vooruit schuift. Waarschijnlijk omdat je het eng vind en twijfelt aan jezelf. Op een gegeven moment moet je haar duidelijk maken dat je interesse hebt, dat zie jezelf ook in. Maar doordat je het voor je uitschuift word het steeds moeilijker om een nonchalante opmerking te maken aangezien je in je hoofd al kinderen met haar hebt gemaakt

Als ik je een tip voor de toekomst mag geven waarop je kan verbeteren wat al een wereld van verschil voor je zal maken:
dwing jezelf door aan het begin te openen. hierdoor kan je gelijk zien of ze je leuk vind of niet.
zo niet... jammer maar kan je verder met je leven ipv in het droom stadium te blijven hangen.

en onthoud alles waar je goed in wil worden vereist training.. ook dit..
stay frosty
pi_60976335
Bedankt voor jullie opbouwende kritiek, daar kan ik wat mee!
Het gaat tijd en moeite kosten, ongetwijfeld..
Volgende keer als zoiets mij overkomt zal ik zeker aan jullie wijze woorden denken, mocht ik nog zo iemand tegenkomen..
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:25:28 #139
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60976374
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:23 schreef MindGym het volgende:
Volgende keer als zoiets mij overkomt zal ik zeker aan jullie wijze woorden denken, mocht ik nog zo iemand tegenkomen..
Dat is dus ook een struikelbrok voor je.
ga gewoon met meisjes praten waar je niet gelijk mee wil trouwen. gewoon voor de gezelligheid.
hierdoor zal je een stuk relaxter die gesprekken aangaan met meisjes die je wel erg leuk vind!
stay frosty
pi_60976399
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:23 schreef MindGym het volgende:
Probeer ook gewoon leuke gesprekjes aan te knopen met meiden waar je in eerste instantie niets mee wilt beginnen. Op die manier komt die drempel ook niet hoog te liggen als je wel een voor jou leuk meisje wilt gaan aanspreken.

Edit: haha de user hierboven schrijft exact hetzelfde
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:29:08 #141
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60976486
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Probeer ook gewoon leuke gesprekjes aan te knopen met meiden waar je in eerste instantie niets mee wilt beginnen. Op die manier komt die drempel ook niet hoog te liggen als je wel een voor jou leuk meisje wilt gaan aanspreken.

Edit: haha de user hierboven schrijft exact hetzelfde
GMTA
stay frosty
pi_60976696
Haha dank jullie beide, klinkt eenvoudig genoeg voor mij
pi_60981829
TS is een dramaqueen. Zoek een leven man.
pi_60984380
Bedankt voor de opbouwende kritiek , top
  woensdag 20 augustus 2008 @ 20:08:33 #145
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_60990429
Had ook een soortgelijke situatie in Italië vorig jaar ... ook een leuk meisje maar niet echt geslaagd om contact te leggen. Zat ik ook een beetje aan mezelf te twijfelen want het was best wel een heel knap en lief meisje. Echt zo'n prinses op een witte merrie. Ook wel een paar dagen/weken sip om geweest.

Maar later die zomer kwam ik ergens anders mijn huidige vriendin tegen En ik kan me werkelijk geen betere vriendin wensen.

Dusja, je kan er best even sip om zijn, maar de kans dat je in je omgeving een minstens net zo leuk meisje komt is er nog steeds Dus borst omhoog en kin vooruit, en ga ervoor!
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 21:26:51 #146
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_60992689
tvp
pi_60992762
Lemming Zie klb
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:51:28 #148
177219 Maurari
out of our depth
pi_60995158
dit kan niet echt zijn

dat mag niet DAT MAG NIET GVD

ZEG DAT JE LIEGT PLZ
pi_60995668
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:49 schreef afcajos het volgende:
Trouwens, je schrijft wel leuk voor een 14-jarige.
mee eens, schrijf nog eens iets leuks
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
pi_60995824
Als er iets me dwars zit zal ik niet twijfelen om het in zoveel mogelijk woorden zo uitgebreid mogelijk hier te posten ofc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')