quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kut, verkeerde account. Nu weet half Fok! wel dat ik TS ben
En blijf hier !quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef supertard het volgende:
Ten eerste had je sowieso al weinig kans, aangezien 15-16 jarige vrijwel nooit op 14 jarige jongens vallen.
Daarnaast had je het er best op kunnen wagen, je moet het gevoel van falen gewoon aan de kant zetten, want als je dat niet doet krijg je dus de situatie waar je nu in zit en dat is nog vele malen erger dan een blauwtje lopen.
Ohwja, probeer het nummer wat je "in je droom doorgegeven kreeg" is te bellen. (
)
Wait what?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
Het boarden duurde redelijk lang aangezien Lissabon erg primitief is
Ja in klaagbaak heeft iemand er een gemaaktquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef Gloeidoos het volgende:
Heeft er al iemand een lemming gemaakt?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:50 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
In mijn versie was je de coolheid zelve. Maar daar was de dame in kwestie ook een aan overgewicht lijdende beharde kampsnol.
Liefde aanspreken misluktquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef Gloeidoos het volgende:
Heeft er al iemand een lemming gemaakt?
Jawel jawel, daar niet te veel zorgenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:09 schreef Plots het volgende:
Heb je wel van je vakantie genoten MindGym?
Nu het lastigste deel, ergens beginnen om er vervolgens ervaring mee op te doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:05 schreef Urquhart het volgende:
Geniale OP, TS schrijft erg leuk. Het voordeel is dat je voor de volgende keer weet dat je een meisje gewoon moet aanspreken. Het is geen film waarin alles komt aanwaaien, je moet echt zelf het iniatief nemen. En als je daar eenmaal een beetje ervaring mee hebt, dan gaat het je veel beter af.
Bovendien zijn er meer vrouwen dan kerken
Dat ben ikzelf als ik een 'onzekerheidsaanval' krijgquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:32 schreef Philip10 het volgende:
Ik zou je trouwens aanraden om ook dan gewoon jezelf te zijn, en niet 'macho-interessant' te doen. Waarom zou je jezelf anders voordoen?
Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Neem een bijbaantje bij de supermarkt ofzo, waardoor je al vanzelf in contact met collega's en klanten komt. Op die manier gaan die gesprekjes veel gemakkelijker af, en hoef je niet hele gesprekken van tevoren uit te denken want het loopt in de praktijk toch altijd anders. Gewoon durven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:48 schreef MindGym het volgende:
[..]
Nu het lastigste deel, ergens beginnen om er vervolgens ervaring mee op te doen
Nog een jaartje wachten tot ik 15 ben en ik aangenomen kan wordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel moeilijk hoor. Neem een bijbaantje bij de supermarkt ofzo, waardoor je al vanzelf in contact met collega's en klanten komt. Op die manier gaan die gesprekjes veel gemakkelijker af, en hoef je niet hele gesprekken van tevoren uit te denken want het loopt in de praktijk toch altijd anders. Gewoon durven.
Je zult zien dat meisjes je dan ook een stuk interessanter gaan vinden, en ook open voor je staan.
Het was nogal een verhaal zegquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
Eenmaal in het vliegtuig probeerde ik de aardigerd uit te hangen en ik deed overdreven vriendelijk tegen mensen om me heen (voelde wel goed, ga ik vaker doen).
[...]
Opties:
1) Vind haar
2) Ga door met mn leven.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 02:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
OKE, GELEZEN! SAMENVATTING!!!!
TS ging op vakantie en zag op Schiphol het meisje van zijn dromen, die ook naar Madeira ging. Maar omdat hij te onzeker is heeft hij haar niet aangesproken, niets. Het meisje verbleef niet in de accomodatie waar hij zat, hierdoor ging hij obsessief gedrag vertonen. Op de terugweg zag hij haar weer, en alhoewel hij van plan was haar een uitgebreide liefdesverklaring te geven heeft hij het weer niet gedurfd. Dus nu is hij ongelukkig.
Oke, ik vind dat je een fucking schijtlijster bent. Je had gewoon iets moeten doen. BIG FUCKING DEAL DAT JE HET RISICO LOOPT OM EEN BLAUWTJE TE LOPEN!!! Hoe je het ook went of keert, dat gaat je heus wel een heel aantal keren gebeuren.
Misschien ben je door dat gedrag van je wel de liefde van je leven misgelopen. Misschien vind je nu zelfs helemaal niemand meer, omdat je niets hebt gedaan.
Zou je je dan niet flink kut voelen?? NOU JAMMER DANIT HAPPENED. Get over it, deal with it.
DUS, OPTIE 2: Ga door met je leven, vergeet haar want je gaat haar nooit meer vinden. Ga iets doen aan je zelfvertrouwen en je sociale vaardigheden en maak je verhaal voortaan korter, je ziet hoe kort ik het kon maken
Dat is dus ook een struikelbrok voor je.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:23 schreef MindGym het volgende:
Bedankt voor jullie opbouwende kritiek, daar kan ik wat mee!
Het gaat tijd en moeite kosten, ongetwijfeld..
Volgende keer als zoiets mij overkomt zal ik zeker aan jullie wijze woorden denken, mocht ik nog zo iemand tegenkomen..
Probeer ook gewoon leuke gesprekjes aan te knopen met meiden waar je in eerste instantie niets mee wilt beginnen. Op die manier komt die drempel ook niet hoog te liggen als je wel een voor jou leuk meisje wilt gaan aanspreken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:23 schreef MindGym het volgende:
Bedankt voor jullie opbouwende kritiek, daar kan ik wat mee!
Het gaat tijd en moeite kosten, ongetwijfeld..
Volgende keer als zoiets mij overkomt zal ik zeker aan jullie wijze woorden denken, mocht ik nog zo iemand tegenkomen..
GMTAquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Probeer ook gewoon leuke gesprekjes aan te knopen met meiden waar je in eerste instantie niets mee wilt beginnen. Op die manier komt die drempel ook niet hoog te liggen als je wel een voor jou leuk meisje wilt gaan aanspreken.
Edit: haha de user hierboven schrijft exact hetzelfde
mee eens, schrijf nog eens iets leuksquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:49 schreef afcajos het volgende:
Trouwens, je schrijft wel leuk voor een 14-jarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |