abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:05:05 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60913769
Kerel

Dit is toch wel één van de langste OP's die ik ooit gezien heb

Respect
Huilen dan.
pi_60913779
1) Je kan niet komen met 'mijn gezin' als 14-jarige. Dat klinkt gewoon fout
2) Je hebt gewoon meer zelfvertrouwen nodig lijkt het. Dus bijt de EERSTVOLGENDE keer door de zure appel en geniet ervan als je een blauwtje loopt. Want al ga je nog zo hard op je snavel dan hoef je tenminste niet te gaan fantaseren over samen kerstmis (:')) door te brengen als je iemand haar naam niet eens weet Het is niet alleen zo dat niet geschoten altijd mis is, nee, want voor je het weet is ze uit je vizier en is iemand anders ermee lopen. En for fucks sake doe nooit meer zo'n transcript uitdenken. Hoe wil je dat uitleggen dan? Go with the flow. Wees niet bang om afgewezen te worden want iedereen wordt afgewezen, daar zit het verschil niet. Het verschil zit in de kerels die een week nadenken over wat ze moeten zeggen en kerels die hun bek open trekken. Dus doe het gewoon en stop met dat analyseren. Ain't nobody getting laid with maths En dat heeft niks met matten te maken.
graag verwijderen
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:11:31 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60913865
Bazentopic
Huilen dan.
pi_60913898
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
Bazentopic
TS is Baaz
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_60913920
"The quieter you become, the more you are able to hear."
pi_60913979
Even een samenvatting die TS wel aan het begin van zijn post kan zetten waaruit alle cruciale informatie blijkt:

Veertienjarige TS komt op schiphol een érg mooi meisje tegen, spreekt haar niet aan. Komt haar op de terugreis weer tegen, en spreekt haar weer niet aan, allerlei mogelijkheden ten spijt..

TS baalt hiervan, en is onder invloed van hormonen in een depressie beland waar hij uit wil geraken. Hiervoor ziet TS twee mogelijkheden:
Mogelijkheid 1: Het meisje opzoeken op hyves/andere sites.
Mogelijkheid 2: Het meisje vergeten.

TS vraagt ons een keuze uit één van bovengenoemde mogelijkheden te maken en de keus te beargumenteren.
pi_60913991
Hyves, aardig wat breezahz hebben hyves tegenwoordig
"The quieter you become, the more you are able to hear."
pi_60914018
graag verwijderen
pi_60914054
opspeuring verzocht topic
graag verwijderen
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:28:10 #36
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_60914066
Offtopic; is dit niet de langste OP ooit?
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_60914093
Geniaal topic
pi_60914105
Grote god!

1. Ik geef je een kleine tip van een meisje (ik dus, hihi ): als je een meisje tegenkomt die je leuk vind, doe haar dan niet meteen een compleet huwelijksaanzoek, daar schrikken ze soms een klein beetje van

2. Vraag niet meteen om haar telefoonnummer, dan nog liever emailadres ofzo.

3. Stop met bidden naar een of ander wezen dat met je mee zou kijken. Het enige wezen dat (als je geluk hebt) met je meekijkt is Oom Agent via de beveiligingscam. Geloof liever in jezelf enzo.
pi_60914111
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
1) Vind haar
En dan? Trek jij je bek dan wel open?
pi_60914116
Bedankt voor het verpesten van mijn tijd.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_60914119
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:31 schreef lievmeisjuh het volgende:
Grote god!

1. Ik geef je een kleine tip van een meisje (ik dus, hihi ):
Nietes, je geeft er 3
quote:
als je een meisje tegenkomt die je leuk vind, doe haar dan niet meteen een compleet huwelijksaanzoek, daar schrikken ze soms een klein beetje van

2. Vraag niet meteen om haar telefoonnummer, dan nog liever emailadres ofzo.

3. Stop met bidden naar een of ander wezen dat met je mee zou kijken. Het enige wezen dat (als je geluk hebt) met je meekijkt is Oom Agent via de beveiligingscam. Geloof liever in jezelf enzo.
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:34:07 #42
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60914128
Aan de ene kant denk ik: "Ah koetsie-koe, wat schattigggggg." en een de andere kant "OH MIJN GOD WAT SNEU."

Wat zit je trouwens naar God te bidden, van Hem mag je d'r toch niet aanzitten.
Ik ga naar huis.
pi_60914135
Ik ben wat ouder en waarschijnlijk meer ervaren met meisjes als jij, maar ook ik heb een jaar geleden zoiets meegemaakt.

Ik werkte op Schiphol, eigenlijk nu nog maar goed, en een meisje liep naar mij toe om iets te vragen. Oh man, wat een engeltje. Blond haar, blauwe ogen, perfect symmetrisch gezicht en ik wist gewoon dat zij puur uit interesse op mij afstapte. Maximaal verwijde pupillen, continue glimlach en met haar blauwe ogen leek zij rechtstreeks in mijn ziel te kijken. Ze vroeg: ' Hoi! Mag ik jou wat vragen? Ken jij een plek waar je goede koffie kan halen? Ik heb echt trek in koffie.' Ik was echt gewoon flabbergasted van haar perfectie en ik antwoordde na 10 seconden zwijgen: ' Pronto is die kant op. Gewoon doorlopen en je komt het vanzelf tegen.' AAAAHHH, stom, stom, stom.

Ik heb serieus maanden lang mijzelf voor mijn kop geslagen. Dat engeltje had ik gewoon moeten proberen te vangen en ik had het niet gedaan. Nog steeds begrijp ik niet wat er is gebeurd. Ik ben niet onervaren, maar zo voelde ik mij wel op dat moment. Het leven gaat door, maar zij heeft in die paar minuten een gigantische indruk op mij gemaakt. Ik zal die ogen nooit meer vergeten.

Wat ik wil zeggen is dat hoe ervaren iemand ook is, er lopen vrouwen rond die zo'n indruk op je kunnen maken dat je je ontzettend nietig voelt en even niet weet wat je moet doen. Het kan iedereen overkomen joh.
pi_60914136
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:31 schreef lievmeisjuh het volgende:
Grote god!

c-c-c-contradictie spotted!
myth busted.
graag verwijderen
pi_60914142
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:34 schreef nietzman het volgende:
Wat zit je trouwens naar God te bidden, van Hem mag je d'r toch niet aanzitten.
Bwhehehehe. .
pi_60914160
En je bent veertien? .

[ Bericht 98% gewijzigd door Emel op 18-08-2008 08:02:01 ]
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:36:44 #47
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60914162
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:35 schreef zarGon het volgende:
Bwhehehehe. .
Die zag het al helemaal voor zich joh, twee van die jonge razende losgeslagen hormonenballen op vakantie. Gelukkig verlulde de TS zich bij 'm, kon 'ie er nog snel een stokje voor steken.
Ik ga naar huis.
pi_60914170
STOP MET DAT BOEK DIE OP TE QUOTEN
graag verwijderen
pi_60914174
OMG. Hou nou eens op met steeds de hele OP te quoten.
pi_60914176
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:36 schreef fyah het volgende:
STOP MET DAT BOEK TE QUOTEN IDIOTEN
GMTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')