Zij wilde niet, er was geen wederzijdse vonk dús geen liefde op het eerste gezicht .quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef frenchfries het volgende:
TVP.
staat er al ergens een samenvatting?
Jongen ziet meisje van zijn dromen op vliegveld, de hele vakantie denkt hij aan haar. Zij ziet hem niet staan, en hij durfde haar niet aan te spreken. Gevolg: TS is meisje kwijt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef frenchfries het volgende:
TVP.
staat er al ergens een samenvatting?
Da's wel een héle uitgebreide manier om "Ik zag laatst een lekker wijf" te zeggen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jongen ziet meisje van zijn dromen op vliegveld, de hele vakantie denkt hij aan haar. Zij ziet hem niet staan, en hij durfde haar niet aan te spreken. Gevolg: TS is meisje kwijt.
Precies, ik ook. Sindsdien dwing ik mezelf altijd op sowieso een praatje te beginnen met een leuk meisje, zodat ik achteraf nooit spijt kan hebben dat ik geen actie ondernam.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:07 schreef koffiegast het volgende:
Hhaha dude, TL;DR ook al maak ik net zulke posts elders (en soms hier) haha
Hoe dan ook, je bent nog 14, dat klinkt misschien stom maar je komt nog heel wat tegen, heel veel mensen hebben dergelijke ervaringen gehad.
Zelfs schrijftalent El_Liberaliste schreef niet zulke zinnen op z'n 14e. Resectp!quote:Korte euforie en opluchting werden uiteindelijk weggevaagd door gevoelens van ongemak en zenuwen.
Nee prima kick... net topic weer even doorgelezen en er kwam toch wel weer een glimlach op me gezichtquote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Zelfs schrijftalent El_Liberaliste schreef niet zulke zinnen op z'n 14e. Resectp!
oh sorry voor de kick
wat een kutkick, maar complimenten aan TS voor zijn uitmuntende schrijfvaardigheid. Kon ik maar net zo goed als hem schrijven.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Zelfs schrijftalent El_Liberaliste schreef niet zulke zinnen op z'n 14e. Resectp!
oh sorry voor de kick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |