url?quote:
Deze zin is echt goudquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
Hey, FOK!ers.
Ik bad tot God om Zijn hulp. Of hij haar in hetzelfde hotel kon plaatsen als mij.
Ik stelde mezelf gerust met de gedachte "God heeft het onder controle, je hoeft niet te stressen maar vertrouw op Hem", o.i.d.
Over falen gesprokenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:06 schreef sexylexy het volgende:
dit topic is sociaal falen in de tijd dat je dit topic maakte had je 5x naar het zandpad kunnen gaan
quote:In een droom kreeg ik zelfs een mobiel telefoonnummer door 'signalen' (soms heb ik wel een gevoel dat er ook maar een klein sprankeltje van iets vergelijkbaar met een 'zesde zintuig' in me zit, een extra oog voor zaken), ik nam dit serieus en sloeg het mobiele nummer op zodra ik wakker werd. (ik heb nog steeds hier niks mee gedaan)
Je weet het zelf alquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
Ik wist dat dit het einde was. Ik zou haar nooit meer zien.
Het mooiste meisje dat ik ooit tegen was gekomen, het meisje wat zo perfect leek. Het meisje wat sympathie leek te hebben, respect, het meisje wat echte liefde zou kennen. Allemaal een illusie.
gelukkig is dat niet altijd zoquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:51 schreef Rhythm het volgende:
P.s. Mooie meisjes hebben vaak al een vriendje.
Precies, maar ik sta er toch soms wel van te kijken hoe goed mijn smaak aansluit bij de universele smaakquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:13 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Precies, maar ik sta er toch soms wel van te kijken hoe goed mijn smaak aansluit bij de universele smaak.
Zij wilde niet, er was geen wederzijdse vonk dús geen liefde op het eerste gezicht .quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef frenchfries het volgende:
TVP.
staat er al ergens een samenvatting?
Jongen ziet meisje van zijn dromen op vliegveld, de hele vakantie denkt hij aan haar. Zij ziet hem niet staan, en hij durfde haar niet aan te spreken. Gevolg: TS is meisje kwijt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef frenchfries het volgende:
TVP.
staat er al ergens een samenvatting?
Da's wel een héle uitgebreide manier om "Ik zag laatst een lekker wijf" te zeggen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jongen ziet meisje van zijn dromen op vliegveld, de hele vakantie denkt hij aan haar. Zij ziet hem niet staan, en hij durfde haar niet aan te spreken. Gevolg: TS is meisje kwijt.
Precies, ik ook. Sindsdien dwing ik mezelf altijd op sowieso een praatje te beginnen met een leuk meisje, zodat ik achteraf nooit spijt kan hebben dat ik geen actie ondernam.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:07 schreef koffiegast het volgende:
Hhaha dude, TL;DR ook al maak ik net zulke posts elders (en soms hier) haha
Hoe dan ook, je bent nog 14, dat klinkt misschien stom maar je komt nog heel wat tegen, heel veel mensen hebben dergelijke ervaringen gehad.
Zelfs schrijftalent El_Liberaliste schreef niet zulke zinnen op z'n 14e. Resectp!quote:Korte euforie en opluchting werden uiteindelijk weggevaagd door gevoelens van ongemak en zenuwen.
Nee prima kick... net topic weer even doorgelezen en er kwam toch wel weer een glimlach op me gezichtquote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Zelfs schrijftalent El_Liberaliste schreef niet zulke zinnen op z'n 14e. Resectp!
oh sorry voor de kick
wat een kutkick, maar complimenten aan TS voor zijn uitmuntende schrijfvaardigheid. Kon ik maar net zo goed als hem schrijven.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Zelfs schrijftalent El_Liberaliste schreef niet zulke zinnen op z'n 14e. Resectp!
oh sorry voor de kick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |