Geen idee of het al is gepost, heb na de OP geen zin om de rest ook nog te lezen, maar ik heb op mijn 15e ongeveer hetzelfde meegemaakt, alleen dan zonder de paniekaanvallen en dat soort fratsen.
Ging met een stel vrienden kamperen in Zeeland. Toen wij aankwamen, was er net een gezin aan het opbreken. Ontzettend leuk meisje erbij. Ze stonden op een veld achter dat van ons, dus toen we klaar waren met het opzetten van onze tenten, ging ik even kijken of zij er nog was. Niet dus. Tent weg, auto weg, meisje weg.
Zat daarna toen ook met een gevoel van ´die was wel erg leuk´, dus heb na mijn vakantie een briefje voor haar in een envelop met postzegel aan de campingeigenaar gestuurd, met het verzoek die door te sturen naar ´de familie van veld A, plaats 128´ o.i.d.
Twee weken later kreeg ik een mailtje van haar dat ze het zo leuk vond dat ik zoveel moeite had gedaan en hebben we een tijd gemaild en gebeld. Afspreken zag ik echter niet zitten, ze bleek in Zwolle te wonen en op je 15e is Rotterdam-Zwolle toch niet echt handig.
Maar als ik TS was zou ik dus zoiets proberen. Briefje voor haar naar het reisbureau sturen, als je er een postzegel op doet sturen ze het vast wel door.
La mejor universidad es la de la vida...