abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60996105
Je kan goed teksten schrijven TS, wat voor opleiding doe je als ik vragen mag?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 23:57:45 #152
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60996957
Wat een enorm schattig topic
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_60997400
Ik doe VWO..

En sunga, schattig maar pijnlijk
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:50:30 #154
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61008564
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lemming Zie klb
url?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61016189
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:
Hey, FOK!ers.
Ik bad tot God om Zijn hulp. Of hij haar in hetzelfde hotel kon plaatsen als mij.
Ik stelde mezelf gerust met de gedachte "God heeft het onder controle, je hoeft niet te stressen maar vertrouw op Hem", o.i.d.
Deze zin is echt goud
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_61028699
Hehe tering mijn broertje is ook 14 maar van hem hoef ik niet zulke teksten te verwachten
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61046207
Ik vat dat laatste maar op als een compliment
pi_61046984
dit topic is sociaal falen in de tijd dat je dit topic maakte had je 5x naar het zandpad kunnen gaan
pi_61052838
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:06 schreef sexylexy het volgende:
dit topic is sociaal falen in de tijd dat je dit topic maakte had je 5x naar het zandpad kunnen gaan
Over falen gesproken
pi_61054277
Snelle analyse:

1) Beschermend opgevoed
2) Probleem niet uitzonderlijk voor iemand van jouw leeftijd.
3) Je klinkt als een slimme jongen, maar moet niet vervallen in je eigen problemen
4) Komt allemaal wel goed uiteindelijk
Geen referral hier.
pi_61054528
Beschermend opgevoed? Kan wel kloppen, als ik kijk naar het gedrag van mn ouders zijn ze nou ook niet zó zelfverzekerd en sociaal zelf
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:42:38 #162
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_61055979
Kankerlang gek.
© Bafnek
pi_61056559
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:42 schreef Klautje het volgende:
Kankerlang gek.
Dankje voor de bijdrage
pi_61057432
Ik heb veel van dit soort topics voorbij zien komen op fok. Met name in de vakantietijd. De enige oplossing is met zoveel mogelijk mensen een praatje maken. Je moet wat ervaring krijgen in socializen en zo zelfvertrouwen kweken. Dat is dus niet alleen afstappen op degene die jij leuk vindt, want dat is nu juist het moeilijkst. Begin simpel en maak gewoon met verschillende meisjes een praatje. Niet geforceerd gewoon small talk en zonder enige bijbedoelingen. Zo zul je je wat zekerder voelen als het er op aan komt.
Op feestjes en dergelijke stap ik juist op de mensen af die ik niet ken. Het is ook gewoon mooi om nieuwe mensen te leren kennen. Misschien kun jij op verjaardagen met onbekenden gaan praten. Gewoon het gevoel krijgen van een gesprek aanknopen enzo.

Daarbij moet ik toch even vermelden dat ik het wat "naief" vind om zo aangeslagen te zijn door iemand waarmee je niet echt contact hebt gehad. Je blaast het op in je hoofd. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat sommige, op het eerste gezicht geweldige meisjes, na een kort praatje echt enorm tegenvallen. Aan de andere kant wordt je soms ook aangenaam verrast. Een meisje dat op het eerste gezicht niet zo leuk lijkt te zijn, blijkt ineens superleuk. Kortom leef niet in een fantasie en een beeld van perfectie dat voor haar hoogstwaarschijnlijk niet eens haalbaar is.

Geloof me maar je komt genoeg andere leuke meisjes tegen. Na mijn eerste relatie dacht ik ook: "Hoe kan ik dit ooit met iemand anders hebben". Toch gebeurt het. Kortom ga door met je leven en vergeet haar. Misschien kom je haar ooit nog ergens tegen, maar maak er nou geen obsessie van.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_61061951
Ik heb hier vroeger ook wel last van gehad ja, heel onzeker zijn en niet met anderen durven te praten.
Wat je hier thuis goed kan oefenen is gewoon gaan práten met mensen, mensen die je niet kent. Op school eens hoi roepen tegen mensen die je alleen eens gezien hebt. Je zal merken dat er meestal leuk op je gereageerd wordt. En al loop je eens een blauwtje, so what? De wereld gaat er niet van ten onder.
En met dat meisje, je kan haar op hyves zoeken idd, maar je vind zo weer een ander leuk meisje joh, no worries.
Volgende keer beter!
(Ik ga voor optie 1 en 2, je moet alleen niet verwachten dat t ware liefde wordt met dat meisje, maar haar als gewone vriendin is al leuk toch?)
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:00:16 #166
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_61062150
Jezus wat een poepverhaal, is het al 12 uur?
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_61062642
Geweldig topic, heerlijk leesvoer
But if you could just see the beauty These things I could never describe
These pleasures a wayward distraction This is my one lucky prize
pi_61067134
Optie 3: Alcohol
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2008 @ 01:30:25 #169
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_61078046
quote:
In een droom kreeg ik zelfs een mobiel telefoonnummer door 'signalen' (soms heb ik wel een gevoel dat er ook maar een klein sprankeltje van iets vergelijkbaar met een 'zesde zintuig' in me zit, een extra oog voor zaken), ik nam dit serieus en sloeg het mobiele nummer op zodra ik wakker werd. (ik heb nog steeds hier niks mee gedaan)
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef MindGym het volgende:

Ik wist dat dit het einde was. Ik zou haar nooit meer zien.
Het mooiste meisje dat ik ooit tegen was gekomen, het meisje wat zo perfect leek. Het meisje wat sympathie leek te hebben, respect, het meisje wat echte liefde zou kennen. Allemaal een illusie.
Je weet het zelf al
  zondag 24 augustus 2008 @ 08:56:03 #170
43920 Yakko
De tal palo, tal astilla
pi_61080089
Geen idee of het al is gepost, heb na de OP geen zin om de rest ook nog te lezen, maar ik heb op mijn 15e ongeveer hetzelfde meegemaakt, alleen dan zonder de paniekaanvallen en dat soort fratsen.

Ging met een stel vrienden kamperen in Zeeland. Toen wij aankwamen, was er net een gezin aan het opbreken. Ontzettend leuk meisje erbij. Ze stonden op een veld achter dat van ons, dus toen we klaar waren met het opzetten van onze tenten, ging ik even kijken of zij er nog was. Niet dus. Tent weg, auto weg, meisje weg.

Zat daarna toen ook met een gevoel van ´die was wel erg leuk´, dus heb na mijn vakantie een briefje voor haar in een envelop met postzegel aan de campingeigenaar gestuurd, met het verzoek die door te sturen naar ´de familie van veld A, plaats 128´ o.i.d.

Twee weken later kreeg ik een mailtje van haar dat ze het zo leuk vond dat ik zoveel moeite had gedaan en hebben we een tijd gemaild en gebeld. Afspreken zag ik echter niet zitten, ze bleek in Zwolle te wonen en op je 15e is Rotterdam-Zwolle toch niet echt handig.

Maar als ik TS was zou ik dus zoiets proberen. Briefje voor haar naar het reisbureau sturen, als je er een postzegel op doet sturen ze het vast wel door.
La mejor universidad es la de la vida...
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:51:14 #171
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_61082713
Je hebt de titel van mijn eigen 1e topic gebruikt . Goed, dat mag.

Nou, luister. Een meisje van 2 jaar ouder lukt nooit op die leeftijd. Ten tweede weet ik niet of ze het op prijs zou stellen als je dr aanspreekt met dr ouders in de buurt met zo'n dwepende zinnen. Beter gewoon een praatje kunnen maken.

Verder, die zie je nooit meer, en hoe kut het ook klinkt als je verliefd bent, het gaat over en er zijn echt heul veel mooie meisjes in Nederland.

P.s. Mooie meisjes hebben vaak al een vriendje.
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:09:19 #172
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_61083049
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:51 schreef Rhythm het volgende:

P.s. Mooie meisjes hebben vaak al een vriendje.
gelukkig is dat niet altijd zo
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:13:38 #173
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_61083150
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:09 schreef Hyman het volgende:

[..]

gelukkig is dat niet altijd zo
Precies, maar ik sta er toch soms wel van te kijken hoe goed mijn smaak aansluit bij de universele smaak .
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:14:28 #174
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_61083171
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:13 schreef Rhythm het volgende:

[..]

Precies, maar ik sta er toch soms wel van te kijken hoe goed mijn smaak aansluit bij de universele smaak .
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_61088816
TVP.

staat er al ergens een samenvatting?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')