nee.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:32 schreef Borovan het volgende:
als je nu eerst eens kijkt wat me naam is en het daarna probeert te typen
Euh, jij woont ergens op nummer 5?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:14 schreef ferrari_rood het volgende:
ah mijn huisje in de topic titel
OP zullen we het maar noemen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:14 schreef ferrari_rood het volgende:
ah mijn huisje in de topic titel
In totaal ja, vrijdag iets minder.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:13 schreef Paaskonijn het volgende:
30.000 mensen waren er stond in de krant.
enquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:13 schreef Paaskonijn het volgende:
30.000 mensen waren er stond in de krant.
Dank, je inspireerde ons Paaskonijn:quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:37 schreef Hellemond het volgende:
In totaal ja, vrijdag iets minder.
En inderdaad: vrijdag was erg goed.
sadquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:49 schreef TheOneAndOnly het volgende:
iemand onder de trein gekomen volgens 112brabant.nl
Waar komt het vuurwerk volgens jou vandaan? Want voor mijn gevoel is het hier fucking dichtbij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:08 schreef Killer_Mom het volgende:
het knalt in Helmond, vuurwerk dus. waar weet ik niet. iemand?
welke straat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mijn ouders was het ook hier ergens in de straat. Is een feest aan de gang. Maar het kon ook mijn buurman zijn.
Julianalaan. Mijn ouders zaten buiten en schrokken zich rot.quote:
voor een woning of voor je rug? leg eens uit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:54 schreef onderjas het volgende:
Iemand enig idee of er een krakersspreekuur in helmond plaats vind?
Voor een woningquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:08 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
voor een woning of voor je rug? leg eens uit.
Plato? Of werkwinkel. Is die er trouwens nog? Oeh, we worden oud.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
Voor een woningben van plan een oud jongerencentrum te kraken en er nieuw leven in te blazen
Eh, Killermom, is je zoon een lekker ding? Dan zou ik maar oppassen met Patricia. Ze gleed nu al zowat van haar stoel door dit wonderkind.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
bij smaken verschillen op net 5 , gaat Patricia wonend in Helmond, koken, vanavond was de eerste dag dat 5 mensen bij elkaar komen om voor elkaar te koken, Patricia kookt als laatse , op vrijdag,
ze is tevens de zakelijke partner van mijn zoon, een Italiaanse webwinkel ,
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Eh, Killermom, is je zoon een lekker ding? Dan zou ik maar oppassen met Patricia. Ze gleed nu al zowat van haar stoel door dit wonderkind.
Nee nee, plato bestaat nog (toch?) en daar zijn al genoeg plannen voor. Het is een oud pand waar bijna niemand vanaf weet. Ga niet zeggen waar het staat enzo, dat komt wel als ik er in zit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Plato? Of werkwinkel. Is die er trouwens nog? Oeh, we worden oud.
ik hoop dat t gaat lukken, iedereen in Helmond weet wat en waar plato is, en ook dat t op zijn gat zit. erg jammer. ik hoop dat je er iets van kunt maken. het pop podium van de laatste 20 jaar . jammer als t er niet meer is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee nee, plato bestaat nog (toch?) en daar zijn al genoeg plannen voor. Het is een oud pand waar bijna niemand vanaf weet. Ga niet zeggen waar het staat enzo, dat komt wel als ik er in zit.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:29 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hoe oud ben je en waar woon je?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:29 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hoe oud ben je en waar woon je?
Ja plato is de grootste flop van de gemeente ooit, kiek z'n zaal alleen al.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:10 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik hoop dat t gaat lukken, iedereen in Helmond weet wat en waar plato is, en ook dat t op zijn gat zit. erg jammer. ik hoop dat je er iets van kunt maken. het pop podium van de laatste 20 jaar . jammer als t er niet meer is.
Leuk dat je dat hier vermeldde, gaf ons de gelegenheid er een leuke vraag in onze quiz over te stellen: http://hellemond.web-log.(...)wat-is-haar-voo.htmlquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
bij smaken verschillen op net 5 , gaat Patricia wonend in Helmond, koken, vanavond was de eerste dag dat 5 mensen bij elkaar komen om voor elkaar te koken, Patricia kookt als laatse , op vrijdag,
ze is tevens de zakelijke partner van mijn zoon, een Italiaanse webwinkel ,
http://funkyitaly.com/
1 November gaat de webwinkel open,
een vrouw die de zaken op stelten zet. gezellig , dat wel .
Like that's ever gonna happen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Euh, jij woont ergens op nummer 5?
Volgende TT is dan van mij.
Die lelijke dingen die je ook in Rotterdam hebt, vlak bij de Oude Aa.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel me nu wel echt een noob welke blokhuizen?
te laat, is gesloten. wachten op de volgende uitbater.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:10 schreef Gia het volgende:
Klopt het dat er bij LE BARON gewoon nog gerookt mag worden?
Dan moet ik er toch eens gaan eten.![]()
Huh? Sinds wanneer? Mijn vriendin is er pas nog gaan eten! Vertelde ze van de week.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:27 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
te laat, is gesloten. wachten op de volgende uitbater.
Ben er gisteren nog langs gekomen. Terras stond buiten, binnen waren de lichten aan en er waren klanten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:27 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
te laat, is gesloten. wachten op de volgende uitbater.
Welkom terug Berriequote:Helmonder Dovens vrij na 17 jaar in Algerijnse cel
HELMOND - Na 17 jaar gevangenisstraf in Algerije komt de Helmonder Berrie Dovens (50) deze week weer op vrije voeten. Maandag hoorde de wegens hasjsmokkel veroordeelde Dovens volkomen onverwacht dat hij gratie krijgt.
"Het eerste wat ik in Nederland ga doen, is uitslapen. En lekker Hollands eten: zuurkool met worst", laat Dovens vanuit een politiecel in Tizi Ouzou weten. Daar is hij gisteren naar toe overgebracht, tot alle formaliteiten zijn afgehandeld. Een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken verwacht dat de Helmonder morgen naar de Nederlandse ambassade in Algiers mag en vervolgens op het vliegtuig naar Nederland kan. De kans dat er alsnog een kink in de kabel komt, acht de woordvoerder te verwaarlozen.
Volgens Dovens is zijn gezondheid redelijk, ondanks de slechte omstandigheden. Hij kan het nieuws nog amper bevatten. " Maar ik móet het nu wel geloven", zegt Dovens, die al vaker 'bijna' vrijkwam. Toen de gevangenisdirecteur hem gisterochtend vroeg het nieuws kwam vertellen, heeft hij een 'ontzettend warme huilpartij' gehad, vertelt pastoraal werker Gé Rietveld van de hulporganisatie Epafras. Rietveld is op dit moment samen met broer Carrie Dovens in Algerije. Zij denken dat de amnestie te maken heeft met het Feest van het Lam.
Maar een woordvoerder van Buitenlandse Zaken is ervan overtuigd dat het recente werkbezoek van minister Verhagen aan Algerije heeft bijgedragen aan de vrijlating. Verhagen heeft toen de kwestie opnieuw aan de orde gesteld. " Dovens is nu vrij man in een Algerijnse politiecel", vat Rietveld de situatie samen. "We kopen nog maar wat sigaretten en eten voor hem. Meer kunnen we niet doen."
Berrie Dovens werd in 1991 betrapt met bijna 2400 kilo hasj in zijn kampeerauto. Daarvoor kreeg hij aanvankelijk levenslang. Later werd dit omgezet naar twintig jaar celstraf.
"Het leven wordt heel anders als je zo lang vastzit", zegt Dovens. " Ik ben in die tijd mijn vader en moeder kwijtgeraakt, zonder dat ik iets kon doen."
Berrie Dovens is vast van plan een heel nieuw leven op te bouwen. Zijn broer Carrie is hij eeuwig dankbaar. "Hij heeft me al die jaren heel erg gesteund." Carrie lijkt meer van slag dan Dovens zelf. "Ik ben nog steeds helemaal nerveus", klinkt het vanuit het rumoerige politiebureau.
Berrie Dovens was volgens Buitenlandse Zaken de enige Nederlander in Algerijnse gevangenschap.
Ik dacht dat jij niet in de achterbuurten mocht komen?quote:
Dit is een virtuele achterbuurt, hier ben ik incognitoquote:Op woensdag 10 december 2008 02:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet in de achterbuurten mocht komen?
Volgens mij woonde hij niet in het centrum maar in Helmond West, 't Haagje.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:03 schreef ArTiC het volgende:
Om het goede voorbeeld te geven:
[..]
Welkom terug Berrie![]()
Wat een verschil moet dat zijn als ie terug is, in 1991 was het hele centrum nog een verpauperde bende, nu is de helft opgeknapt.
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij woonde hij niet in het centrum maar in Helmond West, 't Haagje.
Of op het kamp, kan ook. In ieder geval een beruchte naam in Hellimond.
Dat kan kloppen. Toen jij geboren werd ZAT hij al in Algerije in de bak.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Hij woonde in 't haagje, vlakbij mij.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij woonde hij niet in het centrum maar in Helmond West, 't Haagje.
Of op het kamp, kan ook. In ieder geval een beruchte naam in Hellimond.
Klopt.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Toen jij geboren werd ZAT hij al in Algerije in de bak.Zo ongeveer.
Je kunt hem dus niet kennen.
vergeet niet te zeggen dat weed telen hier normaal is. een boete, en verder kweken. leg ook uit dat je misschien een werkstraf krijgt. BIBBRRRR.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:03 schreef ArTiC het volgende:
Om het goede voorbeeld te geven:
[..]
Welkom terug Berrie![]()
Wat een verschil moet dat zijn als ie terug is, in 1991 was het hele centrum nog een verpauperde bende, nu is de helft opgeknapt.
stadje?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:09 schreef Skaai het volgende:
Ik zit nu in Helmond, leuk stadje. En leuke mensen
.
Wat doe jij hier eigenlijk?quote:
tof zijnquote:
Mijn moeder was de eerste beller.quote:
Ik was twee keer de 10de beller, maar heet helaas geen Rosmuller.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn moeder was de eerste beller.
Was je er vandaag dan? Mijn kennissen waren goed in beeldquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik was twee keer de 10de beller, maar heet helaas geen Rosmuller.
Maar goed, waarschijnlijk zit ik 6 januari weer in Hilversum, op de tribune.
Haha, maar die waren er toch niet vandaag!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Was je er vandaag dan? Mijn kennissen waren goed in beeld[ afbeelding ]
Niet?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Haha, maar die waren er toch niet vandaag!!
Ik was er de 12de. Was niet in beeld overigens.
't Is niet echt live!!
Done.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
Kunnen jullie even allemaal op me stemmen![]()
En dan mensen met weinig punten op 2 en 3 zetten? Heel misschien kan ik nog wat winnen!
Bedankt
Ja dat zeg ikquote:
Dankuquote:
oh wacht, je woont zelf in Almere...ik dacht ff dat iemand die recht van spreken had Helmond een stadje noemdequote:
Nicht normal!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:03 schreef Vendris het volgende:
Wat een stormloop topic is #5 weer zeg.
Ik gaf Helmond een compliment ja, dat het een leuk stadje is omdat ik nog maar in een klein deel ben geweestquote:Op donderdag 25 december 2008 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh wacht, je woont zelf in Almere...ik dacht ff dat iemand die recht van spreken had Helmond een stadje noemde
Zal ik je de volgende keer maar rondleiden door onze mooie stad dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik gaf Helmond een compliment ja, dat het een leuk stadje is omdat ik nog maar in een klein deel ben geweest.
En Almere is iig lelijk, meer zeg ik er niet over.
. Maar ik woon er wel fijn
.
maart?quote:
Ik ga in maart golfen met een klasgenootquote:
Ja maar dan blijf ik er slapen, ga ik naar London, blijf er weer slapen en dan naar huisquote:
Waarom naar London als je in Helmond kunt zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf ik er slapen, ga ik naar London, blijf er weer slapen en dan naar huis.
Neehoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom naar London als je in Helmond kunt zijn![]()
okay..dit is overdreven![]()
Ik hou niet van strikvragen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja maar...het was ook geen strikvraagquote:
Je mag in maart antwoord geven als je dus naar Helmond/Londen geweest bentquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:01 schreef Skaai het volgende:
Ja voordat ik het weet beledig ik jullie/Helmond weer dus ik antwoord gewoon niet
Wat voor bijeenkomst?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ga er nog meer mensen vanuit het centrum vanavond naar de bijeenkomst in hotel sint Lambert?
Volgens mij wel. In Franske mag je voor ook roken met warmtelampen enzulks.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:25 schreef Gia het volgende:
Ik woon niet in 't centrum. Maareh, weet jij of er nog steeds gerookt wordt in 't Pakhuis?
Okay, voor, maar ik heb het over binnen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij wel. In Franske mag je voor ook roken met warmtelampen enzulks.
Ja, hadden wij hier ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben jullie ook al last van een tv storing?
Wij hadden alleen geen tv. Was te overleven dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, hadden wij hier ook.
Gelukkig hebben wij voor internet en telefoon geen upc.
Onze buren hadden dus niks, geen radio, geen internet, geen tv en geen telefoon.
DeJaVu. Deze post kwam ik (nagenoeg hetzelfde) ook al ergens anders op FOK! tegenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef ArTiC het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)gifte-van-Jacobs.ece
Iemand had gezegd: Misschien moeten ze de burgemeester maar eens overvallen
nu voelt ie zich bedreigd...
Jacobs
Hoe lang mag deze kerel nog aanblijven? zo'n 75% van de Helmonders kotst hem uit
Inderdaad, best sadness.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef ArTiC het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)gifte-van-Jacobs.ece
Iemand had gezegd: Misschien moeten ze de burgemeester maar eens overvallen
nu voelt ie zich bedreigd...
Jacobs
Hoe lang mag deze kerel nog aanblijven? zo'n 75% van de Helmonders kotst hem uit
veul tofferder dan Londenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:22 schreef Skaai het volgende:
Het weekendje Helmond was weer geslaagd, leuk centrum hebben jullie trouwens
.
Centrum is inderdaad flink verbeterdquote:Op zondag 8 februari 2009 19:22 schreef Skaai het volgende:
Het weekendje Helmond was weer geslaagd, leuk centrum hebben jullie trouwens
.
Je bent goed op de hoogtequote:Jacobs
Woon jij tegenwoordig in Helmond, dan? Je ouders woonden toch in Ale!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef faun het volgende:
Ik kan niet zeggen hoe Fons het doet, zo'n grote problemen zijn er niet in Helmond in ieder geval.
Ik zal hem deze keer laten staan ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En nou er zuinig op zijn, hè?
Ik woon al negen jaar in Helmond.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Woon jij tegenwoordig in Helmond, dan? Je ouders woonden toch in Ale!
Maar goed, Helmond is helemaalnatuurlijk.
Ah, okay. Heeft mijn zus verteld wie ik ben en waar ik je moeder van ken?quote:
Tante? Ik dacht je moeder. Oud-collega. Bij die ene verzekeraar....?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:09 schreef faun het volgende:
nee dat weet ik via familie, dat je een vriendin van mijn tante was of bent.
en?quote:
je haalt 2 zaken door elkaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
wel iets van mee gekregen in het elkerliek. Er kwam ineens heel veel jeugd binnen. En het meisje werd per brancard binnen gebracht. Wist niet dat ze in coma ligt/lag
Vrijdagquote:
je kan vast niet wachten tot het vrijdag isquote:
Ja, gestemd!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:03 schreef Hellemond het volgende:Wellicht stemde je al, dan is dit berichtje voor de anderen:
![]()
Dé zoektocht naar het hét Helmondse lied, het WilHelmonds, is van start gegaan. Sinds vrijdag kan er gestemd worden op 28 nummers. En dat gebeurt massaal, op het moment van schrijven deden 2018 Helmonders dat al. Stem ook op jouw favoriete nummer.
Zie voor alle informatie en beluister de nummers op http://www.wilhelmonds.nl
Was niet in Helmond, maar in Geldrop. Lezen!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik weet niet of dit spam is of niet, maar ik lees altijd op helmond.allesvindbaarin.nl. Daar stond ook iets over die mishandeling
De man zou zijn 24-jarige vriendin uit Helmond in zijn woning hebben mishandeld na een ruzie. lees verder...
Indien je geen links mag plaatsen, haal maar weer weg dan.
quote:
Als ik een partijdig oordeel mag vellen: het was helemaal te gek. Zie voor de reacties en de foto's op www.wilhelmonds.nlquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Vanavond trouwens de live optredens voor het WilHelmonds.
Kut, vergeten.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:52 schreef tomme6 het volgende:
Zal de originele TS ook eens reageren
Gisteren nog iemand naar de Markt geweest? Beachpartyyy!
Was best gezellig en aardig druk voor het 0492 podium. Iemand die me heeft gezien op het podium terwijl
ik hard aan het werk was? ( Tja.. iemand moet het licht toch doen)
quote:
Heej jij hierquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Was zaterdag na 13 jaar ofzo voor het eerst weer in Dadas...sommige dingen veranderen nooit, en wat voelde ik me oud
ik woon in Helmond, jij niet...dussequote:
Jij woont ook niet in Eindhoven net als ik....dusse ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik woon in Helmond, jij niet...dusse
jij hier?
Wat vind jij van de naam: Poppodium Lakei?quote:
Tja, iemand opperde ook al dat het een vergelijking was met Pop-ei. Nu Lak-ei.quote:
een begrip iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat vind jij van de naam: Poppodium Lakei?
Ik vind het niks!! Domme naam. Ook de medewerkers vinden het een domme naam.
Plato is toch eigenlijk een begrip!!!
Het is niet ongebruikt. Ze zijn het, as we speak, aan 't schilderen en opknappen. Er wordt nog steeds door (beginnende) bands gerepeteerd ism 't Kunstkwartier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een begrip idd
wat voor begrip?
Nou, een leegstaand, ongebruikt, duur pand...daar staat plato nu voor.
Seriously Lakeiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat vind jij van de naam: Poppodium Lakei?
Ik vind het niks!! Domme naam. Ook de medewerkers vinden het een domme naam.
Plato is toch eigenlijk een begrip!!!
quote:
Naar wat ik gehoord heb, gaat dat sowieso nog wel 3 jaar duren. Daarom zijn ze nu ook aan 't opknappen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef Hellemond het volgende:
Nieuwe naam, wie weet deze keer een goede start...
Ben benieuwd wat ze na de verhuizing met het gebouw gaan doen.
Kom daar niet zo vaak langs. Om te parkeren in de Elzas komen wij van de andere kant. Als ik weer eens in de stad ben, zal ik eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind overigens de zijkant van de nieuwe bibliotheek zo idioot lelijk vergeleken met de rest van het gebouw, het ziet er al niet uit, maar die zijkant.
http://www.ed.nl/sport/amateurvoetbal/article5766023.ecequote:'Bepaalde clubs Helmond in ban'
SOMEREN - De voetbalclubs in de gemeenten Someren en Asten onderzoeken de mogelijkheid om wedstrijden tegen bepaalde Helmondse verenigingen niet meer te hoeven spelen.
Directe aanleiding is een incident bij het duel Someren 12 – Oranje Zwart 3. De clubscheidsrechter kreeg daarbij volgens Someren- voorzitter Leo Breukers klappen van Helmondse spelers.
De verenigingen in Someren en Asten stellen dat dit niet een op zichzelf staand incident is. Er zijn in het verleden meer vervelende gebeurtenissen voorgekomen. "De dag na het geval in Someren kwamen we met alle clubs bij elkaar", legt Breukers uit. "Wij zijn verenigd in de Waarde(n)volle club en komen periodiek bijeen. We vroegen ons af wat we ermee moesten." Voor SV Someren, Lierop, SVSH, SSE, NWC, ONDO en Olympia Boys is de maat vol. In een brief aan de KNVB vragen zij of het mogelijk is om bepaalde wedstrijden niet te hoeven spelen. Namen van clubs zijn in het schrijven overigens niet genoemd.
Breukers: "Als je nu twee wedstrijden niet speelt, word je uit de competitie genomen. Het goede gedrag wordt dan juist bestraft en het slechte niet. In de brief geven wij aan dat de wereld niet teveel op de kop moet gaan staan. Ook hopen we dat de KNVB naar wedstrijden die risicovol zijn een waarnemer stuurt. Dan kan er adequaat gereageerd worden, mocht het fout gaan." Someren 12 wil de uitwedstrijd tegen Oranje Zwart 3 liever niet meer spelen. "Het team en de scheidsrechter zijn na die wedstrijd bij elkaar geweest. Ze hebben aangegeven dat ze er tegenop zien om daar te gaan spelen. Zoals het er nu naar uitziet, gaan ze ook niet", aldus Breukers. De KNVB heeft nog niet gereageerd op de brief van de clubs. Maandag is er een mondelinge behandeling van het incident bij So- meren 12 – Oranje Zwart 3.
Binnenstad ook wel!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Zuid-Koninginnewal is mooi geworden.
Dan moet je niet rondkijken, maar eens rondfietsen. Of, veiliger misschien, rondrijden.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Speelgelegenheid in de binnenstad?
* ferrari_rood kijkt eens rond maar ziet die niet
Onbegrijpelijk inderdaad. En de zijkant vind ik nog steeds alles slaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:32 schreef Patch het volgende:
Mooie bibliotheek ook.... Paalwoningen zijn vrijwel uit het zicht....
Weinig verrassend, zat echt nóóít iemand binnen. Jaar geleden ofzo zat ik er nog wel vaak met happy hour maar daarna was het echt armoe troef.quote:
Is Leonardus (Guljestraat) een beetje ok?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Gewoon doen, zoek een goede buurt en het is hier fijn wonen. Vind ik, heb hier nog nooit problemen gehad.
Helmond.
ligt eraan welke kleur je hebt, rondom de leonardus wonen vooral paarse mensen. Groene mensen wonen aan de andere kant van de stad.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Is Leonardus (Guljestraat) een beetje ok?
Jij woont al je hele leven in Helmond?
Is de betreffende buurt een beetje ok voor mensen met een kleurtje?
Er wonen meer dan genoeg mensen met een kleurtje daar, lijkt mij geen probleem.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef Gummibeer79 het volgende:
Was dat zeker van plan om te doen.
Mijn vrouw heeft een kleurtje, vandaar dat ik het toch wel belangrijk vindt dat de buurt daar geen problemen mee heeft. Wordt namelijk een moeilijke zaak dan.
Maar als ik je reactie hoor: het is geen pauperbuurt?
Vanaf 1998, dus vrijwel alles wat ik me kan herinneren is uit Helmond. Maar dat soort dingen weet ik dus nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Is Leonardus (Guljestraat) een beetje ok?
Jij woont al je hele leven in Helmond?
Is de betreffende buurt een beetje ok voor mensen met een kleurtje?
Dat is hier (Oranjebuurt/Zwanenbeemd) ook echt geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:31 schreef Gia het volgende:
Geboren en getogen Helmondse.
Wil je een meer blanke buurt waar een kleurtje geen probleem is, kijk dan eens naar Mierlo-Hout, Rijpelberg, Brouwhuis.
Nee, volgens mij nergens in Helmond. Wil alleen aangeven dat het wel iets upperclass is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is hier (Oranjebuurt/Zwanenbeemd) ook echt geen probleem hoor.
Jullie willen dus kopen, op één salaris en liefst gemengde buurt.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef Gummibeer79 het volgende:
Wil niet persé in een witte buurt. Maar in 'Little Morocco'... dat gaat me ook te ver.
Momenteel in een gemengde wijk bij Winkelcentrum Woensel.
Gemengde wijk is dus zeker geen probleem, zelfs wel een beetje voorkeur.
Daarnaast.... de écht witte wijken zijn ook voor ons niet te betalen, aangezien we wel een huis willen kopen op 1 salaris.
Dat klopt, maar het kwam op me over alsof we hier op mensen met een kleurtje neerkijken, en dat is niet waar.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, volgens mij nergens in Helmond. Wil alleen aangeven dat het wel iets upperclass is.
't Is niet bepaald de gewone arbeider of Sjaantje van het naai-atelier dat daar woont, toch? Die gaat er hooguit poetsen!
je stuurt ze nu naar die vissenbuurt...dat wil je ze toch ook niet aandoen...blijf dan lekker in Woenselquote:Op woensdag 18 november 2009 11:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Jullie willen dus kopen, op één salaris en liefst gemengde buurt.
Helmond-West en Helmond Noord zijn echt gemengde wijken. De buurten met de koopwoningen zijn wel wat beter, de huurwijken weer wat minder om te wonen. Rijpelberg is niet echt, wat je noemt een levende wijk. Brouwhuis? Tja, daar heb ik niet echt een goed idee van. Kom ik nooit.
In Mierlo-Hout heb je wel huizen onder de 2 ton, en hier wonen ook wel hier en daar wat kleurtjes, een paar gelen, een paar lichtbruinen, een enkele donkerbruine en ja zelfs zwart komt hier voor. Maar niet erg veel. Geloof ook echter niet dat iemand problemen heeft met die mensen. Omdat het er zo weinig zijn, krijg je geen groepsvorming en doen ze gewoon mee.
Kom gewoon gezellig naar Mierlo-Hout!![]()
Als je wilt googlen op funda zoek dan op postcode 5706. Maar let op, die postcode geldt ook voor een groot deel van Brandevoort. En dáár koop je echt niet op één salaris. Hoewel, hangt natuurlijk af van de hoogte van dat salaris!
volk wat in de oranjebuurt woont kijkt overal op neerquote:Op woensdag 18 november 2009 14:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het kwam op me over alsof we hier op mensen met een kleurtje neerkijken, en dat is niet waar.
De oostkant van de Uiverlaan: heel gemengd...kan soms al per straat verschillen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Maar de Uiverlaan, daar in de buurt.....
Uiverlaan...paar straten van mij vandaanquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De oostkant van de Uiverlaan: heel gemengd...kan soms al per straat verschillen.
De westkant (vogelbuurt) : goed (maar ook wat duurder)
Heb vroeger in Eindhoven gewoond...en woon nu sinds 3 jaar in Helmond. Heb nog nooit zo fijn gewoondquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik zit te overwegen van Eindhoven naar Helmond te verkassen.
Maar twijfel behoorlijk.....
Wel of niet doen?
vogelbuurt of binnenstad?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Uiverlaan...paar straten van mij vandaan
vogelbuurtquote:
daten?quote:
Wel?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:24 schreef ArTiC het volgende:
Nee serieus ff
Vind dat wel een leuk stuk van Helmond, heb er familie wonen
Het gaat om deze plek precies...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Uiverlaan...paar straten van mij vandaan
Yepquote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Het gaat om deze plek precies...
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&rlz=1I7RNTN_nl&q=Guljestraat+helmond&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Guljestraat,+Helmond&gl=nl&ei=aQQES934B5qsjAf-tqy4AQ&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CAkQ8gEwAA
Da's dan het westen van de uiverlaan ... dus een prima stuk?
Dat is het oosten dus.... ik zeg het maar ffquote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&rlz=1I7RNTN_nl&q=Guljestraat+helmond&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Guljestraat,+Helmond&gl=nl&ei=aQQES934B5qsjAf-tqy4AQ&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CAkQ8gEwAA
nopequote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ah, verschil van opvatting.
Ken je de specifieke straat toevallig?
Mierlo-hout is een stuk groter dan de vissenwijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je stuurt ze nu naar die vissenbuurt...dat wil je ze toch ook niet aandoen...blijf dan lekker in Woensel
Op één salaris, zei je toch? Nou ja, als je een hoog salaris hebt....quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Maar de Uiverlaan, daar in de buurt.....
Nee. Dan nog liever de andere kant van de Uiverlaan.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Sure.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volk wat in de oranjebuurt woont kijkt overal op neer
wannabe rich people
Ik heb van mijn 9 tot mijn 21ste in de vissenwijk gewoond. Prima buurt. Tenminste het deel tussen 'de Barrier' en de Aldi. Achter de Aldi had in mijn tijd een slechte naam. Maar het schijnt nu wel iets beter te zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn wel wezen kijken naar een huis in de vissenbuurt is dat zo slecht?
Kom op, het is van oudsher de kakbuurt.quote:
Niet doen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik zit te overwegen van Eindhoven naar Helmond te verkassen.
Maar twijfel behoorlijk.....
Wel of niet doen?
1 april!quote:
Wat een grapje is ie toch hequote:
Idd, ja. Beetje in de file staan tussen al die paupers.quote:
ja, hij heeft mijn vader aangeraaktquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, hij heeft mijn vader aangeraakt![]()
jezus...bang voor aids ofzo
Goeie genade! Ik wist het niet, maar dan nog was ik daar niet tussen gaan staan. Je bent de helft van je winst al kwijt voordat je uberhaupt bij de pomp bent!quote:Op zondag 11 april 2010 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd, ja. Beetje in de file staan tussen al die paupers.
En ik ken 2 van de geinterviewden, maar ik zeg niet welkequote:
Die vrouw met het vlotte kapsel en dat meisje in het begin?quote:Op maandag 12 april 2010 08:48 schreef Patch het volgende:
[..]
En ik ken 2 van de geinterviewden, maar ik zeg niet welke
je bent die vader?quote:Op maandag 12 april 2010 08:48 schreef Patch het volgende:
[..]
En ik ken 2 van de geinterviewden, maar ik zeg niet welke
Wat was er dan?quote:
Frank Lammers met zijn reportage over Helmond en zijn Helmonders.quote:
Aflevering van gisteren gezien, maar dat item zag ik niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Frank Lammers met zijn reportage over Helmond en zijn Helmonders.
Het was ook afgelopen woensdag, niet gisteren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Aflevering van gisteren gezien, maar dat item zag ik niet.
En was het enigszins positief?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Frank Lammers met zijn reportage over Helmond en zijn Helmonders.
quote:Ja idd, ik kon ook niks vinden op 112brabant. Nergens eigenlijkOp donderdag 28 oktober 2010 02:25 schreef Vendris het volgende:
Ik ben sinds die nieuwe layout m'n quote en edit knop kwijt, dus sorry voor de crosspost.
@ DjiN,
Heb op 112brabant gekeken maar zelfs hun hebben er geen informatie over, ook bij de actuele meldingen op het P2000 netwerk staat geen oproep voor ambulance of politie mbt situatie die jij omschreef.
Ik gok op onwelwording wat resulteerde in een (mogelijk dodelijke?) val? Dat komt iig wel vaker voor.
quote:Ze zijn er wel, maar je ziet ze niet onmiddellijk.Op donderdag 28 oktober 2010 02:25 schreef Vendris het volgende:
Ik ben sinds die nieuwe layout m'n quote en edit knop kwijt, dus sorry voor de crosspost.
quote:Heb je ook naar de overlijdensadvertenties gekeken? Soms kun je daar ook veel informatie uithalen. Iemand die 'plotseling uit ons midden is weggerukt', of 'wij respecteren je keuze' enz....[b]Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 Tevens de krant nagelezen maar niks kunnen vinden over dit voorval, tenzij ik er overheen gelezen heb..
Niet zo denigrerend over ons aller Helmondquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Hm ja dan kan ik het me wel voorstellen dat je vertrekt ja.
Sowieso is dat een leukere stad (kan moeilijk anders) & scheelt veel reistijd.
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee hoor, je zegt niks doms. Je hebt het helemaal goed. Ik studeer in Nijmegen.
Biologie.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Daarbij is er geen stad zo gezellig als ons Hellimond.
Jaa dat klopt, ik zal ook niet zeggen dat het een grafstad is of wat dan ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind Helmond eigenlijk behoorlijk prima. Woon hier toch zo'n miljard keer liever dan in Rotterdam ofzo. Gewoon op de goede plaatsen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |