Ja, gestemd!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:03 schreef Hellemond het volgende:Wellicht stemde je al, dan is dit berichtje voor de anderen:
![]()
Dé zoektocht naar het hét Helmondse lied, het WilHelmonds, is van start gegaan. Sinds vrijdag kan er gestemd worden op 28 nummers. En dat gebeurt massaal, op het moment van schrijven deden 2018 Helmonders dat al. Stem ook op jouw favoriete nummer.
Zie voor alle informatie en beluister de nummers op http://www.wilhelmonds.nl
Was niet in Helmond, maar in Geldrop. Lezen!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik weet niet of dit spam is of niet, maar ik lees altijd op helmond.allesvindbaarin.nl. Daar stond ook iets over die mishandeling
De man zou zijn 24-jarige vriendin uit Helmond in zijn woning hebben mishandeld na een ruzie. lees verder...
Indien je geen links mag plaatsen, haal maar weer weg dan.
quote:
Als ik een partijdig oordeel mag vellen: het was helemaal te gek. Zie voor de reacties en de foto's op www.wilhelmonds.nlquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Vanavond trouwens de live optredens voor het WilHelmonds.
Kut, vergeten.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:52 schreef tomme6 het volgende:
Zal de originele TS ook eens reageren
Gisteren nog iemand naar de Markt geweest? Beachpartyyy!
Was best gezellig en aardig druk voor het 0492 podium. Iemand die me heeft gezien op het podium terwijl
ik hard aan het werk was? ( Tja.. iemand moet het licht toch doen)
quote:
Heej jij hierquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Was zaterdag na 13 jaar ofzo voor het eerst weer in Dadas...sommige dingen veranderen nooit, en wat voelde ik me oud
ik woon in Helmond, jij niet...dussequote:
Jij woont ook niet in Eindhoven net als ik....dusse ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik woon in Helmond, jij niet...dusse
jij hier?
Wat vind jij van de naam: Poppodium Lakei?quote:
Tja, iemand opperde ook al dat het een vergelijking was met Pop-ei. Nu Lak-ei.quote:
een begrip iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat vind jij van de naam: Poppodium Lakei?
Ik vind het niks!! Domme naam. Ook de medewerkers vinden het een domme naam.
Plato is toch eigenlijk een begrip!!!
Het is niet ongebruikt. Ze zijn het, as we speak, aan 't schilderen en opknappen. Er wordt nog steeds door (beginnende) bands gerepeteerd ism 't Kunstkwartier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een begrip idd
wat voor begrip?
Nou, een leegstaand, ongebruikt, duur pand...daar staat plato nu voor.
Seriously Lakeiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat vind jij van de naam: Poppodium Lakei?
Ik vind het niks!! Domme naam. Ook de medewerkers vinden het een domme naam.
Plato is toch eigenlijk een begrip!!!
quote:
Naar wat ik gehoord heb, gaat dat sowieso nog wel 3 jaar duren. Daarom zijn ze nu ook aan 't opknappen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef Hellemond het volgende:
Nieuwe naam, wie weet deze keer een goede start...
Ben benieuwd wat ze na de verhuizing met het gebouw gaan doen.
Kom daar niet zo vaak langs. Om te parkeren in de Elzas komen wij van de andere kant. Als ik weer eens in de stad ben, zal ik eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind overigens de zijkant van de nieuwe bibliotheek zo idioot lelijk vergeleken met de rest van het gebouw, het ziet er al niet uit, maar die zijkant.
http://www.ed.nl/sport/amateurvoetbal/article5766023.ecequote:'Bepaalde clubs Helmond in ban'
SOMEREN - De voetbalclubs in de gemeenten Someren en Asten onderzoeken de mogelijkheid om wedstrijden tegen bepaalde Helmondse verenigingen niet meer te hoeven spelen.
Directe aanleiding is een incident bij het duel Someren 12 – Oranje Zwart 3. De clubscheidsrechter kreeg daarbij volgens Someren- voorzitter Leo Breukers klappen van Helmondse spelers.
De verenigingen in Someren en Asten stellen dat dit niet een op zichzelf staand incident is. Er zijn in het verleden meer vervelende gebeurtenissen voorgekomen. "De dag na het geval in Someren kwamen we met alle clubs bij elkaar", legt Breukers uit. "Wij zijn verenigd in de Waarde(n)volle club en komen periodiek bijeen. We vroegen ons af wat we ermee moesten." Voor SV Someren, Lierop, SVSH, SSE, NWC, ONDO en Olympia Boys is de maat vol. In een brief aan de KNVB vragen zij of het mogelijk is om bepaalde wedstrijden niet te hoeven spelen. Namen van clubs zijn in het schrijven overigens niet genoemd.
Breukers: "Als je nu twee wedstrijden niet speelt, word je uit de competitie genomen. Het goede gedrag wordt dan juist bestraft en het slechte niet. In de brief geven wij aan dat de wereld niet teveel op de kop moet gaan staan. Ook hopen we dat de KNVB naar wedstrijden die risicovol zijn een waarnemer stuurt. Dan kan er adequaat gereageerd worden, mocht het fout gaan." Someren 12 wil de uitwedstrijd tegen Oranje Zwart 3 liever niet meer spelen. "Het team en de scheidsrechter zijn na die wedstrijd bij elkaar geweest. Ze hebben aangegeven dat ze er tegenop zien om daar te gaan spelen. Zoals het er nu naar uitziet, gaan ze ook niet", aldus Breukers. De KNVB heeft nog niet gereageerd op de brief van de clubs. Maandag is er een mondelinge behandeling van het incident bij So- meren 12 – Oranje Zwart 3.
Binnenstad ook wel!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Zuid-Koninginnewal is mooi geworden.
Dan moet je niet rondkijken, maar eens rondfietsen. Of, veiliger misschien, rondrijden.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Speelgelegenheid in de binnenstad?
* ferrari_rood kijkt eens rond maar ziet die niet
Onbegrijpelijk inderdaad. En de zijkant vind ik nog steeds alles slaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:32 schreef Patch het volgende:
Mooie bibliotheek ook.... Paalwoningen zijn vrijwel uit het zicht....
Weinig verrassend, zat echt nóóít iemand binnen. Jaar geleden ofzo zat ik er nog wel vaak met happy hour maar daarna was het echt armoe troef.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |