Ja, gestemd!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:03 schreef Hellemond het volgende:Wellicht stemde je al, dan is dit berichtje voor de anderen:
![]()
Dé zoektocht naar het hét Helmondse lied, het WilHelmonds, is van start gegaan. Sinds vrijdag kan er gestemd worden op 28 nummers. En dat gebeurt massaal, op het moment van schrijven deden 2018 Helmonders dat al. Stem ook op jouw favoriete nummer.
Zie voor alle informatie en beluister de nummers op http://www.wilhelmonds.nl
Was niet in Helmond, maar in Geldrop. Lezen!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik weet niet of dit spam is of niet, maar ik lees altijd op helmond.allesvindbaarin.nl. Daar stond ook iets over die mishandeling
De man zou zijn 24-jarige vriendin uit Helmond in zijn woning hebben mishandeld na een ruzie. lees verder...
Indien je geen links mag plaatsen, haal maar weer weg dan.
quote:
Als ik een partijdig oordeel mag vellen: het was helemaal te gek. Zie voor de reacties en de foto's op www.wilhelmonds.nlquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Vanavond trouwens de live optredens voor het WilHelmonds.
Kut, vergeten.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:52 schreef tomme6 het volgende:
Zal de originele TS ook eens reageren
Gisteren nog iemand naar de Markt geweest? Beachpartyyy!
Was best gezellig en aardig druk voor het 0492 podium. Iemand die me heeft gezien op het podium terwijl
ik hard aan het werk was? ( Tja.. iemand moet het licht toch doen)
quote:
Heej jij hierquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Was zaterdag na 13 jaar ofzo voor het eerst weer in Dadas...sommige dingen veranderen nooit, en wat voelde ik me oud
ik woon in Helmond, jij niet...dussequote:
Jij woont ook niet in Eindhoven net als ik....dusse ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik woon in Helmond, jij niet...dusse
jij hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |