DeJaVu. Deze post kwam ik (nagenoeg hetzelfde) ook al ergens anders op FOK! tegenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef ArTiC het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)gifte-van-Jacobs.ece
Iemand had gezegd: Misschien moeten ze de burgemeester maar eens overvallen
nu voelt ie zich bedreigd...
Jacobs
Hoe lang mag deze kerel nog aanblijven? zo'n 75% van de Helmonders kotst hem uit
Inderdaad, best sadness.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef ArTiC het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)gifte-van-Jacobs.ece
Iemand had gezegd: Misschien moeten ze de burgemeester maar eens overvallen
nu voelt ie zich bedreigd...
Jacobs
Hoe lang mag deze kerel nog aanblijven? zo'n 75% van de Helmonders kotst hem uit
veul tofferder dan Londenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:22 schreef Skaai het volgende:
Het weekendje Helmond was weer geslaagd, leuk centrum hebben jullie trouwens
.
Centrum is inderdaad flink verbeterdquote:Op zondag 8 februari 2009 19:22 schreef Skaai het volgende:
Het weekendje Helmond was weer geslaagd, leuk centrum hebben jullie trouwens
.
Je bent goed op de hoogtequote:Jacobs
Woon jij tegenwoordig in Helmond, dan? Je ouders woonden toch in Ale!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef faun het volgende:
Ik kan niet zeggen hoe Fons het doet, zo'n grote problemen zijn er niet in Helmond in ieder geval.
Ik zal hem deze keer laten staan ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En nou er zuinig op zijn, hè?
Ik woon al negen jaar in Helmond.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Woon jij tegenwoordig in Helmond, dan? Je ouders woonden toch in Ale!
Maar goed, Helmond is helemaalnatuurlijk.
Ah, okay. Heeft mijn zus verteld wie ik ben en waar ik je moeder van ken?quote:
Tante? Ik dacht je moeder. Oud-collega. Bij die ene verzekeraar....?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:09 schreef faun het volgende:
nee dat weet ik via familie, dat je een vriendin van mijn tante was of bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |